فیل اسپنسر: Scalebound بخاطر عدم حمایت مالی کنسل نشد | Sea of Thieves یک تجربه کاملا جدید خواهد بود
این روزها صحبت از وضعیت ایکسباکس و بازیهای آن بسیار داغ شده است. اسپنسر بهعنوان مدیر ایکسباکس نیز بهخوبی سوالات طرفداران را پاسخ میدهد. حال او کنسل شدن بازی Scalebound و وضعیت برند ایکسباکس میگوید.
اخیرا رئیس بخش ایکسباکس به تعداد زیادی سوال در حساب رسمی توییتر خود پاسخ داده است.
او در ابتدا به این نکته اشاره کرد که کنسل شدن Scalebound به احساسات او نیز لطمه زده و از این بابت بسیار ناراحت است. مدیر ایکسباکس با معذرت خواهی از طرفداران به این نکته داشت که او از این اتفاق درس گرفته و دقت بیشتری در آینده دارد.
کنسل شدن Scalebound به منم آسیب زد و من از جامعه ایکسباکس عذر میخواهم. من میخواهم هرچیزی که شروع میکتیم، فوق العاده به پایان برسد و تنوع و جذابیت داشته باشد.
عرضه آیپیهای جدید برای ما اهمیت بهسزایی دارد و من از این به بعد استراتژی جدیدی برای نشان دادن بازیهایمان بهصورت عمومی پیش میگیرم و در بهترین زمان ممکن آن را نشان میدهم.
من قبول دارم که مایکروسافت باید ریسک بیشتری کند و میدانم که بعد از اتفاقات اخیر بهنظر وعده پوچی میاید اما حقیقتا قبول دارم.
بسیاری از افراد در رابطه با کنسل شدن Scalebound مشکل مالی را دلیل اصلی میدانستند اما اسپنسر با مخالفت اعلام کرد که دلیل کنسل شدن Scalebound بهدلیل مشکلات مالی نبوده است.
عذرمیخواهم اما بازیها اینطور ساخته نمیشوند. اینطور نیست که X مقدار پول بدهی و بازی تحویل بگیری. از آنچه که فکر میکنید پیچیدهتر و سازمانیتر است.
در ادامه اسپنسر به سه عنوان انحصاری مایکروسافت که توجه ویژه دریافت کردهاند اشاره کرد.
بهنظرم عالی است که Crackdown ،Sea of Thieves و State of Decay توجه ویژه دریافت کردهاند. این بازیها تلاش میکنند تا چیز جدیدی را بنیان گذارند.
اسپنسر با اشاره به نو بودن Sea of Thieves به این نکته اشاره کرد که سورپرایزهای زیادی در این بازی برای بازیبازان وجود دارد.
Sea of Thieves عنوان کاملا نوینی است که المانهای مختلفی برای سورپرایز کردن بازیبازان دارا است.
مدیر ایکسباکس در ادامه نیز به عرضه عناوین انحصاری فوق العاده در سال ۲۰۱۷ اشاره داشت و اعلام کرد که این برنامه “تغییری نکرده است”. یکی از طرفداران درمورد کمبود استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت صحبت کرد و به این نکته اشاره داشت که مایکروسافت به جز Rare و چند استودیوی فرست پارتی، استودیوی دیگری ندارد اما اسپنسر با او مخالفت کرد و استودیوی Mojang اشاره داشت.
من فکر میکنم در لیستت Mojang را جا انداختید و بهنظرم وقتی درمورد بازیهای محبوب صحبت میکردید عنوانی مثل Minecraft را فراموش کردهاید.
همچنین ما همچنان با قراردادهایی با استودیوهای مستقل خواهیم بست اما بازهم ایجاد استودیوهای فرست پارتی برایمان اهمیت بهسزایی دارد.
یکی دیگر از طرفداران به این نکته اشاره کرد که مایکروسافت بازیهای تک نفره نداشته و تنها تمرکز چندنفرهای دارد اما اسپنسر با اشاره به بازیهای داستان محور جدید مایکروسافت پاسخ داد.
ما در سال ۲۰۱۶ دو بازی کاملا تک نفره Quantum Break و ReCore را داشتیم.
در پایان هم مدیر ایکسباکس اعلام داشت که او بسیار دوست دارد بازیهای قدیمی و فرانچایزهای دوران نخستین ایکسباکس ادامه پیدا کنند و از طرفداران نیز نظر خواهی کرد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
تجربه ریکوری برای ماکروسافت درس عبرت شد به دلیل مشکلات فنی
ماکروسافت قصد نداشت این تجربه رو دوباره تکرار کنه تو یه آیپی جدید
مشکل از سمت پلاتنیوم بوده نه ماکروسافت در مورد ساخت اسکیل باند
تصمیم سختی بود لغو بازی اما باید گرفته می شد
داداش هر کسی میگه مشکل از طرف مقابل هست به مرور زمان مشخص میشه که مشکل از طرف کی بوده
دوستان به همه میگم..تا حقیقت چیزی رو نمیدونیم چرا الکی نظر بدیم…عزیزان به اصطلاح طرفدار هم به مسخره کردن نپردازن خواهشا
بله شما درست می فرمایید!!
شخص کامیا و افراد پلاتنیوم گیمز به دلیل تازه کار بودن همین طوراماتور بودن نتونستن مشکلات فنی بازی خودشونو حل کنن!
من نمیفهمم شما چجوری پلاتنیوم گیمز رو با Armature Studio مقایسه میکنی؟
شما میدونی پلاتنیوم گیمز تا حالا چه عناوین قدرتمندی ساخته؟
انگار شخص کامیا و پلاتنیوم گیمز انقدر بلانسبت احمق هستن … که با عرضه یه بازی پر از مشکلات فنی ابروی خودشونو تو این صنعت ببرن….انگار فقط ابروی ماکروسافت اینجا مطرح شده!!
انقدر راحت قضاوت نکنیم…
البته ی دلیل اینکه بازیهای ماکروسافت متاشون کمه سونی به منتقدا پول میده
وگرنه بازیهای ماکروسافت خیلی هم خوب هستن
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
داداش مرسی از اینکه موجبات خنده وشادی ما رو فراهم میکنی
آره تازه سونی به مردم هم پول میده که به بازی هاش رای بدن. اونوقت یه بازی مثل انچارتد۴ چند برابر بیشتر از مجموع بقیه بازی های امسال جایزه ی منتخب مردم رو میگیره. :no:
کی اینو بهت گفته؟! چجوری به این نتیجه رسیدی باج میده نمره میگیره؟! ادم کنسول تحقیر شده با بازیای تحقیرشده ترو نمیخاد بیشتر از این تحقیر کنه اما یکی مثه شما حرفایی میزنه که نمیشه بازم تحقیرش کرد!
اره ناتی داگ پول میده نمره میگیره 😐
Fight Club
پلاتنیوم سه سال داره رو بازی کار می کنه آپولو می خواد مگه هوا کنه چرا پروژه اسکیل باند تمام نکرد طی این مدت ماکروسافت هم زمان در اختیار این استدیو قرار داد هم پول
marcus.finex
ساختن یه بازی شاهکار اونم تو این سبک … اونم تو این دوره با این همه فشار…. دقیقا مثل آپولو هوا کردن میمونه…. سازنده بازی یه استدیو شرقیه… و هممون میدونیم رو تاریخ انتشار عناوینشون چقدر حساس هستند…. نمیتونن ریسک کنن! اونم به خاطر اعتبارشون..
ماکروسافت موفقیت میخواد اونم تو زمان کم… بره قرارداد ببنده با یه استدیو غربی…
البته زمانی حرف شما درست میشه… که تو قرارداد …. تاریخ اتشار حدودا مشخص شده باشه… که قطعا منو شما از این موضوع اطلاعی نداریم… پس بهتره تعصب بذاریم کنار و قضاوت نکنیم… سپاسگزارم
انحصاری اصلی به باد رفت حالا چند بازی معمولی تبلیغ میکنه
یاااا حسین ! Sea of Thieves معمولیهههه ؟؟؟ به عمرم همچین گرافیک چشم نوازی از هیچ بازی ندیده بودم . هیچ وقت این همه خلاقیت تو یک بازی ندیده بودم . هیچ وقت فکرشو نمیکردم بازی ساخته بشه که بادوستات آنلاین توی اقیانوس بی کران با شرایط آب و هوایی مختلف کشتی رو به صرت بسیار شبیه ساز کنترل کنید و بعضی وقت ها با دمشنای آنلاین در دریا مواجه بشی. بماند که چقدر جزیره با ویژگی های مختلف و … توش وجود داره . CRACKDOWN معمولیه ؟ بازی که یک شوتر بسیار قوی رو با تخریب پذیری ۱۰۰ در ۱۰۰ و گرافیک هنری قوی به اجرا میذاره آیا معمولیه ؟ واقعا نمیدونم چی بگم . من الان رفتم تریلر های اسکیل باندو دیدم . واقعا افت فریم زیادی داره و گرافیک فنی هم جاهایی بسیار مرده هست . مایکروسافت نمیخواست وعده ی پوچ بده . واقعا با این کار فهمیدم فیل اسپنسر یک جنتلمن فوق العادس :inlove:
😐
گرافیک فنی مرده هست؟! 😐 گرافیک به این پویایی ندیده بودم واقعا :yes: شما از چند تا تریلر این چیزارو دیدی؟!واقعا که هوادار ایکس باکس راجع به یه بازی عالی اینطوری بگه.حیف از اسکیل باند چه بازی عالی ای میتونست بشه.
دوست عزیز اونی که شما دیدید فقط یک هایپ بود . بعدشم بله به نظرم بعضی جاها رنگ ها مرده و کدر بود . اسکیل باند خیلی بازی بزرگی قرار بود بشه . ولی وقتی استدیو نمیتونست اونجوری که باید و شاید درش بیاره چه فایده ای داشت ؟
یه حسی میگه بهم که PC Gamerهای “ایرانی” خودشونو دوست دارند به مایکروسافت وصل کنند!
یه احساسی هم به من میگه که “بعضی” ps4 فن ها علاوه بر فضولی تو کار ایکس باکس فن ها تو کار پی سی فن ها هم فضولی میکنن 😉
—————
چند وقت پیش یه بحث شده بود تو همین سایت یه ایکس باکس فن گفت اسکیل باند یکی از بهترین های سال بعد هستش.سونی فن ها هم مسخرش کردن و گفتن اینو با گاد و … مقایسه میکنی؟
حالا که کنسل شده چه طرفداری ای میکنن! به قول احسان:
#آفتاب_پرست
چند وقت پیش یه بحث شده بود تو همین سایت یه ایکس باکس فن گفت اسکیل باند یکی از بهترین های سال بعد هستش.سونی فن ها هم مسخرش کردن و گفتن اینو با گاد و … مقایسه میکنی؟
حالا که کنسل شده چه طرفداری ای میکنن! به قول احسان:
#آفتاب_پرست. بله جالبتر هم اینه که فن هایه ماکرو هم که میگفتن این بازی بازیه خوبیه حالا دارن میکوبنش
حاجی من یه پی سی فن و سونی فن ام ولی ناموسا چجوری پی سی بازا رو به مایکرو وصل کردی کلا داستان پی سی بازا جدا از این بحث و بگو و مگو های کنسول فن هاست ما خودمونیم یه استیم و اوریجین و این جور شبکه های گیمینگ اصن کاری هم به انحصاری فلان کنسول و داستان های فلان کنسول نداریم سرمون تو لاک خودمونه و از بازی کردن لذت میبریم خدایی شوخیش هم قشنگ نیست که بخوای یه پی سی فن رو به مایکرو وصل حالا از امسال ۴ تا بازی انحصاری مایکرو واسه پی سی هم اومد دلیل نمیشه کل اعتبار پی سی گیمینگ و پلیر های اسطوره ای و حرفه ای شو زیر سوال ببری که
داداش این بازی یکی از برترین های و پرطرفدار ترین های E3 2016 شد بعد میگی معمولی؟
به عمرت همچین گرافیک چشم نوازی ندیدی؟ حالت خوبه عامو؟
دوست عزیز شما برید تریلر هایی که رزولوشن بالایی دارنو ببینین . بازی گرافیکش مثل اورواچ حالت کارتونی داره ولی اینقدرررر که از لحاظ فنی متریال ها و تکچر ها با قوین که آدم دیگه نمیدونه چی بگه . شما برید اون تریلری که در باره ی نور پردازی بازی هست رو ببینید . ببینید چقدر نورپردازی بازی خارق العادست . حتما که نباید بازی گرافیکش مثل واقعیت باشه .
تو تریلر گشف کرده!
#سلام_فرانسیس_گیمر
#سلامی_دوباره_به_ناپلئون
یاد Journey افتادم. عنوانی که زود به خاطرات پیوست ولی عالی بود!
اگه این چشم نوازه پس رد دد ۲ gtaV و انچارد چیه!!!!!
میخاین تعریف کنید گرافیکو بیخیال شید چون گرافیک فقط توی این سه بازی دیده میشه البته دلست ۱ و ۲ هم از شاخ های گرافیکن
مایکروسافت هیچوقت مشکل مالی نداشته ، نداره و نخواهد داشت.
با همه این اوصاف اصلا حاضر نیست اندازه جیبش خرج کنه.مایکرو اگه اراده کنه میتونه هر شرکت بازیسازی رو بخره ولی چرا این کار رو نمیکنه اما و اگرهاییست که در فصل بعد به ان اشاره خواهیم کرد.
ماهیت مایکروسافت در E3 مشخص خواهد شد.
من نمیدونم این تصورات کودکانه از کجا میاد
فکر کردی اسپنسر زنگ میزنه نادلا میگه
دو میلیارد بده
اونم میگه چشم عزیز
نه دوست عزیز
بخش گیمینگ یکی از بخش های مایکروسافت
به طور مثال سالی ۵ میلیارد دلار بودجه
برای ساخت کنسول،بازی، سرویس های اینترنتی، بازی های رایگان، حقوق کارکنان……
در نهایت باید ۱ میلیارد دلار سود بده
بازی سازی کار زمان بر و مثل قمار
اسپنسر ترجیح داده پول صرف هیلو و فورزا و گیرز کنه و بازی های صدرد موفقیت تجاری دارن
بقیه عنواین لغو میشن
بقیه پول هم صرف بازی های رایگان و گول زدن مخاطب
دو میلیارد دلار؟!!!!
باشگاه بزرگی مثل لیورپول یک میلیارد دلار می ارزه.
اونوقت بخش گیمینگ ایکس باکس دو میلیارد؟ این عدد رو از کجا اوردی؟
درسته تو E3 مشخص میشه مایکرو چیکارست
#دروغ
تا حقیقت چیزی رو نمیدونم الکی بهش اگ نبندیم
انگ*
تجربه های عالیتون رو کم ندیدیم :laugh: :laugh:
😐 😐 😐
خدایا الشفا بده اینو دست برداره از این کارا
خودم فن فابریک سونی ام ولی دوست ندارم ایکس باکس همینجوری بازیهای شاخشو لغو کنه
بابا داداش یه اسکیل باند لغو شد به خواطر مشکلات فنی زیادش دیگه کجا همینجوری لغو شده ؟ نکنه بازیای دیگه هم لغو شدن من خبر ندارمو شما دارید ؟ 😐 😐
حالا الان اسکیل بانده ،فیبل هم لغو شد . دیگه چند تا عنوان AAA میمونه ؟
با تمام احترامی که به دوستان مایکروسافتی قایلم بنظرم بهتره که ایشون حرف نزنه
قول میدم اگه ایشون حرف نزنه و وعده پوچ و الکی نده برند xbox هیچوقت نابود نمیشه
بستن قرار داد با استودیو های مستقل و انحصاری کردن بازی هایی مثل دد رایزینگ و تام رایدر که وجودشون رو مدیون پلی استیشنن
تو سال ۲۰۱۶ بازی های کوانتوم بریک و ریکور واسه pc هم منتشر شدن از جمله کوانتوم رو استیم بعد میگه ما
کنسل شدن بازی ای که ۳ سال در دست ساخت بود و با مشکل مواجه شدن ساخت بازی های دیگه
بنظر من خجالت خوب چیزیه و کوچیک و بزرگ نمیشناسه باید کشید :dazed: :dazed: :dazed: :dazed: :dazed: :dazed: :dazed:
خدایی این اسپنسر چند لول بدتر از دان متریک
بزرگ ترین ویژگی دان متریک انحصار گرایی فوق العادش بود
من شخصا معتقدم با این که اول نسل دان متریک چندتا اشتباه بزرگ کرد ولی اگه میذاشتن بمونه الان اوضاع xbox به مراتب بهتر بود به ویژه که نمیذاشت عناوین انحصاری xbox روی pc بیان و قطعا تعداد انحصاری های مایکرو رو هم خیلی بیشتر میکرد کافیه به اول نسل نگاه کنید و ببینید چه تعداد انحصاری داشت مایکرو :struggle:
این اسپنسر فقط یه زبون دراز داره و بس :no:
بر عکس سود خالص تو pc هست بعدشم ویندوز مال ماکروسافته باید واسه pc بازی بده وگرنه مخاطبانشو از دست میده
اصلا هم شکست نمیخوره چون پولدارترین شرکته
پولدارترین نیست عزیزم
لغو شدن اسکیل باند به نفع کاربران بوده است
لغو شدن اسکیل باند مرا ناراحت کرد
?:-)
نفع کاربران مرا ناراحت کرده است.
دمت گرم :rotfl: :rotfl:
یادجبر و احتمال افتادم. ولی امید وارم ماکروسافت نمایش قدرتمندی تو E3داشته باشه
به این میگن موشکافی :rotfl:
باز این حرف زد… من نمی دونم چرا همیشه…ماکرو سعی می کنه گند کاری هاشو پشت کارای دیگش مخفی کنه…
حقیقت ماجرا اینه… ماکرو اصلا ریسک پذیر نیست…
می دونستید اول دیوید کیج نسل قبل میره ماکرو… ولی ایده هاش براشون مسخره بود… ولی سونی قبولش می کنه…
می دونستید مدیا مولکول که شاهکار می سازه الان برای سونی… ایده لیتل بیگ پلنت رو می بره پیش ماکرو ولی باز بهشون توجه ای نمی کنن ولی سونی قبولشون می کنه…
این چهارمین بازی کنسل شدنشون تو نسل بودش… ماکرو دنبال عرضه عناوینی هست که فقط از قبل از سود دهیش مطمئن باشه… وگرنه استدیو که گرز ۴ رو داد… ای تیری ۲۰۱۳ یه بازی معرفی کرد که اونم کنسلش کرد ماکرو بعد فیبل و فنتوم حالا هم اسکیل باند معلوم نیست تو اینده هم چه قراره اتفاق بیوفته… از طرف دیگه تو عرضه ای پی های شناخته شده هم کامل موفق عمل نکرده… هیلو و گرز نسبت به نسل قبل افت داشتن… و حتی یک گوتی هم امسال و پارسال نگرفتن… سونی نه تنها میاد عناوین متنوع عرضه می کنه… حتی عرضه عناوین شناخته شدن هم موفق بوده… مثلا الان انچارتد ۴ حدود ۱۲۸ تا گوتی برده…
کلا مدیریت ماکروسافت دنبال اینه با یه میزان پول هم با سونی رقابت کنه هم والو و هم اپل…
بزارید اینطوری مثال براتون بزنم… فرضا سالی ۱۰۰ میلیارد دولت به ورزش اختصاص میده… از این ۱۰۰ میلیارد مستقیم ۸۰ میلیاردش میره… برای فوتبال… پول باقی مونده بین تمام ورزش ها تقسیم میشه…
ایکس باکس قدرت اول ماکرو نیست… ویندوز در شاخه اول قرار می گیره…
حالا ماکرو می خواد با پول کمتر که به ایکس باکس قرار میده هم بتونه با سونی رقابت کنه که پلی استیشن شاخه اصلی سونی هست…
هم بیاد لومیا رو با بودجه کم مقابل ایفون و گوشی های اندرویدی بزاره…
هم بیاد با والو رقابت کنه…
صد در صد این اتفاق نمیوفته… چرا ویندوز موفق هست؟ چون بودجه خیلی زیادی داره…
حتی چند وقت پیش یکی از ماکرو گفته بود که فرق سونی با ما چیه؟ گفته بودن اونا چک زیاد می کشن… به خاطر همین عناوین انحصاری هاشون یا انحصاری زمانی ها و دی ال سی هاشون بیشتره…
حالا خدا کنه سونی مثل مایکرو نشه و
ما کاربران ps4 به انحصاری های آینده امید داشته باشیم
واقعا وضعیت امروز مایکروسافت،به من،کسی که نسل هفتم رو با کنسول این شرکت گذروندم،حس خیلی خیلی بدی تزریق میکنه.
رییس بخش سرگرمی هم که تا دیروز بلوری بلوری و ۴K 4K میکرد و امروز هم فقط از عناوینی حرف میزنه که خودش هم درون خودش امیدی بهشون نداره.
کوانتوم بریکی که استدیو رمدی و سم لیک عزیزم روش کار میکردن به کجا رسید؟عنوان رایز چه سرانجامی داشت؟نسخه های ۳ و ۴ دد رایزینگ چه بازخوردی دریافت کردن؟
اگه فرنچایزهای سگانه XB که از نسل های قبل همراهش بودن این بار به کمکش نمیومدن سرانجام XB چی میشد؟
دیروز،در توییتر هشتگی فرستاده شده خطاب به اسپنسر رو دیدم،با عنوان
#makexboxgreatagain
جالب بود،درست هم میگفت،شاید هیچوقت XB برند شماره یک گیمینگ نبود،ولی هرچی بود،از امروز سربلندتر و قابل اعتمادتر بود.
امیدوارم دوباره حداقل به همون نقطه برسه،که با سیاست های امروزش،ساخت کنسول قدرتمند اونم این آخرنسلی،گفتن از کنار گذاشتن مفهوم سنتی نسل و عدم سرمایه گذاری روی استدیوها و بازی های AAA،خیلی خیلی دور بنظر میرسه.
به حرفهای این مرد اعتمادی نیست!!!!!
(اسپنسر با اشاره به نو بودن Sea of Thieves به این نکته اشاره کرد که سورپرایزهای زیادی در این بازی برای بازیبازان وجود دارد.)
اسپنسر جان سوپرایز بزرگ اونه که بخش تک نفره و داستانی هم داشته باشه و شاهکار باشه
درسته این بار گوتی یه بازی تمام آنلاین شد، ولی هیچ وقت اهمیت و ارزش بخش تک نفره کنار نمیره در نزد گیمرها
اینکه مسلم بود که بخاطر مشکلات مالی نیست به نظرم روند ساخت انقدر کند پیش میرفته که ترجیح دادن کنسلش کنن
عذرمیخواهم اما بازیها اینطور ساخته نمیشوند. اینطور نیست که X مقدار پول بدهی و بازی تحویل بگیری. از آنچه که فکر میکنید پیچیدهتر و سازمانیتر است.
_
بله دوستان.مشکل مالی نبوده و از طرف تیم توسعه دهنده بوده.وقتی مایکرو سرمایه گزاری رو یک بازی ک یکی از مهم ترین انحصاری های ۲۰۱۷ هست سرمایه گزاری میکنه و استودیو اون نتیجه لازم رو نمیده همینه.مشکل مالی نی.حتی اگه باعث ضرر دهی هم بشه باز هم مایکرو ول نمیکنه.نمونش بخش نوکیا ک با اینکه خیلی وقته ضرر میده بازم تعطیلش نکرده.
_
بعضیام باس در دروازرو ببندن و راجعبه کنسولی که ندارن و نخواهند داشت نظرات مفت و بی ارزش ندن :yes: کسی که باید به فکر باشه طرفداراشن نه فن بویای سونی
عزیزم ماکرو خیلی وقته مهمترین بخش نوکیا (تلفن همراه) رو به یه شرکت تایوانی فروخته.
به قول معروف کمگوی و گزیده گوی چون ممکنه…
کنسل شدن بازی ها قرار نیست دید طرفداران رو عوض بکنه اگر اسپنسر به عنوان رئیس اکس باکس میگه به نفع گیمرهای اکس باکس بوده پس حتما به نفع بوده ایشون که بده گیمرهای کنسولش رو نمیخواد در نهایت امیدوارم اسپنسر بزرگ با قدرت بره جلو و امسال سورپرایزمون کنه هرچند عناوین امسال به قدر کافی فوق العاده و متنوع هستن و جای هیچ نگرانی نیست “ما همه گوش به فرمان توئیم اسپنسر بزرگ”
:yes: :yes: :yes:
فلسفه خرید کنسول که قدرت سخت افزار و بازی های مولتی پلتفرم که نیست…این کار رو پلتفرم پی سی(ویندوز خودشون)داره به خوبی انجام میده…
یه دفعه بیاد بگه میخوایم اکس باکس و ویندوز رو یکی کنیم خیال همه رو از جمله فن های اکس باکس رو راحت کنه…
جزییات اسکورپیو که بیرون بیاد معلوم میشه…!
دو بازی crackdown و sea of thieves قراره بازی های هنجار شکن و با ایده های نوین باشن که صنعت گیم رو جلو میبرن
بازی halo wars 2 هم ممکنه برای بازی های استراتژی جنگی سرعتی رو کنسول ها جریان ساز شه
بازی cuphead هم فضا سازی عالی داره. سال ۲۰۱۷ سال عالی خواهد بود هر چند با scalebound خیلی شگفت انگیز تر میشد
به قول یکی از کاربرای ign, مایکروسافت به house of ideas تبدیل داره میشه، جایی برای ریسک و ایده های نوین!
آواتارت هم قرار بود با کارگردانش سبکش رو از نو تعریف کنه ولی با مخ رفت توی ….(بیخیالش)
این یه تیکهی جملت دیوانم کرد.
“به قول یکی از کاربرای ign, مایکروسافت به house of ideas تبدیل داره میشه، جایی برای ریسک و ایده های نوین!”
عجب آدم معتبری، دوستان هم فن شما تو همین سایت هم تو کنفرانس PSX 2016 همینو به سونی گفتند! اون وقت شما به کاربران IGN رجوع میکنید؟
اول اسم اون دوستمون هم ا.ح.د بود. کامنتش پایینتر هست
قرار نبود سبکش رو از نو تعریف کنه اتفاقا قرار بود یاد آور همون المان های قدیمی باشه (old school)
تا جایی هم که من میدونم تا حالا جایی ندیدم سونی house of ideas خطاب شه!حداقل توی این نسل! در صورتی که این نام صفتی شده که تو فروم های مختلف مثل ردیت هم میبینید که به مایکروسافت اینو میگن!
ایده های مدیا مولکول و دیوید کیج حتما تو house of ideas شما پیاده شدند ما خبر نداریم
دهنت سرویس :rotfl: :yes: ایده های کامیا رو هم یادت رفت 😀
@joule
مگه شما بازم به سایت “بی طرف” و “منطقی” و “حماسه ساز” ign که بهترین بازیهای پلتفرم ایکس باکس و پی اس فور رو یه بازی مولتی پلتفرم انتخاب کرده میری؟ :laugh:اگه اون بازیهایی که گفتی حماسه ساز باشن بازیهای سونی دنیای هنر رو دگرگون کردن
ریسک :laugh:
به خاطر همین ریسک پذیری بود که halo 5 ناقص عرضه کرد تا راه برای عنواین بعدی باز بشه
حتی تریلر های تبلیغاتی با بازی اصلی متفاوت بود :laugh:
اگه sea of thieves هنجار شکن پس DREAMS دنیای بازی رو متحول میکنه
تمام ویژگی crackdown بر پایه اینترنت
بسیاری کشورها در ۱۰۸۰p به مشکل میخورن
چه برسه به ۴K
HALO WARS اگه قرار بود جریان ساز باشه شماره ۱ جریان ساز میشد
مایکروسافت همیشه هدف اول و آخرش پول بوده اگه از بازی هم حمایت کرده یا سازندش باید مشهور باشه یا ایده دهن پرکن داشته باشه
اگه روزی بازی مثل the last guardian ساخت
میشه قبول کرد
این حرف ها همش باد هواست
من منکر dreams نمیشم که قراره انقلابی باشه! نو اوری های این دو بازی با هم کاملا فرق دارن
و ثانیا قسمت قبلی جریان ساز نشد چه ربطی به این شماره داره؟ halo 5 هم ناقص عرضه نشد فقط به خاطر هایپ زیاد رو بخشی که اصلا تمرکز بازی نبود(درگیری اسپارتان لاک و مستر چیف که اصلا مرکز اصلی بازی نبود! مرکز بازی یک جای دیگه بود که غافلگیری بازی بود) و اینکه روایت داستان بد بود چه ربطی به ناقص بودن داره؟ چون نمیخواستن سرنوشت کورتانا مشخص شه و یک رو دستی بزرگ بخونیم شدن ادم بد؟البته قبول دارم تا حدی زیاده روی کردن
خودت هم داری میگی بر پایه اینترنت چه ربطی به انقلابی نبودنش داره؟
منم ربط tlg رو به بحث نمیفهمم؟
مایکروسافت همیشه هدف اول و آخرش پول بوده 😐
اون وقت سونی همیشه هدف اول و آخرش کمک به صنعت گیم بوده دیگه 😐
خداوکیلی فن بازی میکنین دیگه چشمتونو رو همه چی نبندین :/
یا سونی سر عنوانی مثل last guardian میاد ۱۰ سال صبر و سرمایه گزاری میکنه که کمکی به صنعت گیم کرده باشه :/
جفتشون دنبال این هستن که از سرمایه ای که گذاشتن سود ببرن پس سعی میکنن بازی های عالی بسازن تا مخاطب جذب کنند و مخاطباشونو نگه دارند !
حالا این وسط ماکرو با توجه به اتفاقاتی که سر IP های جدیدش اومده تصمیم گرفته که سرمایشو الکی خرج نکنه و سودی نبینه جایی سرمایه گزاری کنه که سود داشته بشاه برا همین ریسک پذیریشو کم تر میکنه و میاد بازیو کنسل میکنه حالا مهم نیست طرف کی باشه یا چیکار قبلا کرده باشه عین کاری که کونامی با کوجیما و متال گیر کرد(نمیگم کارش درسته ها !)
آخ آخ آخ من خودم هم تو این وضعیت بودم…
وعده زیادی درمورد چیزی که مسئولش نیستی… بعد از اون طرف وقتی که اتفاق نیوفته میان سراغ تو نه استودیو 😛
حالا نکته اینجاست: چیزی که من درس گرفتم این بود که تا وقتی کارم رو تموم نکردم به هیچ کس! به هیچ کسی چیزی نگم مگر اینکه هم کارم باشه!
اون موقع ه ک وقتی کارم با موفقیت تموم میشه (مخصوصا اگه فقط پی گیر کار باشم مثل اسپنسر)
لذتی میبرم که اگه در موردش حرف میزدم به این درجه خوش حالی محال بود برسم!
آره دیگه… خلاصه منم فهمیدم چی شد امیدوارم اسپنسر هم … البته خودش میدونه من چی میگم 😛
بعضی بازی ها هستن که جدا از اولای نسل قراره بیان…Cuphead و تا یه نموره Dreams!
این دوتا بیان فقط خخخخ بقیه پیش کش
خیلی واسم جالبه سونی فنها چرا اینقدر دلواپس مایکرو شدن 🙂
یه بازی کنسل شده دارن خودشونو پاره میکنن دم به دقیقه راجع بهش کامنت میذارن.
Well Said Cpt…
:highfive: :handshake:
My respect to you :bye:
معمولاً ما کاغذ رو پاره میکنیم ولی اگه دوست داری این حس را تجربه کنی دوستان در خدمت هستند
شماهم که خودتو پاره کردی بیا میدم دوستان ببافنت. مثه قبلت نمیشه ولی درستت میکنن
ممکنه یه ذره درد داشته باشه گریه و ناله که نمیکنی!
میکنی؟
دیگه خودتم نمیفهمی چی داری میگی 😉
همون کامنت آخرم برا امروزت کافیه 🙂
Cpt.MacMillan@
خیلی رو میخواد تو سایتی نظر بدی که تو سایت x شات از اون سایت و مدیر بد گفتی :-)) واقعا پررو تشریف داری :-)) البته تقصیر منه صبح وقتی تو پست پیشنمایش بازی re7 کامنت دادم و این مسئله رو مطرح کردم اسمی از تو نبردم که حداقل اصلاح بشی ولی … :-)) بی خیال تکلیف ات رو روشن میکنم :-))
من این سایت رو دوست دارم و هیچ جا نمیرم ولی منتها قبلا اینطوری نبود. امیدوارم روزی بی طرف بشه سایت و به دوران اوجش برگرده
خخخخخ احسان خیلی باحالی 😀
تکلیفشو مشخص کن تا برا فنای سونی دور برنداره
کم حرف بزن یه خرده تدبیر کن
خدایی نمیدونم جناب اسپنسر گرامی با چه اصولی بازی Scalebound رو با بازی Sea of Thieves مقایسه کردن و به بازی بازای بدبخت که این همه انتظار کشیدن واسه بازی Scalebound الکی پلکی امید میدن ?:-) ?:-) 😮 😮
Sea of Thieves توسط استودیو Rare ساخته میشه و به گفته خودشون بزرگ ترین ساختشونه. حالا کافیه یه نگاهی به افتخارات استودیو Rare بندازی تا جوابت رو بگیری.البته انتظار ندارم اسمش هم شنیده باشی 😉
یه جوری میگی نگو اسمش رو انگار بهترین استودیو جهان هست!
Banjo-Kazooie با متای ۷۷ X360
Rare Replay با متای ۸۴
Banjo-Kazooie:Nuts & Blots با متای ۷۹
Perfect Dark با متای ۷۹ روی ایکس ۳۶۰
و عناوین کوچک زیاد دیگری….(این بالایی ها معتبر ترینشون بوده، بیشترشو با دیگر استودیوها همکاری کرده مثل KI)
پرفکت دارک نسخه اصلیش مال نینتندو هست که متای ۹۷ داره.متایی که هیچ کدوم از انحصاری های سونی نتونستن بهش برسن :-((
بازی های Rare برای ایکس باکس تا الان فقط ریمستر بازی های زمانی که برای نینتندو کار می کردن بوده به علاوه چند تا بازی کینکت.این اولین بازی ایه که مایکروسافت اجازه داده استودیو Rare به هر شکلی که خواست بسازه.
باز ایدن و باز هم صخره نوردی :-)) به خدا لازم نیست به خاطر ویندوز کرکی ات از ماکرو ski سواری کنی:))
آره داداش معمولا بازی هایه نینتندو با ۲۰ تا ۳۰ تا نقد متایه بالایی میگیرن در صورتی که بعضی از بازی هایه سونی تقریبا دو برابر کل نقدهایه این بازی ها نمره کامل دارن بعد داداش از خودتون مایه بزار چیکار به نینتندو داری
اونا بازی قدیمی هستن و باید تعداد کمی نقد داشته باشن! نسخه اول GT هم با ۱۶ نقد متای ۹۶ گرفته… آیا بهترین ریسینگ تاریخ نیست؟ 🙂
الان Rare آزادی کامل رو در اختیار داره مثل همون زمان که واسه نینتندو کار می کرد.حالا فقط ببین این بازی چه شاهکاری میشه 😉
:-* :inlove:
ریکور هم توسط خالق متریود پرایم پر افتخار با متای ۹۷ و هم چنین داستان سرای سگانه اول هیلو که متای بالای نود داشتن خلق شده بود ولی… کوانتوم بریک هم توسط سم لیک خلاق ساخته شده بود ولی …
به اسمها نباید توجه کرد ایدن عزیز:))
“به اسمها نباید توجه کرد ایدن عزیز”
باشه من دیگه به ناتی داگ و سانتا مونیکا اعتماد ندارم.
(منطق خودت 😉 )
بله حتی به ناتی داگ و سانتا مونیکا و راکستار و … نباید اعتماد کرد مهم خروجی کاره 😉 وگرنه اگه از روی تریلر و هایپ کردن و اینجور چیزها اگه بخوام به بازی اعتماد کنیم یوبی سافت استاد این کار هست ولی خروجی کارش… 😉
میخندم :evilgrin: :no:
میخند ؟ با صدای پسر عمه زا خوانده شود لطفا :laugh:
یعنی خوشم میاد جناب اسپنسر دقیقا صحبت هایی که تو گیمفا اتفاق میوفته رو جواب میده.
SB بازی خوبی میتونست باشه ولی حالا که نشده اینقدر حاشیه سازی دربارش بیهودس. مدیریت برای همین چیزاس یه زمانایی باید تصمیم های سخت گرفت و از یک فاجعه جلوگیری کرد. چه بسا که در آینده میومد یک بازی پر از مشکلات مختلف و ناقص و ضرر مالی و… با کلی خبر جر و بحث بین پلاتینیوم و مایکروسافت هم کامیا زیر سوال میرفت هم مایکروسافت هم خیلیا از همینایی که الان دارن تز میدن در مورد مایکروسافت که ۳ سال منتظر گذاشتی و حالا خیلی راحت کنسل میکنی.میگفتن “کنسل میشد بهتر بود” یا “این بود جواب ۳ سال انتظار؟ یه بازی مسخره”.
توی سایت خارجی رفتم کامنتای خبر کنسلیش رو خوندم بابا خدا وکیلی فنای مایکروسافت بیخیال بودن فقط میگفتن حیف شد بهش امید داشتم و از این چیزا کاربرای گیمفا ول کن نیستن اللخصوص فنای سونی 😀
ببینیم E3 2017 چه میکنه. :yes:
بد برداشت نکن ارمان جان
فنای سونی همدردی میکنن با جعبه بازا وگرنه مدیونی اگه فکر کنی میخان نمک رو زخم جعبه فنا بپاشن 😀
بله بله اون که ۱۰۰% 😀
اون اولم کونامی میگفتن مشکل از کوجیما اما بعدش گندش در امد کار کونامی بوده.
اسپنسر هم خالی بند خوفیست برای خودش.
به جای اینکه پشت سرهم فتوا بدی دو سه تا بازی انحصاری حالا نه در حد انچارتد و خدای جنگ و اخرین ما.که شاید هیچوقت نتونی منتشر بکنید بلکه در حد چی بگم حتی نمیتونم بگم د لست گاردین.در حد اسکیل باند معرفی بکن.کل بازی های شاخش شد هالو.گرز و فورزا تا کی این مثلث بکنش یک دایره مثل سونی.
خوشم میاد از مدیریتش
میاد جواب مردم میده