سازندهی Hitman بهصورت کاملاً مستقل به کار خود ادامه میدهد
اسکوئر اینکس مراحل فروش سازندهی Hitman یعنی IO Ineractive را به اتمام رسانده است. IO نیز طی بیانیهای، خبر از مستقل شدن کاملِ خود بعد از مذاکرات پایانی با اسکوئر اینکس داده و همچنین، گفته که حقوق مربوط به فرانچایز Hitman را حفظ کرده است.
اکنون از این موضوع آگاه هستیم که IO Interactive قصد حفظ فرانچایز Hitman را دارد و باید دید که در آینده، چه کارهایی برای آن خواهد کرد. اکنون متن کامل بیانیهی هاکان آبراک (Hakan Abrak) بهعنوان مدیر عامل این استودیو را مشاهده میکنید:
استودیوی IO Interactive طی ۱۹ سال فعالیت خود، عناوینی باکیفیت و هیجانانگیز را برای بازیکنان به ارمغان آورده است؛ از Mini Ninjas و Freedom Fighters گرفته تا بدنامترین جنایتکاران صنعت بازیهای ویدئویی یعنی Kane و Lynch و مامور ۴۷ محبوب. ما با آخرین ساختهی خود، نه تنها Hitman را دچار تغییر کردیم، بلکه استودیویمان را وارد عصر دیجیتال AAA نمودیم. محصول ما در کسب و کار بازیهای ویدئویی ساختارشکنی کرده و تعریفها و تمجیدهای مختلفی از مطبوعات و طرفداران دریافت نموده است.
امیدها، آرزوها، سختیها و لذتهای زیادی در کار ما وجود دارد و ما هرگز برای تولید محصولات قابل پیشبینی تلاش نکردهایم و بالعکس، به دنبال ارائهی تجاربی واقعی بودهایم. اشتیاق و عزم ما بیشتر نشده و به همین دلیل، به این نتیجه رسیدیم که اکنون وقت توقف نیست، زیرا هنوز ماجراهای بهتر و هیجانانگیزتری در دست داریم.
امروز، با افتخار اعلام میکنیم که IO Interactive، رسماً یک استودیوی مستقل محسوب میشود و مذاکرات ما با اسکوئر اینکس برای خرید مدیریت استودیو به نتیجه رسیده است. نکتهی مهمتر، این است که موفق به حفظ حقوق مرتبط با آیپی Hitman شدهایم.
این اتفاق برای IO Interactive بسیار مهم بوده است. در حال حاضر، ما کنترل کاملی بر مسیر استودیو و آیپی Hitman داریم و آیندهی خود را میسازیم که این امر، بسیار هیجانانگیز است. ما به فرصتهای تازه مینگریم و به دنبال همکاران و شرکای جدید برای تقویت استودیوی خود و کسب اطمینان از ارائهی بهترین عناوینِ ممکن هستیم.
من میخواهم که تشکری بزرگ و صمیمانه از بازیکنان، دوستانِ در رسانه و تمام کسانی داشته باشم که طی چند هفتهی گذشته، پیامهایی برای حمایت از استودیویمان فرستادهاند. همچنین، دوست دارم که از اسکوئر اینکس تشکرم کنم، زیرا بخش بزرگی از خانوادهی ما بوده و ما به دستاوردهایمان طی ۸ سال گذشته، افتخار میکنیم. IO Interactive نیز بهعنوان یک استودیوی مستقل شروع به کار کرده و از این به بعد، با تیمی بسیار مشتاق و مستعد به ریشههایش بازمیگردد.
ما برروی حمایت تمام بازیکنانمان که با تمام انتشاراتمان برای Hitman سرگرم میشوند و آنها را تجربه میکنند، حساب باز کردهایم و میخواهیم که شما را بیشتر برای تجربهی عنوان خود تشویق کنیم. جزئیات بیشتری از برنامههایمان را در هفتهی آینده به اشتراک خواهیم گذاشت.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
امیدوارم با قدرت ب کارشون ادامه بدن و این اتفاقات مانع پیشرفتشون نشه
ممنون و خسته نباشید
دوستان خبری از سیزن ۲ یازی هیتمن نیست؟؟؟
چون هرچی میگردم حتی یه شایعه هم دربارش نیست سیزن ۱ که عالی بود و ازادی عمل زیادی به گیمر میداد و شما میتونستی به روش های متنوع و زیبایی هدف رو ترور کنی
امیدوارم نه ماکرو نه سونی استدیو رو نخرن
خیلیا هیتمن رو دوست دارن نباید بخاطره انحصاری شدنش از دستش بدند
Kane درسته
اپیزودی کردن هیتمن به مزاق من که از طرفدارای قدیمی سری هیتمنم خوش نیومد. امیدوارم این به ریشه ها بازگشتن شامل اینم بشه که دیگه هیتمن اپیزودی نبینیم.
اپیزودی یه حسن داره اونم اینه که شرکت روی مراحل مختلف بازی جداگانه تمرکز میکنه و در نهایت کیفیت نهایی (داستان – گیم پلی- جزئیات و … ) خیلی بالا میره 🙂
دمتون گرم
خوب این شد یه چیزی
امیدوارم این بازی سال های سال ادامه داشته باشه
البته چون خود هیتمن آزمایشگاهی به وجود اومده پس نگران پیرشدنش نیستیم (بهانه ای برای ادامه داستان ) :yes:
بازی فوق العاده افتضاح بود در حد نسل ۷ از نظر داستان هم ک خیلی از نسخه قبل کمتر بود گیم پلی هم افتضاح حس میکردم نقش یک چوب خشک را دارم اصلا انعطاف نداشت
خعلی نامردی
داستان خاصی نداشت قبول ، هرچند که ۲ تا میان پرده اخر کاملا رمز الود و اماده کننده برای بازی بعد
همین شما نبودید برای ابسولوشن می گفتید از بلودمانی دور شده و شده سینماتیک؟ ۴۷ پول میگیره ادم می کشه ، قصه برا چی؟
در مود گرافیک که اصلا قبول نمی کنم ،ولی گیم پلی چوب خشک؟خدایی تو عمرت به هیتمن نزدیک شدی؟ من همین ۵ دقیقه پیش داشتم بازی می کردم و انعطاف عالی بود، میخوای چکار کنه برقصه؟[: واقعا یا بازی نکردی یا قاطی کردی :shutmouth:
متاسفانه این نسخه رو به خاطر بهینه سازی عالیش(مثلا)!! اصلا نتونستم بازی کنم.امیدوارم که تو سیزن ۲ با یه بازی بهینه برا پیسی طرف باشیم
رو i7 4702 mq
gt 740 m
۶ gig
روون بازی کردم حتی تو شلوغی یا انفجار ، بهینه ینی چی؟
حاجی بهینه میگن به Metal Gear Solid V Phantom Pain که با اون گرافیک عالیش روون بازی کردم. اونم رو سیستم Intel pentium dual core 3 gh va gt 610 va 4 gb ram
در ضمن شما سی پی یوت i7 هست و این بازی سی پی یو محوره فکر کنم