استودیوی Rare اطلاعاتی درمورد روند پیشرفت و اهداف عنوان Sea of Thieves منتشر نمود
اطلاعات جدیدی از نحوه پیشروی در ساخت عنوان Sea of Thieves و همچنین برنامههای آتی استودیوی Rare، منتشر شدند.
استودیوی Rare از مراسم E3 به بعد اطلاعات خاصی را از عنوان در دست ساخت خود Sea of Thieves ارائه نکرده است، اما هماکنون تهیهکننده بازی آقای جو نیت (Joe Neate) پستی بلند بالا از روند پیشرفت ساخت بازی را در فروم داخلی شرکت انتشار داده است. خوشبختانه این اطلاعات هماکنون به بیرون درز کردهاند. در ادامه میتوانید جزئیات و اطلاعات انتشار یافته را مشاهده نمائید:
براساس صحبتهای آقای نیت گانپلی بازی بیشتر مهارتمحور/ مبتنی بر مهارت خواهد شد، تنوع اکتشافات بیشتر و سیستم پیشرفت در بازی جذاب و سرگرمکننده خواهد شد. ایشان اشاره داشتند که در ابتدا قرار بود سیستم پیشروی در بازی در مراسم Gamescom به نمایش گذاشته شود، اما هماکنون تاریخ آن به زمانی دیگر در سال جاری موکول شده است.
“برنامهها و روند پیشرفت در ساخت بازی”
تجربه بازی:
این تیم برروی طیف وسیعی از مناطق کار کردهاند، یکی از آنها منطقهای بود که ما دوست داشتیم مورد بررسی قرار دهیم و گانپلی آن را مجدد تجربه کنیم و بهبود بخشیم تا درخور نام Sea of Thieves شود. ما همیشه در بازی عاشق توپ هستیم، اما از ابتدا هدف اصلی گانپلی این بود که نبردهای تن به تن نیز داشته باشیم، و همیشه در فکر این بودیم که سیستم موجود را مجدد بازنگری کنیم. ما در نظر داریم تا برخی از این سیستمها را پیش از مراسم Gamescom مورد آزمایش قرار دهیم.
هوش مصنوعی:
تیم هوش مصنوعی بازی مشغول بازنگری کارهای انجام شده تا به امروز هستند، تا حس شوخطبعی بیشتری را به اسکلتها و کوسههای داخل بازی اضافه کنند. و در عین حال نیز بهدنبال خلق موجودی پیچیده و افسانهای هستند. این موضوع فعلا در مرحله “انتخاب” است. تعداد ایدههای ارائه شده بسیار بالاست، و تصور میکنم نمونهسازی این موجود بزودی آغاز خواهد شد.
اکتشافات/ ماجراجوییها:
این تیم در حال کار برروی افزودن تنوع بیشتر در سیستم معماهای بازی هستند، و دیدن پیشرفت و گستردهتر شدن این سیستم بسیار جذاب است. بعنوان نمونه: یافتن پلی که دو صخره غولپیکر را بهم مرتبط میسازد و ایستادن برروی این پل و شروع کردن به نواختن سازی جهت آغاز فاز دوم معما بنظرم فوقالعاده است. ما هماکنون در حال کار برروی نوع جدیدی از اکتشافات هستیم…
پیشرفت:
این تیم در حال کار برروی موارد پیچیدهای است، تا بازیبازان بتوانند کاراکتر خود را با استفاده از سیستم پیشرفت در بازی انتخاب نمایند. موارد بسیاری در بازی وجود دارند که با سیستم پیشرفت در تعامل هستند. همچنین باید به این نکته اشاره کنم که چیزهای هیجانانگیزی در بازی وجود دارند. به شخصه برخی از این آیتمهای جذاب را دیدهام، که شما قادر خواهید بود تا در جریان بازی آنها را جمعآوری یا بدست آورید.
رایانههای شخصی:
تیم حاضر در بخش رایانههای شخصی اکثر تمرکز خود را معطوف عملکرد و سازگاری بازی کردهاند. ما نکات بسیاری را از فاز آلفای بازی برروی رایانههای شخصی آموختیم، حتی از تعدادی رایانه با مشخصات سختافزاری پایینتر از حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای بازی استفاده نمودیم، تا بررسی کنیم تا چه اندازه میتوانیم سیستمهای رایانهای ضعیف را تحت فشار قرار دهیم. در آخر نتایج جذابی بدست آمد. در کنار این موارد، تیم ما مشغول کار برروی تنظیمات پیشرفتهای نیز هستند، تا بازیبازان را قادر سازیم تنظیمات بازی را بصورت شخصی و متناسب با سختافزار رایانهشان تغییر دهند.
عنوانی مناسب برای هردو پلتفرم:
ما میخواهیم در مورد اینکه چگونه عنوان Sea of Thieves برای هر دو بازیکنان رایانههای شخصی و ایکسباکس مناسب است، صحبت کنیم. ما هرچه در توان داریم میگذاریم تا این عنوان برروی هر دو پلتفرم به تجربهای درجه یک بدل شود. و هدف ما در این راه حذف موانع موجود بین بازیکنان است.
پیشرفتهای صورتگرفته در Sea of Thieves چه هستند؟
این مهمترین بخشی است که ما از هماکنون تا زمان عرضه بازی در موردش صحبت میکنیم. یکی از آنها این است که شما را مجبور به تجربه مکرر Sea of Thieves کنیم. در این راه چه کارهایی باید انجام داد؟ ما برنامههای خوبی برای این موضوع داریم، و تیم پیشرفت ما سخت مشغول کار است تا تمامی موارد را باهم همگام سازد. من دوست دارم که درباره این موضوع در مراسم Gamescom صحبت نمایم، اما این را هم باید اضافه کنم که پس از اتمام مراسم E3 ما تصمیم گرفتیم تیمهایمان را بصورت لیستی که در بالا مشاهده کردید تقسیمبندی کنیم. هدف از انجام این کار این بود که میخواستیم به تیم پیشرفت زمان بیشتری برای کار برروی بهبود سیستم بازی جهت روایت داستان بازی دهیم. من واقعا باوردارم که داستانی جذاب، تاثیرگذار و فوقالعادهای درخور Sea of Thieves خواهیم داشت.
دنیای Sea of Thieves:
احتمالا این آخرین چیزی است که پیش از عرضه بازی در موردش صحبت خواهیم کرد. ما میخواهیم در مورد دنیا، موجودات و افسانههای بازی صحبت نماییم. این موضوع وابسته به دوستان ما در تیم “هوش مصنوعی” است، که در آینده جزئیات بیشتری را در اختیار ما قرار دهند…
زمینههای دیگری نیز وجود دارند که ما برروی آنها متمرکزیم، اما موارد ذکر شده در بالا مهمترین آنها هستند.
بنظر میرسد استودیوی Rare همچنان راه درازی تا زمان عرضه بازی در اوایل سال ۲۰۱۸ پیشرو دارد.
در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که استودیوی Rare در نظر دارد تا سیستمی مجزا برای ارتباط بازیکنان از طریق چت صوتی و همچنین مدیریت خدمه ارائه کند، اما فعلا اطلاعات دقیقی از آنها در دسترس نیست.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
نظرات
متاشو ۶۰ تا ۷۰ پیش بینی میکنم
مگه قرار نبود من فن بازی در نیارم تو هم جعل نکنی؟ 😐
اگه بزنی زیر قولت من هم مجبورم…. :-X
انشالله رو pc این بازیو تجربه میکنم البته احساس میکنم یه خورده شبیه No Man’s Sky ?:-)
مبارک ایکس باکسی ها و pc بازها
شاهکار مایکروسافت :rotfl: :rotfl: :rotfl:
فکر نکنم شما شاهکار های استدیو Rare رو دیده باشین که یه همچین نظری میدین
شبیه اینه که ناتی داگ دوباره کرش بسازه ولی به خاطر گرافیک ترول شه
کراش رو با این مقایسه میکنی؟
بحث گرافیک نیست
بحث داستان و گیم پلی هستش.
مثلا کراش خیلی داستان و گیم پلی داره؟از اون حرفا زدیا
گیم پلی E3 این رو دیدم عاشق این بازی شدم من
اینکه با دوستانت باید بازی کنی بخش بزرگی از “لذت” ه این بازی ه به نظر من
ای کاش این رو بعد یه مدت رو استیم م بدن که منم یه سری بهش بزنم
راجع به موجودات تو بازی ولی باید یه چند تا موجود دیگه م اضافه کنن؛ فقط اسکلت و کوسه جالب در نمیاد
مثلاً یه اسکوییدی چیزی بندازن وسط دریا یه حالی بکنیم
دقیقا از موجودات افسانه ای دزدان دریایی بیشتر اسفاده بشه ۱۰۰%بهتر میشه
بسیارعالی :yes:
این بازی حیلی باحاله.فکر کنم کاری رو که no mans sky درش ناکام بود این انجام بده اما چه فایده ما ایرانیا به لطف اینترنت جدید که فوق الاده احمقانه هست نمیتونیم انجامش بدیم مگر این که هرچی پول داریم حروم اینا کنیم.
ممنون بابت اصلاح :yes:
دوست عزیز تو اون پست یه سوعتفاهم پیش اومره بود در مورد صحنه بازی ها
که پایینش توضیح دادم منظورم شما نبودید
و بابت سوعتفاهم هم عذرخواهی کردم امید وارم ناراحت نشده باشید :yes:
خوندم و متوجه شدم.خواهش میکنم اصلا ناراحتی ای نبود :yes:
شدیدا منتظرشم
از نمایش های بازی که به شدت لذت بردم
بازیش حال و هوای جالبی داره
این بازی یا خیلی عالی میشه یا مثل NO MAN SKY یه شکست میشه حدوسط نداره
من شخصا از این بازی خوشم اومد و اگه بتونه گیمپلی عالی به نمایش بزاره تبدیل به یه بازی عالی میشه
فقط امیدوارم XBOX یه انحصاری معرفی کنه که نماد XBOX بشه
مثل(هیلو.فورزا.گریز)متاسفانه تا این جا بازی از نظر من در XBOX نبوده که تبدیل به نماد یا شناخت جدیدXBOX بشه
من تو این ضمینه واقعا دان متریک رو بیشتر از فیل قبول داشتم
البته سونی این نسل دو بازی معرفی کرد که یکیش ۱۰۰% نماد جدید PS هست هیروزون(اگه شماره بعدی در کار باشه یا شماره بعدی عالی بشه) یکی هم بلاد اگه نکته بالا رو رعایت کنه