نسخهی نینتندو سوییچ بازی RiME تاخیر خورد
شرکت فایو استار گیمز (Five Star Games)، توزیعکنندهی استرالیایی بازیهای ویدئویی، اخیراً خبر از تاخیر عرضهی بازی RiME برای کنسول نینتندو سوییچ داده است؛ پیش از این قرار بود که این عنوان در روز جمعه ۵ خرداد ماه (۲۶ می ۲۰۱۷ میلادی) برای این پلتفرم عرضه و منتشر گردد. نسخهی نینتندو سوییچ بازی RiME، اینک قرار است که در سهماههی سوم سال جاری میلادی در دسترس قرار بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
خبرهای جدید برای کسانی که منتظر نسخهی نینتندو سوییچ بازی RiME هستند، خوشایند نیست. این بازی که انتظار میرفت چند هفته پس از انتشار برای دیگر پلتفرمهای مقصدش بر روی نینتندو سوییچ نیز منتشر شود، دیگر تا قبل از سهماههی سوم سال ۲۰۱۷ میلادی برای پلتفرم مذکور در دسترس نخواهد بود.
شرکت فایو استار گیمز، جهت مطلع ساختن علاقهمندان، اعلام کرده است که بازهی زمانی جدید انتشار RiME برای نینتندو سوییچ، اینک سهماههی سوم سال ۲۰۱۷ است. بنابراین، بازی RiME بین ماههای جولای و سپتامبر برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد؛ متاسفانه، توزیعکنندهی مذکور، تاریخ عرضهی دقیقی را مشخص نکرده است.
تابدین لحظه، دلیل اصلی این تاخیر از سوی استودیوی تکیلا ورکس (Tequila Works)، توسعهدهندهی RiME، و همچنین شرکت گری باکس (Gray Box)، ناشر آن، مشخص نشده است. با این وجود، این تاخیر تنها مربوط به نسخهی نینتندو سوییچ این بازی خواهد بود و همانطور که پیش از این انتظار میرفت، نسخههای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی بازی RiME در روز جمعه ۵ خرداد ماه (۲۶ می ۲۰۱۷ میلادی) در دسترس قرار خواهند گرفت.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
- آپدیت بهینهسازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد
- مدیر عامل Take-Two: فرنچایزهای محبوب در نهایت محو خواهند شد؛ برای موفقیت به IPهای جدید نیاز داریم
نظرات