اولین دارنده No Man’s Sky بابت مشکلات فنی و باگ در پلی‌استیشن ۴ شاکی است - گیمفا
اولین دارنده No Man’s Sky بابت مشکلات فنی و باگ در پلی‌استیشن ۴ شاکی است - گیمفا
اولین دارنده No Man’s Sky بابت مشکلات فنی و باگ در پلی‌استیشن ۴ شاکی است - گیمفا
اولین دارنده No Man’s Sky بابت مشکلات فنی و باگ در پلی‌استیشن ۴ شاکی است - گیمفا
اولین دارنده No Man’s Sky بابت مشکلات فنی و باگ در پلی‌استیشن ۴ شاکی است - گیمفا
اولین دارنده No Man’s Sky بابت مشکلات فنی و باگ در پلی‌استیشن ۴ شاکی است - گیمفا

اولین دارنده No Man’s Sky بابت مشکلات فنی و باگ در پلی‌استیشن ۴ شاکی است

آرش سعادتمند
۱۳:۰۷ ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
اولین دارنده No Man’s Sky بابت مشکلات فنی و باگ در پلی‌استیشن ۴ شاکی است - گیمفا

چند روز بیشتر به عرضه بازی No Man’s Sky باقی نمانده است که یک سری افراد موفق به تهیه اولین نسخه‌های این عنوان شده‌اند. شخصی با نام کاربری Daymeeuhn در سایت Reddit قبلا توضیحاتی در رابطه با تجربه خود ارائه کرده بود و حال این بار به شکایت از مشکلات فنی متعدد کرده است. برای توضیحات تکمیلی با گیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.

Daymeeuhn گفته است که تاکنون حدود ۳۰-۲۰ ساعت صرف تجربه No Man’s Sky کرده و هم اکنون در وسط کهکشان قرار دارد. او می‌گوید که به خاطر یک منبع در دسترس که به راحتی هم بدست می‌آید، شما می‌توانید به دفعات پرش پیچشی (warp jump) داشته باشید که این مهم پیشروی شما را بسیار سریع می‌کند.

این فرد در ادامه تازه‌ترین توضیحات خود، از مشکلات فنی مختلفی گفته که گریبان‌گیر نسخه پلی‌استیشن ۴ شده‌اند. Daymeeuhn می‌گوید تاکنون حدود ۲۰ بار بازی او به طور کامل کرش کرده است که اکثرا هم در زمان انجام پرش پیچشی به وجود می‌آید و به همین خاطر، توصیه می‌کند که بازی خود را به دفعات ذخیره (save) کنید تا پیشروی خود را ناگهان از دست ندهید.

در بحث باگ Daymeeuhn به اسپاون شدن موجودات دریایی به صورت عمودی در دریا اشاره کرده است و می‌گوید که ۸۰ درصد مواقع، موجودات دریایی بزرگ به همین وضع ظاهر می‌شوند که اصلا جذاب نیست. از طرفی ارتقاهای Beam برعکس عمل می‌کنند به طور مثال، به جای اینکه سرعت افزایش حرارت کاهش یابد، بدتر بیشتر می‌شود یا زمانی که عملیات استخراج در معدن باید سریع شود، کندتر عمل می‌کند.

موضوع مورد بحث دیگر که از طرف این فرد خسته کننده خطاب شده، پیدا کردن بسیار سخت آیتم‌های ارتقا برای سفینه است که معلوم نیست به باگ مربوط می‌شود یا خیر. این جای سوال است که آیا باید با سفینه‌هایی کار کنیم که یک چهارم ظرفیت لباس، فضا برای آیتم‌ها دارند؟

ظاهرا مشکلات زیاد دیگری هم گریبان گیر No Man’s Sky هستند که Daymeeuhn صرفا امیدوار است برای آنها، یک بهینه‌ساز روز اول عرضه شود وگرنه اوضاع مناسبی را شاهد نخواهیم بود.

البته No Man’s Sky ظاهرا تماما هم عذاب آور نبوده چرا که این فرد می‌گوید هیچ یک از سیاره‌ها حتی ذره‌ای مشابه هم نیستند و واقعا تفاوت‌ها مشاهده می‌شود. این مسئله نشان از صحبت‌های صحیح سازندگان پیرامون تنوع در تولید سیاره‌ها دارد.

Daymeeuhn همچنین گیم‌پلی نبرد سفینه‌ها در بین سیارات را تحسین کرده است و می‌گوید که نه خیلی طولانی بوده و نه خیلی کوتاه، بلکه زمان آن به خوبی کار شده است.

No Man’s Sky در ۹ اوت (مصادف با ۱۹ مرداد) برای پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود و دو روز بعد هم به رایانه‌های شخصی خواهد آمد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اولین دارنده No Man’s Sky بابت مشکلات فنی و باگ در پلی‌استیشن ۴ شاکی است - گیمفا
اولین دارنده No Man’s Sky بابت مشکلات فنی و باگ در پلی‌استیشن ۴ شاکی است - گیمفا
اولین دارنده No Man’s Sky بابت مشکلات فنی و باگ در پلی‌استیشن ۴ شاکی است - گیمفا
اولین دارنده No Man’s Sky بابت مشکلات فنی و باگ در پلی‌استیشن ۴ شاکی است - گیمفا
اولین دارنده No Man’s Sky بابت مشکلات فنی و باگ در پلی‌استیشن ۴ شاکی است - گیمفا
اولین دارنده No Man’s Sky بابت مشکلات فنی و باگ در پلی‌استیشن ۴ شاکی است - گیمفا
اولین دارنده No Man’s Sky بابت مشکلات فنی و باگ در پلی‌استیشن ۴ شاکی است - گیمفا
اولین دارنده No Man’s Sky بابت مشکلات فنی و باگ در پلی‌استیشن ۴ شاکی است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اولین دارنده No Man’s Sky بابت مشکلات فنی و باگ در پلی‌استیشن ۴ شاکی است - گیمفا