طراحی مراحل و ماشین های Uncharted 4 توسط توسعه دهندگان بازی مورد بحث قرار گرفت
دموی به نمایش درآمده در جریان کنفرانس مطبوعاتی سونی در E3 2015، آن قدر جذاب بود که همه ی طرفداران را از جایشان بلند کرد و باری دیگر نشان داد که ناتی داگ چگونه می تواند طرفداران را به وجد بیاورد. Uncharted 4 پایان داستان «نیتن دریک» خواهد بود و ما در این عنوان شاهد ویژگی های بسیار بیشتری نسبت به نسخه های قبلی خواهیم بود. حال توسط توسعه دهندگان این بازی درمورد طراحی مراحل و ماشین های موجود در بازی، صحبت هایی انجام داده اند. برای جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.
این بازی دارای وسایل نقلیه خواهد بود؛ وسایل نقلیه ای که برای اولین بار است می توان از آن ها در جریان بازی استفاده کرد. همچنین، در این بازی شاهد دنیای بسیار وسیعی خواهیم بود که سازندگان برای اولین بار است آن را در بازی پیاده سازی کرده اند. هرچند این بازی دارای دنیای وسیعی است، اما هنوز هم یک بازی سبک جهان – باز نیست!
آقایان «نیل دراکمن» و «بروس استارلی»، کارگردانان عنوان Uncharted 4، طی جدیدترین مصاحبه شان گفتند که:
ما می خواستیم وسایل نقلیه ی موجود در نسخه های قبلی به Uncharted 4 اضافه شوند و همانطور که می بینید، آن ها اینجا هستند. اما تفاوتی که در رابطه با نسخه های قبلی وجود دارد این است که هم اکنون شما می توانید سوار آن ها شوید و با آن ها رانندگی کنید.
بنابراین، بازیکنان باید به طور مداوم پایشان را بر روی پدال گاز بگذارند؛ البته می توان از ماشین جیب به روش های دیگری نیز استفاده کرد. شما می توانید به راحتی وارد جیب شوید، از آن خارج شوید و مناطق بازی را کشف کنید. ما مراحل بازی را بسیار گسترده طراحی کرده ایم، بنابراین طرفداران می توانند مسافت های طولانی را به سفر بپردازند.
اما باز هم یادآور می شویم که با وجود همه ی این نکات، نمی توان Uncharted 4 را یک بازی جهان – باز خطاب کرد. آن ها [سازندگان بازی] قصد دارند بگویند که داستانی پیچیده همراه با گیم پلی جذاب در بازی Uncharted 4 پیاده سازی شده است.
آقای «دراکمن» در ادامه گفت که آن ها توانایی های «نیتن» را برای مبارزه کردن بهبود بخشیده اند، آن ها همچنین اطمینان دارند که «نیتن» بر تمامی حرکات خود مسلط است.
عنوان Uncharted 4 قرار است در سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای PS4 عرضه شود.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- منبع داخلی: PS6 در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد + اطلاعات بیشتر
نظرات
غوله این بازی
به احتمال خیلی خیلی زیاد گوتی میشود
خب معلوم هست که مراحل نیز خیلی وسیع هستن
آقا تو رو خدا اینقدر زود قضاوت نکن . منم جونمو میدم پای این بازی خیلی هم دوست دارم گوتی بشه . ولی خدارو چه دیدی؟ شاید کوآنتوم بریک شد . اصلا شاید راکستار رد دد ۲ رو بده . اون وقت کار آنچارتد خیلی سخت میشه .
داداش نوشتم به احتمال زیاد
نگفتم که صددرصد
نه .نوشتی به احتمال خیلی خیلی زیاد
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
بله درسته،بالاخره ایشون هم هیجان داره نظرشو گفته،کم بازی نیست که لابد مطمئنه.
مگه Dishonored 2 سال ۲۰۱۶ نمیاد؟؟؟ پس اینقدر زود قضاوت نکن پس فردا دوباره اواتارت عوض کنی!!!!
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
چرا ترکیدی عزیز؟؟؟ نکنه Dishonored رو درست کم گرفتین؟؟؟نسخه قبلی یکی از بهترین بازی های سال شده بود با متای ۹۱
عزیز من نوشتم به احتمال زیاد
چرا نظرو درست نمیخونی؟
در ضمن من اینقدر به ناتی داگ اطمینان دارم که اواتار عوض نمی کنم
داداش اسمت خیلی به آواتارت میاد…
کشتین مارو با این کلمه
گوتی بپر تو قوطی
:/
عاشق این بازیم :yes:
“ما می خواستیم وسایل نقلیه ی موجود در نسخه های قبلی به Uncharted 4 اضافه شوند” – تنبلی بیش از حد!
چی میگی داداش؟
تنبلی واقعا در این استدیو راه نداره.بحث سر فریم ریت شد که آقای استرلی گفتن به نظر ایشون داشتن جزییات بیشتر در این بازی بیشتر به چشم میاد تا فریم ریت بالاتر.
اشکال نداره حال نظرش مخفی میشه حالش میاد سر جاش
آقا احسان عزیز ببخشید دخالت میکنم ولی تورو خدا به خاطره دریک هم که شده آواتارت رو عوض کن بخدا به قول بچه ها تنبیهش کردی زشته عزیز ببخشید بازم دخالت کردم
اگه فقط دو تا واژه تو دنیا باشه که نتونن کنار هم قرار بگیرن ناتی داگ و تنبلی هستن
mamad n4فازت چیه؟؟؟؟ :wilt:
میترکونه
فقط یه تریلر هم از بازی تو محیط برفی با عناصر ادونچر بذارن که یه سریا نگن همش اکشن بود
داداش اونطوری هم بکنن
بعضی ها میگن هیجانش کجاست؟
برای اینکه ادونچرشو ببینن باید خودشو بازی کنن
من بیشتر تاکیدم روی محیط برفی برای یه سریا و عناصر ادونچر برای یه سریای دیگست . یه تریلر گیمپلی دیگه هم از ادامه ی همون تریلر e3 2014 بذارن که همه بفهمن گرافیک افت نکرده و دیگه برای احدی بهانه ای نمونه
عزیزم کسی نگفت گرافیک افت کرده.مشکل از اونجایی شروع شد که یه تریلر سینماتیک به عنوان گرافیک in-game فرض شد!!!(البته صحبت های کارگردان بازی که گفته بود نور ماه باعث اغراق در گرافیک بازی شده هم بی تاثیر نبود)
راستی هاچ بک جان
نظرت در مورد نمایشe3 چی بود؟
هردو شرکت فوق العاده بودن.به سختی میشه نظر داد که کدوم شرکت بهتر کار کرد.ولی شخصا با کنفرانس مایکرو خیلی حال کردم..
منظورم نمایش انچارتد بود
اون که سوال کردن نداره دیگه داداش 😀 :laugh:
آقا همه این ویدیو هایی که در بازی ها پخش میشه سینماتیکه،منتها بعضی سازنده ها با استفاده از دوربین موتور این ویدیو ها رو میگیرن که ریل تایم یا in game هستش به قول شما،بعضی ها به کمک یک نرم افزار دیگه جداگانه ویدیو های بازی ها رو رندر میکنن و بعد ذخیره میکنن که بهشون میگن سینماتیک که در واقع اشتباهه.همه ی این ویدیو ها سینماتیک هستن منتها بعضی ریل تایم رندر میشن بعضی ها نه.خب مزایای real time اینه که هزینه پایین تر برای سازنده داره،به گیمپلی نزدیک تره و اعمال تغییرات در اون راحت تره(مثل لباس کاراکتر)،اونی هم که real time نیست خب با ابزار بیشتری ساخته میشه،گرافیکش بیشتره،بار سخت افزاری کمتری داره.
یبار نشد بیام تو خبر انچارد این طرفدارای تیم ایکس باکس گیر ندن به “اون” تریلر اولی ک افت فیلیم افت ریزیلیشین افت گراپیک داشته
داشته اقا افت کیفیت داشته
ما با نصف اونم حالشو میبریم باور کن
کی میتونه با این در ۲۰۱۶ دربیفته خدا عالمه.
scale bound!!البته اگر ۲۰۱۶ منتشر بشه!محصول مشترک سازندگان بایونتا و متال گیر رایزینگ با استیدیوهای مایکرو 😎
آره دیدم یا رو حسابی شبیه دانتس واقعا خاطره dmc رو برای کامیا زنده میکنه ولی به امید خدا اون سال هم استدیو ها عالی ظاهر میشن.
تنها نگرانی من راجع به این بازی همین قسمت رانندگیش هست!همه ی ما میدونیم که ناتی داگ تو سوم شخص ماجراجویی یه سازنده ی فوق العادس!ولی رانندگی…امیدوارم یچیزی مثل واچ داگز از آب درنیاد.چون واقعا حیف این شاهکاره که خراب شه
نگران نباش کار رو میدن دست کاردان . راکستدی هم تا حالا رانندگی نساخته بود ولی ظاهرا بتموبیل خیلی خوب ساخته شده
آره.دقیقا واسه بتمن هم همین ترس رو داشتم که خب خداروشکر به خوبی کار شده
بت موبیل هم فوق العاده بود
ولی به ذره تو سوار شدنش زیاده روی شده بود
ولی تو این میتونی از ماشین پیاده بشی و…
اگر منظورت منتقد گیم اسپات بوده باور کن اشتباه کرده،من میدونم شما بازی رو نرفتی که اینو میگی.خود آقای هیل گفته بود که خودش خواسته برخی از مراحل حتما با بتموبیل باشه و بدون بتموبیل تصور عبور از اون مرحله هم سخته حتی اگر منتقدا ایراد بگیرن!
نه داداش بر اساس اون نگفتم
ولی به کم زیادی رو بت موبیل مانور داده شد
که به نظرم لازم نبود
شما بازی رو رفتی؟
خود کارگردان اینطور خواسته بود و اتفاقا یه ایستراگ تو بازی هست که اسم بازی رو نوشته و توش پر دیسلایکه انگار خودش میدونسته که منتقدا میخان این کارهارو کنن.تا اون موقه که این ایستر اگ رو پیدا نمیکردم کاملا با حرفت که میگی مانور زیاد داده موافقم.واقعا این تراوشات ذهنی از آقای هیل و دراکمن وصف نشدنیه.
نمیدونم داداش
شاید حق با شماست
انشاالله اخر ماه رمضون میخرم
وقتی چیزی رو تجربه نکردی چرا راجبش نظر میدی؟
ندیده از ایراداتش میگی
همه چیش درستو بجاست
داداش من وقتی هندلینگ ماشینو دیدم مونده بودم
اگر دقت کنید میبینید که هندلینگ ماشین واقعا فوق العادست
اگر دست من بود بهترین ریسینگ سالم به این میدادم
خخخخ
شما فنشی هستی دیگه شما نگی و تعریف نکنی کی اینکارو کنه.یه هندلینگ دیگه حالا بتموبیل نیست که.
توی گیم پلی e3 مشکلی توی کنترل جیپ دیدی؟ میدونم خیلی سعی کردی ایرادی از گیم پلی پیدا کنی اما وقتی موفق نبودی از واژه امیدوارم استفاده میکنی ک مثه فلانی نشه!
عجیباً غریباً
این بازی شاهکاره
امیدوارم این تاخیرها از آنچارد ۴ یک عنوان بینظیر و بدون نقص بسازه :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
فیزیک ماشین واقعا زیبا بود خیلی جالب برام بود که زمانی که ماشین به جایی برخورد میکرد سالی و نیتن بر حسب قدرت ضربه جابهجا می شدن
ببنیم تا سال ۲۰۱۶ چی میشه از الان نمیشه چیزی گفت بازی های بزرگی هستند که هنوز معرفی نشدند نباید زود قضاوت کرد۰۰۰ 😉