Gamescom 2017 | نمایش خیرهکننده عنوان Middle-earth: Shadow of War
شرکت انویدیا (NVIDIA) و استودیوی Monolith Productions با همکاری یکدیگر پشتیبانی از HDR، SLI و Ansel را به نسخه رایانههای شخصی عنوان Middle-earth: Shadow of War اضافه کردهاند.
شرکت انویدیا با همکاری استودیوی Monolith Productions اعلام کردند که نسخه رایانههای شخصی عنوان Middle-earth: Shadow of War از HDR، SLI و Ansel پشتیبانی خواهد نمود. این همکاری توسط معاون استودیوی Monolith Productions آقای مایکل دِ پلاتر (Michael de Plater) در جریان کنفرانس شرکت انویدیا در نمایشگاه Gamescom، معرفی شد. علاوه بر پشتیبانی از موارد ذکر شده، انویدیا و استودیوی Monolith در حال کار برروی افزودن سایر ویژگیهای شرکت انویدیا در نسخه رایانههای شخصی عنوان Middle-earth: Shadow of War هستند.
براساس صحبتهای ذکر شده بنظر میرسد که در ادامه این همکاری شاهد اضافه شدن برخی از تکنولوژیهای GameWorks شرکت انویدیا به بازی نیز باشیم. انویدیا در پستی در وبلاگ رسمی شرکت، توضیح داد:
انویدیا در حال انجام کارهایی است تا مطمئن شود بازیکنان نسخه رایانههای شخصی عنوان Middle-earth: Shadow of War، با تجربه آن متحیر میشوند. تمامی منابع ما از جمله: کتابخانه جلوههای بصری، تجهیزات توسعهدهندگان، مقالات پژوهشی و… در اختیار استودیوی Monolith Productions است. تیم ما متشکل از بیش از ۳۰۰ مهندس جلوههای ویژه است، که تخصص خود را در جهت توسعه این پروژه اختصاص دادهاند تا به استودیوی Monolith Productions یاری دهند و آخرین تکنولوژیهای گرافیکی را به بازی اضافه کنند.
ما جهت بالانس عملکرد بازی، افزایش پایداری پلتفرم و نهاییسازی پشتیبانی از ویژگیها و تکنولوژیهای انحصاریمان که تنها توسط برند GeForce GTX ارائه میشوند، تا زمان عرضه عنوان Middle-earth: Shadow of War همراه استودیوی Monolith Productions خواهیم بود.
جای تعجب نیست که انویدیا گیمپلیای انحصاری از نسخه رایانههای شخصی عنوان Middle-earth: Shadow of War تدارک دیده که برروی رایانه شخصی با رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ تهیه شده است، که در انتهای خبر میتوانید آن را مشاهده کنید. مدت زمان این تریلر طولانی نیست، اما از لحاظ بصری/ گرافیکی با تمام نمایشهایی که تاکنون از این عنوان مشاهده کردهایم، متفاوت است.
عنوان Middle-earth: Shadow of War قرار است در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۸ مهر) برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر شود. تاکنون تائید شده که نسخه ایکسباکس وان ایکس این عنوان با رزولوشن ۴K واقعی اجرا خواهد شد، در همین حین نیز استودیوی Monolith Productions اعلام کرده است که در حال نهاییسازی ویژگیهای فنی نسخه پلیاستیشن ۴ پرو بازی میباشند. در ادامه میتوانید تریلر منتشر شده در کنفرانس نمایشگاه Gamescom شرکت انویدیا را مشاهده نمائید:
دانلود با کیفیت ۴۸۰p | دانلود با کیفیت ۷۲۰p و ۶۰ فریم | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم |
دانلود با کیفیت ۲K | دانلود با کیفیت ۴K
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
هرچی هایپ مایپ بود دیگه پریده از بس تریلر دادن :pain:
خدایی کسی از این تریلر چیزی فهمید واقعا مسخره بود
بازی خیلی خوبی ، نسبت به نسخه ی قبلش هیلی پیشرفت کرده، هم از لحاظ گیمپلی و همچنین گرافیک و داستانی ، اما من فقط از یه چیز میترسم اونم این که بازی به نظر یکم ساده شده، مثلا توی همین تریلر اگه نگاه کنید تو سه دقیقه سه تا وار چیفو می کشه بدون اینکه ضربه ای بخوره، امیدوارم بازی چالش برانگیز و پر از باس فایت باشه .
گیم پلی نسبت به نسخه قبلی چندان تغییری نکرده گرافیک هم چندان چنگی به دل نمیزنه. در اصل این نسخه تکامل یافته نسخه قبلیه. نوع مبارزات دقیقا مثه قبله و اصلا پیشرفتی نداشته حالا چنتا حرکات جدید اضافه شده. با دشمن پنج متر فاصله داری عین یه میدان مغناطیسی موقع شمشر زدن میره سمت دشمن.
یعنی متاسفم واسه اون سازندگانی که به خودشون زحمت نمیدن پشتیبانی درست و حسابی از تکنولوزی SLI انجام بدن.
میدونم کاربرانی که از SLI استفاده میکنن نسبت به بقیه زیاد نیستن اما این تکنولوژی اگه درست پشتیبانی بشه خارق العاده ست!
همین الآن هم هیولایی مثل ۱۰۸۰Ti اکثر بازیارو تو رزولوشن ۴K قورت میده اما تصور کنید این پرفورمنس ۸۰-۹۰ درصد افزایش پیدا کنه!
سال آینده مانیتورهای ۴K 144Hz با HDR و کوانتوم دات هم وارد بازار میشن ، همچنین کارت های ولتا ، فقط تصور کنید ۱۲۰-۱۳۰ فریم در ثانیه تو رزولوشن ۴K چه لذتی شگفت انگیزی داره با SLI!
امیدوارم نسل بعد پشتیبانی از این تکنولوژی کمرنگ تر نشه و سازنده ها کم کاری نکنن.
جالب بود
گیمپلی خیلی شلوغی و هیجان انگیزی داشت
نمیدونم تا کی میخوان همین جوری تریلر بدن و ما رو بسوزونن
اگه روزی کسی رو دیدین که ادعا میکنه نسل نهم بازی هارو پلی میده تعجب نکنید اون شخص حتما gtx 1080 داره