ایجی آنوما برای ساخت دنیای The Legend of Zelda: Breath of the Wild عناوین بزرگی را بررسی کرده است
تنها نزدیک به یک هفته تا انتشار عنوان مورد انتظار The Legend of Zelda: Breath of the Wild باقی نمانده است و با این حال، حرف و حدیثها و اطلاعات پیرامون این بازی همچنان شنیده میشود. در جدید ترین صحبتها پیرامون این بازی، اطلاعات مفید و جالبی از دنیای آن به دست آوردیم.
اهمیت و ارزش بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در حد معمول نیز فوقالعاده بالا است. حال در نظر بگیرید که این بازی به عنوان بازی روز انتشار کنسول نینتندو سوییچ منتشر میشود؛ قطعا نینتندو و طرفداران حساب ویژهای روی آن باز میکنند.
به تازگی آقای ایجی آنوما (Eiji Aonuma)، خالق و تهیه کننده سری افسانه زلدا، اطلاعات جدیدی از بازی و دنیای آن به اشتراک گذاشته است. آقای آنوما توضیح دادند که برای ساخت و طراحی عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild، از عناوین و بازیهای بزرگ دیگری مانند سری Far Cry، بازی The Witcher 3: Wild Hunt و The Elder Scrolls V: Skyrim الهام گرفتهاند و طی پروسه ساخت بازی خود، این عناوین را نیز به خوبی تجربه کردهاند.
آنوما اشاره میکند که او در گذشته خیلی بازیهای ویدیویی دیگر را بازی نمیکرده است اما در مدت اخیر، عناوین بسیاری را تجربه کرده و همان طور که اشاره میکند، از دنیای آن ها تا حد نیاز الگو و الهام گرفته است. آنوما توضیح میدهد که در هنگام تجربه بازیهای دیگر، ایدههای مفیدی را از آنها به دست آورده است. او این گونه میگوید که قضیه ایده گرفتن به معنی برداشتن آن و جاگذاری کردنش در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild نیست، بلکه او این ایدهها را در مغزش جای داده و بازی و دنیای آن را با توجه به آنها خلق کرده است.
اما در این بین و تجربه بازیهای مختلف به وسیله ایجی آنوما، بازی The Last Guardian توجه او را به خوبی جلب کرده و در بین صحبتهایش، از این بازی که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، تعریف و تمجید میکند؛ عنوانی که در بین عناوینی که آنوما در سال ۲۰۱۶ بازی کرده، جای گرفته است. آنوما میگوید که پیش از عرضه رسمی بازی، خالق و کارگردان بازی The Last Guardian، آقای فامیتو اوئدا، یک نسخه از بازی را برایش فرستاده بود. آنوما میگوید که آن زمان واقعا مشغلهها زیاد بود و او میدانست که نباید وقت خود را با بازیهای ویدیویی سپری کند (به خاطر جریان ساخت The Legend of Zelda: Breath of the Wild) اما از طرف دیگر، نمیتوانسته در مقابل آن مقاومت کند و تجربه بازی را بسیار خوب تلقی میکند.
آقای آنوما این موضوع را میشکافد که با این وجود که ارتباط خاصی بین بازی او و The Last Guardian وجود نداشته و ندارد، اما او حس میکند که پریدن و پرواز در آسمان، مشابه به کار با پاراگلایدر در Breath of the Wild است و این نکته مشترک بین دو بازی است. او همچنین اضافه میکند که حس کرده سازندگان این دو عنوان با یکدیگر دوست هستند و یک کار مشترک را انجام میدهند.
شما میتوانید نظر نینتندو در مورد محتواهای الحاقی و سیزن پس بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را از اینجا بخوانید. همچنین میتوانید صحبتهای شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto) و ایجی آنوما (Eiji Aonuma) درمورد شنیدن نظرات و بازخوردهای طرفداران را از اینجا مطالعه کنید
عنوان مورد انتظار The Legend of Zelda: Breath of the Wild در تاریخ ۳ ماه مارس سال ۲۰۱۷ برای کنسولهای Wii U و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. سیزن پس بازی نیز که برروی هر دو پلتفرم موجود است، در روز اول عرضه با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار در دسترس بازیبازان قرار میگیرد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
بازی که محیطش از بازی های
The witcher wild hunt
Farcry
The elder scrolls skyrim
وجاهایی رو از
Last guardian
الهام گرفته باشه چی میشه فکرمیکنم تا دوسال اینده بااین بازی زندگی کنم…
فقط امیدوارم متاش بالا۹۰بشه
بارهاگفتم نحیطش اصلا خسته کننده نیست…
از صحراخسته شدی میزنی برف از برف میزنی جنگل
فقط چقدرتنوع اسلحه ها بالاست…