با اینکه God of War یک بازی کاملا جهان باز نیست اما در قبال کاوش در محیط آن پاداش داده می‌شود - گیمفا
با اینکه God of War یک بازی کاملا جهان باز نیست اما در قبال کاوش در محیط آن پاداش داده می‌شود - گیمفا
با اینکه God of War یک بازی کاملا جهان باز نیست اما در قبال کاوش در محیط آن پاداش داده می‌شود - گیمفا
با اینکه God of War یک بازی کاملا جهان باز نیست اما در قبال کاوش در محیط آن پاداش داده می‌شود - گیمفا
با اینکه God of War یک بازی کاملا جهان باز نیست اما در قبال کاوش در محیط آن پاداش داده می‌شود - گیمفا
با اینکه God of War یک بازی کاملا جهان باز نیست اما در قبال کاوش در محیط آن پاداش داده می‌شود - گیمفا

با اینکه God of War یک بازی کاملا جهان باز نیست اما در قبال کاوش در محیط آن پاداش داده می‌شود

AminTSL
۰۳:۰۸ ۱۳۹۶/۰۴/۰۵
با اینکه God of War یک بازی کاملا جهان باز نیست اما در قبال کاوش در محیط آن پاداش داده می‌شود - گیمفا

سری بازی God of War یکی از بزرگ‌ترین آی‌پی‌های سونی در نسل‌های قبل بر روی پلی‌استیشن ۲ و پلی‌استیشن ۳ بود که توانست تحسین بسیاری از منتقدان را در پی داشته باشد و چیزی حدود ۲۰ میلیون نسخه را در سراسر دنیا فروخته و هواداران بسیاری را برای خود دست و پا کند.

با این حال، گذشته از God of War 3 Remastered که به عنوان بازسازی نسخه‌ی سوم این سری، در این نسل برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شد و نتوانست کار خاصی را انجام دهد. سانتا مونیکا سرانجام این غیبت را با معرفی نسخه‌ی جدیدی از آن که در اوایل ۲۰۱۸ عرضه می‌شود جبران کرد. بازی، کریتوس پیر را به همراه پسرش آترئوس در دنیای خدایان نورس نشان می‌دهد.

در کنفرانس E3 2017 سونی، ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی بازی نمایش داده شد که مبارزات و تعدادی از محیط‌های بازی را نشان می‌داد. در طی مصاحبه‌ای که خبرگذاری Polygon با کوری بارلوگ کارگردان بازی انجام داد، یکی از نکات برجسته‌ای که کوری بارلوگ درباره‌ی محیط بازی به آن اشاره کرد این بود که دنیای بازی کاملا باز نخواهد بود اما طوری طراحی شده است که در قبال کاوش و جستجوی در آن پاداش‌هایی داده می‌شود.

“من همواره می‌دانستم که ما نمی‌خواهیم یک بازی جهان باز درست کنیم. ما نمی‌خواستیم بازی را درست کنیم که بازیکنان این احساس را داشته باشند که فقط باید لیست مختلفی از کارها را انجام بدهند.

کریتوس و آترئوس هدفی دارند که آنان را به سراسر دنیای بازی می‌کشاند. اما همیشه در فواصل مختلف چیزهایی وجود دارند که دید شما را به سمت خود جلب می‌کنند. و این ایده‌‌ای است که ما می‌خواهیم به دنبال آن در قبال کنجکاوی و جستجوی در محیط به بازیکنان پاداش بدهیم. ما هیچوقت نمی‌خواهیم آنان را در موقعیت خارج از هسته‌ی اصلی قرار داده و مجبور به انجام کاری کنیم.

ایده درباره‌ی این است که شما مثلا در فاصله‌ای دور ورودی غار کوچکی را می‌بینید، قایق را به آن سمت برده و در حقیقت وارد غار می‌شوید و چیزهایی را در آن مشاهده می‌کنید که در کل نمی‌دانستید که در آن وجود دارد. این احساس را بوجود می‌آورد که به کنجکاوی شما پاداش داده شده است. این بسیار مهیج است. به این دلیل است که من بازی‌های کامپیوتری را انجام می‌دهم. این درباره‌‌ی موجودیت در یک جهان است.

در بازی ما شما را در این مسیر راهنمایی می‌کنیم، شبیه وقتی که شما فرزندتان را نگه می‌دارید زمانی که او می‌خواهد برای اولین بار دوچرخه سواری را یاد بگیرد. بنابراین به نوعی محیط بازی را با یک دست در اختیار شما می‌گذاریم. دنیای بازی مقدار کمی بزرگ و کمی ترسناک است و شما مقداری لنگ می‌زنید اما به محض اینکه احساس ثبات و تعادل کنید، جهان بازی بیشتر باز خواهد شد و هر دو دست در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما آزادید هر جا که می‌خواهید بروید و این پایان ماجرا نیست زیرا هر چه جلوتر بروید دنیا بازتر و همه چیز بزرگ‌تر خواهد شد. شما هیچوقت مجبور نیستید که به جایی رفته و کاری را انجام دهید. شما همیشه برای اینکه این هدف شما است در حال تشویق شدن هستید. اما، خب هی، اگر می‌خواهید، بروید و تمام چیزها را جستجو کنید، این یک داستان اسطوره‌ای بسیار بزرگ و فوق‌و‌العاده است.”

پس به طور قطع این یک بازی جهان باز نخواهد بود با این حال جالب است که شما می‌توانید کم و بیش در دنیای آن به جستجو بپردازید. عنوان جدید God of War در اوایل سال ۲۰۱۸ و به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس خواهد بود. همچنین شما می‌توانید توضیح کارگردان بازی از نبود قطع دوربین و اینکه کریتوس به عنوان یک پدر چگونه به نظر می‌رسد را از لینک‌های مربوطه مشاهده نمایید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

با اینکه God of War یک بازی کاملا جهان باز نیست اما در قبال کاوش در محیط آن پاداش داده می‌شود - گیمفا
با اینکه God of War یک بازی کاملا جهان باز نیست اما در قبال کاوش در محیط آن پاداش داده می‌شود - گیمفا
با اینکه God of War یک بازی کاملا جهان باز نیست اما در قبال کاوش در محیط آن پاداش داده می‌شود - گیمفا
با اینکه God of War یک بازی کاملا جهان باز نیست اما در قبال کاوش در محیط آن پاداش داده می‌شود - گیمفا
با اینکه God of War یک بازی کاملا جهان باز نیست اما در قبال کاوش در محیط آن پاداش داده می‌شود - گیمفا
با اینکه God of War یک بازی کاملا جهان باز نیست اما در قبال کاوش در محیط آن پاداش داده می‌شود - گیمفا
با اینکه God of War یک بازی کاملا جهان باز نیست اما در قبال کاوش در محیط آن پاداش داده می‌شود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • MS GAMER گفت:

    من بشدت عاشقه اینم که در محیط بازی کاوش کنم و خیلی بیشتر حال میده در عوض این کاوش ها بهتون پاداش بده بسیار عالی خواهد بود من که مطمینم میلی متر به میلیمتره بازی رو میگردم و کلی آیتمه باحال پیدا میکنم واااااااای خدایه من چه حالی بکنیم با این باززی

    • mansourrrr گفت:

      کسی مگه میتونه از گرافیک دل بکنه و محیط و گشت نزنه؟ :heart:
      امیدوارم مثه نسخه های قبلی پر از نکاته مخفی باشه محیط :yes:

    • Godofwar0385 گفت:

      این بازی همون چیزیه که من‌میخام محیطش دقیقا همونه با قایق سفر کردن و دنبال نکات مخفی باشی دنیای خطر ناک بازی و‌کریتوس و گیم‌پلی جدید واقعا ادمو وادار میکنه تا حتما بازیش کنه من این بازیو در ثانیه ی اول به قیمت هر چی که باشع میخرم چون اصلا به خاطر این بازی زندم

      • devil may cry 3 گفت:

        به نظر من یه مشکلی که بازی god of war داره و تو تمام نسخه هاش من این مشکل رو دیدم بالانس نبودن سلاح هاست مثلا همین نسخه ۳ رو مثال میزنم که دوستانی که از نسل ۷ یا نسل ۸ شروع کردند کامل متوجه حرفم بشن شما تو نسخه ۳ ببینید دستکش های هرکول از تمام سلاح ها خیلی قوی تره و جوری بالانس بازی رو بهم میزنه که مبارزه با حریف ها مثل یه جک میمونه در نقطه مقابل اون سلاح هایی که اخر میگیری که برق تولید میکنه به حدی به درد نخوره که من تو بازی غیر از همون دفعه اول اصلا استفاده نکردم اصلا هیچ اسیبی نمیرسونه و خیلی عذاب اوره مخصوصا وقتی که بخوای با یه باس مبارزه کنی اون چنگگ ها هم درسته سرعت خیلی بالایی دارن ولی اونا هم اسیبی که میرسونن کمه و تنها سلاحی که از نظر من واقعا بالانس هستش شمشیر های خود کریتوس هست
        امیدوارم تو این نسخه این مشکل وجود نداشته باشه

        • Godofwar0385 گفت:

          داداش من خیلی جواباتو در مورد دیویل مای کرای دادم ولی تایید نشد در مورد سلاحها هم اشتباه فکر میکنی چون دستای هرکول درسته قویند و میگی سلاح اخری که برق تولید میکنه ضعیفه و منی که گاد سه رو بیست و شیش بار روی درجه ی وری هارد تموم کردم حتی بدون اینکه قدرت سلاحمو بالا ببرم میگم که همون سلاح اخری قدرتی فوقالعاده داره که حتی بگم واسه بعضی از دشمنا از سلاحهای خودشم قویتره بهت ثابت میکنم با مدرک

        • MS GAMER گفت:

          داداش درسته دستکش هایه هرکول قدرتمند بودن ولی سرعت و برده سلاح هایه دیگه رو نداشتن هر سلاح ضعف ها و قدرت هایه خاص خودشو داشت

        • Godofwar0385 گفت:

          از سلاح اخری واسه اون دشمنایی که غیب میشدند و باید باسر هلیوس ظاهرشون میکردی استفاده کن قدرتشو متوجه میشی که اصلا گیج میشند واسه مدتی بهشون قدرتی بزن با همین سلاح برق اونا رو میگیره و دیگه نمیتونند بهت ضربه بزنند حتی سلاحه هادس واقعا یکی از بهترین هاست فقط هر کدوم بیشتر واسه یه ندع دشمن کاراییه بهتری دارند

        • Godofwar0385 گفت:

          اگه مایلی بیا تلگرامم
          ۰۹۳۶۸۲۶۵۹۴۶

        • jackpot گفت:

          Devil may cry 3@
          دوست عزیز کاملا باهات مخالفم
          اولا اون اسمش دستکش هرکول نیست و اسمش Nemean Cestusه
          دوما اسم اون سلاح که برق تولید میکنه یا اصطلاحا petrify یا electrocute میکنه Nemesis Whipه
          سوما سلاحا کاملا بالانس هستن و با اپگریدای درست به اقتضای سبک بازیت میتونی ازشون استفاده کنی
          نمیدونم چه طور از سلاحا استفاده کردی ولی اگه یه گیمر سرعتی بودی حتما Nemesis whip به سلاح مورد علاقت تبدیل میشد
          فوق العاده سرعتی و یه combo chainer عالی هست و همون سلاحیه که گادای قبلی از نبودش رنج میبردن و حضور همچین سلاحی تو نسخه ی سوم منو خیلی خوشحال کرد
          میتونی با استفاده از توانایی electrocuteش و کامبو لانچرای فوق العادش همیشه دشمنت رو تو هوا نگه داری و کامبوهاتو chain کنی و این مزیت بزرگیه چون قدرتی ترین سلاحت هم که Nemean Cestus باشه توانایی stun هر دشمنی رو نداره مخصوصا رو درجه ی chaos mode در ثانی وقتی تو هوا هستی از حملات بقیه مصونی و با خیال راحت کارتو میکنی و اینطور بین یه دسته اون دشمنایی که کلیدی هستن رو انتخاب میکنی و کارشونو میسازی و تو مبارزات سخت و نفس گیر این کلیدی ترین نکته هست مخصوصا رو chaos mode که مهمترین کارو تو این فرایند Nemesis whip انجام میده برای همینه که این قدر سلاح مهمی هستش
          ببین بعضی سلاح ها بیشتر کمکی هستن و کاربردای زیادی دارن(همونطور که توضیح دادم مثلا لانچر خوبین،سرعتین،chainer خوبین،خوب Stun میکنن,فریم حملاتشون خاصه،روی یه سری دشمنای خاص بهتر عمل میکنن،crowd controller هستن و…) ولی damage پایینی دارن ولی باعث نمیشه بگیم بازی بالانس نیست
          این نکته برای تمامی سلاحای gow3 وجود داره و سلاح ها کاملا بالانس هستن
          بالانس به این معنا نیست که damageی که سلاحا وارد میکنن باید برابر باشه
          بالانس به این معناست که هیچ چیزی عملا بی مصرف نباشه و هر سلاحی کابرد خاص و ویژگی های مثبت و منفی خودشو داشته باشه و صد البته این ویژگی ها به اندازه ی کافی تاثیرگذار باشن تا بازی بازارو سمت استایل های مختلف در مبارزات سوق بدن
          Godofwar0385@
          عزیز اون دویل می کرای هستش و اون درجه ی وری هارد هم اسمش chaos modeه.از شمایی که تمام h&sارو بازی کردی و ۲۶بار گاد۳ رو تموم کردی بعیده:/

          • Godofwar0385 گفت:

            jackpot
            کاملا با نظرت موافقم‌ تمامیه سلاحها به طور باور نکردنی عالی هستند من که با همه شون به بهترین نحو مبارزه میکردم در مورد اسم دیویل می کرای هم حق باشماست ولی اخرین درجه ی سختیو من به اسم‌وری هارد میشناسم راسیاتش تاحالا این اسم به گوش من نخورده به هر حال تشکر دوست عزیز

    • Vito Scaletta گفت:

      شاهکار بزرگیه. قطعا بهترین بازی در کل سری همین میشه. من که پیکسل به پیکسل بازی رو کاوش میکنم.
      کریتوس تو این نسخه شخصیتش مثل logan و joel شده

  • DK گفت:

    با این اخبار انتضار سختر شد 😥

  • به شدت منتظر اومدن این بازی ناب هستم :inlove:

  • mahdi.r گفت:

    واقعا سونی تازه داره نسل هشت رو شروع میکنه کلی انحصاری در راهه:
    detroit
    spiderman
    god of war
    knak 2
    gran turismo
    uncharted the lost legacy
    death stranding
    the last of us part 2
    پروژه جدید ساکرپانچ
    bloodborn 2
    final fantasy 7 remake
    sony make belive

  • من به شخصه زیاد با بازی های جهان باز حال نمیکنم ( نظر شخصی ) , چون به نظرم آدم نمیتونه درست و حسابی با داستان بازی ارتباط برقرار کنه , چون هی میره دنبال چیزای حاشیه ای ولی دو تا بازی جهان باز هست که خیلی ددسشون دارم و به نظرم جهان باز بودن بازی واقعا کاربردی بوده توشون , نه مثل بعضی بازی های جهان باز که فقط بزرگنو هیچی توشون ندارن , یکی بتمن : آرخان نایت و اون یکی هم ویچر۳ , این دو تا بازیو ده بار هم تموم کنی , دوباره بازی کنی , بازم حال میده , چون ترکیب داستان عالیو محیط عالین

  • یک چیز راجب God of War غیر قابل انکاره…
    “بین بازی هایی که قراره منتشر بشن God of War خاص ترینه” :heart:

  • don barzini گفت:

    جس خوبی نسبت به این بازی ندارم . منفی رو بده بیاد

  • Hamed_4ever1 گفت:

    زودتر بیا اسطوره
    واای کی میرسه اون‌ روز ک بگن فردا بازیش منتشر میشه

  • واقعا بشینید نوع حرف زدن و ادبیات این کارگردان رو با کارگردان عناوینی چون a way out مقایسه کنید،خودتون نتیجه گیری کنید
    این نکته ای که راجب گشت و گذار و دادن پاداش در بازی میگه ایشون،مثل همون صندوق های مخفی توی سری های قبلیه که وقتی محیط رو کاوش میکردی یه صندوق مخفی پیدا میکردی که یه سری هاشون واقعا پیدا کردنشون سخت بود
    دوستان من احساس میکنم اون موجود شبح مانندی که توی تریلر e3 2016 دیدیدم و داشت کریتوس و آترئوس رو نگاه میکرد،همون آتنا هست

    • Vito Scaletta گفت:

      کوری بارلوگ قبلا گفته بود پس از پایان گاد۳ و شکست در پس گرفتن نیروی امید از کریتوس آتنا برای همیشه ناپدید شد و هیچکس دیگه اونو ندید. هرچند بازگشت او یا دیموس (برادر کریتوس که به دست تاناتوس به قتل رسید) خیلی میتونه حماسی باشه یعنی میشه دیموس مثل کریتوس زنده مونده باشه

  • monsef گفت:

    و این حالت دقیقا همون چیزی که من دوست دارم

  • Mahdi Sam گفت:

    یک کم بیش از حد شبیه TLoU شده
    بازی خیلی خوبی میشه ولی بعیده GoW خوبی بیشه (درست مثل AC blackflag)

  • sahand13radbord گفت:

    هم اکنون بعد از مدت های مدید تصمیم به کامنت گزاری گرفتم جو اینجا باحاله حال میده 😀 😀
    کریتوس جان دوستت دارم آی لاو یو بینهایت :-* :inlove: :inlove:

  • Vito Scaletta گفت:

    شاهکار بزرگیه. قطعا بهترین بازی در کل سری همین میشه. من که پیکسل به پیکسل بازی رو کاوش میکنم.
    کریتوس تو این نسخه شخصیتش مثل logan و joel شده

  • حیف که هک اند اسلش بازی نمیکنم وگرنه بخاطرش یک پلی استیشن واسم لازم میشد.

  • Solder Of War گفت:

    به نظرم بهترین حرکت ممکن بود که بازیو جهان باز نکردن وگرنه بدجور به داستان بازی لطمه میخورد نمونش مثل mgs vاز این نظر اینو مثال زدم که سری متال گیر بخاطر داستان گیراش جذابیت داشت ولی وقتی بازی به سوی جهان باز شدن رفت داستان بازی دیگه اون جذابیت سابق رو نداشت ولی بااین حال گیمپلی ببازیعقطا ز نسخه های پشین فراتر بود این قضیه در مورد خدای جنگم صدق میکنه چون بازی یک هک اند اسلش توپ و داستان توپ داره با جهان باز شدن بازی به سوی بدی میره

  • HannaH گفت:

    امیدوارم سونى به اندازه کافى کپى تولید کنه و به مشکل خرید نخوریم. جداً بازى اى هست که نمى شه براش دست به جیب نشد.

  • :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
    به شدت منتظره شاهکاره بعدی سانتا هستم

با اینکه God of War یک بازی کاملا جهان باز نیست اما در قبال کاوش در محیط آن پاداش داده می‌شود - گیمفا