تماشا کنید: تریلر جدیدی از بازی Hunt: Showdown منتشر شد
چندی پیش تریلری جدید از بازی Hunt: Showdown منتشر شد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطالعه کنید.
همان طور که اطلاع دارید، بازی Hunt: Showdown، در رویداد بزرگ E3 2017 به صورت رسمی معرفی شد و هم اکنون و به لطف نام معتبر سازنده آن یعنی کرایتک (Crtyek)، از مورد انتظار ترین عناوین دنیای بازیهای ویدئویی شناخته .
این بازی، حتی قبل تر از آغاز رویداد E3 معرفی شده بود اما با نام Hunt: Horror of the Gilded Age که پس از گذشت مدت زمانی، سازندگان، به کل گیم پلی و داستان بازی را تغییر دادند و بازی، در نهایت در مراسم مذکور، با نام Hunt: Showdown معرفی شد.
حال پیرامون جدیدترین اخبار این بازی، به تازگی تریلری جدید از Hunt: Showdown منتشر شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد. این تریلر، در رابطه با طراحی سلاحهای بازی و اطلاعات تکمیلی آن ها منتشر شده است که در آن، یکی از طراحان شرکت کرایتک یعنی الکساندر آسموس (Alexander Asmus)، در مورد ساخت این اسلحهéها توضیح میدهد. طبق گفته سازندگان، سلاحهای بازی، با بالاترین دقت و جزئیات از سلاحهای دوره زمانی بازی، یعنی قرن ۱۸ میلادی، الهام گرفته شده اند و تا پایان مراحل ساخت بازی، این سلاحها باز هم مورد بررسی قرار میگیرند تا بهترین نتیجه، در بازی اعمال شود.
سلاحهای ذکر شده در توضیحات سازندگان، سلاحهای سنگین، اسلحهها و کلتهای کمری، بمبهای قابل پرتاب و بمبهای متصل به سیمخاردار هستند که بازیکنان میتوانند در هر جایی، این بمب ها را کارگذاری کنند.
در بخشهایی دیگر از تریلر، شاهد به تصویر کشیدن برخی از محیطها و مناطق بازی هستید که برای اولین بار به نمایش در خواهند آمد.
هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی و حتی پلتفرمهای مقصد بازی Hunt: Showdown هم اعلام نشده اند، اما طبق آخرین اخبار این بازی، عرضه این عنوان برای رایانههای شخصی، قطعی است.
در ادامه، تریلر جدید بازی Hunt: Showdown را مشاهده کنید:
دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
من اکثر بازی های کرایتک رو دوست دارم ( فکر کنم فقط یکیشو دوست ندارم ) این بازیش بد نیست ولی تا الان گیرا نبود شاید ناگهان هایپم کنه ولی تا الان نکرده
بازگشت سلطان 🙂 بعد از بازی masterpiece ای مثل Crysis 2 این استودیو سقوط آزاد رو تجربه کرد.
ویدو رو که آدم میبینه میفهمه بازی سازی واقعا چه کار سختیه.
سازنده ها از آنلاین بکشید بیرون
سازنده ها از آنلاین بکشید بیرون
سازنده ها از آنلاین بکشید بیرون
سازنده ها از آنلاین بکشید بیرون
سازنده ها از آنلاین بکشید بیرون
به خدا خسته شدیم . یوبیسافتم که رسما داره خودشم دیگه میره رو اینترنت کم کم . استارلینک (هر چقدرم خوب و خفن باشه از نظر من یه بازی متوسط اسباب بازی طوری هست که صرفا داره از دیزنی اینفینیتی تقلید مستقیم میکنه ) که آنلاین . فور آنر که آنلاین . رینبو ۶ که آنلاین . کرو ۱ که آنلاین . کرو ۲ هم که آنلاین . دیویژن آنلاین . اسکال اند بونزم که اصل مطلبش آنلاین . کرایتکم که با هانت آنلاین حالا حالا هم پس خبری از کرایسیس ۴ نیست . به قول رائفی پور خدایا بسه دیگه . بابا خسته شدیم دیگه . اون روز که ناتی داگ و راکستارم اینقدر بیچاره بشن روز مرگ من و این صنعته بند و بساطمو جمع میکنم از گیم میرم
استارلینک از سازنده ای هست که اسپلینتر سل میساخت حالا ببینید به چه روزی افتاده : ////
فور آنر و جی تی ای وی آنلاین …
همین دو تا برای سکته کردن آفلاین بازا بسه :weep: :weep: :hammer:
من به سلیقه آفلاین بازا احترام می ذارم ولی شما بازی رو برای ۲ چیز می کنید.
۱٫سرگرمی و لذت
۲٫حس به چالش کشیده شدن که تو بازی هایی مثل سولز دیده می شه.من از بازی های سخت خوشم میاد از بازی های هاردکور خوشم میاد.نه اینکه گیمر حرفه ای باشم ولی دوست دارم خودم رو به چالش بکشم.من بارها تو آنلاین مردم.بازی های آنلاین هم همین حس رو به آدم میده که بتونی با بقیه رقابت کنی و مهارت هات رو بسنجی.
البته ناگفته نماند که بازی های جهان بازی هم بسیار برای من لذت بخشه.ولی از بازی هایی که فقط داستان و گرافیک خوب دارند مثل آنچارتد خوشم نمیاد. من ۲ روزه تمومش کردم و متوجه شدم که من هیچ علاقه ای به سبک اکشن ادونچر ندارم.مثلا بازی واکینگ دد که گوتی هم شد اصلا به من حال نداد.
قبول کنید صنعت بازی سازی عوض شده سلیقه ها عوض شده و سلیقه ی تعداد زیادی از گیمر ها به مولتی هستش.
البته سلیقه شما مورد احترامه و من خودم بازی های تماما آنلاین رو نمی تونم درک کنم.ولی متاسفانه با این پهنای باندی که ما داریم و قیمت های کلان اینترنت اعصاب برامون نمونده.وگرنه خواهرم تو فرانسه زندگی می کنه.باورت می شه اونجا قیمت اینترنت پر سرعت نا محدود یک دهم اینجاست و با پول یورو خیلی ارزونه.
این شرکت ها فقط دارن مارو می دوشند :reallypissed:
برای درست کردن همین اسلحه و انمیشن ها فک کنم بیش از ۱ ماه زمان ببیره شایدم بیشتر
قبل از این که بازی رو معرفی کنن ۱ سال قبل تحقیق میکنن و بعد شروع میکنن به ابجکت ساختن
خیلی زحمت داره
یاد بازی مبارزه در خلیج عدن افتادم … آبجکت سازی های اونم بی نظیر بود :snicker: :dazed: :dazed: :dazed: :ZZZ: :sarcasm: :sarcasm: