یوبیسافت یک استودیوی جدید به نام Ubisoft Philippines را در آسیای شرقی افتتاح میکند
با خلق عناوین جدید و البته بزرگ، تعداد استودیوها و کارکنان آنها بیشتر و بیشتر میشوند. این موضوع در مورد شرکت یوبیسافت به خوبی صدق میکند. IP های بزرگی مانند Assassin’s Creed ،Watch Dogs و The Division قطعا برای ساخته شدن نیازمند کارمند و توسعه دهنده زیادی هستند. حال، یوبیسافت اعلام کرده است که یک استودیوی جدید در آسیای شرقی تاسیس کرده که Ubisoft Philippines نامیده میشود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وبسایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.
در خبری جدید، یوبیسافت اعلام کرده است که استودیویی به نام «یوبیسافت فیلیپینز» تاسیس کرده است که در واقع در Santa Rosa و خارج از پایتخت فیلیپین، مانیلا است. این استودیو رسما در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ افتتاح میشود. یوبیسافت اشاره کرده است که استودیوی Ubisoft Philippines در سال اول فعالیت خود ۵۰ کارمند خواهد داشت و با دیگر استودیوها برای کمک در ساخت عناوین AAA کنسولی همکاری میکند. چیپ گو، مدیر این استودیوی جدید در بلاگ یوبیسافت این طور گفته است:
«هر روز در کشور فیلیپین مردم به دنبال فرصتهای ناب این کشور را ترک میکردند. هشت سال پیش، من یکی از آن افراد بودم و هماکنون بسیار خوشحال هستم که میتوانم تجربه خود را در توسعه بازیهای AAA را به خوبی منتقل کنم.»
گو همچنین ادامه داد:
«ما شور و اشتیاق زیادی برای این تیم جدید داریم. تیمی که در خلق یعضی از بزرگترین و محبوب ترین عناوین یوبیسافت نقش خواهد داشت. ما به تواناییهای خود اطمینان داریم و با این تیم توانا به رویارویی با چالش ها میرویم.»
همانطور که گفته شد، یوبیسافت فیلیپینز در سه ماه دوم سال ۲۰۱۶ افتتاح میشود.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی Hellblade 2 منتشر شدند
- گزارش: فروش ۵ برابری PS5 نسبت به Xbox Series X/S در سه ماهه اول ۲۰۲۴
- تریلر رونمایی Assassin’s Creed Shadows در یوتیوب بیش از ۲۲۳ هزار دیسلایک دارد
- بازیکنان ژاپنی از Assassin’s Creed Shadows ناراضی هستند
- رتبه بندی ۱۰ شخصیت قدرتمند در دنیای انیمه
- منبع داخلی: Xbox تبدیل به یک ناشر چند پلتفرمی خواهد شد
- با انتشار تریلری سینمایی از Assassin’s Creed Shadows رونمایی شد + تاریخ عرضه
- شایعه: کنسول بعدی Xbox در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد
- پروسه ساخت بازی Hellblade 2 از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- نیمی از کاربران پلی استیشن هنوز پلی استیشن ۵ تهیه نکردهاند
نظرات
چرا فیلیپین این جا پر از ایدس
مگه تو فیلیپین نیست ایده؟ |:
چون مالیت کمتری می ده
این جا بیشتره
بیاد کشوری که ۹۰% گیمر هاش کرکی باز هستن؟ قانون کپی رایت تو ایران نباشه یوبی سافت حتی دسشویی هم تو ایران نمیزنه
خوبه یوبیسافت روز به روز داره بزرگتر میشه .امیدوارم موفق باشند
واقعا که این شرکتا دارند در خارج روز به روز پیشرفت میکنند اونوقت یه نگاه به ما بنداز.من شدیدا نامیدم :-(( :-((
ما اینجا استعداد کم نداریم محدودیته!از محدودیت های حق نشر و عدم پشتیبانی مالی بگیر تا ممنوعیت در باره پرداختن به مسائل سی ا سی تحریم های نرم افزاری عدم بازاریابی به صورت بین المللی و… و حتی محدودیت در استفاده از شخصیت مونث (!) با این اوصاف نمیتونیم پیشرفت کنیم
نظر شخصیم اینه که (ممکنه اشتباه باشه)ما قبل از بازی سازی باید بریم تو کار انیمیشن…هنوز یه انیمیشن درست حسابی نمیتونیم بسازیم که بره رو پرده سینما اگه هم بسازیم ازش حمایت نمیشه…
آی گل گفتی. هنوز که هنوزه یادم نرفته شاهزاده روم عجب مزخرفی بود! 😐 یجورایی بدترین انیمیشن پر هزینه ای بود که دیدم. خیلی مزخرف بود. 😐
ابر لایک :yes:
Unreal جون گل گفتی
بله درسته واقعا با این محدودیت ها پیشرفت کردن سخته. :yes: :yes:
آدم همیشه تو محدودیت ها ستاره میشه 😎
همه ی اینایی که گفتید درسته ولی اگه یه اسپانسر خوب برای شرکت پیدا بشه شرکت هم بازی رو به صورت بین المللی منتشر میکنه و اون محدودیت هایی هم که شما گفتید بی اثر میشن
به نظر من محدودیت محتوا کمترین مشکل به بازی سازا می زنه اما بیشترین هیاهو در موردش هست و این بی انصافیه … یکی از بزرگترین مشکلات ما نداشتن مدیریت درست تو این عرصه هاس که زنجیره وار باعث مشکلات دیگه میشه مثل تکنولوژی پایین، دانش نه چندان بروز بازی سازا،امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، فرهنگ سازی برای خرید اورجینال،نداشتن سوددهی مناسب و ….احتمالا خیلیاتون همون یه خط اول که بخونین بهم منفی بدین اما بارها دیدم که می گن فلان چیز ممنوع نباید تو بازیا باشه اما اما یه مدت بعد دیدم بازی با همون مولفه های ممنوع که دوستان گفتن از سازمان مجوز گرفته خیلی از بهترین بازیا با کمی تغییر جزئی از سازمان به راحتی مجوز می گیرن …خیلی از بازی سازای ما توی پلتفورم گوشی نشون دادن خلاقیت زیادی به کار نمی برن و این مهم ترین چیز برای ساخت یه بازی…امیدوارم دوستان منطقی به صحبتام نگاه کنن 😉
یه دوست عزیزی بود زیر یکی از پست های دیویژن از حرصش گفت یوبی قراره به حراج گذاشته بشه بهش گفتم منبع بده لطف کردن بهم گفتن بی منطق 😐
الان پیداش نیست اینو ببینه
فکر کنم آواتارش عکس کراش بود و می گفت اخبار خریده شدن یوبی سافت رو توسط یه شرکت نمیدونم چی چی بزارین.
سوالی که اینجا برام پیش میاد
اینایی که استخدام میشن. خوب صد در صد مهارت دارن و تحصیل کردن
اما تا چه اندازه؟مثلا لیسانس؟دکترا؟
ممکن هست کسانی که تو استودیوهای معروف و خوب هستن اعضای سازنده بازیشون همشون فوق لیسانس یا بالاتر خونده باشن که اینقدر بازیشون بهینس ؟
اصلا یکی هست توضیح بده در باره رشته تحصیلی بازیسازی یا مربوط به عنوان کار بازیسازی
مدرک که صد درصد تاثیر داره و دانشگاهی که فرد در اون درس خونده و ..
و همچنین به کار هایی که در دوران دانشگاه انجام داده و یا ایده هایی که به اون پرداخته
اما از یه طرف بعضی از افراد بخاطر بعضی از کار هایی که انجام دادن در این صنعت (مثل فردی که یه ماد برای اسکایریم ساخت و تونست با این ماد داخل بتسدا استخدام شه )
و …
البته معمولا افراد در ابتدا داخل شرکت های نوپا کار می کنند و اگر ایدشون خوب باشه و سود خوبی برای اون شرکت نوپا بوجود بیاره مسلما شرکت های بزرگ هم به فکر استخدام اون فرد می افتن
الته باید بگیم بعضی موقع ها بخاطر محدودیت ها ی اون شرکت شاید اون ایده انجم نشه و ..
و یا حتی خودشون می تونن شرکت تاسیس کنن که دیگه این بهترین نوعه 😀
مثلا من میتونم نویسنده بشم 😀
تین جور آدم ها گاهى مدارکشون رو از خود شرکت هاى تولیدى مى گیرن. مثلا یه تیم مهم جلوه هاى ویژه توى استرالیا هست که هر سال به مدرسه هاى سطح بالاى سطح استرالیا مى یاد و به بچه هاى سال ١٠ فرم ثبت نام مى ده. شما مى تونید تو دوسال باقیمانده توى کلاس هاى خودشون درس بردارید و بعد از پایان سال در صورتى که هنوز تمایل داشته باشید و البته نمره هاى خوبى هم بگیرید وارد کار با شرکت بشید. فکر مى کنم شعبه استرالیاى تیک تو هم از همین روش استفاده مى کنه. البته درس خوندن تو هر رشته اى کمک مى کنه ولى بیشتر این افراد از سن دبیرستان وارد این حرفه مى شن.
فیلیپین جمعیت بسیار زیادی داره پس با توجه به جمعیتش بازار با پتانسیلی هم خواهد بود :blush:
این تحریم ها کامل برداشته بشه
یه استودیو تو ایران هم بزنند 😛
باش تا صبح دولتت بدمد…………………
هی اخه تا کی حسرت بخورم ی شرکتم تو کشور ما بسازن یعنی اگه میشد از بس عاشق کاراشون بودم حاضرم واسشون مفتکی تی و جارو بکشم
اگه دنبال ایده ای بیا اینجا .تو ایران خیلی بیشتر از کشورای دیگه از کشور خارج میشن با کلی ایده.البته شک دارم ا.ر.ش.ا.د حتی به یکی از بازیهاش هم مجوز بده.مثلا میگه صهیونیستیه
😐 😐 😐 صهیونیستی نیست ولی تمام بازی هاش صحنه داره.حتی ریمن!
اون پروفایل عوض کن میبینمش یاد دریل می افتم که باید تا دوشنبه صبر کنم ببینیم زنده هستی یا مرده
گفت فیلیپین یاد بهروز عشقی افتادم 😀 :laugh:
نسل جدید پورت های جدید یوبی سافت :laugh: :laugh:
یک شرکت دیگر برای تخلیه جیب مردم با بازی های سالیانه
فکر کنم چن سال دیگه یوبی سافت انقدر شرکتاش زیاد شن که ماهی یه اساسین بده بیرون با پورت طلایی و بدون باگ 😀
داداش با گوشی نوشتم سوتی دادم ببخشید منظورم یه شعبه دیگه بود
یوبی خداشاهده دمت گرم خیلی خوب منابع خنده و شادی رو به ارمغان میاری
قبل از انتشار سیندیکیت: مشکلات یونیتی در سیندیکیت وجود نخواهند داشت
الان منظوره شو فهمیدم ….. بدترشو به ارمغان اورده :rotfl: :rotfl: :rotfl:
د گم به! سندیکیت یه باگ نداشت.
نه اصلا باگ نداشت فقط یه خورده باگ گرافیکی و بعضی اوقات هم وقتی وارد sneak مد میشدی کلاه ها رو هم میافتاد ….. بعضی وقت ها هم یک ان پی سی غیب میشد ……پورت هم که عالی …. گرافیک دانگرید شده …. برای اجرای بازی به صورت بهتر امدن یه سری اپشن مثل. سایه ابرها روی زمین رو برداشتن ….. اپشنی که بلک فلگ هم داشتش …… الان بهترین بازی یوبیسافت فقط دیویژنه … شما هم از یوبی طرفداری کن … احیانا از فامیل رئیس شرکت یوبی نیستی
اگه انویدیا فناوری اختصاصی گیم ورک رو ایجاد نمیکرد یوبی هنوز تو گرافیک اساسین کرید یک میموند :sick:
توی سایت اپارات یه ویدیو هایی وجود داره که توشون باگ ها و سوتی های بازی هارو نشون میده
زمانی که واچ داگز دو بیاید تعداد این ویدیو ها چند برابر میشه …..
زمان انتشار یونیتی (که با اون همه مشکلات من براش احترام قائلم ) همه به یوبی سافت میگفتند باگی سافت …. حالا جدیدا اسمش به دلقک سافت تغییر کرده
چن وقت پیش یه مقاله تو گیمفا منتشر شددرباره شیردوشی یوبی بود حقا که راست بود
مردین جواب بدین ببینم چی دارین بگین
ماسکا. :no: :no: :reallyangry: ترجمه:مسخره
یوبی سافت تا صنعت بازی رو خ.ز نکنه ول کن نیست
مطمئن باش دریل نمرده .غصه نخور
بکوب دیسلایکو بکوب تا خنک شی حرف حق تلخه