HITMAN از همان ابتدا از ویژگیهای دایرکس ۱۲ پشتیبانی میکرد
به نظر میرسد با گذشت زمان از رونمایی و انتشار دایکرس ۱۲، توسعه دهندگان بیشتری پشتیبانی از این API قدرتمند و ویژگی هایش را در انجین های بازی سازی خود اعمال میکنند. در همین جهت اینبار نوبت به استودیو IO Interactive سازنده فرنچایز محبوب Hitman رسیده تا از ویژگی های دایرکس ۱۲ در انجین خود صحبت کنند. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
با توجه به فهرست برنامه های موجود در همایش GDC 2016، استودیو IO Interactive قصد دارد با برگزاری یک نشست علمی و آموزشی در مورد رندر شدن عنوان Hitman با دایرکس ۱۲ سخن بگوید.
با وجود اینکه برگزرای نشست مذکور دلیلی بر وجود و پشتیبانی دایرکس ۱۲ در Hitman نیست، اما این نشست پشتیبانی انجین بازی از دایکرس ۱۲ را تایید میکند.
در همین راستا توضیحات موجود در رابطه با نشست را بررسی میکنیم:
در این صحبت به بررسی اجمالی چگونگی رندر شدن Hitman میپردازیم، در ادامه توضیحات دقیقتری را راجع به چگونگی مدیریت همه چیز با دایرکس ۱۲ از جمله Pipeline State Objects، Root Signatures، منابع، Command Queues و Multithreading میدهیم.
لازم به ذکر است Hitman یک عنوان اپیزودیک خواهد بود؛ موضوعی که بسیاری از طرفداران را ناامید کرد. با این حال بایستی صبر کنیم و ببینم که تصمیم گرفته شده توسط ناشر بازی با استقبال و موفقیت بازی مواجه خواهد شد یا خیر. اولین اپیزود Hitman در ۱۱ مارس منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
تو نحوه ی انتشارش…
نحوه انتشارش به نظر من خوب نیست 🙁
گرافیک زیبای هیتمن از ابتدا راضی کننده بوده…یادش به خیر Bloody Money گرافیک خیلی خوبی داشت. این یکی هم مطمئنا عالی میشه :yes:
خاطرات زنده شد
ای خدا این ایپوزدیک بودنش رو اعصابه.خدااااتت
واقعا من یکی که شوکه شدم اینو فهمیدم اصلا معنی نداره این قضیه فقط واسه بازی های داستان محور مثل والکینگ دد امثال اون خوبه نه هیتمن حالا نمی دونم قیمت هر اپیزودشم چنده خدا کنه خیلی گرون نباشه
اگه داستان absolution رو ادامه میداد عالی میشد اپیزودیک کردن بازی اصلا تصمیم خوبی نبود.
اول از همه gsc به فکر استفاده از dx تو انجینشون افتاد(سال ۲۰۰۳)…کلا این directx چیز جالبیه
اپیزودی هم باحال میشه .
هم تمرکزشون رو ساخت میره بالا هم ادمو تشنه میکنن برای اپیزود بعدی .
گرافیک بازی هم که عالی طراحی شده :inlove:
اپیزودیک بودنش هم خوبه هم بده…بیشتر بده تا اینکه خوب باشه چونکه واقعا رو اعصابه… :pain: :pain: :pain:
Hitman+DX12=WTF
(WTF از نوع خوبشه 😀 😀 😀 )
خیلی هم عالی بالاخره کم کم باید شاهد حضور گستردش تو گیم باشیم
در ضمن،مگه دایرکت ایکس نیست(Direct X) چرا میگین دایرکس؟؟؟
احتمالا از روی گشاد.. زیاد
اما وجدانان هیچی قسمت ۲ ش نمیشه :chic: :chic:
دایرتیکس ۱۲ داره و انقد گرافیکش کمه؟؟؟!!!
دنیای گیم به کجا داری میری؟؟؟…
اون از یوبی باگ اینم از هیتمن…
این همه منتظر بودم این بازی بیاد حالا اپیزودیه. واقعا روی اعصابه. اگه اپیزودی منتشر نکنن میمرن؟؟؟؟؟ :reallyangry: