در Assassin’s Creed: Origins امکان غارت مقبرهها بمانند نسخه دوم سری وجود خواهد داشت
در عنوان Assassin’s Creed: Origins مقبرههایی وجود خواهند داشت که بازیکنان قادر هستند به مانند Assassin’s Creed 2 اقدام به غارت آنها کنند.
آقای اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail) کارگردان عنوان Assassin’s Creed: Origins در آخرین شماره از مجله پلیاستیشن تائید کردند که، قرار است بخش جدیدی به سری اضافه شود که امکان غارت مقبرهها را با روشهای معماگونه و پلتفورمینگ فراهم میکند، و آخرین بار در نسخه دوم سری Assassin’s Creed شاهد وجود این بخش بودیم. برای آن دسته از دوستانی که همچنان اطلاع ندارند که عنوان Assassin’s Creed: Origins قرار است در مصر باستان روایت شود باید عرض نماییم که، بسیار منطقی خواهد بود که غارت مقبرهها و دزدی از آرامگاهها به مکانی اضافه شود که پر از غافلگیری و اتفاقات پیشبینی نشده است.
براساس گفتههای آقای اسماعیل شرکت یوبیسافت تعدادی آرامگاه در بازی گنجانده، شامل مقبرههایی که دارای معماهای کلاسیک هستند تا مقبرههایی که برای دستیابی به آنها نیاز به حل معماها و چالشهای مسیریابی است. در ادامه بیان شده که اکثر این آرامگاهها براساس نمونههای واقعی طراحی شدهاند که تیم سازنده در موردشان تحقیق و بررسی انجام داده، و تماما ساخته ذهن طراحان نیستند. درست مانند Assassin’s Creed 2 که شامل مکانها و موقعیتهای واقعی بود، مثل کلیسای St Mark’s Basilica واقع در شهر ونیز. عنوان Assassin’s Creed: Origins نیز برپایه منابع و مکانهای موثق طراحی و ساخته شده تا حس بیشتری در مورد دنیای باستانی القا شود. این بدان معنی است که شرکت یوبیسافت در هنگام خلق مقبرههای داخل بازی از مورخان تاریخی مشاوره گرفته است.
آقای اسماعیل توضیح دادند که:
ما تلاش بسیاری برای بازسازی مقبرهها انجام دادیم. از تمام چیزهایی که واقعی هستند نقشهبرداری و تصاویر مختلفی تهیه کردیم، و برروی این آرامگاهها تحقیقاتی انجام دادیم. در واقع ما تلاش کردیم تا آنجایی که ممکن است از روی نسخههای اصلی کپیبرداری کنیم. برای ارائه یک نمونه میتوانم به این مثال اشاره کنم که: در طراحی هرم Greek، تمامی اتاقها و راهروها طبق الگوهای موثق طراحی شدهاند. البته در این مورد کمی هم پا را فراتر گذاشتهایم و موضوع را اندکی جذابتر کردهایم، بعنوان مثال: اتاقهای مخفیای که تاکنون کشف نشدهاند، چگونه طراحی شدهاند؟
عنوان Assassin’s Creed: Origins قرار است درتاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر گردد.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- دل نوشتههای یک گیمر خسته؛ نگاهی به حواشی پیرامون The Witcher 4
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
- کارگردان Black Myth Wukong: محدودیت سختافزاری سری اس علت عدم عرضه بازی برای Xbox است
نظرات
واقعا این مراحل بازی لذت بخشن امیدوارم خوب از آب در بیاد. من که عاشق راز و رمز و اسرار تو بازیم
وقتی شخصیت اصلی جدی و مصمم هست وقتی خشک و بی روح هست دیگه مراحل فرعی ……
بنده ی حقیر این بازی رو بصورت اکانت ترکیبی تهیه خواهم کرد
عاشق این مراحل فرعی بودم :inlove: حیف یکم آسون بودن.امیدوارم توی این نسخه معما ها سخت تر باشن و تله هایی غافلگیر کننده در مقبره ها جایگذاری شده باشن.به نظر میاد با یک بازی پرمحتواتر و بسیار متنوع تر از بلک فلگ رو به رو هستیم.این عنوان واقعا نسبت به نسخه های پیشین حس ماجراجویی و اکتشاف بیشتری میده.
تنها مشکلی که توی این نسخه اذیتم میکنه انیمیشن مبارزاته.خود سیستم مبارزات واقعا جذابه ولی انیمیشن هاش مشکل دارن.مثلا به جای اینکه بخش بالایی تبر به بدن دشمن بخوره وسطش که چوبه میره توی بدن دشمن : / البته ما فقط گیم پلی نسخه آلفا رو دیدیم و اشرف اسماعیل قول داده مشکلات گرافیکی رو حل کنه و امیدوارم به این وعده اش عمل کنه و با یک بازی کم نقص طرف باشیم
مردک دون مایه هر دفعه یه چیز تکراری میذاره تو بازی چهارتا تغییر الکی میده بعد میگه پارا فراتر گذاشته ایم
:rotfl: :rotfl: :yes:
اشرف اسماعیل کارگردان بلک فلگ بوده ! نسخه ای که بیشترین تغییر و تحول و ویژگی های جدید رو در سری AC داشته! که میزان این تغییرات فقط با نسخه ی دوم قابل مقایسه هست
عالی هستش. واقعا یکی از ماموریت های فرعی جذاب نسخه ی دوم همین کاوش مقبره ها بود که از داخل زیر زمین میرفتی. واقعا زیبا و دلنشین و هیجان انگیز بودند. بعضی مبارزات و ماموریت ها هم داخل این مقبره ها اتفاق میفتادند که تعقیب و گریز جالبی رو رقم می زدند. حتی داخل این مقبره ها کاه هم وجود داشت.!!!
عالی منتظر این عنوان هیجان انگیز و شاهکار اشرف اسمال هستم.
چقدرعالی :inlove:
شرمنده دستم رفت رو گزارش 😥
دشمنت داداش :inlove: :-*
ای کاش به جای تقلید از جزئیات نسخه دوم کمی به ریشه ها اصلیت اون نسخه توجه مکردن و بازی رو به ریشه هاش برمیگردوندن.
ای کاش این بازی یه ای پی جدید بود و اسم اساسینس پشتش نبود.اونوقت خوشحال میشدم ولی ….
مطمئن باشید فقط یه تقلید ساده از نسخه ی دوم نیست، مقبره های مصری می تونه خیلی زیباتر و جزئیات جالب تری نسبت به چیزی که در نسخه ی دوم بود داشته باشه، کلن مقبره های مصری یکی از معروف ترین موارد دنیای باستان هست (بخاطر رسم های خاصی که داشتن) و اگه به این مورد در بازی توجه نمی کردن بیشتر نقطه ضعف بود تا حالا ! حتی اگه صرفن تقلید هم باشه!
بالا تر هم نوشتم، ایشون (اشرف اسماعیل) کارگردان بلک فلگ بوده که بیشترین نوآوری رو در بین نسخه های AC داشته
والا.از یه طرف میگن چرا شبیهه از یه طرف میگن چون شبیه نیست AC نیست : / به ساز کی برقصه یوبی بدبخت.
خیلی هم خوبه.تو نسخه برادری هم عالی بود.
از محیط این بازی خیلی خوشم اومده ولی مبارزاتش به دلم ننشسته.
فرق بین من و تو چیه؟ 😀
دیگ هیچ امیدی ب این سری ندارم,اینم ک بیشتر شبیه ی dlc هست تا بازی,
سبک مبارزه رو هم ک مثل دارک سولز کردن دیگ ابهت اساسینز ب فنا رفت,تازه کارا با دیدن چنتا ساختمان جدید چنتا مجسمه زود هایپ میشن و همجا میگن این قسمت دیگ مثل نسخه های قبل نیست و عالی از اب درمیاد ولی با پی بردن ب عمق بازی و اسکی رفتن هایی ک از بازی های دیگ مثل shadow of mordor و سبک تیراندازی اون ب این نتیجه میشه رسید ک یوبی ساخت بازی رو جدی نگرفته و هربار هم میگه این نسخه ب ریشه سری بازگشته و شمارا هیجان زده خواهد کرد,
من فقط منتظرم تا بازی منتشر بشه تا با دیدن باگ های فراوان بازی یکم بخندم تا دلم شاد بشه,منتظر منفی های دوستان هستم 😉
امیدوارم پر محتوا باشه این یکیو خراب نکن یوبی :inlove:
من نمیدونم مشکل بعضی ها با این بازی چیه من که واقعا از گیمپلیش لذت بردم مخصوصا اینکه بعضی ویژگی های جدید هم به بازی اضافه شده باعث میشه بازی جذابتر هم بشه
جست و جو در مکان ها و محیط های خاص همیشه از جذاب ترین بخش های AC بوده
من واقعن نمی دونم چرا بعضی ها با خوندن این خبر همون حرف های همیشگی رو میزنن که تقلید هست و فلان،خب اصلن اگه قرار به بازگشت به ریشه ها باشه مگه بدون تقلید این کار هم ممکنه؟! والا شهرت مقبره های مصر باستان به قدری هست که یک بچه هم الآن جذابیت و پتانسیل این مسئله رو درک میکنه