شایعه – The Evil Within 2 در دست توسعه قرار دارد

۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵

هنوز به‌طور رسمی از The Evil Within 2 رونمایی نشده است، ولی با توجه به موفقیت نسخه‌ی اول این سری، بسیاری از بازیکنان منتظر دنباله‌ی آن هستند. با این حال، شایعات جدید از ساخت نسخه‌ی دوم توسط بتسدا و تانگو سافت‌ورکز خبر می‌دهند.

طبق لیستی به زبان ژاپنی که توسط یکی از کاربران NeoGAF با نام Dusk Golem منتشر و ترجمه شده، تانگو به دنبال افرادی برای آزمایش باگ‌ها و ترجمه‌ی Psycho Break 2 یا همان The Evil Within 2 است.

با این حال، باید این اطلاعات جدید را در حد همان شایعه برشماریم و تا تایید رسمی توسعه‌دهندگان صبر کنیم. از آن‌جایی که بتسدا بازی‌های بزرگ خود را در E3 معرفی می‌کند، این امکان وجود دارد که طی E3 2017 که در لس آنجلس و اواسط ماه ژوئن برگزار می‌شود، از The Evil Within 2 رونمایی شود.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Bros Xbox 2 گفت:

    به نظر من بازی ضعیفی بود نسخه اولش.. نه ترسناک بود نه داستان درست درمونی داشت. شخصیت پردازی خوب نبود. سختی بازی هم غیرمنطقی بود…
    دوستان تحت جو نام میکامی هستن و نمیدونن گاهی بزرگان هم گند میزنند.

    0
    0
  • arad olfati گفت:

    نمیدونم چرا ولی امروز یه حسی بهم میگفت یه خبر خیلی خوبی تو سایت گیمفا میگیرم
    خداروشکر یکی از بهترین خبرای چند ماه اخیرم رو گرفتم

    0
    0
  • 4maxpayne گفت:

    بعد ۲ تا مرحله بازی پاک کردم واقعا حوصله سربر بود Drunken Razz

    0
    0
  • Run90 گفت:

    ممنون بابت خبر

    میکامی، یکی از بزرگترین و خلاق ترین خالقان صنعت بازیه و ما خیلی از مکانیزم های بازی های جدید رو مدیون ایشونیم

    میکامی که از سال ١٩٩٠ در کپکام شروع ب کار کرد
    سریعا شروع ب کار روی یه بازی بر پایه ی پرسش و پاسخ کرد.
    بعد از اون روی سه تا بازی از دیزنی، کار کرد ک یکیشون
    علاءدین بود ک بیشتر گیمرهای قدیمی باهاش خاطره دارن
    این بازی همینطور یه موفقیت هم واسه میکامی بود.
    بعد از اون شروع به ساخت سری Resident Evil بعد از اونم Dino Crisis (یکی از بازی های مورد علاقه من) کرد.
    اما قبل از ساخت یکی از بزرگترین تحولات گیم، روی یک بازی شوتر سوم شخص واسه نینتندو کار کرد.
    و اما عنوان Resident Evil 4 که بزرگترین دستاوردش توی این صنعت، همینطور الگوی خیلی از بازی های بزرگ تاریخ
    مثل Gears of War و Batman سری Arkham و الگو تیرانداری توی عناوین Dead Space و GTA.
    پروژه ی بعدی میکامی God Hand بود که میشه گفت عنوان موفقی نبود اما میکامی با ساختن بازی Vanquish (که اونو از روی انیمه ای به نام Casshan الهام گرفت) باری دیگر به همگان ثابت کرد میتواند خلاق باشد. سیستم تخریب پذیری، سرعت بالای بازی و همینطور سیستم خیزش که باز در بازی های بزرگ زیادی مثل Far Cry 3, Crisis 2, Killzone 3 و… استفاده شد.
    و سپس روی پروژه ی Shadows of Damned برای EA کار کرد. بازی عنوان معمولی از اب در اومد.
    در اخر هم تا تاسیس استدیو خودش و اخرین پروژه اش که همین بازی Evil Within بود.

    بازی شیطان درون هم شاید شروع نه چندان موفقی داشت از نظر بعضی ها ولی به طور حتم میتونه جرقه ای برای یک سری فوق العلاده باشه.
    درکل امیدوارم این شایعه درست باشه

    0
    0
  • sajjad_2011 گفت:

    یکی از بهترین خبرای چن ماه اخیر …

    0
    0
  • Sam.ZD گفت:

    نسخه ی یکش یه مشکل داشت
    اونم این بود ک عمده ی اطلاعات در مورد شخصیت های بازی و داستان تویه نیمه ی دوم بازی به پلیر داده میشد ، ک یکم اعصاب خورد کن بود و پوچ میکرد نیمه ی اول بازی رو ولی در کل نسخه ی یک تجربه ی خیلی خوبی بود و اگر کسی تهیش نکرده توصیه میکنم حتماً بازیش کنن ، البته Outlast رو بذارید تویه اولویت چون نسخه ی دومش آواخر کارایه آماده سازیش ، اسمش ک میاد پشمام میریزه In Love

    0
    0
  • واقعا زیبا بود بازی . اونایی که میگن داستان خوب نداره بازی رو درک نکردن . نکات مثبت داستان عالی شخصیت منفی خوف ناک . ترسناک و یک سروایور و هورور واقعی . نکات منفی گرافیک و هوش مصنوعی روایت داستان ضعیف . درکل بازی یک شاهکار بود هرچی باشه استاد ترس ساختش . به نظر من اخرش به دستگاه وصل بودیم چون همون طور که دیدید سباستین اخرش سردرد میگیره و روبیک رو میبینه . واقعا امیدوارم دوش ادامه یک باشه وگرافیکش هم عالی باشه

    0
    0
  • girl gamer گفت:

    بچه ها چرا اویل هفت اینقدر کم بود داستانش ۳ ساعته تموم کردم Cry

    0
    0
  • Inside1990 گفت:

    نسخه ی ۱ شاید شاهکاری مثل اویل ۴ نبود ولی بازم این سبک رو زنده کرد و استاندارد های لازم رو داشت خیلی به نسخه ی دوم امید دارم چون میکامی توی د ال سی ها عالی عمل کرد امیدوارم یه بودجه ی خفنی رو اختصاص داده باشن به استاد تا بتونه از پتانسیل هاش نهایت استفاده رو بکنه Kiss

    0
    0