عرضهی بسته الحاقی Not A Hero برای بازی Resident Evil 7 به تعویق افتاد
نسخهی جدید مجموعه بازیهای محبوب Resident Evil، یعنی Resident Evil 7، پس از عرضه در ماه ژانویهی میلادی گذشته با استقبال بالای طرفداران و منتقدان همراه شد و توانست با تمرکز بر روی سبک «ترسناک» به جای «اکشن» بیشتر که در نسخههای قبلی آن نمود زیادی داشت، به یک موفقیت قابل توجه برای شرکت «کپکام» (CapCom) تبدیل شود. در حال حاضر عرضهی بستههای الحاقی رایگانی برای این عنوان برنامهریزی شده که اخیراً مطلع شدیم انتشار آن به تعویق افتاده است.
در حال حاضر انتشار دو بسته الحاقی برای بازی Resident Evil 7 که با نامهای محتوای ممنوعه (Banned Footage) جلد یک و جلد دوم شناخته میشوند، در برنامه قرار دارد. دومین بسته الحاقی یک ماموریت داستانی جدید با محوریت شخصیت محبوب کریس ردفیلد (Chris Redfield) است که با نام Not A Hero شناخته میشود. اگرچه تابدین لحظه تاریخ انتشار این بسته الحاقی مشخص نشده بود، اما اخیراً مطلع شدیم که عرضهی این بسته الحاقی به تعویق افتاده است.
تهیهکننده و کارگردان بازی Resident Evil 7 با انتشار ویدئویی در کانال رسمی سری بازیهای Resident Evil در سرویس اشتراک ویدئوی یوتیوب خبر از این تاخیر دادند. در این ویدئو، آنها اعلام کردند که بسته الحاقی Not A Hero که پیش از این قرار بود در بهار سال جاری در دسترس قرار بگیرد، با تاخیر مواجه شده است و در زمانی نامشخص عرضه خواهد شد.
آنها در خصوص دلیل این تاخیر بیان داشتند که در راستای رسیدن به سطح کیفی بالای نسخهی اصلی که با ستایش طرفداران همراه بود، این تصمیم را اتخاذ کردهاند. تیم توسعه برای رسیدن به این هدف نیاز به زمان بیشتری داشته که به همین منظور شرکت «کپکام» اقدام به تاخیر عرضهی این بسته الحاقی کرده است.
اگرچه هنوز تا پایان فصل بهار حدود دو ماه زمان مانده است، اما نمیتوان انتظار انتشار بسته الحاقی Not A Hero را تا پایان ماه ژوئن میلادی برای بازی Resident Evil 7 داشت. از سوی دیگر، از آنجایی که دو ماه می و ژوئن برای برخی شرکتها جزوی از فصل تابستان محسوب میشوند، انتشار این بسته الحاقی در یکی از این دو ماه، شگفتیساز نخواهد بود. بنابراین میتوان امیدوار بود که شرکت «کپکام» در راستای سورپرایز کردن طرفداران این مجموعه، اقدام به انتشار بسته الحاقی Not A Hero در جریان نمایشگاه E3 2017 کند. البته باید منتظر نشر جزئیات بیشتری در این رابطه بمانیم و این گفتهها تنها یک حدس و گمان است. در حال حاضر بازی Resident Evil 7 برای پلتفرمهای ایکسباکس وان، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
قبلا درباره بازی زیاد حرف زدم ولی به طور خلاصه بد نیست یکبار دیگر نکات مثبت و منفی رزیدنت ایول۷ گفته بشه تا دوستانی که قصد خرید نسخه فیزیکی دارن با دقت بیشتری خرید کنن
نقاط ضعف بازی
۱-تنوع دشمنان و زامبی ها در بازی یک فاجعه تمام عیار هست و به دور از ذات رزیدنت ایول که همیشه در نسخه های مختلفش ما شاهد انواع گونه های زامبی بودیم
۲-ارزش تکرار بازی بسیار پایین طوری که بعد از ۲ بار تمام کردن بازی دیگه حس رغبتی برای دیدار دوباره نخواهید داشت
۳-بازی خیلی محدود به یک محیط هست کجاست اون تنوع مراحل در رزیدنت ایول های ریشه دار واقعا کجاست نسخه هفتم از یک فرانچایز اما …….
۴-در بحث شخصیت سازی که متاسفانه بازم ضعیف کجاست رزیدنت ایولی که برای ما کریس ساخت کجاست رزیدنت ایولی که برای ما جیل ساخت برای ما ایدا ساخت برای ما لیون ساخت اما ایا رزیدنت ایول۷ برای ما ایتن ساخت؟؟؟؟؟ نه تنواست شخصیت سازی کنه
۵-باس اخر بازی که اصلا بهتره صحبت نکنیم اصلا رزیدنت ایول و باس های اخرش اخه واقعا این باس چی بود؟؟؟؟؟ یعنی واقعا افسوس واقعا افسوس
۶-حس رزیدنت ایول چندان منتقل نمیشد با اینکه کپکام خیلی تلاش میکرد با استفاده ار برخی المان های اشنای این سری یه تکانی بده اما نه
۷-داستان به هیچ وجه در خور یک رزیدنت ایول شماره دار نبود اینکه پایان بازی کریس رو بیاره یا روی هلیکوپتر یه علامت اشنا به ما نشان بده قرار نیست که ……..
۸-سیر نزولی در بازی که کارگردان نتوانست جمعش کنه اصلا مراحلی که در کشتی بودیم که …. نصفش فقط صرف راه انداختن اسانسور میشد و نتوانست کارگردان بازی سیر نزولی رو نتوانست صعودی کنه
نکات مثبت
۱-اتاق save و موسیقی ارامش بخش که یادگار دوران رزیدنت ایول های ریشه دار رو زنده میکنه
۲-احساس کمبود جا و کوله پشتی که وقتی پیداش میکنی حس خوشایندی داره
۳-ترکیب و ساخت مهمات که بازم از میراث رزیدنت ایول۳ هست اگر یادتون باشه در رزیدنت ایول۳ ما حتی دستگاهی داشتیم که مواد مختلف رو به مهمات تبدیل میکرد
۴-لول دیزاین و گرافیک خوب
۵-تنوع سلاح که از رکن های اساسی فرانچایز رزیدنت ایول هست
۶-فیلم های ویدئو و برخی معماها به خصوص معمای جشن تولد و اون زنده در اتش سوختن که فوق العاده بود
۷-وجود صحنه های بعضا شوک اور مثل یه لحظه مارگاریت از شیشه در میاد و یا قسمت هایی جک از در ناگهان ظاهر میشد و تله های لوکاست هم عالی بود
………………………………………………………………….
به نظرم نمره ۷ تا ۷/۵ برای بازی مناسب هست
با بیشتر حرفتون موافقم جز نمره.۸٫۵ تا ۸٫۹٫.چون خز نشه بازی براتون بهتره یکدفعه تموم کنید.ولی بنظرم اصلا به رزیدنت ۳ و ۴ نمیرسه.کلا شاید یکدفعه بازی تونست منو بترسونه.
:yes: :yes:
محمدرضا جان اویل هفت رو که تجربه نکردم ولی میخوام اوت لست دو رو بخرم نظرت در مورد اون چیه؟؟خودت تصمیم به خریدش داری؟؟
اره ۱۰۰درصد امیر جان ولی مثل رزیدنت ایول نیست که سلاح داشته باشی بلکه فقط باید فرار کنی ولی یکی از بهترین ها در ژانر ترس هست و حتما تجربه کن اونم در تاریکی شب
(۴-در بحث شخصیت سازی که متاسفانه بازم ضعیف کجاست رزیدنت ایولی که برای ما کریس ساخت کجاست رزیدنت ایولی که برای ما جیل ساخت برای ما ایدا ساخت برای ما لیون ساخت اما ایا رزیدنت ایول۷ برای ما ایتن ساخت؟؟؟؟؟ نه تنواست شخصیت سازی کنه)
نمی دونم شاید به این خاطر باشه که بازی اول شخص بود اما شخصیت های قبلی هم به مرور زمان و تکرار برای ما خاطره شدن و اصولن نمیشه انتظار داشت شخصیت جدید در همون نسخه به اندازه ی شخصیت قدیمی تأثیر گذار باشه هر چند که اگه کپکام هم از شخصیت های قدیمی به عنوان اصلی استفاده می کرد باز یه عده می گفتن کپکام فقط میخواد از چندتا شخصیت قدیمی سواستفاده کنه، از اول هم گفته بودن که شخصیت قراره جدید و معمولی باشه ولی من که فکر میکنم کپکام باز هم از ایتن برای مؤفقیت بیشتر استفاده کنه و چهره اش رو هم بسازن
کاملا با همهی نکات منفیت مخالفم محمدرضا
داداش نقد از یک بازی خب بین افراد متفاوت هست ممکنه نظر شما زمین تا اسمان با من متفاوت باشه :yes: :yes:
(۳-بازی خیلی محدود به یک محیط هست کجاست اون تنوع مراحل در رزیدنت ایول های ریشه دار واقعا کجاست نسخه هفتم از یک فرانچایز اما …….)
این مورد رو از RE1 الهام گرفته اما باز هم بنظرم به کار بردن واژه ی (خیلی محدود) هم کمی بی انصافی هست
(اصلا مراحلی که در کشتی بودیم که …. نصفش فقط صرف راه انداختن اسانسور میشد و نتوانست کارگردان بازی سیر نزولی رو نتوانست صعودی کنه)
این رو هم باز از اویل های قدیمی الهام گرفته بودن! کار ندارم خوبه یا بد اینطور مراحل، اما شما که طرفدار RE های قدیمی هستید خیلی عجیبه که به این مورد انتقاد دارید! بار اول طبیعی هست گیمر در مرحله ی کشتی کمی گیج بشه و حوصله اش سر بره اما وقتی راه حل رو پیدا کنید برای دفعات دیگر ، اون مشکل حل میشه یعنی در اصل یه جورایی معما گونه هست و به گشتن نیاز داره دقیقن مثل RE های قدیمی و این مورد کاملن مؤفق هست برای برگشت به ریشه ها
داداش این نسخه هفتم از این فرانچایز هست من حداقل انتظار خیلی چیزها داشتم ما در رزیدنت های ریشه دار هم گاهی سیر نزولی داشتیم مثل رزیدنت ایول۳ اما کارگردان بازی رو جمع میکرد و از اون حس خسته کننده در میاورد ولی توی۷ قسمت کشتی که تمام میشه همه ما امید به سیر صعودی داریم اما عملا کمی بعدش برمیگردیم به کلبه اول بازی و بعدم تمام حتی به نظر من بازی کوتاه هست و هنوز جای کار زیاد داشت در هر صورت ممنون که مطالعه کردی :yes: :yes:
MICROSOFT.xbox one
خب سلایق متفاوته همون طور که خودتون هم اشاره کردید و می دونید ولی آیا برای کپکام با اون تجربه، سخت بود که بخواد مثلن یه لوکیشن دیگه هم اضافه برای پایان بازی بسازه ؟! قطعن نه، کپکام به دنبال این بود که با برگشت ایتن به اون کلبه و حالت توهم یه سبک خاص فلسفی در بازی ایجاد کنه، بازگشت به نقطه ی اول،….حالا این میان یه نفر با این مدل حال میکنه، به نفر براش مهم نیست یکی هم مثل شما این رو منفی میدونه و میذاره پای محدود بودن بازی، که همه ی اینا برمیگرده به سلیقه، توی RE1,0 هم ما مجبوریم بارها برگردیم به یک لوکیشن، و این رو من از شناسه های RE های قدیمی و ریشه دار میدونم
ایراد کار شما اینه که داری اویل ۷ رو با اویل ۳ و ۲ و… مقایسه میکنی
رزیدنت های قدیمی شاهکار هایی بودن که دیگه تکرار نمیشن ولی بعد از اونا این نسخه بهترینه
شما دقت کن رزیدنت اویل ۴ که اومد هم ۱ سری مخالف داشت که چرا زامبی ها عوض شدن
۱ سریا هم فن بازی شدن که قبلا دوست نداشتن
این نسخه هم دقیقا مثل همون عمل کرد ولی با این تفاوت که اینبار از اکشن برگشت به سمت هارر حالا هرچه قدر هم که ایراد داشته باشه بازم جزو بازی های برتر امساله
داداش این خود کپکام بود که قبل از انتشار بازی مدام میگفت رزیدنت ایول۷ بازگشت به ریشه هاست اخه من هرچی رزیدنت ایول۷ رو میبینم خیلی از اون ملاک های قدیمی رو نداره و فقط لقب بازگشت به ریشه ها رو داره اخه فقط یه موسیقی اتاق save یا کوله پشتی که ریشه ها نیست
یه چیزی رو یادم رفت
خداییش شخصیت پردازی جک و لوکاس عالی بود، مخصوصن جک
من از جک و لوکاس اونقدر که خوشم اومد با شخصیت های منفی RE4 مثل سدلر و سالازار ارتباط برقرار نکردم
تله ها و خنده های شیطانی لوکاس خوب بودن :yes: :yes:
منم زیاد خوشم نیومد تا اواسط بازی زفتم و پاکش کردم زیاد جذاب نبود
یه چیزش که خیلی باهاش حال کردم طرف با اره برقی بهت همه میکرد با دست دفاع میکردی 😕
بعد طرف میگفت اخ دستم خط افتاد
حالا بازی رو که یه دور کامل میرفتی ولی به طور کلی بازی ایراد زیاد داره :yes: :yes:
MICROSOFT.xbox one@
خیلی نقدت بدلم نشست مخصوصا این که به لحاظ نوع نگاه، هم عقیده ایم! 🙂 :yes:
من قبلا در قالب “نیم نگاه” در زیر نقد RE7 بازی بررسی کردم.
https://gamefa.com/373244/%D8%A7%D9%81%D9%82-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86-resident-evil-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%84-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D9%88-%D9%85%D8%B1%DA%AF-%D8%B2%D8%AF%D9%87-%D9%86%D9%82/comment-page-1/#comment-1086492
چاکر استاد هم هستیم بله قبلا نظر شما رو مطالعه کردم
قربونت داداش، شما همیشه به بنده لطف داشتی 🙂
کاملا باهات موافقم :yes:
فدات علی جان
کاملا موافقم با گفت هاتون موافقم گیمر های قدیمی این مطالبی که گفتین درک میکنن..
فقط دوباره تمومش کردم بار دوم هم بخاطر حالت سختیش
در حالی که بنده اویل ۳ رو بالای ۳۰ بار تموم کردم باز سیر نمیشدم 😎
:yes: :yes:
با نصب dlc های Banned Footage مطمئنم دوستانی که از بازی اصلی رضایت کامل نداشتن هم راضی میشن
حتمن dlc هاش رو بخرید
یعنی باید با کریس تو not a hero به صورت اول شخص بازی کنیم ?:-)
کنجکاوم ببینم چی از اب در می یاد ?:-)
رزیدنت اویل ۷ بازگشت به ریشه اصلی بازی یعنی ترس و استرس بود مخصوصا راهروهای تنگ و باریک داستان بسیار عالی شروع شد سر و کله زدن با خانواده بیکر ها از نقاط قوت این بازی بود که میتونست تا آخر ادامه پیدا کنه و بازی رو هیجانی تر کنه
از نکات منفی بازی طراحی دشمنان بود که انتظار این بود که بیشتر روش کار میشد
و عدم شخصیت پردازی مناسب که به نظرم به خاطر اول شخص بودن این عنوان بود
در کل بازی امیدوار کننده ای به نسخه فاجعه بار قبلی بود
نمره من به بازی ۸
اخه بازی هم اینقدر کوتاه میشه من تمومش کردم سه ساعته شاخ دراوردم رزیدنت رزیدنت هفت این شد ولی خیلی گیم پلیش ترس داشت