CD Projekt Red قصد اضافه کردن کیفیت 900P را به نسخه PS4 عنوان Witcher 3 ندارد
همانطور که می دانید، عنوان تحسین شده و فوق العاده Witcher 3: Wild Hunt، با کیفیت ۱۰۸۰ برروی PS4 اجرا می شود. اما این کیفیت، برروی Xbox One بین 900p و 1080p متغیر می باشد و همین مسئله باعث شده است که، کیفیت بصری بازی برروی Xbox One بالاتر باشد. برای خواندن کامل خبر، به ادامه خبر مراجعه کنید.
CD Projekt Red عنوان Witcher 3: Wild Hunt را با کیفیت 1080p برروی PS4 اجرا می کند. اما نسخه Xbox One بازی، به دلیل متغیر بودن رزولوشن بین 900p و 1080p، دارای کیفیت بصری بالاتر و فریم بهتری می باشد. به همین دلیل دارندگان کنسول PS4 خواسته بودند که بازی، برروی 900p اجرا شود. اما سازندگان با یک پاسخ قاطع، به هواداران گفتند نه!
پس از منتشر شدن بروزرسان ۱.۰۷ هر دو نسخه کنسولی بازی، به صورت تصادفی فریم بندی بازی را انجام می دهند. در پاسخ کاربران توییتر این شرکت، Marcin Momot اعلام داشته است که قصد اضافه کردن کیفیت ۹۰۰ را به بازی، برای افزایش کارایی آن ندارد.
همچنین، ایشان اضافه کردند که مشکل عدم ارتباط گرفت گرالت با خوک ها در وظیفه Fool’s Gold، برروی PC برطرف شده و به زودی نسخه کنسولی بازی نیز، درست خواهد شد.
به زودی شانزدهمین محتوای اضافه رایگان بازی نیز، منتشر خواهد شد و پایانی خواهد بود بر سری محتوا های اضافه بازی.
این عنوان هم اکنون برروی PC، Playstation 4، و Xbox One قابل دریافت می باشد.
نظرات خود را پیرامون شاهکار CD Projekt Red با ما در میان بگذارید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
من عاشق قسمت طرفداراشم که بهشون گفته. نه خیلی حال کردم نابود شدن ببدختا
بابا ۷۲۰ به زور کنسول ها رو میرسونه به حداکثر ۴۵ 😐 واقعا آدم از خرید نسخه کنسولی پشیمون میشه دو دقیقه بازی کنی کور میشی 😐 کاشکی اصلا به ۱۰۸۰ نمیرسوندن وقتی سخت افزار در اختیار ندارن تا اینجوری نسخه ی کنسولی افتضاح نشه:|
شما لابد سیستم گیمینگ خوب داری روی ۶۰ فریم بازی کردی که موقعی نسخه کنسولی بازی کردی داشتی کور میشدی والا ما که گاهی نداشتیم به همون ۳۰ فریم هم راضی هستیم ولی مشکل اصلی سخت افزار کنسول نیست مشکل اصلی بهینه نبودن انجین بازی است. مثلا شما گرافیک بتمن رو ببینید خداییش از ویچر بهتره البته اگه مپ بازی رو در نظر نگیریم ولی توی بتمن افت فریم و باگ خیلی کمه و این بخاطر بهینه بودن آنریل هست
بله خب اینم درسته RED خیلی سخت افزار میطلبه والا من که بازی کردم حتی ۳۰ هم به صورت stable نمیده و برخی موارد حتی میره روی ۲۰! ولی با ۷۵۰ خیلی راحت و بدون مشکل در لول کنسول ها ۳۰ میده!! کلا فقط برای PC بهینه شده من هم از PC روی کنسول بازی کردم واقعا داشتم کور میشدم چشمم ترکید:| همونطوری که گفتم RED ENGINE سخت افزار زیادی میخواد
بله درست میگید بهینه سازی روی کامپیوتر خیلی بهتر بود به طوری که اگه post processing رو روی low قرار میدادید و تنظیمات گرافیک رو روی ultra میگذاشتید و hairwork رو هم off میکردید قشنگ با gtx 750 ti میشد ۴۵ فریم رو گرفت تازه به دلخواه اگه یا aa یا ao رو هم روی بالاترین درجه بزارید میتونید ۳۵ فریم بگیرید. حالا با آپدیت ۱.۰۷ توی نسخه کنسولی قسمت post processing هم اضافه شده که میتونید خاموشش کنید تا فریم ریت پایدار تری داشته باشید
دوست عزیز این قدر تلتش نکن که بگی ۷۵۰ از ps4 قویتره چون نیست و حرف مسخره ای میزنید…هر وقت last of us و بلاد و god of war3 رو روی ۷۵۰ اجرا کردی اونوقت حرفت درسته
نمیدونم چرا witcher 3 شده معیارى براى توان گرافیگى کنسول ها
تمام باگ ها ، افت فریم ها و مشکلات فنى بازى روى کنسول ها و حتى روى pc ، فقط و فقط به علت نا پخته بودن انجین بازى است
منظورم این نیست که انجین بازى ضعیفه یا تیم سازنده کارشو خوب بلد نیست
در مورد witcher 3 ، همانطور که بارها هم تیم سازنده در مصاحبه هاى مختلف اعلام کردند
در میانه راه ، مجبور به تغییر در سیستم رندرینگ بازى و دانکرید گرافیک شدند
این به این علته که تیم سازنده قبل از اینکه شروع به ساخت بازى بکنه ، فرصت کافى براى تست و بهینه کردن موتور نداشته
و کاملا مشخصه بیشترین فوکوس تیم سازنده روى pc بوده و انجین از پایه براى کنسولها طراحى نشده
و گرنه همین الان fox engine رو همین کنسولهاى نسل هشت ، بازى به وسعت phantom pain با اون گرافیک زیبا
به راحتى رو ۶۰ فریم ، اجرا میکنه ، و به گفته تمام نشریاتى که بازى را تست کرده اند ذره اى از باگها و مشکلات
witcher 3 درش وجود نداره
در نهایت شکى نیست ، که کنسولهاى نسل هشتم به لحاظ سخت افزارى میتوانستند ، خیلى قویتر از این باشند
ولى باور کنید ، همه چیز به تیم سازنده و توان و هوشمندى اونها از استفاده از یه سخت افزار برمیکرده
اوایل نسل گذشته یادمه call of duty 2 رو ps3 پر از باک و افت فریم بود ، در حدى که خیلى ها از ps3 نا امید شده بودند
ولى سانتا مونیکا با god of war 3 روى همون سخت افزار گرافیکى را خلق کرد ، که همه را انکشت به دهان کذاشت
ps4 و xbox one تازه اوایل راه خود هستند ، بدون شک در آینده کرافیک هایى را روى همین کنسولها خواهیم دید
که خیلى خیلى فراتر از چیزى هست که الان witcher 3 روى pc ارائه میده
وقتی تو عمرت دسته ی ps4 به دست نگرفتی و این بازی رو اجرا نکردی لقب مسخره و مزخرف افتضاح رو بهش نده کاربرا عادت کردن بازیی که تجربه نکردن رو نقد و بررسی میکنن !! این بازی رو ps4 متای بالای ۹۰ گرفت یعنی شاهکار سخت افزار هم کاملا پاسخگوی گرافیک حتی بیش از اینه مثل آنچارتد ۴
خوب دلیل این متغیر بودن این بود که قرار بود نسخه بازی x1 به دلیل قدرت کمتر سخت افزار x1 رزولیشن بازی به 900p بسنده کنن ولی بعدا با تلاش سازنده ها به کیفیت 1080p رو x1 رسیدن
در حالی که همون اول به کیفیت ۱۰۸۰ p در ps4 رسیده بودن
تقریباْ همه میدونن کیفیت بصری و رنگ بندی تو X1 بهتره و اونم تا حدودی به خاطر عدم فشار زیاد به سخت افزار هستش البته بازم میگم تا حدودی ولی تنها برگ برنده سونی فقط همین اسرار و تاکید رویه ۱۰۸۰ اجرا شدن بازیهاست که فقط و فقط تبلیغاتیه وداره فریم ریت و نرمیه بازی رو فدای کل کل با مایکرو میکنه….بهتر نیست کل کل رو همون انحصاریها باشه…..عاغا فقط فشاره سونیه…….
اولا که اصرار نه اسرار
دوما تا اینجا کاملا همه میدونن از نظر سخت افزاری ps4 برتری داره و تو بیشتر بازی ها هم رزولیشن هم فریم ریت بهتری میده
سوم سونی چیو داره فدای کل کل با مایکروسافت میکنه ؟ چه ربطی داره اخه
سونی یه سخت افزار طراحی کرده دیگه بستگی به سازنده داره از این سخت افزار چطوری استفاده کنه
سونی که نمیاد سر هر بازی که ساخته میشه به سازنده ها بگه رزولیشن بیشتر کنین فریم ریت کمتر 😐
ولی رنگ بندی بهتر تو x1 قبول دارم
ای کاش کیفیت ۹۰۰ رو اضافه میکردن تا حداقل فریم بالاتر میرفت 😐
اگه آپدیت ۱.۰۷ رو نصب کردید به قسمت post processing توی display مراجعه کنید و motion blur و blur رو خاموش کنید فریم بهتری میگیرید
میشه توضیح بدین motion blur و blur چی هستند وچه کاری انجام میدند؟
من تعریفشو نمیدنم ولی موقعی دوربین بازی رو میچرخونین اگه موشن بلور روشن باشه تصویرتون بهم پیوسته میشه ولی وقتی خاموشه جدا از هم میفته البته خیلی تاثیری روی بازی نداره ولی روی فریم حدود سه چهار فریم تاثیر داره
از اسمشون معلومه. تاری و تاری حرکتی
یعنی وقتی دوربین رو میچرخونی تصویر مات میشه (مثل دنیای واقعی که سرت رو یهو میچرخونی)
یا وقتی با اسب سریع حرکت میکنی اطراف تار مشیه (مثل وقتی سوار ماشینی و جدولا از بغلت سریع و تار رد میشن)
نه و ….. یه جوری گفته نه انگار بازی ساخته بدون مشکل خوب می میرید یه بروزرسانی بدید که 900p رو به ps4 اضافه کنه دیگه هم که نمیخوان بازی تونو نقد کنن اگه اینکارو میکرد خیلی خوب میشد خیلی ناامیدم کرد
خدایی یه تجربه و خاطره ای عالی برامون بجا گزاشتن با این عنوان شاهکاری بینظیر .
بهترین عنوان در بخش رول پلی و اوپن ورلد.
کسی میدونه dlc new game plus کی منتشر میشه؟من فقط منتظر اینم تا بازی رو دوباره از اول برم
کیفیت بصری بازی بر روی xbox one بالاتر بود؟!!!
یکی بهترین داستان های دنیا ی گیم رو داره