از داستان تا بخش‌چندنفره: اطلاعات هیجان‌انگیز و فراوانی از Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد - گیمفا
از داستان تا بخش‌چندنفره: اطلاعات هیجان‌انگیز و فراوانی از Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد - گیمفا
از داستان تا بخش‌چندنفره: اطلاعات هیجان‌انگیز و فراوانی از Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد - گیمفا
از داستان تا بخش‌چندنفره: اطلاعات هیجان‌انگیز و فراوانی از Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد - گیمفا
از داستان تا بخش‌چندنفره: اطلاعات هیجان‌انگیز و فراوانی از Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد - گیمفا
از داستان تا بخش‌چندنفره: اطلاعات هیجان‌انگیز و فراوانی از Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد - گیمفا

از داستان تا بخش‌چندنفره: اطلاعات هیجان‌انگیز و فراوانی از Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد

کیان کاظمی
۲۰:۳۱ ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
از داستان تا بخش‌چندنفره: اطلاعات هیجان‌انگیز و فراوانی از Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد - گیمفا

چندی پیش، در طی یکی از پنل‌های همایش PAX در استرالیا، آقای آرن مایر، مدیر استراتژیک انجمن ناتی‌داگ، اطلاعات فراوانی را از جدیدترین ساخته استودیو یعنی Uncharted 4: A Thief’s End، منتشر کرد که بیشتر آن‌ها مربوط به بخش چندنفره است اما در مورد جنبه‌های دیگر بازی مانند داستان و بخش تکنفره نیز صحبت شده است. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

در ادامه شما را به مشاهده جزئیات منتشر شده از عنوان Uncharted 4: A Thief’s End، دعوت می‌کنیم:

  • بغییر از سه قابلیت mystical رونمایی شده برای بخش چندنفره، قابلیت‌های جدید دیگری نیز وجود دارند و به دلیل اینکه در نسخه‌های قبلی فرنچایز Uncharted وجود نداشته‌اند، تاکنون رونمایی نشده‌اند.
  • تجهیزات و قابلیت‌های mystical، به ترتیب مشخصی به نمایش در می‌آیند تا بازی‌بازان بتوانند به راحتی تجهیزات و قابلیت‌های خود را با توجه به سبک بازی کردنشان، انتخاب کنند.
  • برای کشتن دستیارها (Sidekicks) نیاز به مهمات و زحمت بیشتری نسبت به سربازان معمولی خواهید داشت، اما آن‌ها نیز دارای خط سلامتی بوده و می‌توان نابودشان کرد.
  • دستیاران موجود، بسته به نوعشان، دارای زره و میزان سلامتی متفاوتی هستند.
  • استودیو ناتی‌داگ همچنان تصمیمی مبنی بر وجود بازی‌های شخصی‌سازی شده در بخش چندنفره این عنوان را نگرفته است، اما اگر آن‌ها از علاقه انجمن جهت افزودن این قابلیت‌ها مطلع شوند، قطعا در این مورد با دقت بیشتری تصمیم‌گیری خواهند کرد.
  • در کنار کلاه، لباس و بقیه موارد قابل شخصی سازی، شما می‌توانید برای خود یک taunt (انجام حرکاتی برای طعنه انداختن به دیگر بازی‌بازان که بیشتر در بازی‌های آنلاین کاربرد دارد) نیز انتخاب کنید.
  • دکمه انتخاب قابلیت‌های Mystical، همان دکمه انتخاب نارنجک بوده و برای دسترسی به هر یک از آن‌ها، بایستی آن‌ها را تعویض کنید.
  • قابلیت‌های Mystical فقط برای چند ثانیه دوام دارند و بستگی به نوع آن‌ها، زمان قابل استفاده‌شان، متفاوت است.
  • در بازی انواع مختلفی از نارنجک وجود خواهد داشت، مانند نارنجک دودزا.
  • چندین عدد از سلاح‌های سنگین بازی را می‌توان از طریق فروشگاه بازی (با پول داخل بازی که توسط بازی‌باز به دست می‌آید) خریداری کرد. نارنجک انداز یکی از این سلاح‌ها است.
  • تصمیم مبنی بر اجرای بخش چندنفره بازی در وضوح تصویر ۹۰۰p به این علت بوده است که از اجرای بازی در نرخ فریم ثابت ۶۰، اطمینان حاصل گردد و به این ترتیب تجربه بسیار بهتری از بخش چندنفره را دریافت کرد. با اجرای بازی در وضوح تصویر ۹۰۰p، کارایی بازی حدود ۲۰ درصد افزایش یافته و به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد که کارهای بسیار بیشتری را به علت کارایی بهتر بازی، انجام دهند.
  • ناتی‌داگ برای ایجاد یک بخش چندنفره عالی، در حال تحقیق بروری ساخته‌های دیگر استودیوها است. بسیاری از سازنده‌گان بازی عنوان Destiny را به مدت زمان بسیار طولانی تجربه کرده‌اند. جالب است بدانید در طول کنفرانس، آقای Meyer برای اثبات صحبت‌هایش با ارسال پیامی به مادرش (!) از وی درخواست کرده تا یک آیتم ویژه را از Xur خریداری کند! (با وجود اینکه وی به طور مستقیم اشاره نکرد، اما آیتم موردنظر وی Zhalo Supercell بوده است.)
  • ناتی‌داگ در حال تلاش فراوانی برای ایجاد یک اتصال نظیر به نظیر (peer to peer) رضایت بخش برای طرفداران بازی است. بازی قرار است به معنای واقعی نظیر به نظیر اجاره شده و هیچ برتری Host وجود نخواهد داشت.
  • مکانیزم matchmaking بازی مجددا نوشته شده تا میزان تاخیر بازی‌بازان را تا حد امکان کاهش دهد.
  • ناتی داگ اراده مصممی جهت پاک کردن و حذف مکانیزم‌های بی‌استفاده نسخه‌های قبلی را از نسخه جدید دارد.
  • به احتمال فروان و پس از انتشار بازی، برخی از نقشه‌هایی که به بازی اضافه خواهد شد در واقع نسخه بازسازی شده نقشه‌های معروف نسخه‌های قبلی است و تیم سازنده دید مثبتی نسب به انجام این کار دارد. نسخه اولیه بخش چندنفره نیز همراه با هشت نقشه منتشر خواهد شد و هیچ یک از نقشه‌ها بازسازی شده نخواهد بود.
  • سخت افزار و انجین جدید به ناتی‌داگ امکان خلق مکان‌هایی بزرگتر و خارق‌العاده‌تر را خواهد داد. آقای Meyer در این رابطه اعلام کرد که مواردی دیوانه کننده و بسیار جالبی در بازی وجود دارند که شما را شگفت‌زده خواهند کرد.
  • به طور حتم در عنوان Uncharted 4 شاهد easter eggها و اشارات فراوانی به نسخه‌های قبلی فرنچایز، خواهیم بود.
  • در کنار تیم اصلی و بزرگ ناتی‌داگ، یک تیم بسیار کوچک از توسعه‌دهندگان نیز در حال کار برروی آینده بازی‌های ناتی‌داگ و انتخاب عنوان بعدی این استودیو هستند. پس از اینکه تیم اصلی ساخت عنوان Uncharted 4 را به اتمام رساند، برای ساخت عنوان بعدی، به تیم دیگر می‌پیوندد. در حال حاضر تیم اصلی فرصت چندانی برای پرداختن به عنوان بعدی و اینکه موقعیت‌های موجود جهت ساخت یک عنوان دیگر را بررسی کند، ندارد و پس از انتشار Uncharted 4، به این مباحث خواهد پرداخت.
  • آقای Meyer عقیده دارد که داستان نسخه چهارم Uncharted بسیار جذاب است. در این نسخه شما می‌توانید پیشرفت داستان را نسبت به سه نسخه قبلی احساس کنید. در این نسخه قرار است تمامی جنبه‌های شخصیت Drake آشکار شود و رازی را که برای مدت‌ها در سینه حفظ کرده و به اشخاصی که دوست دارد، حتی سالی، نیز نگفته، آشکار کند. به همین علت، داستان نسخه پایانی فرنچایز بسیار جذاب خواهد بود.
  • شما می‌توانید برای پیشرفت در محیط بازی مسیرهای متفاوتی را انتخاب کرده و چیزهای متفاوتی را مشاهده کنید.
  • سیستم هوش مصنوعی پیشرفته عنوان The Last of Us، امکانات فراونی را به دشمنان در جهت رسیدن به شما و محاصره‌تان، ارایه می‌داد. این امکانات به عنوان Uncharted 4 نیز آورده شده‌اند و با وجود اینکه سرعت گیم‌پلی این عنوان بسیار بیشتر از The Last of Us است، هوش مصنوعی به اسکریپت‌بندی قدرتمند و فراوانی نیاز خواهد داشت، به همین علت ناتی‌داگ هوش‌مصنوعی عنوان The Last of Us را پیشرفت داده و در عنوان جدید خود استفاده کرده است.
  • آقای Meyer به توصیف المان‌های دموی E3 این عنوان پرداخته و از این نمایش به عنوان نماد قدرت پلتفرم‌های نسل جدید یاد کرده است: محیط تا مسافت بسیار طولانی طراحی شده و دارای مدل‌های سه‌بعدی واقعی است، دریک در حالی که با یک طناب در حال تاب خوردن است، به اشیا دارای فیزیک متصل می‌شود، گِل هایی با کیفیت بسیار بالا، محیط بسیار بزرگ به همراه مسیرهای متفاوت، قابلیت رانندگی برای دریک و… تمامی المان‌هایی است که ناتی داگ قصد دارد در نسخه جدید بگنجاید و تمامی آن‌ها را در یک دمو، به بازی‌بازان معرفی کرد.
  • همچنین آقای Meyer اعلام کرد که تیم سازنده هیچگاه قصد کشتن شخصیت سالی را نداشته و احتمالا این اتفاق در نسخه جدید نیز، به وقع نمی‌پیوندد. (البته این موضوع به طور حتمی تایید نشده است.)

Uncharted 4 در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۱۶ به طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن۴ منتشر خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

از داستان تا بخش‌چندنفره: اطلاعات هیجان‌انگیز و فراوانی از Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد - گیمفا
از داستان تا بخش‌چندنفره: اطلاعات هیجان‌انگیز و فراوانی از Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد - گیمفا
از داستان تا بخش‌چندنفره: اطلاعات هیجان‌انگیز و فراوانی از Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد - گیمفا
از داستان تا بخش‌چندنفره: اطلاعات هیجان‌انگیز و فراوانی از Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد - گیمفا
از داستان تا بخش‌چندنفره: اطلاعات هیجان‌انگیز و فراوانی از Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد - گیمفا
از داستان تا بخش‌چندنفره: اطلاعات هیجان‌انگیز و فراوانی از Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد - گیمفا
از داستان تا بخش‌چندنفره: اطلاعات هیجان‌انگیز و فراوانی از Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد - گیمفا
از داستان تا بخش‌چندنفره: اطلاعات هیجان‌انگیز و فراوانی از Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

از داستان تا بخش‌چندنفره: اطلاعات هیجان‌انگیز و فراوانی از Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد - گیمفا