اسکوئر انیکس از زمانبر بودن ساخت نسخهی نینتندو سوئیچ Dragon Quest 11 میگوید
با وجود اینکه Dragon Quest 11 برای پلیاستیشن ۴ و ۳DS انتشار یافته و با بازخوردی عالی روبهرو شده است، اما هنوز نسخهی نینتندو سوئیچ آن در دست ساخت قرار دارد.
بهتازگی، مدیر اجرایی تولید Dragon Guest 11 یعنی Yu Miyake، در گفت و گو با Toyo Keizai، دلیل طولانی شدن روند ساخت نسخهی نینتندو سوئیچ این عنوان را توضیح داده است. وی در این مصاحبه، گفته است که ساخت نسخهی نینتندو سوئیچ بهخاطر “تنظیمات فنی” زمانبر بوده و درحالی که هنوز نمیتوانند تاریخ عرضهی دقیقی را اعلام کنند، ولی همچنان به توسعهی این نسخه بهصورت فعال ادامه میدهند.
علاوه بر اینها، طبق گفتهی Yu Miyake، اسکوئر انیکس در ابتدا میخواست که نسخههای پلیاستیشن ۴ و ۳DS عنوان Dragon Quest 11 را طی ماه مه در ژاپن منتشر کند تا مصادف با جشن سیسالگی این فرانچایز شود، ولی بعد از مدتی، تصمیم گرفت که انتشار این بازی را تا ماه جولای به تعویق بیاندازد و تظیمات و بهبودهای نهایی را به انجام برساند.
با توجه به اینکه اسکوئر انیکس هماکنون برروی جوانب فنی نسخهی نینتندو سوئیچ Dragon Quest 11 کار میکند، میتوان حدس زد که قصد پورت نسخهای شبیه به نسخهی پلیاستیشن ۴ بازی را دارد و در تلاش برای بهینهسازی این عنوان با سختافزار سوئیچ است.
Dragon Quest 11 که در ژاپن برای دو کنسول پلیاستیشن ۴ و ۳DS منتشر شده است، در سال ۲۰۱۸ به کشورهای غربی راه مییابد و تاکنون، عرضهی نسخهی غربی آن فقط برای پلیاستیشن ۴ تایید شده است.
پر بحثترینها
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- منبع داخلی: PS6 در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد + اطلاعات بیشتر
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
- تحلیلگر: ناشران امیدوارند تا GTA 6 با قیمت ۱۰۰ دلار عرضه شود
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
نظرات
این چیه بابا اه :sick:
داداچ همینا تو دو روز دومیلیون فروخت
اونم ژاپن
این واسه سوییچ بیاد مردم هم میزنن سره سوییچ خخخ
کمبود سوییچ میاد