با اطلاعاتی جدید از بخش داستانی بازی Call of Duty: WWII همراه باشید
چندی پیش اطلاعاتی جدید از بخش داستانی بازی Call of Duty: WWII منتشر شد. حزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.
همان طور که اطلاع دارید، بازی Call of Duty: WWII به طور کامل در رویداد E3 2017 معرفی شد و نظر همگان را خود جلب کرد. در این رویداد بزرگ، تریلر ها و ویدئویی از گیم پلی بازی به نمایش در آمد که میتواند بازیکنان و طرفداران قدیمی این سری را، بار دیگر برای عرضه یک بازی درخور سری بزرگ Call of Duty، امیدوار کند.
چند سالی میشود که خط داستان و گیم پلی بازی Call of Duty، به آینده و پرداختن به جدیدترین تکنولوژی ها تغییر کرده است و ما دیگر شاهد نبرد های هیجان و انگیز و لذت بخش با آلمانهای نازی نیستیم. اما این بار، اکتیویژن (Activision)، قصد دارد دوباره این عنوان را به سالهای اوج خود برگرداند و اتفاقات جدیدترین نسخه این سری یعنی Call of Duty: WWII را در جنگ جهانی دوم طراحی کند.
حال از این ها گذشته و پیرامون جدیدترین اخبار این بازی، به تازگی اطلاعاتی جدید از بخش داستانی و تکنفره عنوان Call of Duty: WWII منتشر شده است که جزئیات را در ادامه مطالعه خواهید کرد. این اطلاعات جدید، به یکی از مرحلههای مخفی کاری بازی مربوط هستند.
طبق گفتههای مجله گیم اینفورمر (Game Informer)، این مرحله مخفی کاری ، The Wolf’s Den نام داشته و شما باید در قالب یک سرباز آلمانی وارد پایگاه و مقر دشمنان خود (نازی ها) شوید. در این مرحله جدید، تکنیکها و ابزار های جدیدی در دسترس شما بوده و باید مانند یک سرباز آلمانی عمل کنید. صحبتها ، کار ها و واکنشهای شما باید مثل یک نازی باشد تا دشمنان شما، متوجه ماموریت مخفی و پیچیده شما نشوند.
گزارش جدید گیم اینفورمر میگوید:
در مرحله The Wolf’s Den، شما ماموریت و حس و حال جدیدی را تجربه خواهید کرد که بدون شک بسیار هیجان انگیز است. در این مرحله، مکانیکها و ابزار های مربوطه، برای به پایان رساندن این ماموریت مخفی، در اختیار شما خواهد بود.
در طول داستان بازی، بازیکنان به بخشها و نقاط مختلفی از قاره اروپا سفر خواهند کرد. به طور مثال ، اولین مرحله بازی Call of Duty: WWII ، در ساحل اوماها (Omaha) و جنگ نرماندی (Normandy) رخ خواهد داد. میتوان این نبرد را، به فیلم “نجات سرباز رایان” تشبیه کرد. یکی دیگر از مراحل بازی، مرحله Operation Cobra است که نیروهای ارتش متفقین، به فرانسه هجوم خواهند آورد. از طرفی بازیکنان باید در مرحله Train، به کمک سرباز های بریتانیایی، یک قطار آلمانی را متوقف یا آن را نابود کنند. همچنین شما برای رسیدن به برلین، مرحله Hurgten Forest را تجربه خواهید کرد که نبردی را در رود راین (Rhine) شاهد هستیم.
در ادامه، Michael Condrey یکی از کارکنان استودیو سازنده بازی یعنی اسلجهمر گیمز (Sledgehammer Games)، صحبتهایی در رابطه با علامتها و نماد های آلمان ها و نازیها داشته است. طبق گفتههای وی، این نشانهها در بخش داستانی بازی قابل مشاهد هستند اما در بخش چندنفره بازی، وجود نخواهند داشت. چرا که بازیکنان بخش چندنفره، از کشور ها و ملیتهای مختلف به انجام این بخش میپردازند و وجود نشانههای نازی ها، ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد.
بازی مورد انتظار Call of Duty: WWII، در تاریخ ۳ نوامبر، مصادف با ۱۲ آبان ماه، برای پلتفرمهای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- سونی ۳۱۹ میلیون دلار از سهام Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، را خریداری کرد
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
ایول :inlove: :inlove: :yes: :yes:
همه چیز بوی چیزی رو میده که میخواستیم :yes: فقط امیدوارم مولتی پلیرشم خوب باشه
یکی از مورد انتظار ترین بازیام :inlove: :inlove: :inlove:
نمیدونم چرا یه حسی بهم میگه این نسخه از بازی موفق میشه،خیلی موفق.
hossiengamer@irib.tv3.ir@
کاملا باهات موافقم
ای بابا مشخص کنید بخش داستانیش چند ساعت گیم پلی داره تا ببینیم ارزش داره بخریم یا نه زیر ۱۰ ساعت بخش داستانی داشته باشه نمیخرم
یعنی اگه بخش داستانی کوتاه و تشریفاتی باشه این بازگشت به جنگ جهانی دوم هیچ فایده ای نداره
منتظر گیم پلی تو گیمزکام هستیم
محمدجواد من هنوزم میگم این نسخه داستان محور هستش چونکه دقت و مانور زیادی توی بخش داستانی بوده قبلا هم سر این موضوع بحث کردیم
“”در ادامه، Michael Condrey یکی از کارکنان استودیو سازنده بازی یعنی اسلجهمر گیمز (Sledgehammer Games)، صحبتهایی در رابطه با علامتها و نماد های آلمان ها و نازیها داشته است. طبق گفتههای وی، این نشانهها در بخش داستانی بازی قابل مشاهد هستند اما در بخش چندنفره بازی، وجود نخواهند داشت. چرا که بازیکنان بخش چندنفره، از کشور ها و ملیتهای مختلف به انجام این بخش میپردازند و وجود نشانههای نازی ها، ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد.””
عاشق مخفی کاریم
باید جالب باشه تو کال
منتظریم……
البته بعد کنکور :-((
fascist منم اصلا به خوب شدنت امیدی ندارم ای کاش کسی که هنوز نمیدونه اون کالافی که کاراکترش دستش مصنوعی بود ادونس وارفار بود نمیخاست از من سوتی بگیره دیگه کال آف که معروفه یعنی اینم اسمشو نمیدونی داستانشم خوب بود ولی تو چیزی از نفهمیدی خخخ آقای هفت میلیارد انحصاری :rotfl: .
من اصلا امیدی به سری کالاف ندارم اکتی بعد کالاف گوست زد جاده خاکی و دوشیدنو شروع کرد و فقط به فکر پوله :-(( :-(( 😯 :no:
داستان کالاف گوست رو خیلی دوس داشتم و مخصوصا اخرای بازی خیلی هیجان انگیز بود ولی بعد از اون دوباره همچین کالافی رو ندیدم اخرین کالافی که بازی کردم همونی بود که دستش رو از دست داده بود و دستش مصنوعی بود که خیلیم افتضاح بود اصلا بازی سخت نبود و اصلا نمی مردی مراحلش هم خیلی کوتاه بود اصلا داستان درس حسابی هم نداشت کلا بازی هیچی نداشت فقط نشونه بگیر و بزن فقط همین بعد اون کالاف دیگه هیچ کالافی بازی نکردم و قطع امید کردم :no: :no:
《من اصلا امیدی به سری کالاف ندارم اکتی بعد کالاف گوست زد جاده خاکی و دوشیدنو شروع کرد》
بیشتر یجورایی بعد از ادونس وارفر دوشیدن شروع شد، چون به هر حال ادونس وارفر اونقدرام بد نبود.
داداش داری اشتب میزنی
بنده ی حقیر اخرین کالافی که خریدم اینفینتی وارفا بود ۷۰ تومن پول اکانتشو داده بودم همش باید سوار جت می شدی و سفینه ها رو نابود می کردی به زور تونستم تا وسطا برم بعد پاک کردم یک هفته افسردگی گرفته بودم و شبا موقع خواب یواشکی گریه می کردم واسه پولی که ازدست داده بودم
اینو قبلا هم گفتی دیگه تکراری شده :-/
بچه ها این qqqqqqqqqq1@ واقعا راست میگه؟ ?:-)
فک کنم از این گدا گشنه هاست چون یه سری میگفت داشتم تو سطل آشغال دنبال غذا میگشتم ?:-)
به به بنده حقیر سایت چند روز بود خبری از خودت و حقارت هات نمیدادی 😐
واقعا حقیری ایا؟ :sarcasm:
مشنگ جان کرک شدشو میگرفتی اگه عشق کمپینی
آخرین نسخه ی cod که خریدمش aw بود (از نظر ترتیب اومدن) اگرچه aw خوب بود و داستان بدی هم نداشت اما من هم برخلاف خیلی ها گوست رو بهتر از aw و بعدی هاش میدونم
چقد هایپ شدم واسه این لعنتی :yes: :chic:
:inlove: :inlove: همیشه مراحل مخفی کاری کالاف قشنگترین مراحلش بوده. یاد مرحله All Ghillied Up بخیر.
از این توضیحات خوشم اومد، بنظرم اکتی خواسته گیمر در قالب جاسوس و مأمور مخفی هم که شده تجربه ی نازی بودن رو داشته باشه تا به درخواست برخی از گیمرها پاسخ داده باشه چون نمی تونن شخصیت اصلی و مثبت بازی رو نازی درست کنن
کالاف اگه گیم پلیش زیر ۱۰ ساعت باشه تشریفاتی هست اما بتل زیر ۶ ساعت گیم پلی داره همه میان میگن بتل که برای داستانش ساخته نشده
وای پسر فکرش بکن هر موقع که یه افسر نازی از جلت رد میشه باید دست هات رو ببری با لا بگی سلام مگر نه
دخلت اومده