سازنده بازی Final Fantasy 15 امیدوار است که در آینده بازیهای بهتری را بسازند
بازی Final Fantasy 15 دوره ساخت طولانی را پشت سر گذاشته است و تاخیر اعلام شده همین چند روز گذشته آن به این مدت افزوده است اما این بازی در نهایت تا مدتی دیگر عرضه خواهد شد و کلیه کارهای انجام گرفته برروی آن میتواند به عنوان پلی برای ساخت بازیهای بهتری از سوی سازندگان آن در آینده باشد.
در مصاحبهای با سایت Vice، کارگردان این بازی یعنی آقای هاجیمی تاباتا اعلام کرد که تیم سازنده این بازی از یک تجربه پایهای برای ساخت بازیهای آینده به عنوان تجارب خود از بازی Final Fantasy 15 برخوردار است. او گفت:
اکنون من انتظارات زیادی از کاری که اکنون قادر به انجام آن خواهیم بود براساس تجربهای که از بازی Final Fantasy 15 بدست آوردیم خواهم داشت. من فکر میکنم ما به عنوان یک گروه میتوانیم به جلو حرکت کنیم و حتی بازیهای بهتری بسازیم.
آقای تاباتا اعلام کرد که بازی Final Fantasy 15 منجر به انجام کاری از سوی آنها شده است که پیش از این در این سری بازی سابقه نداشته است و آن کار این بوده است که به عنوان قسمتی از مراحل ساخت آنها به قسمتهای مختلفی از جهان مسافرت و پیش از پایان ساخت بازی امکان صحبت با طرفداران بازی و رسانهها را داشتهاند. او گفت:
من فکر نمیکنم که چنین کاری پیش از این در مورد این سری بازی سابقه دار بوده باشد.
از مزیتهای سفرهای آنها کسب تجارب جدید مختلفی است که امکان الهام گرفتن از آنها در بازیهای آینده وجود خواهد داشت. او گفت:
من در لندن حضور داشتم، بعد از جلسهای که در مورد تاخیر بازی داشتیم. من یک روز مرخصی داشتم و شروع به راه رفتن در اطراف کردم و به این موضوع فکر میکردم که چه کارهای دیگری را میتوانستیم در این بازی یا بازیهای آینده انجام دهیم. من در حال مشاهده معماری اروپاییها بودم و به این فکر میکردم که امکان ادغام آنها با بازیها وجود خواهد داشت تا این فانتزیها را واقعی تر و خارق العاده تر کنیم. واقعاً الهام بخش بود.
آقای تاباتا همچنین در مورد تنشی که ساخت بازی Final Fantasy 15 در زمانهای مختلفی برای آنها بوجود آورده است توضیحاتی ارائه کرد. این بازی برای یک دهه در دست ساخت قرار داشته است اما پیش از آنکه تجربهای تنش زا یا استرس زا بوده باشد یک تجربه سرگرم کننده بوده است. مراحل ساخت این بازی از آغاز تحت طراحی و نظارت تتسویا نومورا قرار داشت اما بعدها وظیفه کارگردانی آن به آقای تاباتا داده شد. کسی که برروی اسپین آف Crisis Core: Final Fantasy 7 و Final Fantasy Type-0 کار کرده است.
شرکت اسکوئر انیکس به پشتیبانی خود از بازی Final Fantasy 15 با انتشار بستههای دانلودی پس از عرضه این بازی ادامه خواهد داد اما طبق اعلام تیم سازنده، هیچ بازی از این سری در دست ساخت قرار ندارد. این بدین معنی است که بازی Final Fantasy 15 به عنوان نقطهای عطف برای این فرانچایز خواهد بود و این موضوع بدین معنی است که این بازی میتواند حکم ادامه حیات این فرانچایز را در داشته باشد یا حکم نابودی آن را. آقای تاباتا در این مورد اعلام کرد:
من فکر نمیکنم که بازی Final Fantasy 15 چه خوب باشد چه بد منجر به نابودی یا زنده نگاه داشتن این فرانچایز شود. فکر نمیکنم که چنین تصوری در مورد آن درست باشد.
پس از یک تاخیر مجدد بازی Final Fantasy 15 در تاریخ ۲۹ نوامبر (۹ آذر ماه) برای ایکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد. پیش از این آقای تاباتا اعلام نموده بود که قصد سه گانه سازی این بازی را ندارند.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
نظرات
خیلی به بازیش امید دارم لطفا نا امیدم نکن :yes:
فعلا آیندرو ول کن فقط همین لامصبو بده بیرون :evilgrin:
راجع به گی ها هم یه چیزی ازش میپرسیدین ببینیم چی میگه آخه
ناموساً فازت چیه؟ 😐
کی من یا ناجی؟
تو اگه قسمت ۳ انیمش با گیم پلی ۵۰ دقیقه ای رو میدیدی میفهمیدی