حالت واقعیت مجازی Resident Evil 7 نسبت به E3 بهبود یافته است
در E3 2016 بود که Resident Evil 7 معرفی شد و با دید اولشخص باری دیگر پا به میادین بازیهای ویدئویی گذاشت. ضمن معرفی و ارائهی تریلر، دمویی هم از این عنوان منتشر شد و توانستیم آن را در واقعیت مجازی تجربه کنیم که جزوی از نسخهی کامل Resident Evil 7 هم خواهد بود. با این حال، نسخهی دمو هم چون چیز کاملی نیست، ایراداتی داشت و شکایتها و انتقاداتی هم شد و خوب بهینهسازی نشده بود. حال ظاهرا اعلام شده که حالت واقعیت مجازی این عنوان نسبت به دموی E3 بهبود یافته که میتوانید در ادامه از جزئیات بیشتری مطلع شوید.
از آن زمان، یعنی E3، کپکام پافشاری کرده و با استفاده از بازخوردها و پیشنهادات، سعی در بهبود حالت واقعیت مجازی Resident Evil 7 داشته است. تهیهکنندهی این بازی، مسچیکا کواتا در مصاحبهای با وبسایت مترو، از رسیدگی به انتقادات و تیم سازنده گفته است:
ما چیزهای زیادی از نمایش حالت واقعیت مجازی در E3 آموختهایم و نسخهای که در گیمزکام و غرفهی سونی بهنمایش گذاشتیم، واقعا نسبت به قبل بهبود یافته بود و مانند دموی E3 نبود.
او همچنین ادامه داد:
ما از آن دمو، آموختیم که چه نوع تنظیمات، بهینهسازی و کیفیتی نیاز داریم تا هرچه تعداد از بازیکنان که ممکن است، با آن راحت باشند و لذت ببرند.
ما میخواهیم تا به بررسی محیط بازی بپردازیم و به جاهایی در Resident Evil بریم که حس آنچنان زیادی را القا نمیکنند. ما بهینهسازیهایی انجام داده و چیزهایی را بهبود بخشیدهایم؛ مانند سرعت راهرفتن شخصیتها و طراحی دوربین بهصورتی که صاف نباشد و با توجه به زاویهی حرکت شما زاویهی آن هم تغییر یابد، و جداسازی جنبش محور افقی در آنالوگ از محور عمودی. تمامی این بهبودها و تنظیمات کوچک بعد از E3 هستند. من فکر میکنم که واقعا به میزان راحتی هرچه بیشتر تجربهی بازی افزودهایم.
در آخر لازم بهذکر است که Resident Evil 7 در ۲۴ ژانویهی ۲۰۱۷ (۵ بهمن) برای رایانههای شخصی، ایکسباکسوان و پلیاستیشن عرضه خواهد شد و همچنین از پلیاستیشن ویآر پشتیبانی میکند و دارای حالت واقعیت مجازی خواهد بود.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
- آپدیت بهینهسازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد
- مدیر عامل Take-Two: فرنچایزهای محبوب در نهایت محو خواهند شد؛ برای موفقیت به IPهای جدید نیاز داریم
نظرات
اسم رزیدنت ایول امد یادی کنم از یکی از برترین بازی های نسل قبل که در سبک رزیدنت ایول۴ بود و میتونم بگم یکی از قوی ترین داستان ها و شخصیت پردازی ها رو داشت و زامبی محور هم بود نام بازی”Deadly Premonition” بود محشر بود محشر، از لحاظ گرافیکی ضعیف بود ولی توی موسیقی- داستان پردازی و شخصیت پردازی فکر نمیکنم دیگه مثلش رو ببینیم شخصیت های یورک-جورج و ایمیلی- و …. فوق العاده بودن و اگر توی تاریکی بازیش میکردین کاملا حس ترس رو القا میکرد داستان بازی کاملا معمایی و پیچیده بود درباره کشته شدن د.ختر های جوان شهر بود و اتفاقات بعدش یادش حسابی بخیر دوستانی که علاقه مند به این سبک هستن به هیچ عنوان از دستش ندن
من امیدی به این بازی ندارم , رزیدنت اویل رو نابود کردن
کم کم کپکام داشت نا امید میکرد ما رو مخصوصا با این ریمستر های مسخرش که هرچی بازی داشت رو ریمستر می کرد و دلیل اصلیش هم نادانی طرفدار که میرفتن میخریدن ، اگه یه ریمستر طرفدارا ازش استقبال نمیکردن انقدر گستاخانه به این کار زشتش ادامه نمیداد!
تنها چیزی که میتونست ترغیب کنه منو تغییرات بزرگ بود که خوشبختانه تغییرات زیادی تو این نسخه هست و نشون میده کپکام سر عقل اومده ، منم به عنوان یه طرفدار قدیمی براش ارزوی موفقیت دارم
این بازی اصلا زامبی نداره 😕 تو اخرین تریلر یارو داشت از دست یه زنیکه فرار میکرد…خو کاشکی حداقل اسم رزیدنت رو از روش بردارن
ما دعا کردیم p.t زنده بشه، یجورایی این اتفاق با معرفی این بازی افتاد اما در سطحی پایین تر از p.t. ولی از اونور رزیدنتو ازمون گرفتن.ای کاش حداقل دوربینش سوم شخص بود.
این بازی بر اساس ترس هست نه اکشن اگه سوم شخص باشه مثلا ترس شما از ۱۰۰% به ۴۰% میرسه
یعنی انقدر تاثیر داره دوربین اول شخص و سوم شخص
اول شخص شدن بازی فقط بخاطر vr و بس. کسانی که vr ندارن از اول شخص شدن بازی هیچ نفعی نمیبرن، پس همون بهتر که سوم شخص میشد،این همه بازی سوم شخص داشتیم که حس ترس تأثیرگذاری داشتن، در کل این بازی حس و حال ی رزیدنتو نداره از تمامی جهات.
واووو!!!با vr چه شود!!!