بازی The Wichter 3 به عنوان بهترین بازی ویدیویی سال از نگاه SXSW انتخاب شد | لیست کامل برندگان
این هفته، هفته بزرگی برای عنوان The Witcher 3: Wild Hunt بوده است. بازی جهان باز و RPG استودیو سیدی پراجکترد توانست در GDC 2016 مقام بهترین بازی سال را کسب کند و حال به عنوان بهترین بازی ویدیویی سال از نگاه SXSW ( یا همان South By SouthWest) انتخاب شد. همچنین عناوین دیگری بودند که افتخارات زیادی کسب کردند که پیشنهاد میکنیم برای مشاهده لیست کامل در ادامه با ما همراه باشید.
همانطور که گفته شد، عنوان The Witcher 3 بهترین بازی ویدیویی سال (Video Game of the Year) شد اما این تمام ماجرا نیست. این بازی همچنین مقام برترین دستاوردهای قنی (Excellence in Technical Achievement) و برترین در روایت داستانی (Excellence in Narrative) را بهدست آورد. Bloodborne ،Undertale و Rise of the Tomb Raider هم جزء عناوینی قرار داشتند که هر کدام دو جایزه با خود به خانه بردند. لیست کامل برندگان فستیوال SXSW را میتوانید در ادامه مشاهده کنید.
جاستین برنهام، توسعهدهنده بازیهای ویدویی، در بیانیه خود راجع به عنوان The Witcher 3: Wild Hunt اینگونه میگوید:
استودیوی سیدی پراجکترد توانست چیز فوقالعاده ویژهای با بازی The Witcher 3: Wild Hunt خلق کند و به همین دلیل است که ما آن را به عنوان بهترین بازی سال میدانیم.
او افزود:
شخصیتها بسیار خوب و غنی هستند. گیمپلی بازی فوقالعاده است و داستان پیچیده آن باعث میشود که شما در دنیای آن گم شوید. عنوان The Witcher 3: Wild Hunt جزء مثالهای اولی قرار میگیرد که نشان میدهد سرگرمیهای دیجیتالی چه کارهایی میتوانند انجام دهند.
تاکنون ۱۰ میلیون نسخه از عنوان The Witcher 3 به فروشگاهها ارسال شده است. Blood and Wine، گسترشدهنده این بازی در اواخر سال ۲۰۱۶ عرضه میشود. علاوه بر این سیدی پراجکترد قصد دارد عناوین تازهای در ژانر جدید تا قبل از پایان سال ۲۰۱۶ منتشر کند.
بزندگان SXSW:
توضیحات توسط SXSW نوشته شده است.
بهترین بازی ویدویی سال: این جایزه به عنوانی اعطا میشود که تجربه مجزایی در میان تمام پلتفرمها و ژانرها ایجاد کند.
برنده: The Witcher 3: Wild Hunt؛ ساخته شده توسط استودیوی سیدی پراجکترد
بهترین بازی موبایل: این جایزه به عنوانی اعطا میشود که تجربه منحصر بهفردی در پلتفرمهای دستی ایجاد کند.
برنده: Her Story؛ ساخته شده توسط سام بارلو
بهترین بازی سال در سبکی متفاوت: این جایزه به عنوانی اعطا میشود که نهایت ابتکار و خلاقیت در آن به کار رفته باشد.
برنده: Pandemic Legacy؛ ساخته شده توسط زِد من گیمز
بهترین بازی سال در بخش گیمپلی: این جایزه به عنوانی اعطا میشود که بهترین مکانیکهای گیمپلی در آن به کار رفته باشد.
برنده: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain؛ ساخته شده توسط کونامی
بهترین بازی سال در بخش هنری: این جایزه به عنوانی اعطا میشود که سبک هنری رسا و خلاقی در آن به کار رفته باشد.
برنده: Bloodborne؛ ساخته شده توسط سونی و فرامسافتور
بهترین بازی سال در بخش صداگذاری: این جایزه به عنوانی اعطا میشود که جلوههای صوتی فوقالعاده و تاثیر گذاری در آن به کار رفته باشد.
برنده: Star Wars Battlefront؛ ساخته شده توسط الکترونیکآرتز و دایس
بهترین بازی سال در بخش موسیقی: این جایزه به عنوانی اعطا میشود که بهترین نمرات را در بخش موسیقی دریافت کرده باشد و نحوه پیشرفت آن در روایت داستانی تاثیر گذار بوده است.
برنده: Ori and the Blind Forest؛ ساخته شده توسط مایکروسافت و استودیو موون
بهترین بازی سال در بخش انیمیشنسازی: این جایزه به عنوانی اعطا میشود که انیمیشنهای آن اثرات برجستهای داشته باشند و گرافیک خوبی را شامل شوند.
برنده: Rise of the Tomb Raider؛ ساخته شده توسط اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس
بهترین بازی سال در دستاوردهای فنی: این جایزه به عنوانی اعطا میشود که از قابلیتهای فناوری و برنامهنویسی بهخوبی استفاده کرده باشد.
برنده: The Witcher 3: Wild Hunt؛ ساخته شده توسط سیدی پراجکترد
بهترین بازی سال در دستاوردهای بصری: این جایزه به عنوانی اعطا میشود که کیفیت بصری خیرهکنندهای داشته باشد.
برنده: The Order: 1886؛ ساخته شده توسط سونی و رِدیاَتدَون
بهترین بازی سال در روایت داستانی: این جایزه به عنوانی اعطا میشود که روایت داستانی خوب و دیالوگهای جذابی داشته باشد.
برنده: The Witcher 3: Wild Hunt؛ ساخته شده توسط سیدی پراجکترد
بهترین بازی سال از لحاظ طراحی: این جایزه به عنوانی اعطا میشود که مفهوم طراحی در آن بهخوبی اجرا شده باشد.
برنده: Bloodborne؛ ساخته شده توسط سونی و فِرامسافتوِر
بهترین بازی سال در بخش چند نفره: این جایزه به عنوانی اعطا میشود که بهترین تجربه در بخش چند نفره ارائه دهد.
برنده: Rocket League؛ ساخته شده توسط سایو نِکس
بهترین بازی سال در همگرایی: این جایزه به عنوانی اعطا میشود که در برخی از مقاطع نسبت به رسانههای دیگر مانند فیلمهای سینمایی، موسیقی، انیمیشن، اسباببازی و ورزش برتری دارد.
برنده: Batman: Arkham Knight؛ ساخته شده توسط برادران وارنر و راکستدی
بهترین شخصیت سال: این جایزه به عنوانی اعطا میشود که تاثیر گذارترین شخصیت درون آن وجود داشته باشد.
برنده: لارا کرافت در عنوان Rise of the Tomb Raider؛ ساخته شده توسط اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس
با ارزشترین تیم ورزشی سال: این جایزه به تیمی اعطا میشود که در عملکرد بسیار حرفهای بوده و تاثیر خوبی در صحنههای رقابتی داشتهاند.
برنده: Evil Geniuses
سرگرم کننده ترین هویت آنلاین: این جایزه به شخصی اهدا میشود که مدام ما را با شوخطبعی خود، داستان و جلوههای ویژه سرگرم نگه میدارد.
برنده: گِرگ میلر
بهترین ایده: این جایزه به عنوانی اعطا میشود که برای ساخت آن ریسک بزرگی انجام شده و در سبک یا ژانر خود جزء بهترینها قرار دارد.
برنده: Splatoon؛ ساخته شده توسط نینتندو
پدیده سال: این جایزه به عنوانی اعطا میشود که با کمترین امکانات ساخته شد اما فراتر از انتظارات عمل کرد.
برنده: Undertale؛ ساخته شده توسط توبی فاکس
بهترین بازی مستقل: این جایزه به عنوانی داده میشود که توسط توسعهدهنده مستقل ساخته شده باشد.
برنده: در بخش چند نفره، عنوان Gang Beasts و در بخش تکنفره عنوان SuperHot انتخاب شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
نظرات
من نمیتونم قضاوت کنم واقعا لیاقت اینهمه تقدیرو داره یا نه ولی به نظرم بهترین بازی تاریخ همون لست می موند بهتر بود .
به نظرم همه اینکارا از روی جو ـه .درست وقتی که همه دنباله یه بت میگشتن ویچر رسید . ویچر بازی خوبی ـه ولی نه تا این حد . چون اصلا بهینه نبود . منتقدا هم همونطور که زیاد به لودینگ طولانی بلادبورن توجه نکرده بودن به مشکلات فنی ویچر هم توجه نکردن از جمله باگ و افت فریم های ناجورش رو کنسول
بهترین بازی تاریخ نبود
پر افتخار ترین بازی تاریخ بود
و گرنه بازی های بهتر از لست خیلی زیادن
. همین ویچر هم اگه مشکلاتش رو کنسولا نبود متاش بهتر میشد
ویچر یه شاهکار به تمام معنا بود ، گیمپلی داستتن گرافیک صدا گذاری و … همه تقریبا کم نقص بودن .
دوست عزیز حالا هم اتفاقی نیوفتاده لست بازم پر افتخار ترین بازی انحصاری تاریخه.و البته ویچر هم یه شاهکاره
یا ابلفز ۲ دقیقه نیست نظر دادم ببین چجوری منفی دادن 😐
داداش اخه میگی میموند…حالا مثلا ویچر شده چه فرقی برای من و تو داره؟؟
Sawlarbb
شما خودتو زیاد درگیر این منفی ها نکن
نظر حق منفی داره ولی جواب نداره
اینارو ول کنین گفت blood and wine اواخر ۲۰۱۶ میاد؟؟؟؟
یعنی چی اخه؟؟؟؟
خدایا نه :pain: :pain:
جالب اینجاس مجله بازینامه بهش میگه بدترین بازی سال :rotfl: :rotfl: خدا ی پولی به ما بده ی عقل به اینا
homeland@
خیلی با نمکی لامصب
نمکش رو کی چشیدی 😉
تو روت به دیوار بود یادت نمیاد گل پسر 😉
ولش کن بابا این مجله به درد ش.یاف هم نمیخوره 😐
ولی اگه اون فایل ۱۷ گیگی اپدیتشو بریزی تا حد زیاد ی مشکلات فنیش حل میشه
( بحث اصلی )
چرااااااااا ؟ ۱۶ ساعت؟ چرااا؟
۱۷گیگ همراه با دی ال سی هست وگرنه قبله عرضاه دی ال سی ۷گیگ بود و مشکلی جز افت فریم در بعضی مواقع نداشت
شما میخوای تا ابد لست بمونه ؟ دیگه تا چه حد تعصب روی یک بازی؟! سالیان بعدم بازی های دیگه جای ویچرو میگیرن و جزو پر افتخار ترینا میشن ویچر ۳ ام کاملا حقش بود که اینقدر مورد توجه قرار بگیره :yes:
من که حتی یه دونه باگ هم ندیدم تو بازی چون همیشه تا اخرین ورژن موجود اپدیت میکردم الانم ورژن ۱.۱۲ بازی میکنم.قابل توجه دوستان راهنمای اپدیت کردن اینجوریه: اول اپدیت ۱.۱۰ رو میریزی که شامل تمام اپدیتهای قبل از خود و dlcهای رایگان بازی هست بعدش dlc heart of stone رو نصب میکنید توجه کنید که مراحل مهمه بعدش اپدیت ۱.۱۱ و بعد ۱.۱۲ بعد از اون برید حال کنید
ویتچر یه شاهکاره ولی واقعا ع…ن شو دراوردن 😀
بازیایی مثل لست و خیلی از بازیای دیگه هیچوقت تکرار نمیشن و یه حال و هوای خاصی دارن و ویتچر هیچوقت نمیتونه جای اونو بگیره(البته نمیشه این دوتا رو باهم مقایسه کرد چون سبکا متفاوته ولی چون بحثش شد و داره لقب پرافتخارترینو میگیره میگم)ویتچر بازی خیلی قشنگیه و گیم پلی و داستان عالی داره ولی به نظرم دیگه زیادی شورشو در اوردن
واقعا خیلی رو می خواد که از بازی مثل ویچر ایراد بگیرید
CDPR تو چه کار کردی باما :-*
دارم تلف میشم در خماری cyberpunk :inlove:
ویچر ۳ تکرار نخواهد شد مگر به وسیله یک استودیوی قدرتمند دیگه مثل خود سی دی پراجکت که بتونه عنوانی فراتر از یه شاهکار بسازه.
دقیقا اقا سعید
وچیر منو یاد عناوینی مثله gow 2 – mw2 – ac2 میندازه که بعد از خودشون هیچ عنوانین جدیدی نتونست در اون حدی که این چندتا نام بردم رقابت کنه با وجود اینکه عالی بودن
بر اساس این حرف من لقبی به این بازیها میگم به اسمه “شاهکار”
در مورد GOW حرفتو قبول ندارم به نظر من نسخه های ghost of sparta , GOW3 , ascension هر سه شاهکارهای به تمام معنا بودن همشونو بالای ۳ بار بازی کردم در آیندم دوباره بازی میکنم :inlove:
بازی که عید من را به گند کشید
آخه یه ساعت دو ساعت سه ساعت آخه ۱۶ سااعت چراا ؟
نمیتونسنی عاطفه رو مثل لست اف اس نشون بدی؟
آی گل گفتی :-/ :struggle: :yes: :yes: :yes: :yes:
لارا چرا بهترین شخصیت شد؟ همون گرالت بهتر بود :smug:
گرالت هم شخصیت خیلی خوبیه اما اگه ویچر۳ بازی کرده باشی میفهمی اینقدر بازی روی ciri میچرخه که انگار اون شخصیت اول بازیه و گرالت میره جایگاه دوم.اما تامب رایدر شما فقط لارا رو میبینی و واقعا باید بگم به زیبایی تمام با کارکترش مچ میشی به نظرم انتخاب درستی بود که لارا برنده شده
هرچی جایزه بگیره حقشه ! واقعاً شاهکار به تمام معنا. یادمه موقعی که اومده بود من و رفیقم بازی می کردیم بعد هی بهش میگفتم چجور میشه که یه بازی اینقدر خوب باشه! واقعاً عالی. فقط تنها عیبی که میتونم به بازی بگیرم اینه که احساس میکنم یکم انیمیشن های بازی خشک بودند. جایزه بهترین انیمیشن رو ROTR برد که واقعا حقشه. انیمیشن های شخصیت ها مخصوصا لارا عالی بودن
ویچر تو سال ۲۰۱۶ جایزه نگیره صلوات :sweat:
فالوت هیچ جایزه ای نبرد بتسدا گناه داره چند ساله که روی فالوت۴ کار کرده ولی در هر صورت ویچر بهترینه
اصلا من کشته مرده ی این بخشم : داستان پیچیده آن باعث میشود که شما در دنیای آن گم شوید
لامصب چقدرم پیچیده بود 😐 گرالت میخواست سیری را نجات دهد اما در اوج پیچیدگی
گیم پلی که ماشالا از داستان هم پیچیده تر بود
واقعا گیم ملی اش پیچیدگی نداشت یه شمشیر برمیداری ضربه میزنی دفاع میکنی میپری دوباره ضربه دفاع پرش ضربه دفاع پرش روغن هایی که به شمشیر میمالی زیاد فرقی نداره همین جور بمب هاش
من تا اخر بازی نه روغن استفاده کردم نه بمب
منم استفاده نکردم فقط دنبال کتیبه هاشونگشتم که بسازمشون
قبول دارم روغن لول یک اصلا بدرد نمیخوره ولی اپگرید میشن که پیشرفته میشن و خیلی موثر میتونن باشن فقط باید فرمولشون گیر بیاری که پیدا کردنش سخته و عناصر مورد نیاز که اونا هم سخته
رو چه سطحی بازی کردی؟
فکر کنم تا چند سال دیگه ویچر همینطور جایزه بگیره ، واقعا لهستانی ها ترکوندن ، به امید اون روزی که ایرانی ها هم بازی رستم رو بسازن کلی موفق بشه
سلام تاوقتی زبان انگلیسیم ضعیفه نمیتونم ازویچرلذت کافی ببرم دیشب خودم کشتم تاگریفن شکارکنم اماچیزی ک توویچرنظرمنوجلب کرده محیط بازیشه فوق العادست طبیعتش
فک کنم جایزه بهترین بازی *****رو هم باید بگیره با وجود ۱۶ ساعت کاااملاا حقشه 😐 . 🙂 :-/ 🙁 🙂 :reallypissed: ع
من موندم ویچر می خواد همینجوری افتخار کسب کنه ؟؟؟ یعنی چی آخه ؟؟؟ من خودم عاشق این بازی شدم ولی خداوکیلی دیگه همین جایزه و افتخارات کافیه براش موندم چرا همینجوری داره جایزه می بره حقیقتا فراتر از یه بازی عالی نبود متاسفانه یه عده دارن ازش بت می سازن !!!!
من خودم با dragon age inquisition و mass efect بیشتر که نه ولی کمتر از ویچر حال نکردم . الکی الکی دیگه ویچر رو تا این حد بردید بالا . جاش بالا هست ولی نه انقدر که بازی های بی نظیر دیگه ای مثل dragon age inquisition یا fallout رو مقابلش هیچ بدونیم مطمئن باشید ویچر بی رقیب نیست اتفاقا رقیبای خیلی سر سختی داره و نباید حالا که یه بازی ” عالی ” دستمون رسیده باقی ” عالی ” هارو هیچ بدونیم .
والسلام .