طراحی هنری یکی از طرفداران از کراس-اور NieR: Automata و ۲ Gravity Rush را مشاهده کنید
همیشه تقاطع دنیای شخصیتهای مختلف در فیلمها، سریالها، کامیکها و البته بازیهای ویدیویی، برای طرفداران به شدت جذاب بوده است. کراس اور ها حتی اگر خوش ساخت نیز نباشند، طرفداران مشتاقانه آنها را دنبال میکنند و دوست میدارند. حال، تصور کنید که دنیای دو بازی ژاپنی NieR: Automata و Gravity Rush در یک تقاطع به هم برسند و شخصیتهای Kat و YoRHa 2B یکدیگر را ملاقات کنند؛ این اتفاق به وسیله هنر یکی از طرفداران محقق شده است.
هر دو بازی NieR: Automata و Gravity Rush 2 به وسیله طراحان کاربلد ژاپنی طراحی و ساخته شدهاند و هر کدام زیباییها و ظرافتهای خاص خود را دارند. از آن جایی که این دو بازی به تازیخ انتشار خود نزدیک هستند، یکی از کاربران توییتر با نام Koyorin، با طراحی یک اثر هنری، شخصیتهای اصلی این دو دنیا را در یک قاب آورده است و YoRHa 2B و Kat در کنار هم دیده میشوند.
از آن جایی که برای هر دو بازی NieR: Automata و Gravity Rush 2 بسیار هیجان زده هستم، احساس کردم که طراحی آنها با لباسهایشان بی مناسبت نباشد.
— Koyorin (@koyoriin) January 16, 2017
نتیجه طراحی این کاربر و طرفدار، کاملا دوست داشتنی و زیبا است. این طراحی زیبا، اولین کار Koyorin و شما میتوانید طراحیهای زیبای دیگر او را از دو بازی نامبرده، از اینجا و اینجا مشاهده کنید.
عنوان Gravity Rush 2 در تاریخ ۱۸ ژانویه (امروز) در اروپا، در تاریخ ۱۹ ژانویه (فردا) در ژاپن و در تاریخ ۲۰ ژانویه در آمریکای شمالی به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد. شما میتوانید نسخه دموی عنوان Gravity Rush 2 را از اینجا دانلود نمایید.
همچنین نسخه دموی عنوان NieR: Automata هماکنون برای کاربران پلیاستیشن ۴ در فروشگاه پلیاستیشن در دسترس است و طرفداران و بازیبازان میتوانند پیش از عرضه بازی، با اکشن و مکانیکهای آن به خوبی آشنا شده و لذت ببرند. به شخصه پیشنهاد میکنم نسخه دموی بازی را دانلود و تجربه نمایید تا باری دیگر هنر استودیوی پلاتینیوم گیمز در خلق مبارزات و اکشنهای فوقالعاده را شاهد باشید.
نسخه اصلی بازی در تاریخ ۷ ماه مارس سال ۲۰۱۷ برای منطقه آمریکای شمالی و در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۱۷ برای مناطق اروپایی منتشر خواهد شد. اسکوئر اینکس قول نسخه رایانههای شخصی بازی را نیز به طرفداران داده است اما هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن در نظر گرفته نشده است.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
داداش اون Yaoi به حساب میاد (البته این برا پسراس ولی سرچ کنید به نتیجه ی درست میرسید)
من جاتون بودم اینا رو نمیذاشتم رو سایت 😛
من هیچ مخالفتی با پوشش این دو بانوی جوان و زیبا ندارم.
اما واسم سواله چرا پوشش زن در رسانه های ژاپنی و هر رسانه دیگه به این شکله
خوب اگه نوعی ازادی و بقول گیمفا زیبایی هستش خوب چرا واسه مردا اینجوری پوشش بکار نمیره چرا همیشه زن ازلحاظ پوشش در مضیقست اما مردا از پاشنه تا مو در پوششند
من نه منحرف جنسی هستم نه یه آدم سنتی و نه مذهبی
اما چنین دیدگاه رو در مورد زن اصلا به اخلاقیات و فرهنگ اجتماعی کمی ناجوره
من پیشتر زیر یک پشت سینمایى جواب یک دوست دیگه در این مورد رو دادم، ولى اگر اون رو نخوندید اینجا کمابیش تکرارش مى کنم، اگر هم خوندید قبلاً، این رو بى خیال بشید.
مسئله اصلى در مورد پوشش زنها در درجه اول مخاطب هدف هست. از نظر پیش فرض مخاطب، بعد از دوران اوج کیرى هالیوود کلاسیک، مخاطب یک اثر یک شخصیت مذکر، سفید پوست و دگر جنس خواه در نظر گرفته مى شده که با تمام تلاش هاى فمنیست هاى دهه هفتاد براى تغییر این تصور، و البته موفقیت هاى بزرگشون، هنوز هم این پیش فرض رعایت مى شه. علاوه بر اینکه این پیش فرض هم باعث مى شه کار کارگردان/سازنده راحت تر بشه (مثلا اکر یک قاتل با اره برقى تو یک خانه باشه شما شخصاً بیشتر نگران پسرهاى توى خانه مى شید یا دخترها؟) و هم حتى مخاطب خانم (کاملا عمومیت داره، حتى وقتى مى دونید این موضوع رو) به خودشون از دریچه نگاه یک مرد نظر مى کنن.
از نظر هنرى هم کنتراست بین بى حفاظ بودن پوشش شخصیت هاى اکشن زن، در مقابل عملکرد خشونت بارشون (مثل همین B2) مى تونه پردازش شخصیت رو آسان تر بکنه. (در واقع شخصیت خوب اونیه که پوسته اش با داخلش متفاوته. به هر شخصیت خوب سینمایى که نکاه کنید با همین برخورد مى کنید). و البته جذابیت هاى بصرى و نکات طراحى بیشترى توى فضاى فانتزى براى خانم ها نسبت به آقایون هست (مثلا جوئل یا نیتن رو با چه جیزى مى شه بهتر کرد، همون پیرهن و جین به نظر کافیه و در بهترین شرایط دراکولا با یک کت مشکى کامله. کوجکترین طراحى اضافه اى از حالت مردانه خارج شون مى کنه).
در نهایت من هم به شخصه خیلى از اینکهخانم ها رو به شکل سوژه هاى این چنینى به جاى ابژه هاى فعال نکاه مى کنند خوشم نمى یاد، اما نمى تونم مخالف جذابیت شون باشم.
؟ :quiet: خیلی عالی گفتی داداچ ولی اوج چی چی هالیوود
لباس باید از بالا پایین و از پایین بالا باشه 😀 😀 😀
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حالا کاری به نوع پششون ندارم اما در جوابت باید بگم که :
تو دوس داری یک مرد بیاد شو*رت بپوشه و پاهاش رو به نمایش بزاره ؟ 😀 😀 😀
خب نمیشه عزیزم نمیشه
و همینطور در طراحی های شرق دور ، اینجور طراحی ها الان مد روزه و ملاک زیبایی حساب میشه .
چه باحاله
موهای Kat و ۲B جابه جا کرده
خیلی باحاله و دوتا بازی ها دموش گرفتم و لذت بردم
واقعا عالی طراحی کردن :evilgrin:
آدم با نگاه اول مجذوب شون میشه 😀