بهروزرسان جدید MGS 5: The Phantom Pain بازی در نقش Ocelot را فراهم خواهد کرد
کونامی در وبسایت رسمی خود از عرضهی بهروزرسان جدیدی برای Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain تا دو روز دیگر خبر داده است که شامل ویژگیهای تازهای در کنار قابلیت بازی در نقش Ocelot طی ماموریتهای FOB یا همان Forward Operating Base میشود.
بهروزرسان جدید The Phantom Pain، افزون بر فراهم کردن بازی در نقش Ocelot، مخفیکاری و استتار و سرعت تعویض خشاب وی را نیز بهبود میبخشد. همچنین، به Ocelot این اجازه را میدهد که دو سلاح در هر دو دستش بگیرد و به سمت دشمنان حملهور شود. با این حال، متاسفانه امکان شخصیسازی او وجود ندارد.
علاه بر Ocelot، این بهروزرسان با چندین لباس شنا برای اعضای Forward Operating Base همراه است و آنها میتوانند در حین دفاع از پایگاه در برابر دشمنان، این لباسها را نیز به تن داشته باشند! ضمناً دو لباس جدید در اختیار سربازان Diamond Dog قرار میگیرد که سرعت آنها را افزایش میدهد. اکنون تصاویری از این آیتمهای جدید را مشاهده میکنید:
به جز موارد بالا، آیتم تازهای توسط این بهروزرسان به Wormhole Generator اضافه میشود که بازیکن را در شرایط بحرانی نجات میدهد و دست دشمنان را از آن دور میسازد.
طبق گفتهی کونامی، این بهروزرسان جدید Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در ۱ آگوست مصادف با ۱۰ مرداد عرضه میگردد. این بهروزرسان اولین بهروزرسان سال ۲۰۱۷ است و آخرین بهروزرسان این بازی، در آگوست ۲۰۱۶ به انتشار رسیده بود.
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain هماکنون برروی رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۳، پلیاستیشن ۴، ایکسباکس ۳۶۰ و ایکسباکس وان در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
شانس آوردیم کوجیما زندس
به اینکه الان با این آپدیت تو قبر میرفت رو ویبره
:rotfl:
Phantom pain چه شاهکاری بود :heart:
اولین بازیه اکشن مخفی کاری که جهان باز شد و این یک انقلاب در این سبک تلقی میشه :yes:
بهتربن عنوان مخفی کاریه نسل ۸ با متای ۹۳
آره خداییش
فانتوم پین با همیه کم کاستی ها که میگفتن داره شاهکار بود حال کردم
چرا عکس پروفایلت جدیدا نیست؟ ?:-)
فکر کنم asassin و shodw of mordor پشم هستن
یعنی چیز دیگه ای ان ؟! 😎
اقا ۳dm گند ترین کرک رو برای بازی ها میده این بازی با این کرک کلا یه جور دیگه بود و خیلی کم کاستی داشت الان کرک cpy رو ریختم تازه اصل بازی رو تجربه کردم حتما کرک cpy رو بازی کنید
اینا فایده نداره باید بشه در نقش Quiet بازی کرد خیلی باهاش حال کردم اون زمزمه ای که میکرد کلی معنی توش بود.
کونامی جان مثه آدم بکش بیرون از متال گیر. تا میتونه داره میدوشه ازش.خب یه ای پی جدید معرفی کن
متال فقط نسخه ۱۲۳۴ این متال اوبهت متالای قبلی خیلی اورد پایین ادم باس تو اوج خذافظی کنه همون نسخع ۴ به بد که بیگ باس مرد سالید اسنیک داستانش تموم شد باس پرونده این بازی میبستن
داداش متای این متال گیر ۹۵ شد بعد میگی بازیش ابهت متالای قبلیو اورد پایین:|
تمام منتقدین در هایپ کوجیما بودن وقتی این بازیو نقد کردن . وگرنه خیلیا اینو قبول دارن که بازی به شدت خسته کننده میشد .
بنظر من این بازی واسه کوجیما مثل بچش میمونه که از نوزادی تا بزرگی خودش روش نظارت داشت و بزرگش کرد و عمرشو گذاشت روی این بازی اما الان کونامی که تابلو هم مشخصه که از دست دادن کوجیما تا حد حیلی زیادی محوشون کرده در ذهن و دل بازیبازها، داره با این تغییرات بی مورد و مزخرف مثلا حرص کوجیما رو درمیاره و بحساب خودش داره زجرش میده.
بازیهای زیادی تو دنیای گیم ساخته شدن اما هیچکدوم به اندازه این بازی خاص نبود و همیشه در هر زمینه ای جلوتر از دیگر بازیها بود و بقیه انگار یک قدم عقب تر بودن از این بازی و این به دلیل کارگردان و نویسنده و بازیسازی خلاق بنام هیدئو کوجیما بود.
هیچوقت مورد الکی تو بازیش پیاده نمیکرد مگر اینکه داستانی درون اون وجود داشت و بوی سیاست عمیقی از بازی احساس میشد واقعا حیف که کونامی نزاشت
بشین متال گیر سالید رو روی پلی ۱ بازی کن
ببین هم پلی ۱ چی بود
هم کوجیما چی بود
خداییش بازی با اون همه مخفی کاری از دیوار پایین اومدن جنگیدن با تانک و هلکوپتر و فلان….
اون همه ایده خداییش تو یک بازی اونم اون زمان
یکی از بهترین بازی های پلی ۱ بود.
عاشق این شخصیت بودم
لامصب یه جذبه ی خاصی داشت
آسلات فقط متال ۳ لامصب با اون دو تا هفتیراش
موهاشم کوتاه بود ریششم شیش تیغم بود
۳شو متاسفانه تجربه نکردم
ولی در کل شخصیت جالبی هست
دقیقا من با اسلات خیلی بیشتر تو mgs 3 حال کردم تا v ,شاهکار تکرار نشدنی ای هست واقعا mgs3 همه کاراکتراشم عالی.
قصد مقایسه ندارم ولی من با Splinter Cell بیشتر حال میکنم.خصوصا نسخه Conviction بویژه مرحله پارکینگ کلا میرفتم فقط تمام مهتابی های سقف ها رو خاموش میکردم.تیر میزد تو مهتابی یارو داد میکشید. :laugh:
البته من Ground Zeroes رو بازی کردم و از تجربه Phantom Pain بخاطر اینکه اوایل کرک نداشت منصرف شدم.اگه اشتباه نکنم تمام انلاین بود.
Ocelot ؟
میگم برام اشناست.یک نوع گربه وحشی تو AC Blag Flag بود به این اسم.خیلی سرتق بود. 😀
معنی کلمه Ocelot همین هست , این کاراکتر هم اسم دیگه ای داره ولی این Codename اش هست , مثل Naked Snake یا Solid Snake این کاراکتر هم Codename خودش رو داره , اگه mgs3 رو بازی کرده بودی که نکردی متوجه قضیه اسم این کاراکتر هم میشدی.
بهترین نسخه ۳ بعد ۱ بعد ۴ بعد ۲ بعد ۵ ولی تمام نسخه ها به نظر من فوق العاده بود اصلا هیچ بازی رو من انقدر با دقت و وصواص بازی نکردم و در اخر بازی هم حس میکردم که بازم یه چیزی رو پیدا نکردم یا یه کاری رو نکردم این شماره اخرم خوب می شد اگر کوجیما رو نگه میداشتن. ۸ ماه فانتوم پین رو بازی کردم اما اون حسرت پایان با غرور رو در اخرش ندیدم.ای کاش سونی عنوان پر افتخار و بزرگ متال گیر رو از این خاک برسر میخرید و دوباره یک انحصاریه تمام عیار رو برمیگردوند. :-((