چیزهای جدیدی که میتوانید انتظار دیدن آنها در Tekken 7 را داشته باشید
اکنون، Tekken 7 برای انتشار برروی رایانههای شخصی و کنسولهای نسل هشتِ ایکسباکسوان و پلیاستیشن ۴ تایید شده و خیلی از طرفداران، امیدوار هستند تا عنوانی با محتوایی کامل و جذاب را شاهد باشند. باندای نامکو، بهتازگی چیزهای جدیدی را بهاشتراک گذاشته که شاهد آنها در Tekken 7 خواهیم بود. در ادامه با ما همراه باشید.
بهتازگی، پلیاستیشن بلاگ مصاحبهای با کاتسوهیرو هارادا داشته که او درمورد چیزهای جدیدی که به Tekken 7 اضافه میشوند، صحبت کرده است. هارادا همچنین گفته که در بخش داستانی این عنوان، شاهد میانپردههای تعاملی خواهیم بود و شما مجبور به تصمیمگیری سریع برای جلوگیری از آسیب بیشتر هستید. او گفته است:
ما میخواستیم تا به سختیِ بازی، بدون اینکه بازیکن از مبارزه دور شود، اضافه کنیم؛ اما همچنین این عنوان را طوری میسازیم، که وقتی مشغول بازی نیستید، تماشای آن حتی جالبتر شود.
در Tekken 7، شاهد محیطهای مخرب بیشتر و آبوهوای پویا خواهیم بود. یکیدیگر از ویژگیهای جدیدی که بازیبازان آرکید با آن آشنا خواهند شد، حرکت Rage Art است. Rage Art، نوعی حرکت پایانی است و میتوانید از آن در موقعی که سلامتیتان کم بود، استفاده کنید. ویژگی بعدی، Power Crush است و نوعی حملهی دفاعی وحشیانه بوده که به شما اجازهی تکمیل حرکتتان، حتی اگر ضربه خورده باشید را میدهد.
لازم بهذکر است که Tekken 7، دارای شخصیتهای جدید و علاقهمندیهای بسیاری از طرفدارن است. شخصیت آکوما، منحصربهفردترین چیزی است که به این عنوان اضافه خواهد شد و هارادا قول داده تا بیشاز حد قدرتمند نشود. او گفته که شما قادر به گریز از پرتابههای این شخصیت خواهید بود، پس جای نگرانیای نیست. همچنین آکوما در داستان این عنوان هم حضور دارد و باید شاهد آن باشیم.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
مثل ابنکه بازم قراره بیفتم حالا خدا کنه شهیور قبول شم
شهریور
یک باز ی فایتینگ بی نظیر ، که همیشه خوب عملکرده است .
حداقل یه بتا میدادین
مردیم از بی تکنی رو نسل ۸ :reallypissed:
ادیکولو رو بیارن.
خیلی هارو هنوز نیووردن
هیچی هم ازشون نمیگن
دوستان من به دلایلی تا الان میلم نکشیده که توی نسل هشتم سبک فایتینگ بازی کنم
اما احتمالا تو این چند روز میخوام بگیرم و با دوستان انلاین بزنم
حااا سوالی که دارم اینه به نظرتون حالا که با اشنا ها میخوام انلاین بزنم STREET FIGHTER بگیرم یا MORTAL؟
واقا نمیشه چیزی گفت بستگی به خودت داره وای به نظر مورتال بهتره
من که فعلا با SFV انلاین میزنم (نظر شخصی)
دیگه همه میدونن Mortal Kombat توی سبک فایتینگ فوق العاده ست :inlove:
نباید داستانشو این همه کش بدن بنظر من
باید این خط رو تموم کنن و برن سمت یه خط جدید و گرنه مثل مورتال میشه که هر نسخه باید کارکتر های مرده رو زنده کنن!
کدوم فرانچایزی تو این سبک شما دیدی که بیاد و کارکترایی که این همه زمان روی استایل مبارزه و کامبوهاشون شون صرف شده رو حذف کنه؟ مطمـءـناً هر کدومشون کلی طرفدار دارن این مبارز ها و یادگیری و مسلط شدن به هرکدومشون کلی زمان می بره. داستان اصن ملاک نیست تو سبک که بخوان کشش بدن یا تمومش کنن.
منظورم رو نگرفتی
مورتال رو ببین گورو و کینتارو و میلینا و امثالهم رو ده بار کشتیم و باز هم اوردنشون چون چیزی برای تعریف ندارن!
ولی تکن نه مثلا جین پاچ رو همون موقع کشتیم بعدشم – خدافظ!
بله بازی که روی کنسول میاد باید قاعده و داستان داشته باشه و در سطوح دیگر گرافیک و گیم پلی …
و گر نه ملت میرن یه کنسول ارکید میخرن مثل یخچال میزارن یه گوشه و گیم پلی رو تجربه میکنن
بازی باید ارزش ۶۰ دلار رو داشته باشه مثل ویچر ۳ یا فال اوت یا حتی مورتال اکس هم بنظر من خوب بود
البته چندتا از کاراکتر ها رو هم مورتال حذف کرد سایرکس و سکتور و نوب و اسموک و سیندل و اینها که هم خوب بود هم بد!
– عمق داستان با توجه به ژانر تغییر می کنه, تو سبک فایتینگ هرچقدم داستان آبکی یا شلخته باشه اهمیتی نداره. چون پنجاه شخصتا کرکترُ توی یک خط داستانیِ منسجم گنجوندن عملی نیست. همون اندازه که سبک ریسینگ به داستان احتیاج داره, سبک فایتینگ به داستان احتیاج داره (شاید یخورده بیشتر)
– جین پاچ کرکتر میهمان بود, قابل بازی نبود چون بیش از حد قوی بود و بالانس بازیو گِل هم می ریخت. یه سری کرکتر ها هم چون جذابیتی نداشتن و نچسب بودن حذف شدن مث اوگر و اون پروفسور کچله (اسمشو یادم نیست ماله تکن ۳ بود)
جای یه مکانیزم دفاع درست و حسابی همیشه خالی بود, امیدوارم پر بشه.
به امید بازگشت به ریشه هاش. یه حسی بهم میگه بازی خوب از اب در میاد :yes:
از چه جهتی از ریشه فاصله گرفته؟!یکم واضح تر بگید ما هم بفهمیم خب!
ولش کن کسی که تکن باز نیست نمیفهمه
اون اوایل دلیل اینکه من تکنُ به بقیه ی بازی های تو این سبک ترجیح دادم, ملس بودنش بود. نه آنچنان واقع گرایانه بود نه خیلی فانتزی. اما توی این ۳ نسخه ی آخر یخورده به فانتزی متمایل شده. منم اگه به ریشه هاش نزدیک تر بشه بیشتر می پسندمش.