اطلاعات بسیاری از Assassin’s Creed: Origins منتشر شد
بازی Assassin’s Creed Origins در همایش PAX یک پنل داشت و اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail) به عنوان کارگردان بخش نوآوری بازی در کنار دو تن دیگر از توسعهدهندگان این عنوان یعنی برند هیستورین (Brand Historian) و ماکسیم دوراند (Maxime Durand) جزئیات جدیدی از این عنوان را به اشتراک گذاشتند که قطعاً دانستن آنها برای طرفداران این بازی خالی از لطف نیست.
برخی المانهای داستانی در این پنل مورد بحث قرار گرفتند؛ مثلاً بایک (Bayek) در طول داستان با کلئوپاترا (Cleopetra) دیدار خواهد داشت. کلئوپاترا خودش توسط ریشسفیدان Ptolmey تبعید میشود. خود Ptolmey تحت فرمان نظام باستان (The Order of the Ancients) قرار دارد، محفلی که به دنبال تحت تسلط قرار دادن کل مصر باستان است. وقایع تاریخی مهم آن دوره مثل محاصره شهر اسکندریه (Alexandria) نیز در بازی شبیه سازی خواهد شد. هیپودرومها (Hippodromes) نیز در بازی وجود خواهند داشت و بخشی از ماموریتهای فرعی بازی را تشکیل خواهند داد. اگر در مورد هیپودرومها چیزی نمیدانید، باید بگوییم که در واقع آنها مکانهایی برای برگزاری مسابقاتی نظیر اسبسواری و ارابهرانی در دوران مصر باستان بودهاند. شهر اسکندریه هم در بازی وجود خواهد داشت و آن کتابخانه عظیم و معروف اسکندریه هم در بازی وجود دارد.
در ادامه تائید شد که یوبیسافت با ناسا (NASA) همکاری کرده و تصاویری ماهوارهای از آنها گرفته که در ساخت جهان بازی به آنها کمک کرده است. همچنین سازندگان تاکید کردهاند که بازی از لحاظ داستانی مدام بازیبازها را به نسخههای دیگر سری ارجاع خواهد داد و در واقع ارتباط زیادی با آن نسخهها خواهد داشت. به نظر Assassin’s Creed Origins از حیث داستانی حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد و بتواند این سری را از نظر داستانی یک قدم رو به جلو ببرد.
مدتی پیش تائید شده بود که در این بازی مبارزات بین حزبی نیز وجود خواهد داشت. به نظر گیم پلی این بازی الهامات زیادی از عناوین نقشآفرینی گرفته و تریلری هم از بازی منتشر شده بود که بیشتر جنبههای مبارزه آن را در معرض نمایش قرار میداد. همسر بایک با نام آیا (Aya) هم دیگر شخصیت قابل بازی این عنوان خواهد بود. تریلری از بازی مربوط به شهر ممفیس (Memphis) نیز مدتی پیش منتشر شده و دیروز هم جزئیاتی از نحوه اجرای این بازی روی اکسباکس وان اکس انتشار یافته بود. این بازی در اواخر ماه اکتبر قرار است برای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان منتشر شود.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
از حیث داستانی که نمیتونه قدم ور داره البته منظورم سه گانه اتزیو بود انشالله بیاد ببینیم چه چیزی واسه گفتن داره :yes:
بنظر من یکی از بهترین اساسینها میشه عاشق محیطشم
منم
اگه کارشون رو درست انجام بدن چرا می تونه
چون بازی رو بردن سمت باستان و دنیای اساطیری که خوراک داستان سازیه
اگه دقت کنید بعد اتزیو یوبی همین طوری توی تاریخ جلو اومد و از هسته ی اصلی تمپلار ها و اساسین ها دور تر شد و تا رسید به انقلاب صنعتی! فقط داستان رو ربط میدادن یه جوری وگرنه می تونست داستان این بازی ها صرفن تاریخی باشن و ربطی به هم نداشته باشن
اما وقتی بازی میره سمت باستان و تاریخ دور داستان سازی خیلی راحت تره
مثل ویچر
IT ALL STARTS WITH ONE :inlove:
A New Era Begins :inlove:
یه عکس لو رفته که احتمال داره مربوط به یکی از دشمنان بخش زمان حال AC : Origins باشه.
http://s9.picofile.com/file/8305518484/B3THgDdI5WG9oIRjoiu_TBdKpu1_WTy_DDE4LCkoam4.jpg
حسابی هایپ شدم.فکر کنم متاش بالای ۸۵ بشه. :inlove:
احتمالا اخرین نسخه از فرقه ادمکش که تجربه خواهم کرد.احتمالا.
متاش ۸۰ بشه گل کاشته
چون مثل بازی no man sky ثابت شد بهم هر بازی که زیاد هایپ کردن مردمو و اطلاعات دادن اخر سر چیز ابکی در میاد
مثل ویچر ۳
دقیقا چی مثل ویتچر ۳
سر و صدا و هایپ.نصف اخبار سایت از یک سال قبل از عرضه ویچر تا یک سال بعد از عرضه ویچر مربوط میشد به ویچر
یوبی توی اساسین هیچ وقت از نظر محتوا کم نذاشته، مشکلات فنی بوده، مثلن یونیتی در زمینه ی گرافیک، گیم پلی مؤفق بود (داستان هم که بنظرم همون فضای پاریس خودش جالب بود، مثل لویی ۱۶ و.. حتی اگه بگیم کلیت داستان کلیشه ای بود) اما nms کلن بی محتوا بوده و اصلن قابل مقایسه با کارهای یوبی حتی بدترین ها نیست
البته من که هیچ وقت nms رو بازی نکردم اما گویا با آپدیت اخیر nms هم بازی خوبی شده
تو دیگه روسفیدمون کن بایک