پیت هاینز: بتسدا ترجیح می‌دهد برروی بازی جدیدی کار کند تا عناوین قبلی را ریمستر نماید - گیمفا
پیت هاینز: بتسدا ترجیح می‌دهد برروی بازی جدیدی کار کند تا عناوین قبلی را ریمستر نماید - گیمفا
پیت هاینز: بتسدا ترجیح می‌دهد برروی بازی جدیدی کار کند تا عناوین قبلی را ریمستر نماید - گیمفا
پیت هاینز: بتسدا ترجیح می‌دهد برروی بازی جدیدی کار کند تا عناوین قبلی را ریمستر نماید - گیمفا
پیت هاینز: بتسدا ترجیح می‌دهد برروی بازی جدیدی کار کند تا عناوین قبلی را ریمستر نماید - گیمفا
پیت هاینز: بتسدا ترجیح می‌دهد برروی بازی جدیدی کار کند تا عناوین قبلی را ریمستر نماید - گیمفا

پیت هاینز: بتسدا ترجیح می‌دهد برروی بازی جدیدی کار کند تا عناوین قبلی را ریمستر نماید

امیرحسین دهنوی
۱۳:۴۷ ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
پیت هاینز: بتسدا ترجیح می‌دهد برروی بازی جدیدی کار کند تا عناوین قبلی را ریمستر نماید - گیمفا

از زمان معرفی کنسول‌های نسل هشتم ریمستر و بازسازی کردن عناوین پیشین و باز عرضه آن‌ها برای کنسول‌های جدید تبدیل به یک روند مستمر شده است. حال پیت هاینز از بتسدا درباره ریمستر کردن بازی‌ها می‌گوید.

بتسدا یکی از آن استودیوهایی است که به ندرت بازی‌های ریمستر عرضه می‌کند. این شرکت تا به‌حال دو بازی ریمستر انتشار داده است، یکی Skyrim و دیگری Dishonered. حال پیت هاینز درباره سیاست‌ بتسدا در عرضه بازی‌های ریمستر می‌گوید.

Skyrim به نحوی تمرینی برای تیم سازنده Fallout 4 بود که در اوایل این نسل استارتش را زدند تا با کنسول‌های نسل جدید آشنا شوند. ما موتور Skyrim را به Fallout 4 آوردیم و حال با بازسازی Skyrim برروی موتور بهبود یافته‌اش آشنایی با سخت افزار جدید پیدا کردیم.

همچنین ما مادها را برای نخستین بار در نسخه کنسولی Skyrim عرضه کردیم که بسیار قابل توجه بود.

در ادامه از هاینز چنین سوال شد که آیا باید در انتظار عناوین بازسازی شده دیگری از سمت بتسدا باشیم که هاینز امکان آن را بسیار پایین دانست. او ادامه داد که بتسدا علاقه‌مند است تا برروی بازی جدیدی کار کند تا کار قدیمی خود را باز عرضه نماید.

ما Dishonored را نیز به‌طوری با گرافیک بهتر برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه کردیم که البته این مورد بسیار خاص است چراکه ما در اواخر نسل هفتم Dishonored را عرضه کردیم و سپس این آی‌پی جدید را به کنسول‌های نسل هشتم آوردیم. پس انتشار آن برای کنسول‌های جدید کار سختی نبود و با توجه به نزدیکی زمان عرضه کار درستی به‌نظر می‌آمد.

اما ریمستر کردن و بهبود دادن بازی‌های پیشین کار آسانی نیست و سرمایه و نیروی انسانی می‌طلبد. پس ما هدف‌مان این است که به‌جای مصرف تمام این سرمایه‌ها برروی بازعرضه محصولی که پیش‌تر عرضه کرده‌ایم، آن را برروی چیز جدیدی صرف نماییم.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پیت هاینز: بتسدا ترجیح می‌دهد برروی بازی جدیدی کار کند تا عناوین قبلی را ریمستر نماید - گیمفا
پیت هاینز: بتسدا ترجیح می‌دهد برروی بازی جدیدی کار کند تا عناوین قبلی را ریمستر نماید - گیمفا
پیت هاینز: بتسدا ترجیح می‌دهد برروی بازی جدیدی کار کند تا عناوین قبلی را ریمستر نماید - گیمفا
پیت هاینز: بتسدا ترجیح می‌دهد برروی بازی جدیدی کار کند تا عناوین قبلی را ریمستر نماید - گیمفا
پیت هاینز: بتسدا ترجیح می‌دهد برروی بازی جدیدی کار کند تا عناوین قبلی را ریمستر نماید - گیمفا
پیت هاینز: بتسدا ترجیح می‌دهد برروی بازی جدیدی کار کند تا عناوین قبلی را ریمستر نماید - گیمفا
پیت هاینز: بتسدا ترجیح می‌دهد برروی بازی جدیدی کار کند تا عناوین قبلی را ریمستر نماید - گیمفا
پیت هاینز: بتسدا ترجیح می‌دهد برروی بازی جدیدی کار کند تا عناوین قبلی را ریمستر نماید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ........ گفت:

    من یه زمانی خیلی طرعدار ریمستر کردن بودن اما الان دیگه نه….
    دوست دارم نقاشی داوینچی رو با همون طرز مندرس و اصلی ببینم تا لبخند ژکوندو با رنگ و لعاب جدید.
    البته این مثالم غلط هستش اما فقط خواستم متوجه بشید نسبت به ریمستر چه احساسی دارم
    :coffee: :cigarette: اینم سیگار و قهوه که مثلا روشنفکرم

  • Sameoldgame گفت:

    شرکت هایی که ایده جدید ندارن و ترس از ip جدید ساختن دارن بهترین و کم خطر ترین راه عرضه عنوان های قدیمیشون به عنوان ریمسترد که قبلا امتحانشون رو پس دادن . اما برای بتسدا این قضیه بنطرم اصلن صادق نیست اونا خوب میدونن چجوری بازی بسازن چجوری تو رو توی دنیای خودشون غرق کنن جوری که بهش اعتیاد پیدا کنی و به طرز شگرفی بعد مدت ها بازی کردن باز دوست داری گیم رو ادامه بدی …

    • mercenery گفت:

      “شرکت هایی که ایده جدید ندارن و ترس از ip جدید ساختن دارن بهترین و کم خطر ترین راه عرضه عنوان های قدیمیشون به عنوان ریمسترد که قبلا امتحانشون رو پس دادن .”

      سونی خیلی این کار رو کرد 😛
      جدی میگم البته… ایده ی جدید تو نسل های قبل ریخته بود… ولی تا چند سال فقط ریمسترد دیدیم…
      حالا حداقل سونی بد ریمستر نکرد… prototype ها افتضاح بودن

      • TLoU part two گفت:

        بعضی شاهکار هارو باید ریمستر کرد
        تلو
        انچارتد
        اساسین های اولیه
        گاد آو وار
        gears of war
        witcher
        کرش یا حتی سونیک
        بنظرم ارزشش رو داره.
        ولی cod سری mw با اینکه سری خیلی خوبی بود برا نسل ۸ خیلی زوده ولی برا نسل ۹ بازم میشه روش فکر کرد

  • NeedForSpeed گفت:

    بازیهای بتسدا تو گرافیک حرفی واسه گفتن ندارن.مثلا Faallout 4 گرافیکش در حد بقیه بازیهای معروف ۲۰۱۶ نبود.Dishonored 2 دیگه سرترینش بود که اونم حتی بپای مافیا ۳ هم نمیرسید چه برسه به بقیه عناوین.

    • farshadx گفت:

      فینال فنتزی چی؟! اونم خوب نبود؟!

    • Doom گرافیکش خوب نبود؟ 😐 دیس آنرد و فالوت هم از نظر گرافیک هنری شاهکار بودن بخصوص دیس آنرد.

      • فالوت ۴ هم گرافیک هنری، هم گرافیک فنی و هم بهینه سازیش افتضاح بود.
        اسم بازیش رو میذاشت فالوت ۳ ریمستر سنگین تر بود.
        کلا شرکت بتسدا بیشتر بودجه اش رو میذاره روی تبلیغات تا روی بازی‌هاش.
        برعکس شرکت های مستقل که بودجه‌ اولیه شون رو از Kickstarter تامین میکنند، واقعاً توی بازی هاشون سنگ تموم میذارند (مثل Squad و Insurgency)
        ___
        پی نوشت:
        به نظرم کلا ریسک پذیری شرکت های پردرآمد کمتر هست چون می‌خواهند سهامدارهاشون رو راضی نگه دارند
        شاید تنها استثتا Ubisoft باشه ولی بعضی بازی های این شرکت خیلی باگ داره.

        • گرافیک هنری فالوت ۴ افتضاح بود 😐 “اسم بازیش رو میذاشت فالوت ۳ ریمستر سنگین تر بود.” اولا گرافیک هنری و طراحی محیط بازی هیچ شباهتی به فالوت ۳ نداره. به جاش ساخت و ساز اضافه شده که خودش یه دنیاییه. کشاورزی اضافه شده شوتینگ خیلی بهتر شده سیستم آپگرید هم که حتی از اسکایریم هم بهتره.داستانش هم خیلی بهتر از نسخه ی ۳ هست. موفقیت بازی جه از نظر فروش چه از نظر جوایز و متا هم حرفمو ثابت میکنه که فالوت ۴ واقعا عالی بود.
          “کلا شرکت بتسدا بیشتر بودجه اش رو میذاره روی تبلیغات تا روی بازی‌هاش.”
          😐 خدایی یه تجدید نظر رو خودتون بکنید… بتسدا پر افتخارترین شوتر سال یعنی Doom رو منتشر کرد با متای ۸۵٫ دیس آنرد ۲ رو منتشر کرد که واقعا شاهکار بود. ترجیه میدم گرافیک بازی های بتسدا معمولی باشه به جای اینکه گیم پلی و آزادی عملشون معمولی باشه. دقیقا همین باعث شد که هم اسکایریم موفق بشه هم فالوت.

          • با کمال احترام برای سلیقتون، طراحی کله گرد و گوگولی سوسک با سه خط راست کجاش طراحی هنری هست؟
            —-
            موفقیت پراید هم از لامبورگینی بیشتره
            لطفاً نخندید چون فروشش بیشتره، حتما لابد بهتره!
            —-
            دوست عزیز، تیم هاوارد چند تا کنفرانس مثل اپل گذاشت و خودش رو جر داد، قبل و بعد از انتشار فالوت هر روز دو تا توییت میذاشت و به به چه چه میکرد! (از قدیم گفتند ماست فروش نمیگه ماستم ترشه ولی دیگه انقدر هم نمیگه شیرینه)
            —-
            ببین بذار یه مثال کلی واسه خودم بزنم:
            من از المان های نقش آفرینی فلان بازی خوشم اومد
            طبیعتاً دنبال یه چیزی میگردم که دل خودم رو قانع کنم که این بازی ارزش خرید داره
            —-
            یک مثال شبیه به این بازی، Escape from Tarkov هست که المان های نقش آفرینی خیلی شبیه به این بازی داره (حتی بحث رادیواکتیو هم هست).

            چرا گرافیک این بازی هیچ شباهتی به Escape from Tarkov نداره؟! انگار نه انگار که این دو تا بازی مال یک نسل گرافیکی هستند.

            (تازه داریم بازی یه استودیو ابرقدرت آمریکایی رو با بازی یه استودیو مستقل و گم نام روسیه ای مقایسه میکنیم! :دی)

  • RPG.MahyaR گفت:

    الدر اسکرول ۶ لطفا 😥 😥 😥 😥 😥 😥
    ایا میشه روزی معرفی بشه؟ 🙁

  • جون مادرت گرافیک داشته باشه بازی جدید با فالوت حالم بهم خورد .الته تو زمینه گرافیک میگم

  • reza_9 گفت:

    بتسدا هنوز داره بازی نسل هفت میسازه
    facial expresions :no:

  • :/ گفت:

    “ما موتور Skyrim را به Fallout 4 آوردیم”
    یکی از خسیس ترین شرکت هاست این بثزدا , البته به نظرم مایکرو اوله از نظر خساست چون اون همه پول داره و استفاده نمیکنه. چجوریم میگه از موتور اسکایریم استفاده کردیم , اگه یکم سر کیسه رو شل میکرد و کار بیشتری رو فالوت انجام میداد شاهد یکی از بهترین های نسل بودیم (نسخه ی سه از خیلی جهات بهتر بود البته) , مهمترین اشکالاتش گرافیک و باگاش بودن , نمیدونم مشکل این بثزدا چیه که کار آسون بازی رو خراب میکنه مثلا انیمیشن ها رو خشک تحویل میده , گرافیک و … :pain:

  • nfs3forever گفت:

    به نظر من بهترین ریمسترهای تاریخ یکی رزیدنت اویل یک گیم کیوب بود که البته درواقع ریمیک بود . دوم مورتال کمبت ( ۹ ) که اساسا مورتال کمبت رو از هر لحاظ متحول کرد

  • nfs3forever گفت:

    به نظر من سه بازی باید ریمستر بشن ( یا درواقع ریمیک ) :
    ۱ کال آف دیوتی سه
    ۲ نید فور اسپید سه و حتی دو
    ۳ رزیدنت اویل دو و سه که البته مثل اینکه کپکام واقعا داره ریمسترشونو میسازه

پیت هاینز: بتسدا ترجیح می‌دهد برروی بازی جدیدی کار کند تا عناوین قبلی را ریمستر نماید - گیمفا