توضیحاتی از کارگردان هنری Titanfall 2 درمورد بخش تکنفره ارائه شد
وبسایت دوالشاکرز، گفت و گویی با کارگردان هنری Titanfall 2 در کلن آلمان و نمایشگاه گیمزکام داشته که از آن، اطلاعاتی نظیر نرخ فریم درنظرگرفتهشدهی این بازی بهاشتراک گذاشته شده است. علاوهبر این، جوئل امسلی، توضیحاتی درمورد بخش تکنفرهی این عنوان ارائه کرده که در ادامه میتوانید مطالعهیشان کنید.
با توجه به صحبتهای امسلی، در Titanfall 2 شاهد مکانهای متنوع و مناطق عجیب و غریبی خواهیم بود. تیم سازندهی بازی، ریسپاون، با دقت سنجیده که چگونه ارتباطتان با تایتان را ایجاد کند، پس او یک شخصیت یکبارمصرف و ساده نیست و چیزی خواهد بود که واقعا به آن اهمیت میدهید، اما درهمان زمان، آنها میخواستند تا پارکور پرسرعت را با خلبانان حفظ کنند. این یک مسئولیت و تعهد بزرگ بود.
درحالی که امسلی مدتزمان دقیق بخش تکنفرهی Titanfall 2 را اعلام نکرد، اشاره کرد که بیشتر از آن چیزی خواهد بود که همه انتظار دارند. این بخش، کاملا از قسمت چندنفره جداست و هردو بخش تکنفره و چندنفره، توسط دو تیم کاملا مجزای ریسپاون ساخته میشوند و با کار پشت سر هم، از ایدههای دیگر که بهاشتراک گذاشته میشود هم استفاده کرده و آنها را مورد اهمیت قرار میدهند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- منبع داخلی: دوران عناوین انحصاری ایکس باکس به پایان رسیده است
نظرات
صد درصد یکی از بهترین شوترای امسال و حتی شاید بهترین باشه :yes: :yes: ولی من خیلی به battlefield 1 امید دارم
بعد از اینکه علنی اعلام کردن واسهpc مثل کنسول بهینه سازی نمیکنن خیلی ازشون متنفر شدم
ببین اینا دیگه چقدر ..مغزن که بازی اول شخص رو واسه کنسول بهتر از pc بهینه میکنن آخه بی…اول شخص و Pc با هم پیوند خوردن اون وقت واسه کنسول بهینه میکنی
گفتن بتا را نمی دیم واسه PC
نگفتن بهینه اش نمی کنیم…:/
EA و غیر بهینه؟O_o :dazed:
شما متن کامل خبر قبلی رو بخون بعد متوجه میشی
فقط گفته بهینه سازی برای پی سی سخته. نگفته که بهینه نمیکنیم. و چون تا حالا درست حسابی بهینه نشده برای پی سی بتا نمیدن بیرون.
از وست و زامپلا انتظار بخش تک نفره ی بهتری داشتم ولی تریلر ها رو که دیدم انتظاراتم رو آوردم پایین ولی هرچی که هست بهتر از بتلفیلد ۱ هست این بازم چندتا تریلر از بخش تک نفره داده بیرون بتل همونم روش نشده بده بیرون