جنبههای مخفیکاری The Last of Us در Uncharted 4 هم وجود دارند
با نزدیکتر شدن به تاریخ انتشار عنوان Uncharted 4: A Thief’s End، اطلاعات بیشتری از اینکه بازی در زمان عرضه چه حرفهایی برای گفتن دارد بهدست میآوریم. چندی پیش صحبتهایی از کیفیت گرافیکی بسیار خوب بازی شد. ناتی داگ، سازنده این عنوان به علت ایجاد گرافیکی خیرهکننده در بازیهای خود، بهخصوص در عنوان The Last of Us که یکی از بهترین گرافیکها را در میان کنسولهای چند سال اخیر را دارا بود مورد ستایش بسیاری قرار گرفته است.
اما گرافیک بسیار خوب تنها چیزی نیست که عناوین The Last of Us و Uncharted 4: A Thief’s End در آن مشترک هستند. بهنظر میرسد برخی از جنبههای مخفیکاری و هوش مصنوعی در عنوان Uncharted 4: A Thief’s End وجود دارد که مشابه آنها را در بازی The Last of Us مشاهده کرده بودیم.
ویلون برینک (Waylon Brinck)، کارگردان فنی و هنری این عنوان در استودیوی ناتی داگ، بهتازگی در رابطه با شباهتهایی که بین دو عنوان The Last of Us و Uncharted 4: A Thief’s End وجود دارد صحبتهایی داشته که آنها را در ادامه میخوانید:
دشمنان قرار است باهوشتر باشند. ما تعداد زیادی از جنبههای مخفیکاری در The Last of Us را وارد Uncharted 4: A Thief’s End کردیم پس بازیبازان انتخابهای بیشتری در مبارزات خواهند داشت. شما در واقع میتوانید از دشمنان دوری کرده و نگذارید تا آنها شما را ببینند و فقط کافی است بدون رویارویی با دشمنان از بین آنها رد شوید.
تیم سازنده همچنین گفتند که هوش مصنوعی بازی طوری ساخته شده تا بازیبازان مجبور شوند روند بازی کردن خود را تغییر دهند. با تمام اینها، بهنظر میرسد این عنوان قرار است آنطور که تبلیغ میشود خوب باشد. مدت زیادی تا عرضه Uncharted 4: A Thief’s End باقی نمانده و طرفداران میتوانند در ۱۰ مه ۲۰۱۶ (سهشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۵)، این عنوان را تجربه کنند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
😯
من بشخصه دوست دارم دشمن هارو(خصوصا تو انچارتد) سوراخ سوراخ کنم بعد رد بشم از اون منطقه. اما خیلی خوبه که این امکان رو به کسایی که مخفی کاری دوست دارن میده که از بازی بیشتر لذت ببرن
منم چون دوست داشتم ریتم سرعتیه بازی حفظ بشه سریع و مختصر مفید خلاصشون میکردم بره
اره متال نیست که یه خشاب واسه کلشون کافیه،مثلاً من خیلى خفنم :rotfl:
رو Crushing بازی میکنی ؟ اگر آره که هیچی خدا قوت ! اما اگر نه بذار رو این درجه سختی بعد ببین نظرت تغییر کرده یا نه 😀 :laugh: :yes:
داداش ناراحت نشی ولی این بازیا شاید برای تو سخت و challenging باشه و برا من که بلاد و تمام سولزارو رفتم و H&Sبازم اصلا سخت نیست.
Ng black
Dmc 3
contra
Super meat boy
وقتی اینارو بری دیگه کمتر بازی میمونه که برات سخت باشه
هر دم از این باغ بری می رسد :yes:
بابا لامصب بیا دیگه! از سقفم زد بالا انقدر هایپ کردی :-/ صبر کردن براش بسی سخته!
شما ثدرام جان که برای بازی نکرذنش صبر میکنی
اینو قول میدم بازی کنم 😀
ایا به خوبی تلو میشه + نمیشه – 😐
آخه فضاش کلا با تلو فرق داره! نتین شخصیت شوخ طبعی داره اما لست یه گیم احساسی فوق العاده کم نظیره! به نظر من نمیشه مقایسه کرد ولی احتمال داره که توی سری خودش بهترین بشه
کار های ناتی از قوی به ضعیف توو نسل هفت(از نظر من)
انچ۲>تلو>انچ۳>انچ۱
هرکدوم نسبت به زمان خودشون عالی بودن
تلو که یه بازی معمولی بود ولی آنچاردت :shy:
تلو معمولی بود؟؟؟!!!! 😐 😐 😐
بیگ وینر ۲۰۱۳(انحصاری که بیشترین گوتی در یک سال کسب کرده).متا۹۵
۴۸مین بازی تاریخ از دید ign
یعنی با این حرفت تن تس در گور لرزید
اون بدبخت گور نداشت که 😀
حالا دیگه:-D
این طوری هم خوبه با این حرفت روح هنری و سم عذابید یاد سم وهنری میوفتم ناراحت میشم
چقدر ، اگه مخفی کاریش خوب کار شده باشه ( که به احتمال زیاد هست ) عالی میشه :yes: 😎 :inlove:
ایول :inlove: اصن استلث و مخفی کاری تو هر بازی نباشه بدرد نمیخوره 😛
منتظر ابر شاهکار فوق العاده ناتی داگ هستیم :yes:
یه چیزی ذهن منو درگیر کرده مقایسه گرافیک u1 با tlou (اولین و آخرین بازی ناتی داگ تو نسل هفت )مثل یه شوخی میمونه
حالا گرافیک آخرین باز ناتی توی نسل هشت چی میخواد بشه خدا میدونه 😮
wow :yes: عالی میشه :inlove:
انچ پراز افجار و تخریب پذیریه که به خاطر همین تلوازش بهتر بود ولی تلو بازی ای بود با تخریب پذیری بسیار پایین وانفجارهاش هم خیلی کم بود به خاطر همین گرافیکش بهتر بود اگر قرار باشه تلو دو بیاد گرافیکش سه برابر انچارتد۴میشه
amir47
عالی بود :yes: :yes:
خدایی عجب جمله ای گفتی خیلی پر معنا بود. واقعا بازی آخرشون تو نسل ۸ چی میشه وای :inlove: :inlove: طبق گفته خودشون حداقل ۲ تا ۳ بازی دیگه تو این نسل میسازن.
چیزی نمیشه.سخت افزار ps3 چند سال از خودش جلو تر بود
مخفی کاری تلو خدای مخفی کاریا بود
نوش جان سونی فن های عزیز
باید گفت جنبه های مخفی کاری انچارتد در لست اف اس وجود داشت.
آره تو تریلر بود
خیلی حال میده
:yes: :yes:
منتظر شاهکاری از هنگار ۱۳ باشید به نام……..
.
MAFIA 3
😎
شاید بعضی ها دوست داشته باشن سرانجام نیتن خوب تموم بشه ولی بنظرم اگه پایان غم انگیزی داشته باشه جاودانه میشه و برای همیشه تو خاطره ها میمونه…در مورد خبر هم بگم که گیم پلی این بازی همینجوری عالی بود و حالا که مخفی کاری توش پررنگ تر هم شده واقعا فوق العادست…
ممنون بابت خبر :yes: :yes:
مثل پایان خودت کریتوس جان.منم دوست دارم مرده باشی تا سه گانه در اوج زیبایی تموم بشه
حرف شما کاملا درسته…با این که خدای جنگ بهترین بازی عمرم بوده و هست و حاضرم هر کدوم از نسخه هاشو روزی حداقل یه مرتبه از اول تا آخر برم و خیلی دوست دارم حداقل یه نسخه دیگه رو با حضور کریتوس ببینم ولی به همون اندازه هم قبول دارم که مرگ کریتوس در آخر قسمت سوم به همون اندازه که غم انگیز و ناراحت کننده بود ولی به همون اندازه هم بازی رو تا ابد تو خاطره ها جاودانه کرد و یک پایان مناسب و درخور بود و از همین رو میگم که پایانی شبیه به اون برای نیتن هم میتونه سری بازی آنچارتد رو جاودانه کنه…هر چند که فراموش کردن شخصیت هایی مثل کریتوس و نیتن واقعا سخته و جای خالیشون همیشه احساس میشه…
داداش نسخه ی مورد علاقت چیه؟
خطاب به محمد…God of war 2
مثل دزموند.نمیدونم جرا خیلی ها ازش بدشون اومد اما اون برای نجات دنیا جونش رو فدا کرد.نیتن هم بمیره میشه مثل همون اما با این فرق که همه ازش خوششون میاد
یاد Illidanافتادم. 🙁
ربطى نداره ولى یادش افتادم 😐
منم همینطور!
امیدوارم هیچ کدوم از شخصیتاش نمیرن
یه پایانی باشه هیچ کس نمیره
پایان اینجوری خیلی باحال میشه:
بعد از ۱۰ سال نیتن میشینه برای بچش از دوران جوونی و ماجراجویی هاش تعریف میکنه
فوق العاده ای کلیشه ای.پایان باس غیر قابل پیشبینی باشه.حالا هر چی میخواد باشه
حالا هر پایانی باشه ولی کسی نمیره……
چهره جوونی و پیری نیتن اینجوری همیشه تو یادها میمونه و جاودان میشه
ادم ها مرده پرستن.این یه قانونه داداش هیچ مثال نقضیم نداره.یه قهرمان مرده خیلی تاثیرگذارتر از یه زندشه
نسخه های قبلی که نهایت چند ثانیه میشد مخفی موند از دید دشم-ن و بعد اون دیگه خبری از مخفی کاری نبود.کلا این بازی از نظر گیم پلی با t-h-e l-a-s-t o-f u-s فرق داره و برعکس اون بازی که فشنگ و مهما ت کم گیر می اومد و باید حساب ی حسا ب سلا متی و خو ن شخصیت رو می دا شتی اینجا دیگه محیط ها شلو غ هست و دشمن هم در حال به رگبا ر بستن بازیکن و مشکلی از بابت خو ن و سلا متی هم برای باز یکن نیست (حداقل نه به اون شکل) و آنچارتد کلا باید مبار ز اتش شلو غ و به قو لی پر انرژ ی باشه !…محیط های بازی هم یک مقدار روشن تر از این محیط جنگلی که بیشتر تصاویر از اون هست باشه بهتر هست ! (یک چیز ی شبیه به محیط های جنگلی نسخه ی دوم)
بعد از dishonored و هیتمن بهترین مخفی کاری برای لست او اس بود من که ویدعویی رو ندیدم تو انچارتدکه تمرکز داشته باشه رو مخفی کاری
ببین داداش تقریبا تمام بازیای مخفی کاری اینطورن.اگه یه فردی که خلاقیت بالا داشته و یه فردی که خلاقیت متوسطی داشته باشه هر دو به طول ۶ ماه اون بازیو انجام بدن بعد بیای ببینی چه طور بازی میکنن مطمئن باش تقریبا در یه سطحن ولی dishonored دقیقا برعکس در ابتدا تفاوت خاصی در بازی فردی با خلاقیت بالا و متوسط دیده نمیشه ولی بعد چند هفته و چند ماه میبینی فرد خلاق چه ها که نتونسته بکنه!!!!!جوری قدرت هارو ترکیب میکنه که چشمات از حدقه درمیاد.برای اثبات حرفم میتونید برید killهای dishonoredرو توو یوتیوب ببینید.چه کارها که نمیتونن بکنن.من خودم از ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ بازی میکردم و تا اواخر ۲۰۱۴هم هنوز ترکیب های جدید درست میکردم ولی بعد ۲سال دیگه واقعا برام خسته کننده شد ولی در هر صورت از نظر گیم پلی هیچ مخفی کاری در حد dishonoredنیست(نظر شخصی)
تریلر مراسمpsxروندیدی که نیتن اولاش بامخفی کاری میرفت مخفی کاریش هم خیلی واسم جالب بود
خیلی منتظر شاهکار نسل هشتم هستم صد در صد کل جوایز سال رو درو میکنه
عاشق این جنبه های تلو بودم
اونطور که میدونم برای رفتن یک مرحله تو انچارتد چند راه وجود داره
ممکنه یه راه به تله بخوره و یه راه به دشمن
هوش مصنوعی دشمنان واقعا یه چیز فوق العاده ای هست
بعد ار دیدن نیتن در موردش با هم حرف میزنن و به چند گروه تقسیم میشن و میان دنبالش
جاهای زیادی برای قایم شدن هست.
مثل گیاهان و علف زار ها
مورد دوم فقط به بار دیده شد اونم تو تریلر های پشت صحنه اونم چند ثانیه
که یه محیط برفی بود
اه محیط برفی خیلی بدم میاد ازمحیط برفی وکوهستانی
باید در نظر بگیریم dishonord یک بازیه تخیلی بود و راهکارهای مخفی کاری بیشتری درش بود ولی هیتمن و لست او اس این طور نیست
مخفی کاری هم حال میده ولی اصل کار جنگاشه اونم رو درجه hard سخت میشه خیلی حال میده
به به دیگه عالی تر از عالی شد (^_______^)
صبر کردن برای این واقعا زجر اور بوده
جان هرکی دوست دارین جواب بدید . کامل توضیح بدید چطوری پینگ خروجی خودم را بگیرم میدونم ربطی به این پست نداره اما جواب بدید
نمی شه دوستش نداشت . عالیه :yes: :yes: :yes: :yes:
چه جنگی داشته باشه امسال با کوانتوم !!!