کارگردان God of War توضیح داد که چرا از هیچگونه قطع دوربین در بازی استفاده نشده است - گیمفا
کارگردان God of War توضیح داد که چرا از هیچگونه قطع دوربین در بازی استفاده نشده است - گیمفا
کارگردان God of War توضیح داد که چرا از هیچگونه قطع دوربین در بازی استفاده نشده است - گیمفا
کارگردان God of War توضیح داد که چرا از هیچگونه قطع دوربین در بازی استفاده نشده است - گیمفا

کارگردان God of War توضیح داد که چرا از هیچگونه قطع دوربین در بازی استفاده نشده است

AminTSL
۲۰:۳۲ ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
کارگردان God of War توضیح داد که چرا از هیچگونه قطع دوربین در بازی استفاده نشده است - گیمفا

نمایش‌های عنوان جدید God of War تا به الان، راه اندازی مجدد هیجان انگیزی را در ساختار گیم‌پلی اما نه در داستان آن نشان می‌دهد. بزرگترین تغییر در نحوه‌ی نمایش بازی زاویه دید دوربین بازی می‌باشد که اکنون بر روی شانه‌های شخصیت اصلی قرار دارد که پیامد‌های قابل توجهی را در مبارزات و حرکت کردن در بازی به دنبال دارد.

یکی از ترفند‌های باحالی که کوری بارلوگ کارگردان بازی سعی کرده است پیاده کند، این است که، دوربین حتی یکبار هم در طی بازی قطع نخواهد شد. به این صورت که از گیم‌پلی به کات‌سین و از کات‌سین به گیم‌پلی این یک شات مداوم خواهد بود. در صحبت با خبرگذاری Eurogamer، کوری بارلوگ درباره‌ی دلیل پشت این تصمیم توضیح داد.

“آرزو داشتم زمانی که برمی‌گردم، بیشتر یک داستان شخصی را بیان کنم.” “God of War به صورت سنتی با دوربین سبک دید بالای سینمایی خود شناخته می‌شود که از نظر من فوق‌والعاده است اما ما داشتیم سعی می‌کردیم به شخصیت بازی کمی نزدیک‌تر شویم پس متوجه شدیم اگر دوربین به او نزدیک شود جالب‌تر خواهد بود.”

وی همچنین ادامه داد:

“اصطلاح قطع دوربین برای فیلم‌ها می‌باشد و آنان به این صورت درباره‌ی آن گفتگو می‌کنند. اما بازی ها متفاوت هستند. ما این کار را انجام دادیم بخاطر این که با آن آشنایی داریم و الان متوجه می‌شوم که انجام ندادن آن برای ما سخت بود. اما این یک چالش بود که من واقعا می‌خواستم آن را انجام دهم. من به پروژه‌ای که این کار را بر روی آن انجام داده بودم نگاه کردم و حس کردم که این نیز شبیه آن است. مخالفت زیادی با آن وجود داشت، اما از آنجایی که من یکی از بهترین اعضای تیم در این کسب و کار بودم، آن ها همزمان که مخالفت می‌کردند من فکر می‌کنم به نوعی می‌خواستند این چالش دیوانه‌وار انجام شود.

و خوب آره ، هیچوقت آن موقعیت پیش نیامد که ما بخواهیم کار را ول کنیم و کار کسی دیگر را نشان شما بدهیم. نمایشی که شما مشاهده کردید تیکه‌هایی از بازی را نشان می‌داد که متاسفانه ما آنان را کنار هم قرار داده بودیم، زیرا می‌خواستیم عناصر مختلف بازی را نشان دهیم. در بازی اصلی شما به هیچ عنوان چنین شکلی را مشاهده نخواهید کرد. هر چند این به این معنی نخواهد بود که شما همیشه کریتوس را در صفحه نمایش مشاهده کنید زیرا چیز‌های زیادی در بازی وجود دارند که به ما انگیزه نگاه کردن به آنان را می‌دهند، اما ما همیشه در حال نگاه کردن به گذشته و نگه داشتم شکل کریتوس هستیم بنابراین او در همه‌ چیزی که شما مشاهده می‌کنید حضور خواهد داشت.”

تمام این ویژگی‌ها با عقل جور در می‌آیند و باعث می‌شوند که ما برای دیدن نسخه‌ی جدید این سری که با عناوین قبلی آن کم و بیش متفاوت است هیجان داشته باشیم. عنوان جدید God of War سال دیگر به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. همچنین شما می‌توانید سری مطالب اخیر مربوط به بازی را از لینک‌های مربوطه مشاهده نمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان God of War توضیح داد که چرا از هیچگونه قطع دوربین در بازی استفاده نشده است - گیمفا
کارگردان God of War توضیح داد که چرا از هیچگونه قطع دوربین در بازی استفاده نشده است - گیمفا
کارگردان God of War توضیح داد که چرا از هیچگونه قطع دوربین در بازی استفاده نشده است - گیمفا
کارگردان God of War توضیح داد که چرا از هیچگونه قطع دوربین در بازی استفاده نشده است - گیمفا
کارگردان God of War توضیح داد که چرا از هیچگونه قطع دوربین در بازی استفاده نشده است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • با اینکه پی سی فنم ولی میگم بهترین انحصاری تاریخه و رو دستش نمیومده مبارک سونی فنها.کوری بارلوگ هم ثابت کرده آلفرد هیچکاک دنیای گیمه(با این مصاحبه اش)

  • برترین بازی تاریخ نسل بشر
    بلاک باستر
    AAA
    انحصاری
    فقط PS4 کبیر
    افسانه
    عشق
    حماسه :inlove:

  • reza_9 گفت:

    الکی میگه ps4 که قدرت نداره!!!
    سخن بزرگان

  • arsalaan گفت:

    این همه صبر کردیم بازی بیاد. به فرض سال دیگه هم برسه و بازی منتشر شه . من که فک نکنم دلم بیاد بازیش کنم از ترس اینکه تموم شه :)))

  • MICHAELRK13 گفت:

    فوق العاده ست واقعا عالیه
    جز شاهکار کوجیما یعنی metal gear solid v بازی دیگه ای رو ندیده بودم بتونه این حرکت فوق العاده رو پیاده کنه

    • Saman_hk گفت:

      وای انصافا بازی بی نظیری بود،کات سین هاش هم که با تکنیک دوربین در دست(اگه اسمش رو درست گفته باشم)فوق العاده بود.
      (خطر کمی اسپویل!)راستشو بخوای هنوز هم از بعضی قسمت های داستانش چیزی نفهمیدم،مثلا یه جا خوانده بودم که میگفت اگه به سایه ونوم اسنیک در بازی دقت کنید اصلا مشابه خودش نیست،نه اینکه اشکال موتور گرافیکی باشه که نتونه سایه هارو خوب پردازش کنه،بلکه شاید خودش اصلا اون کار هارو انجام نمیداده،یعنی از اون جایی که ترکش تو سرش بود و مغزش کاملا سالم نبود،احتمالا کل بازی توهمات خودش بود.
      حالا جدا از این بحث ها اطمینان دارم که گاد اف وار جدید هم شاهکار میشه.

  • Hossein Amir گفت:

    چشمام درد گرفت از بس تریلر این بازیو دیدم :))
    از همین تریلرهاش میشه فهمید چه شاهکاری میشه و با چه بازی حماسی ای طرفیم ،
    سونی اگه ۱۰ تا کنسول دیگه هم معرفی کنه و تو کل نسل فقط یه گاد بیرون بده من خودم بخاطر گاد کنسول هاشو تک تک میخرم ،
    تغییرات بازی هم بجا و عالی بود که انجامش دادن ، کریتوس دیگه انتقامشو گرفته و کار همه خدایان یونانو ساخته ، منطقی هم بخوایم نگاه کنیم اون خشونت گاد ۳ اصلا نباید تو این نسخه میبود! چون دلیلی نداره! عوضش یه شروع دوباره تو یه منطقه دیگه با شخصیت های جدید داره ، کریتوسی که قبلا طعم تلخ از دست دادن بچشو چشیده خیلی جالبه که به عنوان پدر تو این نسخه میبینیمش ، کلا آفرین به سانتا ، من خودم عاشق این سری هم و تا اینجا از تریلرها و تغییراتش راضی ام

  • این کجا و آن Minecraft 4K کجا !!! :snicker:
    Best Place To Play#

    • این true exclusive اون true 4k(که البته همه رو با اون کیفیت اجرا نمیکنه) :silly:

    • Supercell and Blizzard Fan گفت:

      احسنت واقعا مانکرفت ۴K شده افتخار عده ای!!!

    • Vito Scaletta گفت:

      واقعا ماینکرفت ۴k خنده دار ترین جوک e3 بود حتی سونیک یا ماریو ۴k عقلانی ترن. بدتر از اون آنونسرش بود که با چه شور و اشتیاقی معرفی میکرد :laugh:

      • خب چون یک سری فقط بلدن ترول کنن میخواستی بازی روی ۱۰۸۰p اجرا میشد؟ در ضمن اونا به خاطر اینکه بگن ۴k اجرا میشه نمایشش ندادن. به خاطر این نمایش داشت که قرار بود با نینتندو سوییچ کراس پلی داشته باشه.یکم فکر کنید!

        • @Aiden
          ۱٫ مایکروسافت با معرفی اکس باکس وان اکس و اون قدرت فوق العاده به جای معرفی Minecraft 4K و چندتا بازی مستقل میتونست دو سه تا انحصاری قدرتمند معرفی کنه که گیمرها رو به خرید کنسولش راضی کنه. :laugh:
          ۲٫ جنابعالی خودتو بیطرف نشون میدی ولی مشخصه که هیتری و از سونی خیلی بدت میاد.
          توی پست های مختلف هم دیدیم که از بیشتر شرکت ها(مایکروسافت-یوبی سافت-نینتندو ) ضد سونی طرفداری میکنی.
          خیلیا نمیخوان حقیقت رو قبول کنن ولی باید گفت که قدرت و برتری مال سونیه! :-))
          از اول نسل مایکروسافت با عرضه اکس باکس وان و قدرت کمترش رقابت رو ضعیف شروع کرد. سیاست های دان متریک هم که ضربه ی بدی به کنسول وارد کرد.تا قبل از E3 2016 اسپنسر تمام تلاششو کرد که اکس باکس وان رو در رقابت نگه داره ولی با E3 2016 و سیل انحصاری های سونی شکست سنگینی خورد. امیدوار بودیم در E3 2017 با اکس باکس وان اکس و چندتا انحصاری درست و حسابی این شکست جبران بشه ولی نه تنها این اتفاق نیوفتاد بلکه بدترهم شد. تفاوت ۵ ترافلاپسی اکس باکس وان و وان اکس توهین بزرگیه به کابرای مایکروسافت.
          حالا شمام هرچقد دوس داری ساز خودتو بزن ولی چیزی عوض نمیشه 😉

          • با این همه فن سونی نیازی به طرفداری از سونی نمیبینم.اگه یک فن مایکرو ببینم که الکی فن بوی بازی در میاره جوابش رو میدم ولی باید بگم کمتر مایکرو فنی دیدم از سونی بد بگه.از اون طرف فن نینتندو کم داریم و نصف اعضای سایت دارن میگن این کنسول بچگانس بازیاش گرافیک نداره و …
            از اون طرف مایکرو رو ترول میکنن و همش کامنت های تکراری مثل “اسپنسر چقدر حرف میزنه”” ۴K مهم نیست فقط انحصاری مهمه” … در پست های مختلف میزارن.هر چقدر این حرفا درست باشه بازم با این همه تکرارشون گندش در اومده. الان میگی از کی دفاع کنم؟ مایکرو و نینتندویی که ترول میشن یا سونی که بعضیا ازش بت میسازن و به اندازه کافی طرفدار داره؟
            شما این قدرت رو داری که هر جوری که میخوای فکر کنی به هر کسی که خواستی تهمت بزنی و بد و بیراه بگی ولی من از هر کمپانی که در توانم باشه دفاع میکنم و اگه کامنت اشتباهی در موردشون ببینم جواب میدم.ولی در کل تنها کمپانی که بهش عشق می ورزم یوبیسافته و بس.اسم یوبی سافت بیاد بقیه کمپانی ها برام مهم نیستن.
            نیمه دوم کامنتتون اصلا جوابی براش ندارم چون به کامنت من مربوط نیست و من اصلا در موردش حرفی نزدم : /
            امیدوارم یکم به خودتون بیاید و بفهمید با ترول کردن بقیه کمپانی ها هیچی گیرتون نمیاد.هیچی! ماین کرافت هم متای ۹۳ داره ترول کردنش واقعا کار مسخره ایه.تو کل عمرم بازی با این خلاقیت ندیدم میشه ۱۰۰ ها ساعت باهاش سرگرم شد.هر چند گرافیک نداره ولی اونقدر ابزار دست بازیکن میده که میتونه با ذهن خلاق خودش هزاران وسیله و سازه مختلف بسازه و لذت ببره.همونطور که گفتم به این دلیل نمایش داشت که قراره با نینتندو سوییچ کراس پلی داشته باشه.

            • یعنی چون فن سونی زیاده ازش طرفداری نمیکنی؟؟ بعضیا واقعا حرفای عجیبی میزنن!بقیه به خاطر کیفیت و عناوین سونی ازش طرفداری میکنن اونوقت طرف میگه چون طرفدار زیاد داره طرفداری نمیکنم…. :-
              |
              “باید بگم کمتر مایکرو فنی دیدم از سونی بد بگه. ” :laugh: از این جمله بگذریم بهتره!

              گیریم همه مایکرو و نینتندو رو ترول میکنن، تو کامنتتم که گفتی فن یوبی سافتی. کسی مجبورت نکرده که بیای و از اینا دفاع کنی. هرچقدم حرف بزنی و دلیل بیاری بازم بقیه طرف پلتفرم خودشونو میگیرن.
              تکلیفتو با خودت مشخص کن. اگه قرار باشه از هر کمپانی دفاع کنی پس انتظارم نداشته باش با تندی باهات رفتار نشه 😉
              ضمنا اگه کسی از کنسولش طرفداری میکنه و یا در جواب توهین شدن به کنسول موردعلاقش جواب کسی دیگه رو بده هیچ ربطی به شما نداره که بخوای دخالت کنی!
              از یوبی سافت دفاع کنی سنگین تری

            • مگه من کنسول سونی دارم بیام تو پستاش به به و چه چه کنم؟ حتی بازی های مایکرو که ازشون تعریف میکنم قدرت بازی کردنشون رو دارم ولی بازی های سونی خیر! طرفداری من با طرفداری شما فرق داره. شما در طرفداریتون علاوه بر به به و چه چه ، به پلتفرم های دیگه توهین میکنید ، به دیگران توهین میکنید ، به سلیقه و شعور دیگران توهین میکنید و …
              من در طرفداریم فقط و فقط جواب کامنت های اشتباه رو میدم. مثل همین کامنت های کاملا اشتباه در مورد ماین کرافت.چرا؟ چون بقیه رو به اشتباه میندازید!
              من فقط برای بازی های کمپانی مورد علاقه ام به به و چه چه میکنم و علاوه بر دفاع به طور کامل در مورد خودش و بازی هاش تحقیق میکنم تا بتونم نظر همه رو در مورد یوبیسافت تغییر بدم.
              هر چقدر سونی قوی باشه من دلیلی برای دفاع کردن ازش نمیبینم چون کنسولش رو ندارم و طرفداران کنسولش خیلی خوب ازش پشتیبانی میکنن.
              بله اون جمله ام در مورد مایکرو فن ها شاید خنده دار به نظر بیاد ولی تو این پست نگاه کن ببین کسایی که گاد رو ترول میکنن چند نفرن؟ من جواب کی رو باید بدم؟ حالا بر عکس چند نفر مایکرو رو ترول میکنن؟فکر کنم جوابتون رو گرفتین! از هر کمپانی دلم خواست دفاع میکنم به هیچ کس هم هیچ ربطی نداره بخش کامنت ها هم کسی نخریده که بهم دستور بده 🙂

            • aref44 گفت:

              قصد جدل ندارم ولی خب حالا مگه دروغه ؟؟ … والله اکثر مواقع هر چی مصاحبه میبینم یه طرفش وصله به این فیل اسپنسر نماینده باکس وان ایکس ………!!!!!!!!!!!!!!!!

            • @Aiden
              خب وقتی نمیخوای از سونی طرفداری کنی توی پستی هم که مربوط به سونیه سعی نکن دلیل و مدرک بیاری و از چیزای دیگه دفاع کنی!
              اون توهینی که میگی جوابیه به توهین بقیه!
              مایکروفنا کم توهین میکنن به سونی؟
              شمام نمیخواد با طرفداری تعصبی و بیجا بقیه رو از اشتباه در بیاری چون چیزی که خوب باشه رو همه میبینن و متوجهش میشن!
              در جواب قسمت آخر کامنتت:
              شما دیگه واقعا فازت عجیب غریبه!
              God of War اینقدر فوق العادست که حتی مایکروفنا هم قبول دارن و این اجازه رو به خودشون نمیدن که ترولش کنن!
              بازم میگم مجبور نیستی حتما جواب کسی رو بدی 😐
              این شکل از فن بازی بی سابقست! 😮

        • Vito Scaletta گفت:

          خودت یکم فکر کن آخه ماینکرفت شد بازی؟ کنسول فلان ترافلاپسی معرفی کرده افتخارشم ماینکرفته

  • جعفر گفت:

    حالا که اکشن ماجراجویی شده شاید در حد Temple run باشه ولی به Temple run 2 و نسخه Oz نمیرسه

  • Fallen گفت:

    لامصب اینقدر گرافیکش بالاست که آدم مرز بین سینماتیک و گیمپلی رو توش تشخیص نمیده. تو تریلر اول وقتی از خونه میاد بیرون یا اونجا که میره سراغ گوزنه کاملا مشخصه این موضوع.
    تو E3 2016 هم وقتی کریتوس از خونه میاد بیرون از بس شبیه واقعیت بود تماشاگرا نفهمیدن زاویه دوربین تغییر کرده فکر کردن سینماتیک هست که یهو کریتوس حرکت کرد و همه جا خوردن

  • vito corleone گفت:

    در این که بازی عالیه شکی نیس فقط گرافیک زمانی که کریتوس کنترل میکنیم با زمانی که کنترلش نداریم خیلی متفاوته برای مثال وقتی کنترل کریتوس نداریم پرز های لباسش تکون میخوره و جزئیات محیط بالا ولی وقتی کنترل کریتوس داریم مثل صحنه مبارزه کریتوس با سپرش جزئیات محیط واقعا پایین حتی سنگ ها و سبزه های محیط توی تریلر E3 2017

  • marcus2 گفت:

    دوستان میدونم جاش این جا نیست ولی یه سوال دارم. دو روز پیش خبر رایگان شدن قسمت اول بازی هیتمن اومد . میخوام بدون منظور اون قسمت اولیه که تو پاریسه. ؟ یا اون مراحل اموزشی اوایل بازی منظورشه؟ چون الان تو play station store قسمت پاریس رو زده۷ دلار پس احتمالا باید منظورش اون مراحل اموزشی باشه که دانلودش بی فایدس . ممنون میشم اگه کسی دانلود کرده بگه که خیالم راحت بشه

  • wanton گفت:

    Spirits@
    تو اگه Pc فن بودی این چرندیات رو نمیگفتی pc انحصاری نداره؟ همون wow dota میتوته یه عمر سرگرمت کنه half life با متای بالا ۹۰ بازی های starcraft و…….. خیلی از انصاری های دیگه لطفا اینقدر چرندیات نگو pc فن قلابی

  • wanton گفت:

    Pc فن های واقعی اصلا با انحصاری های سونی به وجد نمیان چون خودمون اونقدر انحصاری داریم که حسرت هیچ وقت نمیخوریم بازی نکردیمم میریم گیم نت بازی میکنیم

  • Vito Scaletta گفت:

    هر وقت خبری از gow میبینم ضربان قلبم میره بالا از هیجان.
    تغییراتی که ایجاد شده همه بازی رو چند برابر بهتر کرده از قبل مخصوصاً تغییر زاویه دوربین خیلی باعث بیشتر فهمیدن و احساس کریتوس شده. داستان رکن اصلی یک بازیه اگه داستان به اندازه gow2 یا بهتر باشه با یکی از بهترین بازی های تاریخ طرفیم. البته شخصیت های فرعی هم خیلی مهمن مخصوصاً شخصیتای منفی.
    باید حتماً نشون بدن بین gow3 و ۴ چه اتفاقی افتاده و کریتوس به اسکاندیناوی رسیده اگه نشون ندن خیلی ضد حاله.

  • Snake Forever گفت:

    رو دست این بازی نیست :yes: :yes: :yes:

  • Resident Evil گفت:

    بینظیره این بازی با ابهت تر از کریتوس نیست تو دیدم
    آقا دیگه شمام بس کنید ۴تا بچه ا..ل ریختن تو سایت زر میزنن فقط بهترین بازیارم بخوای کلی حساب کنی هیچ فرنچایزی به گرد GTAنمیرسه

  • sina-knicks گفت:

    الان cutscene شد قطع صحنه؟ 😐 :struggle:

    • اشتباه متوجه شدی دوست عزیز
      داره میگه قطع دوربین نه قطع صحنه یا همون کات سین.

      ببین کات سین که همون صحنه هایی هست که از قبل رندر شده که معمولا تو بیشتر بازیا میبینیم و میشه اونو اسکیپ کرد..خب به این میگن قطع صحنه یا همون کات سین

      خب این که کوری بارلوگ میگه تو بازی از هیج قطع دوربینی استفاده نشده یعنی یه دوربین تو کل فضای بازی میچرخه بدون اینکه کات بخوره
      بذار یه مثال بزنم متوجه شی.. دموی سال قبل گاد اف وار رو که یادته؟ همون جایی که کریتوس سر ترول که گرفته بود و به پسرش میگفت بزن.؟
      خب اینجا رو اگه دقت کنی دوربین همراه تیر حرکت میکنه به سمت کریتوس و دوباره از اونجا همراه کریتوس برمیگرده بدون کات خوردن..واقعا استاده سانتا مونیکا.. این نوع فیلمبرداری تو فیلما هم خیلی کمه!!.. یعنی هر کارگردانی بلد نیست از این نوع تکنیک فیلمبرداری استفاده کنه.

  • neiten گفت:

    زلزله ای بزرگ
    در
    راه
    است..
    Coming soon

  • siamak424 گفت:

    بیاید واقع بین باشیم هرچی باشه گاد اف وارهای قبلی نمیشه اون خشم عصبانیتش اون فریاد کشیدناش مدل صورت و صداش که بازیکنو مجذوب بازیش میکرد مهمتر از همه ش داستانش بود که ادمو از خدای جنگ ۱ تا ۳ ادمو به بازی کردن همه سری بازی هاش سوق میداد ولی این یکی نه داستان مشخصی داره نه مشخص میکنه کریتوس خودشو کشت چطور زنده شد و فرزند دار شده این یکی از معایباش یکی دیگه از معایبش صدا پیشه قبلی رو نداره یکی دیگه صورتش اون عبوس بودن قبلی رو نداره

  • :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: به شدت منتظریممممم

  • gamer23 گفت:

    خدایا تا انتشار این یه پلی ۴ برسون دیگه ازت هیچی نمیخوام :-(( 🙁

  • wanton گفت:

    @spirits
    داداش من ps4 دارم عزیز ولی میگم کسی که pc فن واقعی باشه حسرت نمیخوره میخوای ایدی تلگرام میدم عکس برات میفرسم من با این که ps4 دارم ولی با wow dota بیشتر حال میکنم حرفتم قبول انحصاری های سونی شاهکارن ولی سلیقه مهمه

  • wanton گفت:

    من حسرت بازی های سونی رو نمیخورم خودم ps4 دارم انحصاری هاشو بازی کردم بیا تلگرام برات عکس بفرسم ولی ما که ps4 داریم بازی کردیم نه مدال افتخاز دادن نه تنبیه کردن اینو درک کن

  • wanton گفت:

    Spirits@ الکی تهمت نزن و مارو دروغگو نکن من ps4 دارم ولی باز اجاره میکنم هفته ای و لذت هم میبرم لطفا الکی کسیو دروغگو جلوه ندید سلیقه هرکی فرق میکنه برادر

  • من داشتم با خودم فک میکردم که نباید تو این قسمت از GOD OF WAR انتظار دیدن تمام خدایان اسکاندیناویو داشته باشیم ( اگه قراره این سری از بازی سه گانه باشه که قطعا هست ) چون تو سه گانه قبلی ما تو قسمت اول هیچ کدوم فقط خدای جنگو دیدیم ?:-)

  • ALIREZAICE گفت:

    من فقط با pc بازی میکنم ولی به خاطر ps3 gow گرفتم الانم نمیدونم چرا این کنسول هک نمیشه صد در صد این بازی بیاد و کنسول هک بشه ps4 میگیرم

  • داداش saman_hk

    میخوام خلاصه وار داستان متال گیر بگم نسخه ١و با سالید اسنیک میری نسخه دومشم با اسنیک نسخه سوم بر میگرده به بیگ باس نسخه چهارم برمیگرده به پیر شدن سالید اسنیک (ایکوید اسنیک )و (سالید اسنیک )دوتا پسرای بیک باس هستن نسخه گرند زیرو هم ادامه نسخه پیس ولکر هستش و اما فانتوم پین تو نسخه گرند زیرو وقتی هلی کوپتر منفجر میشه چند نفرداخل هلیکوپتر بودن (چیکو)( پاز) و (کاز )و (اسنیک )تو فانتوم پین اون بیگ باس نیست همون شخصی هستش که بمب از شکم (پاز)در میاره با عمل قیافشو شبیه بیگ باس کردن بیگ باس همون اوایل باز (اسالات) میاد دنباش میبرتش بعد با اسب میاد دنبال بیگ باس تقلبی امیدوارم کمی متوجه شده باشی داداش اشکالی بود بازم در خدمتم واسه همون به سایه بیگ باس توجه کنی مخصوصا قسمت سر میبینی سایه مو نداره تو نسخه گرند زیرو وقتی (چیکو)میگه اسنیک شکم پاز نگاه کن اسنیک متوجه میشه تو شکم پاز یه چیزی مخفی کردن به دستیارش میگه دربیار دوربین فقط نصف صورت شخصو نشون میده نقطه جالب اون جنگ راه افتاده بود که فقط اسنیک و کاز بمیرن به دست کله استخوانی که جون سالم به در میدن تو چپتر ٣٠ هم میبینی کاز دست اسنیک میگیره با تفنگ یکی از دست و یکی از پاهاشو قطع میکنه

    • تو بازی یه بچه مو طلایی هستش به اسم Eli اون فقط نام مستعار هستش اون همون پسر بزرگ بیگ باس هستش (لکوید اسنیک هستش) اگه نسخه سوم متال بازی کرده باشی تا اخرای بازی اسم اسنیک و صدا میکنن تا وقتی که تو اخر بازی اون زنه رو که لقب بیگ باس داره رو میکشه تو اخر صحنه که همه جمع میشن بهش مدال شجاعت بدن لقب بیگ باس و بهشم میدن شرمنده اگه زیاد شد

    • Saman_hk گفت:

      داداش دمت گرم.کاملا درسته.اسم مرحله ای که بهش اشاره کردی the man who sold the world بود.وقتی که اون مرحله رو تمومش کردم رسما خشکم زده بود.
      داداش راستی ظاهرا فصل سوم بازی فانتوم پین هیچ وقت منتشر نشد.اگه تو تریلر های e3 دقت کنی صحنه هایی رو نشون میده که بیگ باس از بین چندین جسد سوخته و یه محیط نابود شده عبور میکنه و بعد رو زانو هاش میشینه و فریاد میکشه.(یه وقت با اون مرحله ای که تو پایگاه خودشون سربازاشو میکشه و روی زانو هاش میشینه اشتباه نگیری)حتی در اون تریلر آهنگ nuclear هم در حال پخش بود.
      فصل سوم قرار بود اوج داستان سرایی و هنر نمایی کوجیما رو نشون بده.واقعا حیف شد.

  • Witcher گفت:

    من خودم یک سونی فنم اما دوستان یکی از چیزهایی که باعث پیشرفت صنعت گیم میشه رقابته نزارید این زیبایی ها با توهین کردن ها نابود بشه . ببینید همیشه یه سری تماشاگرنماها تو فوتبال باعث خراب کردن دربی میشن نزارید چنین اتفاقی اینجا هم بیفته

  • neiten گفت:

    وای چه شود..
    به به..
    لحظه شماری دارم می کنم براش نه من
    همه
    همه..

  • neiten گفت:

    خدایا جیب همه ما گیمرها را پر پول فرما
    اصلا برعکسه وقتی جیبت پره اون بازی که میخای بخری نیست
    وقتی هم اون بازی که میخای بخری و عاشقشی
    جیبت خالیه

کارگردان God of War توضیح داد که چرا از هیچگونه قطع دوربین در بازی استفاده نشده است - گیمفا