اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا
اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا
اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا
اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا

اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد

اشکان عالی خانی
۱۴:۴۲ ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا

عنوان Code Vein از همان ابتدا و از زمان معرفی‌اش توسط شرکت باندای نامکو، به یکی از بازی های مورد انتظار و قابل توجه دوست داران سبک نقش‌ آفرینی تبدیل شد. هر از چندگاهی، اطلاعات و نمایش هایی از این بازی منتشر می‌شود که قطعا برای طرفداران این عنوان، جالب و مفید است. حال، در شماره جدید مجله فامیتسو، اطلاعات و تصاویر بسیاری از Code Vein به انتشار رسیده است.

در شماره جدید مجله فامیتسو، ۸ صفحه به بازی Code Vein اختصاص داده شده است که شامل تصاویر و اطلاعات بسیاری از آن می‌شود. اول از همه، به بخش ساخت شخصیت و شخصی سازی کردن آن پرداخته می‌شود. شخصیت قابل بازی، هم می‌تواند مرد و هم می‌تواند زن باشد و برای شخصی سازی آن، دست بازی‌باز بسیار باز است و انواع و اقسام موارد و آیتم ها برای شخصی سازی کردن شخصیت خود در دسترس قرار دارد.

در این بخش، بازی‌بازان می‌توانند فرم و فیزیک بدن شخصیت خود را تعیین نمایند و پس از آن به سراغ مدل مو، صدا، رنگ چشم، صورت و حتی تابش بروند. ب غیر از این ها، موارد بسیار دیگری نیز وجود دارند که قهرمان داستان هر شخص را کاملا منحصر به فرد می‌سازند. صداهای موجود برای شخصیت اصلی، از صداپیشگان مختلفی گرفته شده و روی این موضوع تمرکز شده است. در تصاویر پایین، می‌توانید چند شخصیت ساخته شده به وسیله سیستم ساخت کاراکتر بازی را مشاهده کنید.

در تصاویر منتشر شده دو شخصیت جدید را مشاهده می‌کنیم؛ یکی از آن ها Rui است که یک رهبر جوان بوده و برای نجات revenant که از تشنگی خون رنج می‌برند، تلاش می‌کند و دنبال راهکاری است. او به دنبال این است که ماده دیگری را جایگزین خون انسان کند و در این راه، حتی حاضر است جان خود را به خطر بیندازد. شخصیت بعدی، Io نام دارد که یک revenant زن بوده و همه خاطرات‌ خود را از دست داده است؛ با این حال، او دانش وسیعی در مورد revenant ها و Vein دارد و این اطلاعات را با قهرمان داستان به اشتراک می‌گذارد. او در مورد زندگی در منطقه Altar of Blood مشکوک است و مجسمه های حیوان موجود در این منطقه، توجه او را جلب کرده‌اند.

Revenant ها از blood veil های خود برای مکیدن خون از دشمنان استفاده می‌کنند و مزیت آن ها به حساب می‌آید. این، یک عملیات و کار پیچیده نیست و تنها با فشردن یک کلید انجام می‌شود. میزان خونی که از دشمنان گرفته می‌شود، با افزایش قدرت شخصیت اصلی، افزوده شده و بیشتر خواهد شد و به مرور زمان می‌توان از قدرت های ناشی از آن نیز استفاده کرد. در هنگام مبارزات، همیشه باید بین حمله کردن علیه Lost و مکیدن خون برای به دست آوردن قدرت، تعادل برقرار کرد و زمان بندی نیز برای انجام این کارها بسیار مهم است.

زمانی که بر اثر Blood Veil عمل می‌کنید، نه تنها خون بیشتری از دشمنان کشیده می‌شود، بلکه میزان دمیج نیز افزوده خواهد شد و گزینه تهاجمی بسیار خوبی را فراهم می‌آورد. با این حال، باید توجه داشت که دشمنان نیز با ضربه های خود، دمیج بسیاری را از شخصیت اصلی کم می‌کنند بنابراین برای استفاده از این قابلیت، باید کاملا حرفه ای و استادانه عمل کرد. اگر کلید R2 را نگه دارید، نوار مبارزه در گوشه سمت راست صفحه افزایش می‌‌یابد و شما می‌توانید Hemorrhage اجرا کنید (حرکت مخصوص Blood Veil). هشت حرکت منحصر به فرد برای حمله و دفاع در نظر گرفته شده است که هر کدام اثرات خاص خود را دارند. علاوه بر این، Hemorrhage گذرا نیز وجود دارد که نیازی به فعال کردن آن نیست و تنها با گرفتن آن ها، به شما نفع می‌رساند. برای افزایش قابلیت بقا، این آیتم ها حیاتی هستند اما همیشه باید دقت داشت که مقدار قابل توجهی از خون همراه داشته باشید تا وقتی تشنه شدید، از آن استفاده نمایید و به مشکلی برنخورید.

نکته جالبی که در مبارزات بازی Code Vein وجود دارد، «مقیاس تمرکز» یا concentration gauge است؛ هر چقدر بیشتر در مبارزات بازی صدمه و ضربه ببینید، این نوار پر می‌شود تا جایی که به نقطه معینی برسد. پس از آن، زمانی که تنها اندکی از سلامتی شما باقی مانده است، یک حالت بحرانی فعال می‌شود و در این حالت، ضربات بسیار پر قدرت تر اجرا می‌شوند و حتی زمان مکیدن خون نیز ۲۰ ثانیه بیشتر می‌شود. با تمرین کردن و استاد شدن در این حالت، می‌توانید موقعیت بحرانی خود را به یک فرصت خوب تبدیل کرده و اوضاع را به طور کامل برگردانید.

همراهان در بازی نقش مهمی را ایفا می‌کنند و می‌توان از آن ها به عنوان همکاران مورد اعتمادی در مبارزات و جست و جو ها استفاده کرد. این همراهان، نه تنها توجه دشمنان را به خود جلب می‌کنند و مبارزه را برای شما آسان تر می‌سازند، بلکه قهرمان داستان را با کمک ها و بهبودهایی، یاری می‌رسانند. نکته جالب این جا است که یک سری Hemorrhages نیز به صورت همکاری با همراهان بازی‌باز اجرا می‌شوند و قدرت بسیاری دارند. با این که امکان کنترل جزئی همراهان در بازی وجود ندارد، اما بازی‌بازان می‌توانند دستورهایی کلیشه‌ای مانند عقب نشینی، دفاع و … را بدهند. این نکته که قدرت همراهان با وجود مبارزه کردن و همراه شدن با بازی‌باز افزایش می‌‌یابد یا خیر، هنوز مشخص نشده است. زمانی که آن ها زیاد آسیب ببینند، نا پدید می‌شوند و شما باید با پیدا کردن یک چک‌پوینت، آن ها را دوباره زنده کنید. بازی‌باز همچنین می‌تواند از همراه خود، خون بگیرد و آن را ذخیره کند.

شما می‌توانید برای مشاهده گیم‌پلی بازی Code Vein به صورت دقیق، ویدیوی گیم‌پلی جدید آن را از اینجا تماشا و دانلود نمایید. علاوه بر این شما می‌توانید تصاویر جدید منتشر شده از بازی را در زیر تماشا کنید. عنوان Code Vein در تاریخ نا مشخصی در سال ۲۰۱۸ میلادی برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا
اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا
اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا
اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا
اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا
اطلاعات و تصاویر بسیاری از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا