Konami: عنوان Metal Gear Solid 5 چیزی بیشتر از یک بازی مخفی کاری است - گیمفا
Konami: عنوان Metal Gear Solid 5 چیزی بیشتر از یک بازی مخفی کاری است - گیمفا
Konami: عنوان Metal Gear Solid 5 چیزی بیشتر از یک بازی مخفی کاری است - گیمفا
Konami: عنوان Metal Gear Solid 5 چیزی بیشتر از یک بازی مخفی کاری است - گیمفا
Konami: عنوان Metal Gear Solid 5 چیزی بیشتر از یک بازی مخفی کاری است - گیمفا
Konami: عنوان Metal Gear Solid 5 چیزی بیشتر از یک بازی مخفی کاری است - گیمفا

Konami: عنوان Metal Gear Solid 5 چیزی بیشتر از یک بازی مخفی کاری است

ابراهیم ثمرصفا
۰۷:۰۷ ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
Konami: عنوان Metal Gear Solid 5 چیزی بیشتر از یک بازی مخفی کاری است - گیمفا

مطمئنا همه ما سری پر طرفدار Metal Gear Solid را به عنوان سردمدار سبک مخفی کاری می شناسیم، اما کونامی اعتقاد دارد که جدیدترین نسخه سری، تنها یک بازی مخفی کاری نیست. به گفته کونامی، جهان وسیع عنوان Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain باعث از بین رفتن برخی از محدودیت ها شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

اخیرا آقای Jon Edwards، مدیر بخش بازاریابی کونامی، مصاحبه ای را با وبسایت MCV انجام داده است. او احساس می کند که جهان بزرگ عنوان Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain، موارد تازه ای را به هسته بازی اضافه کرده است. آقای Jon Edwards بیان کرد:

Metal Gear Solid، بدون شک یکی از بزرگترین عناوین سبک مخفی کاری می باشد اما این موضوع، تنها بخشی از این عنوان بزرگ محسوب می شود. همانطور که می دانید، بخش مخفی کاری مهم ترین قسمت بازی است، اما در The Phantom Pain ما به مرزهای تازه ای دست پیدا کرده ایم. در واقع، احساس می کنم که این نسخه یک عنوان مبازه ای کامل است که دارای المان های مخفی کاری است.

او ادامه داد:

جهان وسیع، تنها یکی از ویژگی های تازه ای است که به هسته اصلی سری اضافه شده است. این جهان بزرگ، مقیاس جنگ را بهتر به تصویر می کشد و به همین خاطر از اهمیت زیادی برخوردار است. بخش های اشغال شده توسط دشمنان، در یک نقطه متمرکز نشده است. آنها ایستگاه های بازرسی دارند و این ایستگاه ها در نقاط مختلف بازی، پراکنده شده اند. آنها وضعیت پایگاه های مرزی را زیر نظر دارند و موقعیت را به دقت بررسی می کنند. بنابراین، بازیکنان باید استراتژی مناسبی را برای نفوذ کردن به پایگاه های دشمنان اتخاذ کنند. در واقع محیط بزرگتر، گیم پلی بازی را بهبود بخشیده است و آن را به یک نمونه بی همتا تبدیل کرده است.

Edwards گفت که جهان بازی به این علت از وسعت بالایی برخوردار است که بازیکنان بتوانند روش های مختلفی را امتحان کنند و محدودیتی در انجام این کار نداشته باشند. ایشان بیان کرد:

سری Grand Theft Auto پس از open-world شدن محبوبیت بالایی را کسب کرد. همچنین، یکی از بخش های جالب سری Far Cry، کارهای هیجان انگیزی است که بازیکنان می توانند در دنیای بزرگ آن انجام دهند. Metal Gear Solid 5 از این موارد نیر بهتر خواهد بود.

بر طبق گفته های کوجیما، داستان این سری در Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain به پایان خواهد رسید. با این وجود، Konami پیشتر اعلام کرده بود که در آینده نسخه های تازه ای را از این سری منتشر خواهد کرد.

عنوان شاهکار Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain قرار است در تاریخ یک سپتامبر (سه شنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۴) برای پلتفرم های PC, PlayStation 3, PS4, Xbox 360 و Xbox One منتشر شود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Konami: عنوان Metal Gear Solid 5 چیزی بیشتر از یک بازی مخفی کاری است - گیمفا
Konami: عنوان Metal Gear Solid 5 چیزی بیشتر از یک بازی مخفی کاری است - گیمفا
Konami: عنوان Metal Gear Solid 5 چیزی بیشتر از یک بازی مخفی کاری است - گیمفا
Konami: عنوان Metal Gear Solid 5 چیزی بیشتر از یک بازی مخفی کاری است - گیمفا
Konami: عنوان Metal Gear Solid 5 چیزی بیشتر از یک بازی مخفی کاری است - گیمفا
Konami: عنوان Metal Gear Solid 5 چیزی بیشتر از یک بازی مخفی کاری است - گیمفا
Konami: عنوان Metal Gear Solid 5 چیزی بیشتر از یک بازی مخفی کاری است - گیمفا
Konami: عنوان Metal Gear Solid 5 چیزی بیشتر از یک بازی مخفی کاری است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • تازه فهمیده بازیش فرا تر از یک شاهکاره :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: ما از قبل اینکه تصمیم ساختشو بگیره مطمین بودیم ابر شاهکاره

  • ps 4 ever گفت:

    این بازی خیلی عالیه مخصوصا رو ps4 که گرافیک و جزئیات خیلی بهتر از x1 هست 😀
    چرا خودتونو گول میزنید عکس های ps4 خیلی طبیعی تر و واقعی تره :inlove:
    درباره رنگ هم برتری با ۴ هست و وقتی که مقایسه ی pc هم اومد شما سه نسخه رو باهم مقایسه کنید و متوجه میشید که ۴ به pc نزدیکتره درصورتی که اصلا وان رنگ ها رو یه جوری دیگه نشون میده! :rotfl: :rotfl:

    • silvermahdi گفت:

      من خودم ps4 دارم،درسته که رنگ ها تو ps4 به pc نزدیک تره ولى واقعا جزییات تو Xbox one بیشتره اونم نه یکم خیلى بیشتر از یکم

    • Xbox God گفت:

      درسته هرچی فکر میکنم میبینم همه سایتایی که بررسی کردن ودیدن تو فریم ریت و رنگ بندی بطور کلی مقدار کمی x1 بهتر عمل کرده و یا بهتر بگم تفاوت اینقدر ناچیز که اصلاً قابل گفتن نیست اشتباه میکنن….

    • unreal engine گفت:

      شماها بحث راه اندازید اتفاقی میوفته؟؟؟؟
      باز اگر پست قبلی این حرف رو زده بودی یه چیزی ولی آخه الان چرا؟!
      در آخر هم باید بگم چیزی که عیان چه حاجت به بیان است عکس ها و تست ها خودش گویای همه چیز هست کسی هم خودش رو گول نمیزنه میدونید از لحاظ روان شناسی کسانی که میخوان سلیقه خودشون رو به دیگران تحمیل کنند و اون رو ارجح تر بدونند(فن های سونی) از چیزی که الان خریدند اطمینان ندارند و از رقیب میترسند که خودشون رو به هر دری میزنن کنسول خودشون رو بهتر جلوه بدند چون احساس خطر کردن! و میترسن که کنسول مورد علاقه شون یک وقت شکست بخوره! وگرنه نیازی به تحمیل سلیقه ها نیست اونی که باید بفه مه میف همه!!

      • Dr. Freeman گفت:

        ارجح درسته 😉
        ارجح تر یعنی برتر تر 😀
        با نظرت کاملا موافقم :yes: کسی که به انتخاب خودش اعتماد داره دنبال تایید دیگران نیست چون از همون اول تمام جنبه های کالای مورد نظرش رو سنجیده و با دید باز انتخاب کرده…خود من حاظر نیستم pc رو با چیزی عوض کنم چون برای سلیقه من و بازی هایی که دوسشون دارم (نقش آفرینی سبک دیابلو و استراتژیک) pc بهترین گزینه ست

        • unreal engine گفت:

          مجبورم کردی برم نمره های ادبیاتم رو نگاه کنم 😀

        • iRaNson گفت:

          احسنت اقای ملکی منتها من وارث یه مدیر بزگم (اقازاده نیستم خیالتون راحت) منظورم از مدیر بزرگ کسی که همیشه طرف حق بود کسی که در حق کسی هم ظلم نکرد تا ته همه چیز پای راستی و درستی وایساد حتی با این که این مقاومتاش تا مرز فلجی بردش 🙁 سرتو درد نیارم . اقا من نمیتونم ببینم کسی نا حق حرف بزنه نمیگم من خوبم بقیه اخن … نه ولی باور بفرمایید توی بعضی از کامنت ها به معنی واقعا اعصابم خورد میشه …. و تا جایی که بتونم سعی میکنم طرف مقابلم رو یا اروم کنم یا قانع … نمیدونم احساس میکنم اینطوری کار بهتری میکنم …..

    • Dr. Freeman گفت:

      ps 4 ever
      با اینکه میدونم قصدت شوخی بود (نیت خیر داشتی 😀 ) اما تفاوت ها بین دو نسخه کنسولی قابل چشم پوشیه و مخصوصا اکثر این تفاوت ها به کات سین ها برمیگرده، وگرنه در روند بازی نه در بحث فریم ریت و نه در زمینه جزییات بافت ها و نورپردازی و سایه زنی تفاوت خاصی دیده نمیشه و هر دو کنسول ثبات فریم ریت و جزییات بالا و قابل قبولی رو نشون میدن…هر دو به یک اندازه طبیعی و واقعی جلوه میکنن و کیفیت رنگ ها هم به نظر من تفاوت خاصی ندارن، فقط در برخی کات سین ها نسخه XONE به دلیل رزولوشن 900p فریم بالاتری رو میده که اونم قابل اغماضه
      خلاصه اینا رو گفتم که بحث راه نندازی و سرت تو لاک خودت باشه 😉

    • mohammad.Hl. گفت:

      ps 4 ever
      من موندم از روی چه حسابی این حرفارو میزنی زیاد هم تفاوت نداشتن با هم 😐
      تعصب :dazed:

      • Gamer.w3 گفت:

        تو خودت برو قضاوت کن ببین جزیات و نرخ فریم تو کدوم بیشتره
        اونی که تعصبی نظر میده توییی که از خریدت مطمئن نیستی و میخوای یجوری صابت کنی ps4 بهتره
        ولی میتونی خودت سایه گزاری(وان بهتر بود)نرخ فریم(وان بهتر بود)جزییات(وان بهتر بود)رنگ(ps4 بهتر بود) مقایسه کنی و انقدر خودتو گول نزنی mr.mantegh
        تازه اون رنگ بندی هم انقدر کم و جزیی بود که تفاوتی رو احساس نکنی

        • javid48 گفت:

          سایه تقریبا مساوی بود اما نورپردازی ps بهتر بود بقیش رو با شما موافقم :yes: :yes:

        • Dr. Freeman گفت:

          سایه گذاری
          ثابت
          (دوست عزیز اول فارسی تون رو قوی کنید بعد به منطق دیگران گیر بدید…واقعا زیاد تفاوت نداشتن…به جز تفاوت در نرخ فریم در کات سین ها…ضمن اینکه نکته مهم تر خود روند بازیه که نه تو فریم ریت و نه جزییات تفاوت خاصی ندارن)

          • Gamer.w3 گفت:

            ربت اون دوطا اولی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟(فارثی به منتغ)
            طو باظی کردی ؟؟؟؟بایه فریم اض گیمپلی طو فحمیدی همه چی برابره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
            طو عکثارو نگاه کن خودط قزاوط کن
            سایه هم طا مغدار بصیار کمی وان بحطر بود
            البطه فکر نکنم شما حم دثطه کمی اظ اون عاغا داشطح باشی
            قبل از این فکر میکردم منطقی هستین ولی با این نظر ثابت کردین اشتباه میکردم

            • Dr. Freeman گفت:

              اولا ادب رو در نوشتارتون رعایت کنین و به خاطر دو تا غلط املایی که ازتون گرفتم زبان فارسی رو نابود نکنید…
              ثانیا من بازی نکردم همونطور که شما هم احتمالا تجربه نکردیش
              ثالثا من بر اساس تصاویر منتشر شده نظر دادم همونطور که شما بر همین اساس نظر دادین
              رابعا نظرها با هم متفاوتن و ممکنه تفاوتی که از نظر شما فاحش و چشمگیر باشه از نظر من کوچیک و قابل چشم پوشی باشه
              خامسا من نسخه pc رو تهیه میکنم و اصلا کاری به این کارا ندارم که کدوم نسخه کنسولی قویتره
              سادسا ربط منطق به فارسی اینه که تا زمانیکه خودتون کمیتتون در یک زمینه ای میلنگه حق ندارید به منطق دیگران گیر بدید…چون دست بالای دست بسیاره
              سابعا شما احتمالا تحت تاثیر جو دیجیتال فاندری قرار داری و نتایج واقعی با مقایسه ویدئوهای گیم پلی مشخص میشه، نه با ۴ تا عکس با تفاوت خیلی کم
              ثامنا شما که با یه نظر من رو غیر منطقی تشخیص دادید روشنه که چندان منطقی نیستید
              روزگار به کام دوست عزیزم

            • Gamer.w3 گفت:

              من همیشه نظرات شما رو دنبال میکردم آقای شهروز ملکی نظر هرکیو نمیخوندم نظر شمارو میخوندم
              اگر شما روی مانیتور مقایسه کردید شاید کم باشه ولی وقتی روی گوشی به نظاره میپردازی واقعا تفاوت فاحشه
              بابت بی ادبی هم معذرت میخوام انقدر اینجا فن بی منطق زیاد شده آدم همرو مثل هم میبینه
              اون آغا هم که ماشاءالله از یوشیدا هم بیشتر ps4 دوست داره
              در رابطه با ربط فارسی به منطق هم باید بگم اگه من فارسی غلط میگرفتم درست بود ولی منطق و فارسی هیچ ربطی به هم ندارن

            • Dr. Freeman گفت:

              به نقل از گیمفا (بر اساس بررسی DF):
              “Digital Foundry هر دو نسخه (کنسولی) را کاملا “ارزشمند” خوانده و اعلام کرده است که در جزئیات هیج تفاوتی وجود ندارد”
              “…شاهد این موضوع هستیم که در پردازش مناظر گسترده بازی حتی ساختمان ها و درختان دور دست تفاوت بسیار ناچیزی بین دو پلتفرم Xbox One و PlayStation 4 وجود دارد”
              “اگر به مبحث رزولوشن نگاه کنیم، PlayStation 4 دست بالاتر را دارد. ولی زمانی که به جزئیات و پایداری فریم ریت نگاهی بیندازیم هیچ تفاوتی بین این دو پلتفرم وجود ندارد و همین موضوع باعث می‌شود که کاربران نسخه Xbox One … به اندازه کاربران PlayStation 4 از آن لذت ببرند.”
              به نظر من این بحث تموم شده ست و بهتره به جای این مقایسه های بیهوده به خود بازی بپردازیم

            • Dr. Freeman گفت:

              خواهش میکنم، نظر لطفتونه، اگر خدای نکرده باعث ناراحتی شما شدم عذر میخوام
              بله، من رو مانیتور FHD نگاه کردم…گذشته از این مسائل من زمانی رو به یاد دارم که به جز بازی های دوبعدی با گرافیک ۱۶بیتی و ۳۲بیتی چیزی وجود نداشت و تازه بعضی بازیا وارد دنیای ۳ بعدی شده بودن…برای همین به این مقایسه ها اصلا اهمیت نمیدم، چون زیبایی بازی در درجه اول به اصالت و روح اون بازیه که متال گیر بینظیره در این زمینه و هر کس بخواد یک شاهکار رو در ۴ تا عدد و رقم خلاصه کنه در اشتباهه
              به هر حال موفق باشید و از بازی لذت ببرید

            • alibaba گفت:

              دوست عزیز دکتر فریمن، اولا، ثانیا،… واژه های عربی هستند. بهتره بجاش از واژه های فارسی مثل اول اینکه و یا واژه های دیگه استفاده کنید.

            • Dr. Freeman گفت:

              بله درسته…حق با شماست
              ممنون بابت یادآوری 🙂 :yes:
              (البته اگه بخوایم سخت گیری کنیم *عزیز* و *مثل* هم عربین؛ به جاش بگیم *گرامی* و *مانند* 😉 )

            • NighTMare گفت:

              تقریبا نصف به بالای زبان ما رو واژه های من حو س و م ض خ رف و بو لشت عربی فرا گرفته ایراد گرفتن در این مورد بی دلیل بود!

    • ps 4 ever
      شما دوغت رو بنوش عزیز
      :snicker:

    • ali122 گفت:

      http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-hands-on-with-metal-gear-solid-5

  • Ali Danger گفت:

    اِه؟ راست میگی؟ نه بابا؟ کی بهت گفته؟ فک کنم از کوجیما بازجویی کردن! بعد تهدیدش کردن اگه بگی پِخخخخخخخخخخخخ میشی.
    ولی جدا از این حرفا این جزو اون بازی هاییه که از همون اول معلوم بود با یه شاهکار طرفیم. ممنون بابت خبر.

  • Iran_gamer گفت:

    این بازی هم اکشنه هم مخفی کاریه هم استراتژیکه هم شوتره که هم نفش آفرینیه هم جهان بازه . خلاصه بهترین بازی عمرمه.

  • دوستان لینک اون حرف هایی که توی تریلر متال گیر تو e3 2015 زدن رو پیدا کردم فقط ترجمش کار حضرت فیله !کسی هست بتونه از پاراگراف ۴ به بعد رو ترجمه کنه ؟ خیلی سخته (به جای @ نقطه بذارید)
    www@gamefaqs@com/boards/681794-metal-gear-solid-v-the-phantom-pain/71996393

    • Dr. Freeman گفت:

      از پاراگراف ۴ به بعد
      “دنیای ما بار دیگر متحد خواهد شد – من راهش را یافته ام. نژاد، عشیره، مرز میان ملت ها، حتی صورت ها نیز دیگر بی معنا خواهند بود…جهانی که بیگ باس در ذهن خود می پروراند بالاخره روزی به حقیقت بدل خواهد شد و یک بار دیگر تمام بشریت را یکدل و هم جهت خواهد کرد”
      “آمریکا مهد آزادی ست، محل تلاقی مهاجران از سراسر دنیا. کشوری که ساکنانش زندگی در کنار یکدیگر را صرفا تحمل نمی کنند (بلکه باور با هم بودن و اتحاد را در خود می پروراند). از همین رو، فرمانده Zero به دنبال برپاکردن سیستمی بر مبنای اطلاعات بود، سیستمی مبتنی بر کلمات، برای کنترل ضمیر ناخودآگاه ذهن بشر.
      “فرمانده Zero معتقد بود که مهلک ترین و خطرناک ترین انگلی که جهان تاکنون به خود دیده نه یک میکروب یا ویروس بلکه زبان است، بله، انگل واژگان و عبارات. آنچه تمدن بشر را در طول سالیان سال زنده نگاه داشته واژگان و کلماتند. میخواهید دنیا را آزاد کنید؟ جان انسان ها را نگیرید، زبانشان را بگیرید! ”
      “و اینگونه من آلودگی ها را از جهان خواهم زدود و تنها یک زبان باقی خواهد ماند. جهان زیر و زبر خواهد شد و در نهایت جهانی آزاد و عاری از کثافات خواهیم داشت.”
      “زنجیره انتقام جویی همان چیزیست که حقیقتا جهان ما را همچون یک کل واحد به هم خواهد پیوست”
      و این زنجیره انتقام چیزی نبود جز “کودکان شرور” (طرح دولت امریکا در دهه ۷۰ میلادی با هدف تولید کلون هایی از روی بیگ باس مثل سالید اسنیک و لیکویید اسنیک)

  • ghost-ps4 گفت:

    اقا بازی منتشر شده ۱۰شهریور کجا بود

  • Hossein Gamer گفت:

    این حرف رو باید کوجیکا میزد نه کونامی

Konami: عنوان Metal Gear Solid 5 چیزی بیشتر از یک بازی مخفی کاری است - گیمفا