تمرکز سازندگان Assassin’s Creed Origins در زمینه وسعت، برروی کیفیت است تا کمیت!
عنوان جدید سری Assassin’s Creed که با نام Assassin’s Creed Origins برای اولین بار در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017 نشان داده شد، قرار است در سال جاری برای پلتفرم های پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانه های شخصی منتشر شود و قطعا یکی از مورد انتظار ترین عناوین سال جاری به حساب میآید. به تازگی اطلاعات جدیدی از وسعت و اندازه بازی منتشر شده است که باید برای بازیبازان و طرفداران جالب باشد.
در مصاحبه جدیدی که وبسایت گیم اینفورمر با کارگردان بازی Assassin’s Creed Origins، آقای اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail)، ترتیب داده است، ایشان در مورد اندازه و وسعت بازی مورد نظر سخن میگوید و البته به مقایسه نیز میپردازد. آقای اسماعیل اشاره میکند با این که مقایسه این بازی با پروژه های پیشین بسیار سخت است اما تایید میکند که دنیای Assassin’s Creed Origins بسیار بزرگ تر از نسخه سال ۲۰۱۳، یعنی بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag است؛ عنوانی که میتوان گفت پس از نسخه های Assassins’s Creed 2 و Assassins’s Creed Brotherhood، بهترین نسخه در سری است.
آقای اسماعیل، به طور دقیق بیان کرد:
اگر بخواهم بازی را با عناوین پیشین مقایسه نمایم، آمار و ارقام دقیق Origins را نمیدانم اما میتوانم بگویم که دنیای بازی، حداقل دو برابر Havana در Black Flag خواهد بود، حداقل.
اسماعیل صحبت های خود را این گونه ادامه داد که با این که Assassin’s Creed Origins بسیار بزرگ به نظر میرسد اما اندازه، واقعا اهمیتی ندارد بلکه چیزی که درون آن قرا گرفته مهم است:
بحث این موضوع که پیش آمد؛ من فکر نمیکنم که اندازه شهر مهم باشد [بلکه] محتوا مهم است، تجربه ای که درون بازی دارید مهم است، زنده بودن محیط مهم است. بنابراین ما این مکان ها را با ماموریت های مختلف پر کردهایم به طوری که هر شهر، حس و حال منحصر به فرد خود را داشته باشد. این برای مصر مهم است.
در جای دیگر در این مصاحبه، آقای اسماعیل تایید میکند که نقشه بازی Assassin’s Creed Origins از همان ابتدا آزاد و باز است اما با این حال، در ابتدا یک سکانس یا فصل معرفی باید طی شود. همچنین آقای اسماعیل در مورد موارد و عناصر نوین در دنیای بازی سخن گفت که هنوز به صورت علنی، نشان داده نشده اند (قطعا به این خاطر که برروی فروش بازی تاثیری گذاشته نشود). اسماعیل این گونه توضیح میدهد که قصد دارد عناصر نوین را کمتر نشان دهد و آن ها را فعلا مخفی نگه دارد؛ این گونه، بازیبازان میتوانند به وسیله دیدن این عناصر در بازی غافلگیر شوند.
من ترجیح میدهم که بازیبازان با تجربه آن ها غافلگیر شوند. اگر سازمان بازاریابی بخواهد که در مورد این موضوع به طور کامل توضیح دهد، این کار را با خوشحالی انجام خواهم داد.
آقای اسماعیل در ادامه به این نکته اشاره کرد که فکر میکند بازیبازان با دیدن و تجربه خط داستانی بازی Assassin’s Creed Origins، خوشحال خواهند شد. با این حال، ایشان اطلاعات دقیقی از خط داستانی بازی ارایه نکردند.
بازی Assassin’s Creed Origins قرار است در تاریخ ۲۷ اکتبر سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم های پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانه های شخصی منتشر شود.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
خیلی این نسخه به دلم نشسته :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
دوستان اینو چک کنین 😀 😀 😀
https://www.youtube.com/watch?v=ILxagsYTtKE
پ.ن دوستانی که به منفی مثبت زیاد علاقه دارن باز کردن این لینک خیلی براتون راحته 😐
قبلا دیده بودمش.نصف چیزایی که نشون داده قبلا خود AC داشته.مثلا مخفیکاری در بین سبزه های بلند رو AC3 داشت.یا اسب سواری از همون اول در AC بوده.احتمالا فقط از ۳ تاشون الهام گرفته یکی زلدا در ارتقای بخش اکشن ادونچر و یکی دارک سولز در ارتقای بخش مبارزات و یکی فارکرای ۳ در بخش مبارزات.
فارکرای در مخفیکاری*
حالا من چند تا ویدیو میزارم
https://www.youtube.com/watch?v=IzWO-tVG0TU
تو لینک پایین چند تا ویدیو هست از گیم پلی ببین.لینک بالا چند تااز مشخصات باحال بازی رو نشون میده.
۱- طوفان های شن داینامیک در بیابان ها وجود داره.
۲-بایک میتونه کسانی که روی اسب هستن رو اساسینیت کنه.
۳- بایک مثل الطائر و اتزیو و دزموند زخم لب داره.
۴- اگه یادت باشه یک سری معمای ساده برای پیدا کردن گنج در جزیره های بلک فلگ بود.اونا رو این بار باید با صورت های فلکی پیدا کرد!وقتی معما رو حل کنی یک صورت فلکی پدیدار میشه که تو آسمان هم هست.
http://s8.picofile.com/file/8299550668/2017_07_04_065231.png
لامصب این عکس رو ببین :inlove:
۵-یک سلاح به اسم needle وجود داره که آریا استارک در got از اون استقاده می کرد : D
بقیش رو ببین خیلی خوبه :inlove:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLjRn9IUTqS1DWOEA4kC8H4a5GA0VBaNIv
این لینک هم یک سری از گیم پلی های بازی رو نشون داده میخوای بهتر با مکانیک های بازی آشنا بشی ببینش خیلی جالبه :inlove: عمو اسماعیل گل کاشته :inlove: :yes:گرافیک بازی واقعا عالیه چه از نظر بصری چه هنری.هم رده یونیتی میشه قرارش داد!
اره خداییش خیلی خوب شده به نظر من بهترین کار رو کرد که از چندتا بازی الهام گرفت اینجوری دیگه خسته کننده نیست فقط یه چیزی که خیلی خوشحالم کرد قابلیت داج تو بازی بود که ای کاش مثل همون اساسین ۱ واقعی بود و تاکتیکی نه اینکه زرت زرت پشت سر هم داج بزنی ولی کتمان نمیکنم که اساسین چهارتا نسخه اولیش بهترین بازیا عمرم بودن و درست همین حسی رو که به اونا داشتم به اینم دارم :inlove: :inlove:
در ضمن بابت لینک ها هم ممنون :yes:
:yes: انشاالله که سری رو به قدرت نسخه های اول باز می گردونه.اعتماد به نفس اشرف اسماعیل خیلی بهم امید میده.همیشه حرفاش جوریه که انگار به چیزی که ساخته افتخار میکنه و کاملا ازش مطمئنه.
اره منم همینطور همیشه گفتم یوبیسافت به فکر کیفیت نیست بر عکس راکستار. راکستار همیشه کم تولید میکنه ولی با کیفیت امیدوارم یوبی هم بشه مثل راکستار
راک استار کم تولید میکنه؟ مپ gta v یا Red dead یادتون نیست؟ :/
راکستار اگه هر ده سال یه بارم بازی بده ولی شاهکار میده و من عاشقشم
ماشالاه به اشرف اسماعیل
عنوان جالبی میشه . من دوست دارم که در برش های زمانی سرگذشت کارکتر های قدیمی رو هم ببینم.
بزرگترین نقطه ضعف داستانی این عنوان بعد از مرگ دازمِند بود که بی دلیل و گنگ داستان رو پیش میبردن،اگر دوباره همون خط داستانیو پیش بگیرن و داستان و کرکتر اصلی بازی هم خوب کار بشه عنوان موفقی از آب در میاد :yes:
بی صبرانه منتظر تجربه ی این نسخه مثل همیشه هستیم
کیفیت :rotfl:
خدا میدونه ?:-)
ولى بهش خیلى امیدوارم :shy:
این نسخه داره عالی میشه نمی تونم صبر کنم براش :inlove: :inlove:
خدا کنه محیطش حداقل در حد واچداگز۲ باشه کم بازی پیدا میشه که محیط زنده قوی داشته باشه
فقط یه سرنوشت دو نسخه آخر دچار نشه که بهش اساباگ بگن. و کلا اساسین نابود بشه. یوبیسافت دیرتر اومد هم اومدفقط بدون باگ باشه. نه این که اول باگ باشه بعد یه کمی هم داخلش بازی باشه.
مهم گیم پلی بازیه.
برای نسخه های قبلی هم از این چرت و پرتا میگفتن ولی بعدش که منتشر میشد همش باگ و افت فریم بود.این نسخه هم خراب میکنه.اینا رو میگن دل گیمرا رو بدست بیارن دوباره بتونن این آشغالشونم بچاپونن به ملت :reallypissed:
برادر خب خوشت نمیاد از بازی چرا تخریبش میکنی؟. خوشت نمیاد؟ نخر! 😐
عزیز من حرفم رو به عنوان فردی زدم که همه نسخه های این مجموعه رو تموم کردم.نسخه های اول تا رولیشن خوب بود.بعدش گند زد.قصدم تخریب نیست.میخوام حرص این فن های الکی یوبی سافت رو در بیارم که الکی میان منفی میدن.طرف توی عمرش سر جمع ۱۰۰ تا بازی تموم نکرده بعد میاد میگه اساسینس ها خوبن.اخه از خوب بودن بازی چی میدونی؟فکر میکنی هر چیزی سرگرمت کنه خوبه.خب برو بقیه بازیا رو بازی کن بفهمی خوب چیه.اساسینس از بعد از رولیشن فقط عامل پول درآوردن یوبی سافت شد و فقط باعث شد طرفداراش رو از دست بده.
در ضمن بگم که من خودم هیچ وقت تا حالا بازی نخریدم.کرکی دانلود کردم.این حرفم برای کسانی بود که پول بی زبون رو میریزن جیب یوبی سافت با خرید این آشغالاش.
تنها راه اینکه یوبی رو درست کرد اینه که ۲ تا بازی منتشر کنه و همه گیمرا هماهنگ بشن و بازی رو نخرن و کم فروش کنه.اون موقع میفهمه اشتباهه و باید علاوه بر پول به فکر خوب درست کردن بازی هم باشه.
سیاست های یوبی سافت کاملا اشتباهه.مگر اینکه واقعا این حرفی که زدن رو عملی کنن (همین حرفی که نویسنده عزیز توی این پست نقل قول کردن) .موفقیت شرکت های بزرگی مثل راکستار به خاطر این سیاسته که کم بازی میسازن ولی شاهکار میسازن.مثل راکستار و سی دی پراجکت رد.
طرفدارای یوبی سافت بهتر میتونن قضاوت کنن تا تو.
از لفظ آشغال استفاده نکن میخوای حرص طرفدارای یوبی سافت رو دربیاری؟ مگه طرفدارای یوبی سافت بچن مثل تو؟!!
تو اسم گیم رو نشنیده بودی من تو سال ۲۰۰۲ بازی Max Payne 2 رو رو تنظیمات مکس چند بار تموم کردم. تو نمی دونستی جی تی ای چی هستش من تو سال ۲۰۰۴ GTA San Andreas رو داشتم بازی می کردم.
من به اندازه ی موهای سرت از بازی های ریز و درشت انواع و اقسام شرکتا رو بازی کردم.
ولی در این بین تنها شرکتی رو که ترجیح میدم یوبی سافت است و بس.
گفتی بالا “من تا حالا بازی نخریدم و کرکی بازی کردم”.
پس حرف اضافه نزن پسر خوب. اگه به بازیا پول داده بودی بهت احترام میذاشتم. در غیر اینصورت ببند.
از خوب بودن بازی چیزی میدونم که تو هیچ وقت نمیدونی.
چیزی که من با تموم کردن Max Payne 2 بش پی بردم چیزی که که راک استار با ساخت نسخه ی سومش گند زد به همه ی خاطراتم.چیزی که هیچ بازی ای تا به حال رو دستش نیومده.
شاهکار رو CPR یا Rockstar نمیسازن، شاهکار رو شرکت رمدی میسازه، شرکت یوبی سافت می سازه.
راک استار سر جمع ۳ تا بازی خوب ساخته.
یوبی سافت هر بازیش برای من از صد تا بازی مثل جی تی ای برتره.
ببین اومدی فقط ادعا کنی.یوبی سافت یکی از بزرگترین شرکت هاست و میتونه برترین باشه.ولی داره فقط برای پول کار میکنه.بازیایی مثل I am alive رو برو بازی کن.یه بازی شاهکار از یوبی سافت.در کمال سادگی خیلی قشنگه در صورتی که سیاست های یوبی سافت توی این چند سال گند زده به آبروش.شرکتی با اون عظمت و اون همه کارمند و لوازم و موتور گرافیکی پیشرفته نباید بازیاش پر از باگ باشه یا اینقدر افت فریم داشته باشه که نشه بازی کرد.
در مورد بازی نخریدن هم بگم یه سری بچه مایه دار میتونن بازیا رو بخرن.اگه احترام گذاشتن به خرید بازیه که بهتره افرادی مثل اتو که این رو قبول دارن اصلا احترام نزارن.یه سری مثل تو اومدن هر کی نظر منطقی درباره یوبی و بعضیای دیگه میده منفی بهش میدن.
اینقدر هم ادعات نشه.یه جوری درباره مکس پین ۲ و جی تی ای حرف میزنی اینگار فقط خودت بازی کردی اینارو.به جای اینکه الکی ادعا کنی برو یاد بگیر که مکس پین ۲ توی سال ۲۰۰۳ منتشر شد.من موندم شما چجوری سال ۲۰۰۲ تمومش کردی پسرم.
شاهکار رو هم راکستار و CDPR میسازن.برو یه نیگا به متاهاشون بنداز.بعد با اساسینس هات مقایسه کن.راکستار ۳ تا بازی خوبش به کل مجموعه های یوبی می ارزه.جی تی ای بعد از چند سال هنوز توی ۱۰ تای پرفروش بریتانیا و استرالیا هست.اونوقت اساسینس ها خیلی بتونن شاید تا ۱ یا ۲ ماه توی لیست ۱۰ تای برتر بمونن.
تو بیا یه دونه اساسینس بگو که گوتی شده باشه.یوبی سافت از زمانی که سیاستشو عوض کرده متای بازیاش که گند زده هیچ ، هیچ بازیش هم گوتی نمیشه.(گوتی همون بهترین بازی سال یا game of the year )
دفعه بعدی خواستی کل کل کنی یه ذره منطق ات رو درست کن.حرف الکی نزن و سعی کن احترام بزاری تا احترامت نگه داشته بشه
اشرف اسماعیل تو کارنامش black flag رو داره که تاثیر زیادی رو بازیای یوبیسافت داشته از rogue بگیر تا skull and bones که تو همین e3 معرفی شد پس حد اقل بخاطر کارگردان بازیم میشه به آینده اون امیدوار بود
کاراکترش خیلی بیخوده اصلا حس اساسینز رو توی دل زنده نمیکنه به شخصه بعد از رولوشن دیگه خیلی حال نکردم بلک فلگ هم خوب بود ولی نه درحد قبلی ها (نظر شخصی )
درسته این اساسین منو یاده نسخه ی برادری میندازه مصر بهترین انتخاب بود هم گیم بلی هم بیشرفت کرده وهم شخصیتش هم مارو یاده الطایر میندازه با اون لباسش موفق میشه :-* :yes:
وان چه می ماند اشرف است و بس
کور شد چشمِ دشمنان چو خس
————————–
می دونستم اشرف دست خالی اساسین نمی سازه و ایده های ناب و صنعت ایده های جدیدش رو تو مراسم E3 نمایش نمیده تا بازی جذابیتش رو حفظ کنه و هنگام تجربه تازگی داشته باشه.
همونطوری که پرچم سیاه رو کاشت و محصولش رو به خوبی درو کرد. اینم میکاره و هم طرفداراش رو سیر میکنه و هم بدخواهش رو و هم جیب خودش رو.
دمت گرم اسمال اشرف. مشتاقانه منتظرم به کوری چشم بدخواهات محصول شیرینت رو بچشم.
“بحث این موضوع که پیش آمد؛ من فکر نمیکنم که اندازه شهر مهم باشد [بلکه] محتوا مهم است، تجربه ای که درون بازی دارید مهم است، زنده بودن محیط مهم است. بنابراین ما این مکان ها را با ماموریت های مختلف پر کردهایم به طوری که هر شهر، حس و حال منحصر به فرد خود را داشته باشد. این برای مصر مهم است”. :yes:
هایپ نشید برادرا خواهرا اینا رو میگن واسه فروش بازی خودشون اگه به کمیت اهمیت نمیدادن ده تا نسخه متفاوت از بازی رونمایی نمیکردن هر کدوم قیمت خون باباشون
هیاپ نشید اقا خانم هایپ نشید 😐
خدا رحم کنه اولش میگفتن از کا مپ بلک فلگ بزرگتره الان میگن از هوانا تو بلک فلگ
درکل از نسخه سه به بعد این فرنچایز یه روند نزولی رو طی کرده ولی بازم نمیشه از بازیش گذشت
نو این یه سال که نیومد جای خالیش خیلی احساس میشد
روی این خود اسماعیل کار می کنه بی شک یک عنوان خاص هستش من بهش امید وار شدم
با همین حرفاش داره بازاریابی میکنه اقا اسماعیله
خخخخ
کلا داره دروغ میگه به حرفاش گوش ندین
یه حسی بهم میگه ash کیفیت رو به کمیت ترجیح داده
نقشه ی بازی با این حساب خیلی کوچیکه که! هاوانا که کوچیک بود هر طور حساب کردم بازم دو برابرش کوچیکه باز!
از حرفای اشرف هم معلومه نقشه خیلی کوچیک تر از سیندیکیت و یونیتیه! وگرنه اگه بزرگتر بود با افتخار اعلام میکرد!( البته من قبلا یه جا خونده بودم که نقشه ی کل بازی به اندازه ی کل بلک فلگ هستش شاید اسماعیل داره فقط مناطق شهری رو میگه!)
درباره ی زمان حال هم بگم که احتمال برگشتن دزموند وجود داره! چون دیروز من تو سایت همسایه دیدم که اشرف گفته زمان حال یه سورپرایزه و من اجازه ندارم دربارش صحبت کنم!
در کل امید وارم موفق بشه :yes:
اگه به متن دومش دقت کنی میگه اندازه مناطق شهری مهم نیست پس احتمالا منظورش اینه مناطق شهری دو برابر هاواناست.وگرنه من گیم پلی دمو که یک محدوده خیلی کوچیک رو شامل میشه رو دیدم خودش دو برابر هاوانا بود!
بله درسته اشرف اسماعیل گفته نمیخواد از زمان حال چیزی لو بده مگه اینکه بخش بازاریابی درخواست کنه.طبق شایعاتی که قبل از معرفی منتشر شده بود شخصیت اصلی زمان حال دزموند نیست.ولی نیمی از اون شایعات غیر واقعی بوده…
اینم باگ داره اینم مثل قبلیا تکراری میشه میگی نه بشین نگاه کن!
سری قبلیاش هم میتونید از اینجا بگیرید
http://beroozgame.com/
یادمه همه قبل از این که بازی AC: BF بیاد میگفتن این چیه این که اصلا اسسین نیست , قیافه طرف داغونه و هزارتا چیز دیگه ولی بعد منتشر شدن بازی , این بازی عالیه بعد سه گانه بهترینه و باز هم هزار تا تعریف و تمجید دیگه , حالا در مورد این بازی هم قضیه همینه و من مطمئن هستم این بازی اگه شاهکار نباشه اما قطعا بازی خیلی خوبی در میاد چون اقای اسماعیل امتحانشو تو بازی Black Flag پس داده.
داداش دقیقا عاشق این لب و لوچه ی اسمال اشرفم. خخخ لامصب من رو یاد همکارام میندازه.
دقیقا یکی از بهترین های زمان خودش بود پرچم سیاه.
اینم دقیقا یکی از برترین های زمان خودش میشه. به خصوص با ترکیب رنگ بندی های پرچم سیاه و گرافیک بصری چشم نواز فوق العادش که رو Xbox One X با رزولوشن ۴K چشم نواز تر هم میشه. از لحاظ گیم پلی هم که وقتی اسمال هست مشکلی نیست. داستان و صداگذاری هم مثل همیشه عالی و موسیقی های حماسیش بازی رو زنده نگه میداره.
دیدگاه من فیکس از ساعت ۱۷:۵۷ دقیقه در انتظار بررسیه.
مسئولین رسیدگی کنید لطفا.
نمایشی ضعیفی بود رو xbox one x مخصوصا اینکه گرافیک نسل ۷ رو ۴k کنی :yes:
دیگ خزت کردن
در این سری خیلی رنگ ها عالی شدن..ولی زیاد سازه های بلند برای پریدن نداره 🙁
خداکنه داستان قشنگی داشته باشه به نظر من اول مهم روند داستانیه :laugh: :yes: :struggle:
اشرف مخلوقات
هیچ حس خوبی به این نسخه ندارم :-/ خودمم نمیدونم چرا اصلا تا حالا نشده ubisoft بازی ای رو درست کنه من ازش خوشم بیاد البته به جز rayman فقط امیدوارم این اخرین نسخه باشه چون دیگه گندش رو در اورده.
اصلا امیدی به این نسخه هم نیست
با حرفشون تقریبا موافقم
ولی خب اندازه ی نقشه هم تا جایی مهمه
محتوای زیاد تو فضاهای تکراری چه فایده
جفتشون مهمن