مدیرعامل Tequila Works: استیدیا ویژگیهای معرفی نشدهی دیوانهکنندهای خواهد داشت
اگر ده سال پیش کسی به شما میگفت روزی خواهد رسید که میتوانید بزرگترین عناوین موجود را برروی کمترین سختافزار و و از طریق اینترنت بازی کنید، شما که ساعتها در انتظار دانلود موسیقی چند مگابایتی خود بودید احتمالاً حسابی از کوره در میرفتید! اما زمانه عوض شده است…
بهتازگی رائول روبیو (Raul Rubio)، مدیرعامل استودیو تکیلا ورکس (Tequila Works)، در گفتگویی با وبسایت Gamesindustry شرکت کرده است. او که بهلطف همکاری در ساخت بازیهای جدید برای پلتفرم ابری استیدیا از افراد نزدیک به شرکت گوگل (Google) بهشمار میرود، روزهای فعلی نهچندان خوب استیدیا را با دوران آغاز بهکار استیم مقایسه میکند:
این نظر شخصی من است ولی شرایط استدیا مانند روزهای نخستین استیم است. آن زمان مردم شکایت میکردند که دانلود هر بازی خیلی طول میکشد و ناگهان متوقف میشود. همچنین مردم از قیمت بازیها گله داشتند که نباید با نسخهی فیزیکی برابر باشد.
شرایط بهتر میشود. در حقیقت، زمانی به عقب نگاه میکنیم و میپرسیم چرا مردم تا این حد نگران استریم بودند. صحبت من فقط دربارهی استیدیا نیست؛ من دربارهی تمام پلتفرمهای استریم صحبت میکنم.
روبیو همچنین به ویژگیهای آیندهی استیدیا اشاره کرد و آنها را “دیوانهکننده” خواند:
گوگل استیدیا پتانسیل بسیار زیادی دارد که هنوز از تمامش استفاده نکرده است. من فکر میکنم هیچگاه قرار نبود با این لانچ کوچک شروع کنم. من میدانم آنها هر روز مشغول کار هستند تا استیدیا را بهتر از قبل کنند. میدانم که این پلتفرم بهتر میشود چراکه درحال حاضر ویژگیهای دیوانهکنندهای وجود دارند که قرار است ذهن مردم را منفجر کنند.
البته که شرکت بزرگی مانند گوگل هرگز بدون یک برنامهی بلند مدت وارد دنیایی که سه غول سونی، مایکروسافت و نینتندو در آن فرمانروایی میکنند نمیشود. درحال حاضر شاید کار برای گوگل سخت باشد اما فراموش نکنید آیندهی بازیهای ویدئویی با سرویسهای استریم گره خورده است و این موضوع بهحدی اهمیت دارد که باعث همکاری دور از انتظار دو شرکت سونی و مایکروسافت در این زمینه شده است.
اگر سخنان روبیو توجه شما را به خود جلب کرده است، پیشنهاد میکنیم در آخرین شماره از سری آیتمهای “هایلایت“، نکاتی که دانستن آنها پیش از خرید گوگل استیدیا ضروری است را بررسی کنید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
عجب
هر چی می خوای باش فقط شکست بخور با این وضع اگه کنسولا اینجوری بشن دیگه عمرا بتونیم بازی کنیم
کو نت
کو پول
پول که هر ورز کمتر میشه
وضع نت هم از بعد از اینکه ۴g شد رو به نزوله