شایعه – ساخت عنوان Scalebound از سرگرفته شده است

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴

مایکروسافت بتازگی اقدام به تمدید نشان تجاری عنوان Scalebound کرده است.

این خبر را صرفا یک شایعه بزرگ در نظر بگیرید، اما شایعات حاکی از آن است که مایکروسافت کار برروی عنوان Scalebound را مجدد از سرگرفته و این IP همچنان درحال ساخت و توسعه می‌باشد، و ممکن است این بازی بدون دخالت استودیوی Platinum Games ساخته شود. خبر کنسل شدن Scalebound در ماه ژانویه منتشر شد و مایکروسافت اعلام کرده بود که: “به این نتیجه رسیدیم که ساخت این عنوان باید متوقف شود”.

Scalebound ساخته استودیوی Platinum Games قرار بود یکی از عناوین انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان در سال ۲۰۱۷ باشد، و انتشار خبر کنسل شدن این عنوان انتقادات گسترده‌ای را برای مایکروسافت بهمراه داشت. یکی از منابع نزدیک این پروژه طی گزارشی به وب‌سایت Eurogamer اعلام کرده بود که:

بدلیل تداوم مشکلات حول موتور بازی‌سازی این عنوان و همچنین اتمام مهلت پیش‌آمده، تصمیم بر این شد که ادامه ساخت این پروژه میسر نمی‌باشد.

با این حال، یک منبع ایتالیایی داخلی بنام X-Ray در صفحه توئیتر خود ادعا کرده که ساخت این بازی از سرگرفته شده است، و هم‌اکنون این عنوان توسط تیمی مطمئن و نزدیک به مایکروسافت درحال توسعه می‌باشد. همچنین اضافه کرد که:

دوستان، من از میزان هیجان این خبر آگاه هستم، اما بخاطر داشته باشید که این اولین اطلاعات از سرگیری پروژه Scalebound است. این عنوان هنوز زنده است!

هنگامی که این خبر شایعه‌ای بشدت خوشبینانه محسوب می‌شود و سعی در برطرف نمودن ناامیدی‌ هواداران دارد، اما با حرکت اخیر مایکروسافت در تمدید دامنه تجاری Scalebound می‌توان به این شایعات به چشم اطلاعات درست و موثق نگاه کرد. طی اطلاعاتی که در وب‌سایت Justia انتشار یافته، مشخص شده که مایکروسافت در تاریخ ۳ مِی اقدام به تمدید مجدد دامنه عنوان Scalebound پیش از اینکه در تاریخ ۱۸ نوامبر منقضی شود، کرده است.

طی متنی که X-Ray منتشر نموده هیچ اشاره‌ای به حضور استودیوی Platinum Games در ساخت این پروژه نداشته است، و برطبق ادعاهای این منبع مایکروسافت کار ساخت و توسعه Scalebound را به تیم دیگری سپرده است. با این حال X-Rays اعلام کرده که ساخت مجدد این عنوان از ابتدا آغاز خواهد شد، و اینطور که پیداست مایکروسافت درنظر دارد تا بازی را با سبکی متفاوت نسبت به آنچه که Platinum Games درحال انجام آن بود، بسازد. اما همچنان این عنوان در دنیای Scalebound روایت خواهد شد!

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ساخته نشدنش به نفع گیمر هاست #سخن بزرگان

    0
    0
  • pro gamer2017 گفت:

    خبر خوشحال کننده ایه.حیفه همچین ایده ی ناب و خوبی به خاطر چندتا مشکل جزئی الکی دور ریخته بشه.وقتی که خبر لغوش رو شنیدم خیلی ناراحت شدم ولی خداروشکر احتمالا معرفی دوباره ای از بازی رو داخل E3 امسال ببینیم.هر چی باشه یکی از موردانتظار ترین های مایکروسافته.

    0
    0
  • e h m گفت:

    من یه دمو ازین بازی دیدم.بازی گرافیک پایینی داشت و اصلا خوش ساخت نبود.من تعجب میکنم چرا انقده طرفدار داره؟!!!!

    0
    0
  • بعضیا جوری کامیا و پلاتینیوم میگن انگار ی پا نیل دارکمن و ناتی داگ بودن! ی چیزی حدود ده دوازده سال پیش بود بازیرو توی ای ۳ نمایش دادن خوده کامی هم بود فوقش یه بازیه خوب بود اصلا هیچ چیزه حیرت انگیز و جالبی نداشت، شخصیتش با یک دست سوسماری و هدست!! اخه هدست توی اون دنیا ؟! گیم پلی و گرافیکشم در حد نسل هشت نبود حتی مبارزاتشم هیجان انگیز نبود،
    واقعا ایکس باکس از بس بازی نداشته هر بازیه داغونی هم براش عرضه بشه حکم شاهکارو داره

    0
    0
    • neroloveme گفت:

      جناب ببخشید شما با این حرفت سری دویل می کرای زیر پاهات له کردی تو بازی دویل می کرای ۳ با وجود دنیایش چیزهایی مثل پیتزا ضبط صوت بود اما همونطور که میبینید این سری بازی یکی از بهترین بازی های جهان و برترین بازی سبک هک اند اسلش میباشد و این موفقیت بیش از حد میراث کامیا را میرساند آقای نیل دراکمن جای خود و هیدکی کامیای افسانه ای در جای خود در ضمن یکی دیگر موفقیت های کامیا سری رزیدنت اویل ۲ بود که با وجود نبود خود خالق بازی شینجی میکامی هیدکی کامیا کار کارگردانی این سری را به نحو احسن انجام داد پس خواهشا منصفانه قضاوت کنید آقای کامیا در حد کوجیما نمیباشد اما به حال بازیساز بزرگی میباشد در ضمن استدیو ناتی داگ که موفق به عناوینی مثل the last of us شده به خاطر سونی بوده و گر نه ناتی داگ هیچ موقع سمت چنین بازی هایی نمیرفت

      0
      0