id Software درحال حاضر برروی نسل بعدی موتور بازیسازی id Tech کار میکند
مدیر ارشد استودیوی id Software آقای رابرت دافی (Robert Duffy) بتازگی اعلام کرده است که تیم آنها هماکنون برروی نسل بعدی موتور بازیسازی id Tech کار میکند. اگر چه دافی جزئیات بیشتری در این مورد به اشتراک نگذاشت، اما این را بیان کرد که نسخه جدید id Tech بسیار بهینهتر از id Tech 6 خواهد بود.
رابرت دافی در این مورد توضیح داد:
ما درحال حاضر برروی نسل بعدی id Tech کار میکنیم، و قرار است تا موتور بازیسازی آیندهمان کاملا برای پردازندههای Ryzen بهینهسازی شود. موتور بازیسازی جدیدی که بر رویش کار میکنیم بسیار بهینه تر از id Tech 6 خواهد بود. ما در نظر داریم تا از تمام قدرت پردازندههای Ryzen استفاده کنیم.
این نکته را در نظر داشته باشید که Quake Champions توسط نسل جدید id Tech ساخته نخواهد شد. Quake Champions از نسخه اصلاح شده id Tech 6 استفاده میکند، موتوری ترکیبی که از دو موتور بازیسازی id Tech 6 و Saber (نام موتور بازیسازی استودیوی Saber Interactive) ساخته شده است و در نظر داریم تا از قدرت پردازندههای Ryzen و کارت گرافیکهای Vega به بهترین شکل استفاده کنیم.
باید منتظر ماند و دید در آینده چه جزئیات دیگری از موتور بازیسازی در دست ساخت id Software منتشر خواهند شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
Rage 2 please
تصور کن الدر سکرالز جدید با این موتور بازی سازی :inlove:
نمی دونم چرا هیچ وقت ار id برای fallout و elder استفاده نمی کنن ?:-)
دلیلش مشخصه محیط های بزرگ و ریل تایمشون
موتورهای Gamebryo و Creation هم به لحاظ فنی و هم گرافیکی نسبت نسل عملکرد مطلوبی نداشتن :-/
توقع می ره با توجه به محبوبیت Fall و elder بتسدا کمی بیشتر در این زمینه هزینه کنه 🙂
از این بهتر و بهینه تر :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
چه میکنه این استودیو
doom 4 عالی بود فقط یه داستان کم داشت
DOOM فقط و فقط گیم پلی خونینش از قدیم مهم بوده تا الان و چیزی به اسم داستان براش معنا نداره
دووم بعدی اونم روی این موتور جدید.اوه عجب سرعتی-دی.
Doom به شدت بهینه بود من با لپتات ضعیف ۲۵ تا ۳۰ رو مدیوم میگرفتم البته با غیر فعال کردن چند تا گزینه رو ۱۰۸۰ هم که ۲۰۰ فریم داد :hypnotized:
وااااای که چقد من با این doom حال کردم.اصلا اون موقعی که داری با اون اهنگ های هوی متال اون دیمون هارو سلاخی میکنی لذتی که داره وصف نشدنیه!!!
بازی DOOM بهینه ترین بازی سال ۲۰۱۶ بود هم روی کنسول هم روی pc الکی بهش جایزه بهترین شوتر سال رو ندادن واقعا کارشون عالی بود.
واقعا بازی DOOM خیلی لذت بخش بود :yes:
یکی از بهترین موتورهای بازیسازی. یاد دووم ۳ بخیر چه گرافیکی در زمان خودش داشت.