تمام مراحل فرعی Assassin’s Creed Origins منحصر به‌ فرد خواهند بود - گیمفا
تمام مراحل فرعی Assassin’s Creed Origins منحصر به‌ فرد خواهند بود - گیمفا
تمام مراحل فرعی Assassin’s Creed Origins منحصر به‌ فرد خواهند بود - گیمفا
تمام مراحل فرعی Assassin’s Creed Origins منحصر به‌ فرد خواهند بود - گیمفا
تمام مراحل فرعی Assassin’s Creed Origins منحصر به‌ فرد خواهند بود - گیمفا
تمام مراحل فرعی Assassin’s Creed Origins منحصر به‌ فرد خواهند بود - گیمفا

تمام مراحل فرعی Assassin’s Creed Origins منحصر به‌ فرد خواهند بود

دانیال دهقانی
۲۳:۳۴ ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
تمام مراحل فرعی Assassin’s Creed Origins منحصر به‌ فرد خواهند بود - گیمفا

یک روز دیگر و یک سری اطلاعات دیگر از Assassin’s Creed Origins.

در چند سال اخیر، یکی از بخش‌هایی که سری Assassin’s Creed به شدت در آن ضعیف ظاهر شده مقوله ماموریت‌های فرعی بوده است. همیشه منتقدان ماموریت‌های فرعی این سری را به خاطر طراحی ضعیف، تکراری و خسته‌کننده سرزنش کرده‌اند و البته حق هم داشته‌اند. البته، به نظر می‌رسد که انتقادات پیاپی منتقدان در این چند سال گذشته نسبت به مراحل فرعی سری Assassin’s Creed بالاخره افاقه کرده و یوبی‌سافت قصد دارد تا تکانی اساسی به ماموریت‌های فرعی بازی Assassin’s Creed Origins بدهد تا دیگر آن مشکلات گذشته گریبان‌گیر آن نشود.

به تازگی اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail) کارگردان این بازی اخیراً در توییتر به برخی از سوالاتی که کاربران و طرفداران در مورد بازی Assassin’s Creed Origins مطرح کرده‎‌اند پاسخ داده است. یکی از طرفداران پرسیده که آیا مراحل فرعی در این نسخه هم به مانند نسخه‌های قبلی، تکراری خواهند بود یا آن که با مراحلی منحصر به فرد و متفاوت روبرو خواهیم بود؟ اشرف اسماعیل هم در پاسخ گفته که به طور کلی مقوله مراحل فرعی در Assassin’s Creed Origins بروز شده است و تمامی آن‌ها منحصر به فرد و متفاوت از دیگری خواهند بود.

اشرف اسماعیل در کنار این نکته، جزئیات دیگری از بازی را نیز به اشتراک گذاشت. یکی از نکات Hit Pointها یا همان نقاطی بود که ضربات به آن وارد می‌شد و رنگ دیگری به خود می‌گرفت. حال او اعلام کرده که این ویژگی امکان غیرفعال شدن را دارد و می‎توان آن را از طریق تنظیمات بازی، غیرفعال کرد. همچنین او تائید کرده است که آرایش کلیدها برای کنترل بازی نیز قابل تغییر است و اگر کسی این آرایش کلیدها برای کنترل بازی را که نسبت به نسخه‌های گذشته تغییر کرده دوست ندارد، می‌تواند آن را تغییر دهد و به حالت دلخواه خود دربیاورد. در نهایت، اشرف اسماعیل اعلام کرده که توانایی گشت و گذار در شهر اسکندریه (Alexandria) نیز در بازی وجود خواهد داشت.

چندی پیش بود که خود اشرف اسماعیل اعلام کرد که نسخه اکس‎باکس وان اکس بازی Assassin’s Creed Origins زیباترین نسخه آن خواهد بود. شما می‌توانید تریلری از این نسخه را از اینجا تماشا کنید. در نهایت، مدتی پیش اطلاعات بسیار دیگری نیز از این بازی منتشر شده بود، مثلاً تائید شد که اتفاقات تاریخی مهمی مثل محاصره شهر اسکندریه در بازی وجود دارد. بازی Assassin’s Creed: Origins قرار است در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (مصادف با ۵ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر گردد. این بازی از پلی‌استیشن ۴ پرو و اکس‌باکس وان اکس نیز پشتیبانی خواهد کرد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تمام مراحل فرعی Assassin’s Creed Origins منحصر به‌ فرد خواهند بود - گیمفا
تمام مراحل فرعی Assassin’s Creed Origins منحصر به‌ فرد خواهند بود - گیمفا
تمام مراحل فرعی Assassin’s Creed Origins منحصر به‌ فرد خواهند بود - گیمفا
تمام مراحل فرعی Assassin’s Creed Origins منحصر به‌ فرد خواهند بود - گیمفا
تمام مراحل فرعی Assassin’s Creed Origins منحصر به‌ فرد خواهند بود - گیمفا
تمام مراحل فرعی Assassin’s Creed Origins منحصر به‌ فرد خواهند بود - گیمفا
تمام مراحل فرعی Assassin’s Creed Origins منحصر به‌ فرد خواهند بود - گیمفا
تمام مراحل فرعی Assassin’s Creed Origins منحصر به‌ فرد خواهند بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • MS GAMER گفت:

    ماشالا نصف خبرای سایت شده در،مورد این بازی و Middle-earth: Shadow of War ،امیدوارم که موفق بشن هر دوتاشون

  • Alireza_yoo گفت:

    منحصر بفرد داریم تا منحصر بفرد یه منحصر بفرد داریم مثل ویچر که یه ماموریت فرعی ب کل داستان اصلی یه نسخه مثل سیندیکیت میارزید یا فرعی داریم ک فقط متفاوته ولی نه داستان درست حسابی داره نه تفاوت گیم پلی و چیز دیگه ای یا حتی داستان خاصی هم نداره باید بیاد و ببینیم ک چشم و دل من از این لحاظ اب نمیخوره خیلی ویچرو الگو قرار دادن ک بیشتر دوستانی ک بازیای یوبیو دوست دارن با این تغییرات خیلی خوشحال نیستن البته من ک این تغییراتو بشدت میپسندم چون عاشق سبک rpg هستم ولی تغییر کلی سبک بنظرم کار عاقلانه ای نیست

  • فهمیدم شاهکار میشه نسخه ایی که داخل انگلستان بود
    متاسفانه مراحل فرعی یکسانی داشت…
    این نقطه ضعف بپوشونند عالی میشه

  • AVEC WASSILA گفت:

    امروز از دنیای گیم خداحافظی میکنم.
    باشید تا در مراسم شرکت کنید.
    از این به بعد میتونید از تجربه سه میلیون ساله من در گیم بهره ببرید.

  • هیچکس نمی ماست من ترشه :-/ :-/

    یاد واچ داگز ۱ افتادم.خیلی هایپ کرد بعدش :sick:
    البته امیدوارم عنوان عالیی بشه

  • Abbas گفت:

    این فرانچایز چیزی نیست مراحل فرعی نیاز داشته باشه
    در حقیقت اصلا بهش نمیخوره
    چندتا رو میتونن متفاوت بسازن?یکی تعقیب و گریز یکی مخفی کاری یکی درگیری شدید خب بعدش چی?همه این کارها رو با داستان های مختلف میخواد تکرار کنه
    میخوای مراحل فرعی بسازی برو برادرهود رو ببین که همه مراحل درخدمت داستان اصلی بود و همش به چزاره و خاندان بورجیا برمیگشت
    از متحد کردن دزدان و مزدوران تا نابود کردن اسلحه هایی که از طرح داوینچی ساخته شده بودن
    متاسفانه شعور کارگردان نمیرسه هرطور شده میخواد به تغییر کشکی بده که اصلا به این بازی نمیخوره،بهتر بود هماهنگ کنه دی ال سی جدید بده برای ویچر،بیشتر به اون بازی میخوره

    • Fight Club گفت:

      نکته جالب درباره شما اینه که…با این که عاشق این فرایچری با توجه به شناختم نسبت به شما تو سایت…. اینطوری جدی نقد میکنی عنوان مورد علاقتو … کار پسندیده ای هست… حداقل من با این کار خیلی حال میکنم…. :yes:
      اما درباره Assassin’s Creed Origins … خب الان زمان هایپ های یوبیسافت عزیز هست… که طبق معمول با بهترین عنوان تاریخ سریه Assassin’s Creed طرف هستیم!
      نکته مثبت درباره Origins این هست که یوبیسافت لطف کرد یک سال به این فرایچر استراحت داد…
      نکته منفی درباره Origins مربوط میشه به کل بازی!
      باورم نمیشه عناصر نقش افرینی اوردن تو بازی!
      یه فرایچر باید به ریشه های خودش پایبند باشه… نه که بخوان کل ریشه فرایچر رو تغییر بدن
      بعد از سه گانه افسانه ای ادزیو این فرایچر رو بوسیدم .. گذاشتم کنار

      • Abbas گفت:

        :yes: :yes: :yes:
        با تک تک نکاتت به شدت موافقم
        حرف منم همینه ولی بعضی ها خیلی کورکورانه طرفداری میکنن
        حقیقتا منم باید میبوسیدم میذاشتم کنار ولی باورم نمیشه که اینطوری فرانچایز مورد علاقم به بیراهه رفت،همیشه منتظر یک نسخه طوفانی دیگه ولی انگار نمیشه

        • devil may cry 3 گفت:

          fight club
          (بعد از سه گانه افسانه ای ادزیو این فرایچر رو بوسیدم .. گذاشتم کنار)
          دوست عزیز شما هم دیگه داری کاملا کم لطفی میکنی چون نسخه های عالی هم بود مثل ۳ گانه مثلا اسسین کرید ۳ واقعا و بدون هیچ تعارفی میگم که از نظر من بهترین نسخه تو کل سری بود ( تمام نسخه ها رو بازی کردم که اینو میگم )
          شما اینقدر تو بازی ازادی عمل داشتی که هرکاری میخواستی میتونستی انجام بدی مثلا میتونستی بری شکار اگه دوست داشتی میتونی تله بذاری که تو دام بیوفتم اگه هم نه رو در رو میزدیش
          مخفی کاریش که عالی بود از گذاشتن تله تا دار زدن یارو یا استفاده از تیرکمون و…….
          داستانش هم که از نظر من عالی بود چه زمان حال چه زمان گذشته و تعادل بسیار عالی داشت نمیدونم چرا همتون به این نسخه کم لطفی میکنید :weep: :weep:

          • MR 47 گفت:

            😐 😐 از نظر من که شماره سومش از بدترین نسخه هاش بود با اون گیم پلی مزخرفش که تا فردا صبم یه لشکر میریخت رو سرت همه رو بدون اینکه یه خش بهت بیوفته میکشت تنوع اسلحه و غیره اگر هم داشت اصلا بدرد نمیخورد چونکه چه با ضعیفترین سلاح میرفتی چه با قویترین سلاح هیچ فرقی نمیکرد البته نظر شخصیته و محترمه ولی از نظر من اصلا در حد اتزیو نیست که تو هر بخشه بازی شاهکار تحویل دادن

            • devil may cry 3 گفت:

              اینی که شما میگین یه لشکر هم میریخت سرت هیچی نمیشد کلا یکی از ویژگی های سری اسسین هستش تو هر نسخه هم که ببینید همچین چیزی هست مثلا نسخه روولیشن که پایانی بر ۳ گانه بود رو مثال میزنم دقیقا همین ایرادی که گرفتین که سلاح فرقی نمیکرد هم تو تمام نسخه ها هست حتی تو همین اخرین نسخه که سیندیکیت هست من با اولین سلاحی که گرفتم ( اگه اشتباه نکنم یه عصا بود ) تا اخر بازی رفتم و اصلا هم احساس نیاز به سلاح دیگه ای رو نکردن
              فقط این هارو توضیح دادم که بگم این ایراد هایی که شما گرفتید توی تمام نسخه های اسسین هست

            • Cpatain گفت:

              اقا مبارزات نسخه سوم که سختتر شده بود نسبت به سه گانه اول
              تو سه گانه اتزیو که همه دشمنا تو یه حد بودن فقط بعضیا به ذره دفاعشون قوی تر بود ولی تو نسخه سوم نحوه مبارزه کردن با هر نوع از سرباز ها متفاوت بود
              نمیدونم یادتون میاد یا نه ولی مبارزات با دست خالی که خیلی سختتر شده بود. یادمه که یه جا مجبور بودیم با دست خالی یه نفرو بزنیم هیچ جوره نه دفاعش میشکست نه میشد ضربه ای بهش زد اخر سر فهمیدم با استفاده از محیط باید بزنمش
              خدایی تو نسخه سوم مبارزات پیشرفت کرد

          • Fight Club گفت:

            devil may cry 3
            دوست عزیز … نظر شما محترم
            منتها به نظر من بدترین نسخه سری اساسین همین نسخه سوم بود…
            بنده برام یه سری چیزا ملاک هست که شاید قابله توجه شما نباشه..
            . شخصیت پردازی های متوسط رو به ضعیف داستان بازی… در کنار شخصیت اصلیه نچسب و بدون ابهت … اونم بعد از سه گانه ی افسانه ای ادزیو …. اب سردی بود بر حداقل پیکر بنده…
            نسخه سوم داستانش حتی از یونیتی هم پایین تر بود…
            گیم پلی هم بماند که دوست عزیز MR 47 توضیح دادن…
            نظر همه از جمله سلیقه شما برای بنده محترمه… منتها در نظر داشته باش…
            اصلا و ابدا دوست ندارم… تجربیات و لحظات نابی که با سه گانه ی ادزیو (مخصوصا نسخه دوم که یه اثر تاریخی حساب میشه تو صنعت گیم) همچنین نسخه اول با اون شخصیت مرموز و با ابهتش … با همچین عناوین متوسط رو به ضعیف یوبیسافت خراب بشه… پس همونی که گفتم.. با این فرایچر خیلی وقته خداحافظی کردم
            امیدوارم یوبیسافت عزیز… از خواب زمستانی بیدار شه…

        • Aiden گفت:

          Abbas@
          تازه الان درکت میکنم.من فکر می کردم تو هم مثل من عاشق کل سری AC هستی و از همه نسخه ها لذت می بری.حالا چه کم چه زیاد.ولی با اینکه اینطور نشون میدادی در واقع اینطور نبود!
          تو از زمان AC:R تا الان منتظر یک نسخه هستی که خاطرات سری اتزیو رو برات زنده کنه.تو فقط یک شاهکار نمیخوای بلکه یک شاهکار میخوای که گیم پلی و حال و هوای سری اتزیو رو داشته باشه.با اینکه هیچ وقت اینطور نشون نمیدادی ولی بعد از سری اتزیو هیچ کدوم از نسخه های سری رو نپسندیدی و نسخه های فرعی هم اصلا نگاهی بهشون ننداختی! به خاطر همینم یک بار گفتی که میخوای یونیتی ریبوت بشه.چون همون حال و هوای سری اتزیو رو داشت و آماچینو بازگشت به ریشه ها مد نظرش بود که با مشکلات فنی و مشکلات داستان به کل نابود شد! حالا بعد از ۱۰ سال و بعد از شایعات بازگشت سری به گذشته و مصر باستان تو انتظار داشتی که اشرف اسماعیل همون گیم پلی سری اتزیو رو به شکل پیشرفته تر برگردونه ولی به جاش تغییرات عظیمی ایجاد کرد و فرمول AC رو به کل تغییر داد.این یعنی تمام امیدت برای یک بازی مثل سری اتزیو به باد رفت!به خاطر همینم اینقدر ناراحتی.الان میتونم درکت کنم.
          منم جات بودم هیتر این نسخه میشدم.اصلا به کل یوبیسافت هیتر میشدم.
          همین که تا الان از یوبی سافت دفاع کردی دمت گرم خیلی با کسایی که مثل خودتن فرق داشتی.

      • lordhossein گفت:

        دوست عزیز این که بازی rpg ّشه اصلا چیز بدی نیست من هم کورکورانه طرفداری نمیکنم این دلیل نمیشه چون یه شخصیتی به ابهت اتزیو بود همه مثل اون بشن توی همه ی بازی های همینه بازی هایی که شخصیت هاش فرق دارن تو هر نسخه یکی همیشه از همه بهتره مثل کلود توی فاینال یا cj تو gta یا صلا همین اتزیو تازه نیتن هم که دیدین با این که تو نسخه جدید آنچارتد نبود بازیش موفق شد کلی ابته بنده آنچارتد بازی نکردم فاینال هم زیاد بازی نکردم

    • MR 47 گفت:

      مرحبا عباس موافقم باهات دقیقا این اصلا ac نیست یه نسخه بهبود یافته شده از چندتا بازیه مختلف مثل ویچر و بلاد و… که اصلا ربطی بهac ندارند.

  • مشکلی که تمام مأموریت های فرعی دارند اینه که هیچ شخصیت پردازی جالبی ندارند( این فقط شامل این سری نمیشه )
    اکثر بازی ها این مراحل رو برای افزایش گیمپلی اضافه می‌کنند.
    به نظر من تنها بازی هایی که ماموریت های فرعی بینظیری داشتند، یکی ویچر ۳ بود و یکی هم ماسک مجورا. در این دو بازی شما شخصیت ها رو درک می‌کردید و می‌فهمیدید واقعا نیاز به کمک دارند. بازی های دیگه چی، یارو میگه برو ده تا فلان چیز بیار یا ده تا هیولا بکش!
    داستان های فرعی باید به درک داستان اصلی کمک کنند و من تنها این رو در دو بازی بالا دیدم.
    در کل من ترجیح میدم این بازی محیط های زیادی برای کشف داشته باشه تا ماموریت های فرعی.

  • playdead1990 گفت:

    چرا هیچ کس از ناتی داگ یا پلی دد یا راکستار و کلی استدیوی کاربلد دیگه نمیاد بگه بازی من خوبه یا فلان بخشش فوق العادس ولی این یوبی سافت و EA و اکتیویژن و مایکروسافت که جز ساخت آشغال های ۲زاری(این نسل)کاری بلد نیستن دائم در حال فک زدن و تعریف از خودشونن؟! بیخیال یوبی سافت همیشه استاد هایپ کردنه من که از فارکرای ۴ به بعد بازی هاشو نگرفتم ولی یه چیز رو در مورد اساسین خوب میدونم که امیدوارم یوبی سافت هم بدونه(البته که میدونه ولی سیاست هاش مزخرفه) اونم اینه که هیچ بازی در جهان پتانسیل اساسین رو واسه تبدیل به یه شاهکار نداره منتها به شرطی که از پتانسیل هاش نهایت استفاده بشه نه اینکه یه نسخه دزدان دریایی و کنترل کشتی باشه یه نسخه نقش آفرینی خالص بشه یه نسخه فقط تمرکزش روی مبارزات باشه یا اینکه روی پارکور همه ی نکات مثبت در کنار همدیگه با مراحل و داستان عالی چیزی که بعید میدونم اتفاق بیفته این نسل.

  • Re7r0_11 گفت:

    یوبی سافت راهشو گم کرده.
    هر بازی باید ابهت خودشو حفظ کنه . نه اینکه برای سرگرم بودن بازی چیزای الکی به بازی اضافه کنه.
    اصلا به این نسخه امیدی ندارم.

  • MahanKing80 گفت:

    خبر فردا:
    در Assassins Creed Origins ادم فضایی ها جولان می دهند!
    بسه دیگه! کل بازیو اسپویل کردن عین واچ داگز۱! دیگه چیزی نمیمونه واسه بازی.
    فهمیدیم شوق برای پول دارین ولی یکمی هم به فکر سیاست هاتون باشین

  • ShahinSky گفت:

    یک سال بیشتر روش کار کردن من فکر کردم حتما میخان تغییر اساسی توی گیم پلی و مبارزاتش بدن اما اینطور که پیداست فقط جزییات و فرعیاتش رو اندازه ی اقیانوس گسترش دادن
    خب وقتی هسته ی اصلیه بازی همون گیم پلی خشک و غیرطبیعیه وسعت نقشه اندازه یک کشور و انجام فعالیتای بیهوده و بیشمار چه فایده ای داره، زود از بازی زده میشی
    کاش حداقل یک نسخه اسسین کرید میساختن که جهان ازاد نباشه گیم پلی و سبک مبارزاتشم کاملا واقعی تقریبا مثل شمشیر بازیه اخر انچارد
    اما نمیشه یوبیسافت از کارا بلد نیست اما تبحر خاصی توی ساخت بازیای درجه ۲ و ۳ داره

  • یوبیسافت بعد far cry 3 کلا زد تو جاده خاکی سری اساسینز بعد از ۳ دیگه باید تموم میشد اما یوبیسافت یه شرکت پولپرست الان فن های یوبی بهشون برمیخوره اما این واقعییته سود رو به کیفیت و رضایت گیمرا ترجیح میده. چند سال پیاپی سری اساسینز رو ساخت با کمترین تغییرات نسبت به نسخه قبلش که البته تا نسخه ۳ خدایی خوب کار کرد. الان همین نسخه جدید تنها گرافیک بازی آپدیت شد بعد سیستم مبارزات تغییر کرده نوع راه رفتن دوندگی و بالا رفتن از درو دیوار دقیقا عین همون قبلیاس درسته بازی باید پایبند به نسخه های قبلی باشه اما از چه لحاظ؟ بازی هایی مثه gta gow witcher uncharted و … پایبند به اصول بودن اما هر نسخه نسبت به نسخه قبلی با کلی تغییرات زیاد و مثبت همراه بود ویچر که کلا هر نسخه نسبت به نسخه قبلیش با تغییرات صد درصدی بود. حالا اساسینز از دیوار عین یه مارمولک راحت برو بالا عین یه میمون از این بوم بپر رو اون بوم لااقل یه انیمیشن و فیزیک جدیدتری نسبت به نوع راه رفتن و پرش انجام ندادن. و با یه سری کارای مردم خر کن مثلا تفاوت ایجاد میکنن یه نسخه کشتی سواری یه نسخه کالسکه سواریو مبارزات خیابانی و نمیدونم شکار کوسه و نهنگ و ببر و یوز پلنگ رام کردن شتر و شیر و الاغ و حتی کروکدیل :struggle: … تنها چیزی که این نسخه تفاوت زیادی داره نوع مبارزاته که البته تغییر خوبیه اما جای کار داره هنوز ضعفایی داره…

  • ARMAN گفت:

    مراحل اصلی منحصر به فرد باشه
    فرعی پیشکش

  • ARMAN گفت:

    من نمیدونم ویچر و شدو آو موردور کجا
    این بازی کجا
    آخه سبکشون به هم میخوره ؟؟
    ماشالله دوستان هم همه چی رو با هم قیاس کنن
    نظراتم راجب قیاس بین فیفا و جی تی ای چیه ؟؟

  • Ubisoft گفت:

    “بیا جانا که من در انتظار بنشستم
    ز روی چون مهت بر جوی نم پیوستم”.
    یه شاهکار دیگه از بهترین سری زندگیم.
    فقط گیم پلیِ این نازنین خفته به اکثر بازی هایِ پوچ این نسل می ارزه.

  • Hoower گفت:

    یک روز دیگر و یک سری اطلاعات دیگر از Assassin’s Creed Origins :laugh:

  • Aiden گفت:

    دمش گرم جواب طرفدارا رو میده :inlove: با این حجم از تغییرات سوالات زیادی برای طرفدارا پیش میاد و کار درست همینه. :yes:
    قابلیت غیر فعال کردن هیت پوینت خیلی خوبه شخصا باهاش حال نمیکنم و منتظر چنین خبری بودم. :yes:
    اسکندریه هم که قراره شخم بزنیم :inlove:
    مهم تر از همه مراحل فرعی.این بخش برام خیلی مهمه.سیندیکیت و برادرهود رو بهترین های سری از این نظر میدونم.مراحل داوینچی و کریستینا رو توی برادرهود بیشتر از همه دوست داشتم واقعا زیبا بودن.
    سیندیکیت هم بعضی مراحل فرعیش متفاوت بودن. یه سری مراحلش مربوط به کمک به ملکه برای تثبیت قدرتش یک سری مراحلش در مورد دانشمند های لندن بود یک سری مراحلش مربوط به جنگ جهانی دوم بود یک سری مراحلش در مورد یک قاتل حرفه ای بود یک سری مراحلش در مورد کسی بود که وقتی می دیدت میتونست هیپنوتیزمت کنه.در کل هر مرحله داستان مخصوص خودش رو داشت.لول دیزاین سیندیکیت برای من یکی تحسین برانگیز بود.کاش یکم به داستان اصلی و تنوع دشمن ها می پرداختن.مشکلات سیندیکیت کلا برای من همین ۲ تا بودن.
    اوریجینز هم طبق ۲-۳ تا مرحله فرعی که نشون دادن لول دیزاین واقعا خوبی برای مراحل فرعی داره.البته باید تا زمان عرضه صبر کرد ولی بعید میدونم بقیه مراحل فرعی ضعیف باشن.
    اشرف تائید کرده مراحل فرعی بین ۱۵ تا ۴۵ دقیقه زمان می برن که خیلی به سرگرم کنندگی و محتوای بازی کمک میکنه.از اونجایی که آزادی عملش هم بالاست و میشه به چند شیوه مراحل رو به سرانجام رسوند بعیده که تکراری هم بشن.
    فعالیت های فرعی مثل نبرد های گلادیاتوری ، مسابقات ارابه رانی و کشف مقبره ها هم به جذابیت بازی می افزایند.

  • Bane گفت:

    والا تو این چندین سالی که اخبارو دنبال میکردم همیشه یوبیسافت از این وعده ها میداد ،حالا ببینیم این نسخه چی میشه ،امیدوارم موفق بشه :yes:

  • game_is_life گفت:

    سلام دوستان
    من بین این بازی و بازی shadow of war موندم کدوم رو بگیرم
    من تمام سری assassins creed رو بازی کردم و طرفدار این مجموعه هستم ولی با نسخه اول shadow of war خیلی حال کردم و نمیتونم ازش چشم پوشی کنم
    بنا به دلایلی فقط میتونی یکی بگیرم میشه راهنمایی کنید؟

  • mohsen گفت:

    خیلی روند تکراریه ها …
    به نظرتون این صحبتا رو قبلا جایی نشنیده اید …
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    بله درسته …
    قبل از عرضه شدن تمام اسسینز های قبلی ( به غیر از آن اتزیو کذایی که همه خوب میدانند)

  • lordhossein گفت:

    بابا همه هی گفتن برگرده به ریشه هاش اسمش شد ریشه ها دیگه چی میخواین از جون یوبیسافت و اساسین

تمام مراحل فرعی Assassin’s Creed Origins منحصر به‌ فرد خواهند بود - گیمفا