یوبی‌سافت به شایعات حالت ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه نسخه ایکس‌باکس وان ایکس Assassin’s Creed: Origins واکنش نشان داد - گیمفا
یوبی‌سافت به شایعات حالت ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه نسخه ایکس‌باکس وان ایکس Assassin’s Creed: Origins واکنش نشان داد - گیمفا
یوبی‌سافت به شایعات حالت ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه نسخه ایکس‌باکس وان ایکس Assassin’s Creed: Origins واکنش نشان داد - گیمفا
یوبی‌سافت به شایعات حالت ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه نسخه ایکس‌باکس وان ایکس Assassin’s Creed: Origins واکنش نشان داد - گیمفا
یوبی‌سافت به شایعات حالت ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه نسخه ایکس‌باکس وان ایکس Assassin’s Creed: Origins واکنش نشان داد - گیمفا
یوبی‌سافت به شایعات حالت ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه نسخه ایکس‌باکس وان ایکس Assassin’s Creed: Origins واکنش نشان داد - گیمفا

یوبی‌سافت به شایعات حالت ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه نسخه ایکس‌باکس وان ایکس Assassin’s Creed: Origins واکنش نشان داد

مهرداد میرشاهی
۰۱:۳۰ ۱۳۹۶/۰۶/۱۵

چند روز گذشته گزارشی از سوی یکی از کاربران سرویس اشتراک ویدئو یوتیوب (YouTube) منتشر شد که حکایت از این نکته داشت که حالتی برای بازی Assassin’s Creed: Origins در نظر گرفته شده است تا بتوان این عنوان را بر روی کنسول قدترمند ایکس‌باکس وان ایکس با کیفیت ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه اجرا کرد. موضوعی که بحث‌های زیادی در این باره در سطح اینترنت به راه انداخت.

به همین منظور، وب‌سایت Dualshockers با شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) تماس گرفت و جویای حقیقت داشتن چنین حالتی شد که این شرکت فرانسوی با انتشار بیانیه‌ای در این زمینه اعلام داشت:

هنوز صحبت در این باره زود است و همچنان نرخ فریم [این بازی] نهایی نشده است. هدف ما این است که از تمام توان سخت‌افزاری برای رسیدن به بهترین تجربه ممکن بر روی تمامی پلتفرم‌ها استفاده کنیم. بازی Assassin’s Creed: Origins از رزولوشن پویا بهره می‌برد بنابراین رزولوشن به منظور ارائه نرخ فریمی ثابت و خلق تصاویری بی‌نظیر در تمامی وضعیت‌ها تغییر خواهد کرد.

اینطور که پیداست هنوز شرکت یوبی‌سافت در خصوص نرخ فریم این بازی به رقم مشخصی نرسیده و مشخص نیست که آیا حالت گزارش شده در نسخه نهایی بازی وجود خواهد داشت یا خیر. اما همانطور که تیم توسعه وعده داده است، بازی Assassin’s Creed: Origins از بیشتر توان سخت‌افزاری پلتفرم‌های مقصد خود به خصوص کنسول ایکس‌باکس وان ایکس، استفاده خواهد کرد.

بازی مورد انتظار Assassin’s Creed: Origins در تاریخ جمعه ۵ آبان ماه (۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، اخیراً ویدئوی جدیدی از نسخه ایکس‌باکس وان ایکس این عنوان منتشر شده است که از این نشانی می‌توانید آن را مشاهده و در صورت تمایل دریافت کنید. همچنین کارگردان Assassin’s Creed: Origins جزئیات جدیدی در باره این عنوان منتشر کرده است که یکی از مهم‌ترین اطلاعات آن، وجود مسابقات اسب‌سواری در این بازی است.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

یوبی‌سافت به شایعات حالت ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه نسخه ایکس‌باکس وان ایکس Assassin’s Creed: Origins واکنش نشان داد - گیمفا
یوبی‌سافت به شایعات حالت ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه نسخه ایکس‌باکس وان ایکس Assassin’s Creed: Origins واکنش نشان داد - گیمفا
یوبی‌سافت به شایعات حالت ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه نسخه ایکس‌باکس وان ایکس Assassin’s Creed: Origins واکنش نشان داد - گیمفا
یوبی‌سافت به شایعات حالت ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه نسخه ایکس‌باکس وان ایکس Assassin’s Creed: Origins واکنش نشان داد - گیمفا
یوبی‌سافت به شایعات حالت ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه نسخه ایکس‌باکس وان ایکس Assassin’s Creed: Origins واکنش نشان داد - گیمفا
یوبی‌سافت به شایعات حالت ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه نسخه ایکس‌باکس وان ایکس Assassin’s Creed: Origins واکنش نشان داد - گیمفا
یوبی‌سافت به شایعات حالت ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه نسخه ایکس‌باکس وان ایکس Assassin’s Creed: Origins واکنش نشان داد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ashkineeeeee گفت:

    اخرش حالت انتخابی داره ولی بازم اگه ۴ کی انتخاب کنیم بازم بعضی صحنه ها رو ۱۰۸۰p میره

  • sarfaraz گفت:

    فکر میکنم استفاده کردن از تمام توان کنسول روی بازی ک بیشترین سطح ازش را یا سنک و خاک و برهوت و یا دریا تشکیل داده کمی احمقانه است میخوان از تمام توانش استفاده کنن ک سنگ و خاک را با کیفیت ۴ کا ببینیم فرقه قاتلان منشا بازی بدی نیس اما پوشش گیاهی ب کار برده شده درش ب شدت دارای نقص هست و مثلما نمیتونه در مصر برهوت پوششی بکر را ارائه بده بنابراین بحث نرخ کیفیت توی رنج های خیلی بالا فقط باعث میشه افتاب سورزان و طبیعیت زبر و خشن بیابانی تقویت بشه ن چیز دیگه

  • Alireza_yoo گفت:

    خیلی جنگ رزلوشنی الکی راه افتاده مهم رزولوشن نیست مهم بافتی هست که کنسول میده اگه رزلوشن ۴k باشه ولی بافت با کیفیت خوبی نباشه اصلا ارزشی نداره بنظرم بجای رزلوشن بیشتر تمرکزشون رو باید بزارن رو کیفیت بافت، اگه ۱۰۸۰ باشه و بافت اولترا هم بده بنظرم از ۴k مدیوم بهتره چون واقعا توان فور کی شصت فریم با بافت خوب توی بازیای جهان باز مخصوصا یوبی سافت رو gtx 1070 که هشت یا نه ترافلاپسه داره بزوز از وسش بر میاد(البته کنسول ها که ترکیبی از cpu و gpu هستند و این شیش ترافلاپس معنای ترافلاپس گرافیکی توی کارت های گرافیکو نمیده)

    • devil may cry 3 گفت:

      شما بزرگترین ویژگی که کنسول ها نسبت به pc دارن رو فراموش کردین درسته که pc خیلی قدرتمندتر هستش و کنسول ها هیچوقت بهش نمیرسن ولی کنسول ها بهینه سازی دارن الان همین اسسین سیندیکت یکی از بدتریت پورت های ممکن رو داشت و خیلی اذیت میکرد ( البته با اپدیت هایی که دادن باز بهتر شد )
      مثلا شما هورایزن زیرو داون رو ببین ادم دهنش بازی میمونه که چطور همچین گرافیکی رو یه کنسول ۱.۸ قدرت داره ایجاد میشه

      • PCGamerPro گفت:

        دوست عزیز هم وطن من چرا الکی دروغ میگی؟گیمرا همش میخوان یوبی سافت رو در پورت کردن بد نشون بدن.گذشت اون زمانی که با کارت های GT و HD Series بازیا رو اجرا میکردی.الان حداقل یه کارت GTX 950 برای بازی میخوای.من با سیستم متوسط GTX 1060 i76700 (non k)بازی سیندیکیت رو روی ۱۰۸۰p روی الترا ولی با آنتی آلیازینگ کنسولی FXAA میرم.خود مدیر یوبی سافت راجع به AnvilNext گفته که فقط در آنتی آلیازینگ های MSAA بهینه نیست.تنها پورت بدی که سال ۲۰۱۵ عرضصه شد بتمن بود که الان کامل درسته و روی های و آلترا بدون تنظیمات انویدیا ۶۰ میگیری اگه ۱۶ گیگ رم داشته باشی.من تا به حال جز saints row 2 و لانچ arkham knight پورت بد ندیدم.و من عاشق کنسول هم هستم و دارم ۱ ,تومن جمع میکنم تا ps4 رو بخرم.
        من یه سوال ازت دارم.ps4 pro 4.2 ترافلاپس قدرت داره یعنی ۲٫۳ برابر ps4 و هم اندازه GTX 980 ولی باهاش نمیشه witcher 3 رو رو حتی ۳۰ fps بازی کرد.ولی من با gtx 1060 witcher 3 رو روی همه تنظیمات آلترا بدون hairwork و foliage روی high چیزی بسیار بیشتر از گرافیک ps4 دارم روی ۶۰ فریم بازی میکنم.تا حالا ابر بازی witcher 3 wild hunt رو که صادقانه بگم من بهش انحصاری pc ,میگم و همه میدونیم cd project خیلی pc دوسته و witcher 1 و ۲ هم همین گفته رو تایید میکنه؛یکبار روی pc بازی کردی ؟؟من اون موقع میخواستم ps4 بخرم هنوزم فریم ریت روی ps4 حتی blood and wine به ۲x میرسه .سخن آخر:
        یک cpu حداقل i5 یا i7 نیاز است برای گیم.
        یک کارت مناسب و توقع قدرت مناسب.
        بلد باشی تنظیمات بازی رو پایین باری بدون اینکه چیزی از گرافیک کم شه.
        تو گوگل سرچ کن best pc games و بازیهایی مثل witcger 3 رو ببینکه ظاهرا فقط برای pc ساخته شدن.

      • کاملا درست میگید درسته pc خیلی قدرتش از کنسول بیشتره ولی این روزا پورت خوب برای pc خیلی کم پیدا میشه من خودم وقتی شاهکار های سونی رو بازی میکنم از کیفیتش واقعا لذت می برم مخصوصا الان که شاهکاری مثل god of war هم پیش رو داریم واقعا آدم باورش نمیشه همچین گرافیکی رو کنسول اجرا میشه اونوقت مایکروسافت در مقابل چنین انحصاری هایی فقط به فکر کیفیت اجرایی بازی های مولتی پلتفرمه اگه آدم واقعا از بازی لذت ببره به نظرم ۶۰ و۳۰ فریم و ۱۰۸۰ و ۴k بهانس

      • amir_hosine گفت:

        چون کنسول ها رو با جادو می سازن ؟
        حتی بهینه نشده ترین بازی ها هم بهترین نسخشون همیشه نسخه PC بوده.
        دلیل نارضایتی شدید PC گیمر ها در مقابل پورت های ضعیف اینه که ،استاندارد های خیلی بالاتری نسبت به کنسول دارن.
        برای کنسول ۳۰ فریم عادیه
        اما ۳۰ فریم برای PC پورت بد و ضعیف محصوب میشه.
        من همیشه به کسایی که از جادویی ساخته شدن کنسول ها حرف می زنن این رو می گم:
        من مافیا ۳ رو با فریم ریت فاجعه ۴۵ روی تنظیمات اولترا ۱۰۸۰p بازی کردم..
        تجربه شما روی کنسول با فریم ۳۰ و افت فریم تا ۰ روی low و ۹۰۰p چطور بود ؟

      • TARZAN 2 گفت:

        SYNDIATE هیچ مشکلی نداشت.نسخه شما مشکل داشته.تو گرافیک هم رو دست STAR CITIZEN نیومده.

    • Last Of Us گفت:

      درست میگی. تو بافت ها ۴کی به کار نمیبرن و نخواهند برد چون حجم بازی به صورت تخیلی زیاد میشه و همینطور موتورهای گرافیکی پردازشش براشون سخت میشه و دچار افت فریم و لگ خواهند شد. البته گفتن تو گیرز میخوایم به کار ببریم ولی برای همه بافت ها نخواهد بود. البته اگرم ببرن خیلی عجیب نیست چون جزئیات گرافیکی تو بازی گیرز کمه ( یعنی نه گرافیکش نه جزئیاتش مثل آنچارتد و هرایزن و … نیست )
      منظورم تکسچر ۴کی برای همه مدل ها هستش. شما تو بازی ها به خورده ریزه ها مثل یک قوطی یا خرده سنگ روی زمین نگاه کن. یا حتی گاهی چیز های اصلی بشدت بافتش کم کیفیت هستش. چون اگر بخوان بافت این جزئیات رو بالا بگیرن گفتم چی میشه.
      حالا هرچقدر هم بهینه سازی کنند فایده نداره. و خود کلمه بهینه سازی یعنی غیر از اون برنامه نویسی یعنی پایین آوردن کیفیت بافت ها و سایه ها و انعکاس ها و تعداد ترینگل ها و …..
      به اینکه جادو که نیستش. حتی همین فورتزا که ۴کی و ۶۰ فریم روی وان ایکس میاد رو برید تریلرش هاش رو با دقت ببینید. کیفیت شن های کنار جاده و لاستیک ها فوق العاده پایینه. چون بافتش رزولوشن پایینی داره که بازی سنگین نشه. من این حرف ها رو به عنوان یک تری دی کار دارم میگم نه یک سونی فن.
      الان به این عکس نگاه کنید. کیفیت بافت کاراکتر تو بازی World of Warcraft که رزولوشن بافت برای هر قسمت از کاراکتر فرق داره ولی بیشترینش ۵۱۲ در ۵۱۲ هستش که بازی سنگین نیشه . البته این رو یک فن ساخته نه خود شرکت. ولی شرکت هم نهایت از ۱۰۲۴ در ۱۰۲۴ استفاده میکنه. ( بستگی به بازی )
      عکس خود کاراکتر:
      http://www.jacquechoi.com/images/pally.jpg
      عکس بافتش:
      http://www.jacquechoi.com/images/Pally_Textures.jpg

  • Navids گفت:

    موسیقی زیاد خوب نیس شخصیت بازی هم خیلی زشته ولی مصر خوشگله بیابون این چیزاش جدیده حتما بازی می کنم 😉

یوبی‌سافت به شایعات حالت ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه نسخه ایکس‌باکس وان ایکس Assassin’s Creed: Origins واکنش نشان داد - گیمفا