کمپین حمایت مالی Pillars of Eternity 2: Deadfire، از ۲ میلیون دلار عبور کرد
همانطور که مطلع هستید استودیوی ابسیدین (Obsidian Entertainment)، چندی پیش از جدیدترین ساختهی خود تحت عنوان Pillars of Eternity 2: Deadfire رونمایی کرد. در آن زمان کمپین حمایت مالی این بازی در سرویس فیگ (Fig) نیز ایجاد شد؛ که در کمتر از ۲۴ ساعت شاهد بدست آوردن میزان بودجهی درخواستی استودیوی ابسیدین بودیم. گزارشات اخیر اما خبر از گذر این مقدار از ۲ میلیون دلار میدهند. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
کمپین حمایت مالی این بازی به لطف حمایت بیش از ۱۸,۹۰۵ نفر از ۲,۰۸۷,۰۳۲ دلار عبور کرده است. این استودیو در این کمپین اهداف جدیدی را در پی افزایش این حمایتها مشخص کرده است که از جملهی آن میتوان به قرار دادن دو زیر کلاس برای هر کلاس شخصیت موجود در بازی اشاره کرد. همچنین شاهد قرار دادن زبان روسی در این بازی و محلیسازی آن، هفتمین یار کمکی به نام Xoti و بهبود هوش مصنوعی یاران حاضر در گیمپلی نیز خواهیم بود. این استودیو خبر داده که در صورت گذر بودجهی کسب شده از ۲٫۲ میلیون دلار، اقدام به بهبود رابط کاربری و محلیسازی آن برای زبان ایتالیایی خواهد کرد. در صورتی که شاهد ۲٫۴ میلیون دلار حمایت مالی باشیم نیز به ویژگیهای نظیر دوبلهی دو زبانه و محلیسازی زبان کرهای دسترسی خواهیم داشت.
بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire بالافاصله پس از اتمام قسمت قبلی آن آغاز خواهد شد. ابسیدین خبر از شخصیتهای جدید، مناطق عظیم و جدیدتر و همچنین ویژگیهای کاربردی گیمپلی در این نسخه داده است.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
خیلی جالبه ها . یعنی گیمرا یه جورایی دارن پولاشونو روی هم میذارنو به بازی سازا میدن تا براشون بازی بسازن 😯 واقعا ایول دارن 😮 :chic: :yes:
ای کاش ما گیمر های ایرانی نیز به جای این بحث های بیهوده و فن بازی های الکی چندین کمپین برای حمایت از صنعت گیم در ایران راه بندازیم و به حمایت از این هنر بپردازیم و یا حداقل به دانش خودمون تو این مهم اضافه کنیم . با این فن بازی هایی که بعضی دوستان تو سایت راه انداختن به هیچ چیز نمیرسیم غیر از محروم کردن خود از عناوین بزرگ و خوب .
داداش از ایرانی جماعت حمایت کنی بجا اینکه قدر این حمایت رو بدونه پر رو میشه
خودرو ساز هارو نگاه کن
من خودم بازی های ایرانی رو دوبار خریدم ( اصل ) پشیمون شدم
با خودم عهد بستم هیچوقت از کالای ایرانی حمایت نکنم
میخواد مردم خوششون بیاد میخواد خوششون نیاد
دوست گرامی تا وقتی که تو کشور ما گیم رو فقط برا بچه ها و یه چیز الکی بدونن بعضیا
هیچ که بهتر نمیشه بدترم میشه.
تا وقتی قانون کپی رایت نباشه هیچ وقت هیچکس واسه اینجور چیزا پول نمیده.
وگرنه همین رستم خودمون از گرالت هم پتانسیلش بالاتره(یه جورایی میشه گفت مس افکت در گذشته)
ولی خب اونا میان یه همچین شاهکارایی میسازن از گرالت ما فقط تو کتاب داستان و یه چنتا برنامه کودک مسخره موندیم.
چ پولایی خرج میکنن خارجیا. :-/
امیدوارم از فرصتی که براشون پیش اومده به خوبی استفاده کنن و یک اثر خوب بدن بیرون.
واقعا این دوستمون هم راست میگه…بجای این همه بحث های توخالی یکم درمورد خود بازی ها و تجاربی که دارین حرف بزنین حداقل یکی دو نفر استفاده کنن.
اینجور حمایت ها باعث میشه بازیسازا نه تنها اعتماد به نفس پیدا کنن بلکه برای نشون دادن خودشون و جبران لطفی که بهشون شده تلاش ۱۰۰درصد خودشونو به کار بگیرن.
نه مثل اینجا که حمایت نمیکنن که هیچ انتظار دارن یه شاهکار هم بده بیرون تا شاید در آینده یه نگاهی بهش بندازن!.
بازی قشنگیه و کاملا درگیر کنندس بنظرم حس نوستالژیکی که داره باعث میشه اینقد طرفدار داشته باشه. بنظرم جا برای پیشرفت خیلی داره هرچند همین نسخشم نمرات کاملو گرفت.