هیدکی کامیا از یوکو تارو برای نجاتدادن پلاتینیومگیمز با ساخت Nier:Automata تشکر کرد (بهروزرسانی)
بدون شک بازی NieR: Automata یکی از بهترین عناوین سال جاری میلادی بود. این بازی در واقع خیلی بیشتر از حد انتظار ظاهر شد و توانست نظر بسیار مثبت بازیبازان و منتقدان را جلب کند. NieR: Automata نه تنها یکی از دلایل اصلی نتایج مالی خوب شرکت اسکوئر اینکس در سال ۲۰۱۷ بود، بلکه حال، مشخص شده این بازی به نوعی استودیوی پلاتینیوم گیمز را نیز نجات داده است.
قطعا موفقیت بازی Nier: Automata بدون عوامل آن امکان پذیر نبود؛ آقای یوکو تارو در نقش کارگردان بازی و همچنین استودیوی کاربلد و حرفهای پلاتینیوم گیمز به عنوان تیم ساخت اکشنهای بازی، باعث شدند عنوان مذکور را در این جایگاه ببینیم. به تازگی آقای هیدکی کامیا، یکی از موسسان استودیوی پلاتینیوم گیمز، از آقای یوکو تارو برای رهبری کردن ساخت بازی Nier: Automata تشکر کردهاند. به نظر میرسد اثر یوکو تارو بسیار چشمگیر بوده و تحسین همه را برانگیخته است. آقای کامیا در توییتر به زبان ژاپنی متنی برای تشکر از ایشان نوشتهاند که شما میتوانید آن را در زیر به صورت ترجمه شده به زبان فارسی مطالعه کنید:
موفقیت Nier به پلاتینیوم یک جامعه طرفداری جدید داد، باعث رشد اعضای تیم شد، یک تجربه موفقیت آمیز را فراهم آورد، باعث افزایش موارد کاندیدی کارکنان شد و مزیت های بزرگی را به همراه داشت. به طور اساسی، هر کاری که من مجبور به انجام آن شدم مایه خجالت بود… این یک داستان غم انگیز است اما اغراق نیست اگر بگوییم آقای Yokowo استودیوی پلاتینیوم را نجات داده است… من نمیتوانم به اندازه کافی از شما تشکر کنم.
— 神谷英樹 Hideki Kamiya (@PG_kamiya) August 13, 2017
اگر در جریان کار استودیوی پلاتینیوم گیمز در سال و مدت اخیر بوده باشید، باید بدانید که این استودیو فعلا وضع آن چنان خوبی ندارد و پس از خبر لغو شدن پروژه Scalebound، هیدکی کامیا و تیم او در استودیوی پلاتینیوم گیمز، حالت و وضع خوبی نداشتهاند. قطعا موفقیت چشمگیر بازی Nier: Automata تاثیر بسیار زیادی هم برروی حال و هوای پلاتینیوم گیمز و هم در نتایج مالی شرکت اسکوئر اینکس گذاشته است و ارزش این بازی را بسیار بیشتر میسازد. به تازگی خالقان این بازی طی اظهار نظری، توضیح دادهاند که در صورت مشاهده دنباله ای برای سری، خوشحال خواهند شد.
عنوان Nier: Automata هماکنون برای پلتفرم های پلیاستیشن ۴ و رایانه های شخصی در دسترس است. همچنان مشخص نیست که نسخه ایکسباکس وان بازی در دست ساخت قرار دارد یا اصلا چنین نسخه ای وجود خواهد داشت یا خیر.
بهروزرسانی
در روز گذشته، آقای کامیا، یکی از موسسان استودیوی پلاتینیوم گیمز، از آقای یوکو تارو، کارگردان بازی Nier:Automata تشکر ویژهای کرد و گفت که ایشان استودیوی پلاتینیوم گیمز را نجات دادهاند. حال، امروز یوکو تارو از طریق توییتر، پاسخ تشکر آقای کامیا را داده است:
همچنین، بابت پشتیبانی شما بسیار متشکرم. به من توسط افراد استودیوی پلاتینیوم گیمز، چه از نظر فیزیکی و چه از نظر ذهنی، کمک شد. من مفتخر هستم که توانستیم یک بازی را با یکدیگر خلق کنیم. بسیار سپاس گزارم.
نکته جالب این جا است که آقای تارو پس از این توییت، توییت دیگر منتشر کرده و در آن گفته که هر روز پیام های انگلیسی بسیاری را دریافت میکرده اما امروز، تعداد این پیام ها فوقالعاده بالا رفته است که به عقیده او، تاثیر کامیا قطعا دیده میشود.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
نظرات
داستان عالی. گیم پلی عالی. پورت pc : زباله.
هنوز سر اخرین باس فایت موندم وقتی بازش میکنم ارور NieR Automata has stopped working میاد.
یه سر به کامنت های استیم این بازی بزنید منظورمو میفهمید.
حیف …
از نظر من کامیا بهترین بازیساز دنیاست واقعا هرروز دارم به ماکرو لعنت میفرستم که نذاشت بازیشو کامل بسازه هنوزم بهونه هاشون یادم میفته اعصابم خورد میشه
بخشی از بهونه های ماکرو و فیل اسپنسر سر خراب کردن این بازی : گفتن کامیا مشکل جسمی و روحی پیدا کرده و نمیتونه به ساخت بازی ادامه بده 😐 😐
گفتن که هی کامیا پول و سرمایه بیشتری ازشون بابت ساخت این عنوان میخواسته 😐 😐
خوب بهش میدادین جاش یه بازی فوق العاده گیرتون میومد که فروش کنسولتون رو کلی میبرد بالا
فقط میتونم امیدوار باشم که کامیا از این صنعت خداحافظی نکنه و با قدرت بیشتری به کارش ادامه بده
واقعا هم این استودیو به این بازی نیاز زیادی داشت
بعد شکست دو بازی tmnt و transformers و کنسل شدن scalebound واقعا ابهت پلاتینیوم داشت از دست میرفت
ما شوتر میخوابم نه JRPG
Escape From Tarkov
Quake Champions
PlayerUnknown Battlegrounds
Rising Storm 2
Star Citizen
همگی سرویس دسترسی زودهنگام.
خواستین حیوان بکشید Hunter Call of the Wild.
PC مهد بازی های شوتر.
ما؟از طرف خودت حرف بزن نه ما 😎
وای من اصلا خبر نداشتم Nier: Automata یه jrpg و rpg نیست… 😐
ژانر شوتر انقدر کورت کرده که دیگه تفاوت بین rpg و jrpg هم نمیفهمی؟ ?:-)
شما نگفته بودی که تو پست بازی هایی و سبک هایی که دوست نداری کامنت نمیذاری ?:-) ?:-)
پس الان اینجا چیکار میکنی؟؟؟
بعدش هم اینقدر این بازی every where رو با gta مقایسه نکن این بازی نهایتا بتونه یه بازی خوب دربیاد هیچوقت نمیتونه به عظمت gta برسه درسته که سازنده gta v داره رو این بازی کار میکنه و از یه موتور گرافیکی خیلی قوی استفاده میکنن ولی بودجه و سرمایه گذاری و ازادی عمل به سازنده که راکستار روی gta انجام میده هیچوقت every where نخواهد داشت شاید الان شما حرف منو قبول نکنی و کلی بهونه بیاری و وقتی که بازی عرضه شد به حرف من پی میبری
everywhere قطعا گوتی میشه.شک نکن.
leslie benzis خودش میلیونره.اصلا بخاطر ازادی عمل بیشتر بود که از راکستار بیرون اومد.
شک نکن میزنه رو دست gta .
حالا خوبه بگن انحصاری نیست اون موقع چهرت دیدن داره
بذار کاملترش کنم.تعدادی بازی انحصاری در بازه ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸
star citizen
squadron 42
Routine
survarium
Mount and Blade 2: Bannerlord
Asylum
Grim Dawn
The Mandate
Unreal Tournament
Northern Shadow
Toxikk
Dirty Bomb
Lost Ark
Lineage Eternal
Total War: Warhammer
Homeworld: Deserts of Kharak
We Are The Dwarves!
KYN
Sid Meier’s Civilization VI
World of Warcraft V7 Legion
Halo Wars 2 که مشخصا هدفش pc بود نه xone
Age of Empires Definitve Edition
Warhammer 4000
Total War Warhammer
بنده ی حقیر قصد دارم در اوایل ابان ماه nier رو بخرم بصورت اکانت تکی زیر ۳۰ تومن
مثل اینکه اسپنسر تو کار کنسل کردن استودیوها هم بود.ما خبر نداشتیم. :disdain: :clap:
دوستان جدی نگیرد.فقط یه شوخی بود. :suspense: 😀
شاهکاری بود این بازی !…برای من به شخصه بهترین بازی نسل هشت بود ! شاید بازی به بزرگی ویچر نبود ولی با همون داستان و قضایایی که هر طرف بازی که نگاه میکردی داشت تبدیل به یک چیز اسطوره شده بود..
بین کلی بازی خسته کننده و تکراری که این چند ساله منتشر شدن این بازی واقعا حکم طلا رو داشت.گرافیک آنچنانی هم نداشت و به نظرم بشه روی کنسول نینتندو هم منتشرش کرد.
در این پست نظر دو معلوم ذهنی رو مشاهده میکنید یکی بنده حقیر سایت که همه میشناسید و طبق معمول میخواد این بازی رو بخره نفر دوم EVERYWHRE که کلا با همه نوع بازی مشکل دارهو فقط میگه شوتر و به کنسول ها هم توهین میکنه. و کلا فکر میکنه خیلی آدم شاخ و باحالیه 😐 برای این دو عزیز نزد خدا دعا میکنم
Wolcen: Lords of Mayhem (Previously known as Umbra)
Cossacks 3
The Bard’s Tale 4
Ashes of Singularity
ArmA 3: Tanoa
Pillars of Eternity: The White March
Planet Coaster
Descent: Underground
Underworld: Ascendant
Stellaris
World of Warcraft: Legion
Inner Chains
Endless Space 2
فقط PC کبیر با کلی انحصاری
https://www.uplooder.net/files/5edd32264f041da778e73986fdd679b7/PC.txt.html
اینا فقط بخش کوچکی از انحصاریهای PC کبیر است.
همشون به هیلو نمیرسن 😎
خدا شفات بده
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
اگه با منی که ممنون برای دعا کردن :yes: والا خدا هم از من قطع امید کرده شاید شما ها دعا کنید خدا صداهاتون بشنوه به حرفتون گوش بده :-((
یه دیوونه یه سنگ میندازه تو چاه صد تا عاقل نمیتونن درش بیارن….فقط یه لحظه فکر کنید اگه با لغو اسکا باند پلاتینیوم ورشکست میشد چی میشد ?:-) من نمیفهم کارنامه چه بشری میتونه از کامیای افسانه ای واسه موفقیت یه بازی اونم با مبارزات هک اند اسلش تضمن موفقیت باشه اخه :reallyangry:
واقعا شاهکار بود این بازی
کلا فضای بازی یه حال و هوای دپی داشت ولی به زیبایی با احساسات گیمر بازی میکرد
قدری عالی بود که اگه رو وان هم عرضش کنن حاضرم دوباره بخرم