Code Vein یک بازی سخت است | وجود تفاوتهای بسیار نسبت به Dark Souls
بازی Code Vein پس از معرفی و با تنها چند نمایش کوتاه و خلاصه، به سادگی به یک عنوان محبوب و مورد انتظار تبدیل شد؛ به طوری که حتی سران ایکسباکس نیز طی یک قرارداد همکاری با شرکت باندای نامکو، از انتشار آن روی کنسول ایکسباکس وان اطمینان حاصل کردند. تا الآن به طور قطع میدانستیم که با توجه به ذات نقش آفرینی Code Vein، نباید انتظار بازی آسانی را از آن داشته باشیم اما به تازگی و طبق اطلاعات جدیدی که به دستمان رسیده، مطمئن شدیم که Code Vein یک بازی بسیار چالش برانگیز است و این، شاید تنها نقطه تشابه آن با سری بازی دارک سولز باشد.
اگر امیدوار هستید که بازی Code Vein درجه سختی آسان و راحتی دارد که به شما اجازه میدهد بدون مشکل و چالش خاصی از داستان بازی لذت ببرید، متاسفانه طبق اطلاعات جدید سازندگان باید نا امیدتان کنم. طی یک مصاحبه خلاصه و کوچک در شرکت مرکزی باندای نامکو در توکیوی ژاپن، تهیه کننده بازی، آقای Keita Iizuka و همچنین کارگردان آن، آقای Hiroshi Yoshimura اعلام کردند که به جز درجه سختی پیش فرض، هیچ درجه آسان تر و راحت تری در بازی وجود نخواهد داشت. بازی Code Vein طوری طراحی شده که باعث قوی تر شدن بازیبازان با استفاده از وسایل و تجهیزاتشان شود و همیشه برای انتخاب کردن سیاه چال یا دانجن درست و مطابق با سطح و قابلیتهای خودشان به تفکر بپردازند. سازندگان به عبارتی بیان میکنند که هیچ چیز آسانی در بازی وجود نخواهد داشت و باید خودمان را برای یک تجربه چالش برانگیز آماده کنیم.
با این حال، همیشه راه هایی وجود دارد که از زیر بار سختی زیاد بازی خارج شویم. در طول بازی شما میتوانید کد خون یا Blood Code شخصیت خود را تغییر داده و از این طریق، نه تنها وضعیت هیرو شما تغییر میکند بلکه شما میتوانید به راحتی استراتژی و برنامه خود را نیز تغییر دهید؛ با همین کارها، در گیمپلی بازی میتوان به دشمنان خاصی راحت تر از قبل غلبه کرد و آن ها را شکست داد.
آقای Iizuka توضیح میدهد که بازی Code Vein تفاوت های بسیاری با سری بازی های محبوب دارک سولز دارد اما در مورد مهمترین تفاوت آن با سری مذکور، اشارههایی میکند. به گفته ایشان، بزرگترین تفاوت بین Code Vein و سری دارک سولز، سیستم شخصیت همراه بازی است. علاوه بر این، هر شخصیت همراه برای خود موارد شخصی و کاملا منحصر به فردی دارد که باعث تفاوت های عمدهای در گیمپلی میشود؛ این شخصیت های همراه حتی در داستان بازی نیز تاثیر گذار خواهند بود و وجود آن ها تنها به مبارزات و کمک رسانی در آن ها ختم نمیشود.
به نظر میرسد که بازی Code Vein گیمپلی غنی و بسیار خوبی داشته و این موضوع را میتوان از نمایش ها و اطلاعاتی که تا کنون از این عنوان منتشر شده، دریافت. در هفته های گذشته بود که اطلاعات بسیار و مفیدی از بازی Code Vein توسط نشریه معتبر فامیتسو منتشر شد. اطلاعات خوبی که در آن متوجه شدیم بخش طراحی و ساخت شخصیت هیرو بسیار مفصل است، شخصیت های داستانی بیشتر در کار است و همچنین همراهان در چند مورد، بسیار مفید و مهم هستند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- منبع داخلی: دوران عناوین انحصاری ایکس باکس به پایان رسیده است
نظرات
گیم پلی اخری که منتشر شد که سخت به نظر نمیومد به خصوص که همراهش دشمنا رو سرگرم میکرد وقتی میمیره هم همراهش زندش میکنه
این بازی منو بیشتر یاد بازیایی مث DMC ، دارک سایدر میندازه تا دارک سولز
:yes:
بازی های مثه سولز یا بلادبورن و نیو سخت نیستند مثه رانندگی با کامیونه که آدم در نگاه اول کاری سخت میبینه ولی اونم قلق خودش رو داره و بعدش دیگه راحت…