به دنبال ماجراجویی های Nathan | چهار مشخصه ی اصلی که سبب محبوبیت Uncharted 4 می شود - گیمفا
به دنبال ماجراجویی های Nathan | چهار مشخصه ی اصلی که سبب محبوبیت Uncharted 4 می شود - گیمفا
به دنبال ماجراجویی های Nathan | چهار مشخصه ی اصلی که سبب محبوبیت Uncharted 4 می شود - گیمفا
به دنبال ماجراجویی های Nathan | چهار مشخصه ی اصلی که سبب محبوبیت Uncharted 4 می شود - گیمفا
به دنبال ماجراجویی های Nathan | چهار مشخصه ی اصلی که سبب محبوبیت Uncharted 4 می شود - گیمفا
به دنبال ماجراجویی های Nathan | چهار مشخصه ی اصلی که سبب محبوبیت Uncharted 4 می شود - گیمفا

به دنبال ماجراجویی های Nathan | چهار مشخصه ی اصلی که سبب محبوبیت Uncharted 4 می شود

Mobin Ahmady
۱۵:۳۷ ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
به دنبال ماجراجویی های Nathan | چهار مشخصه ی اصلی که سبب محبوبیت Uncharted 4 می شود - گیمفا

Uncharted 4: A Thief’s End بازی ای است که بارها و بارها با نمایش های خیره کننده ی خود در جاهای مختلف، طرفداران و حتی بازیسازان را به تحسین وا داشته است. اولین تریلر ۱۵ دقیقه ای بازی آنقدر جذاب بود که از همان ابتدا، طرفداران، ناتی داگ را تحسین کردند. چندی پیش هم در جریان نمایشگاه بزرگ E3 2015 شاهد نمایش فوق العاده ی این عنوان بودیم. مشخص است که ناتی داگ تنها بر روی گرافیک خارق العاده ی بازی کار نکرده است! چراکه، گیم پلی روان بازی در کنار روایتی جذاب، قرار است ماجراجویی های Nathan را بیش از پیش جذاب کنند. اما واقعا علت محبوبیت این عنوان چیست؟ چرا با هر نمایش از بازی، طرفداران به وجد می آیند؟ برای گرفتن جواب خود، با گیمفا همراه شوید.

تا قبل از برگزاری همایش بزرگ سونی در PlayStation Experience، تقریبا همه انتظار نمایش عنوان Uncharted 4: A Thief’s End را در این همایش بزرگ داشتند. اما در واقع سونی با دستی پر به این همایش آمده بود و توانست فراتر از انتظار ها ظاهر شود. ما تقریبا مطمئن بودیم که ناتی داگ قرار است میان پرده ای نه چندان طولانی از عنوان موردانتظار خود منتشر کند؛ اما در عوض، ناتی داگ، با به نمایش گذاشتن ۱۵ دقیقه از گیم پلی بازی، همه را شگفت زده کرد. هرچند که نمایش Uncharted 4: A Thief’s End به اندازه ی نمایش Uncharted 2: Among Thieves سر و صدا نکرد، اما همچنان نمایش این بازی، «خیره کننده» خوانده می شود.

همراه شدن sandbox های عنوان the last of us با صحنه های اکشن هالیوودی محصولی به نام uncharted 4 a thiefs end را خلق کرده است

همراه شدن Sandbox های عنوان The Last of Us با صحنه های اکشن هالیوودی، محصولی به نام Uncharted 4: A Thief’s End را خلق کرده است.

مبارزاتی هیجانی و جذاب 

ما هم اکنون می دانیم که نسخه ی بعدی سری Uncharted قرار است بر روی پلتفرم PS4، “شگفت انگیز” به نظر برسد، اما پیش از این ما فکر می کردیم که قرار است در بازی فقط شاهد گرافیکی عالی باشیم و بازی را بر روی رزولوشن ۱۰۸۰p تجربه کنیم؛ اما اگر شما فکر می کنید که قرار است فقط منتظر گرافیکی شگفت انیگز باشیم، پس ناتی داگ را دست کم گرفته اید. این استودیو با به نمایش گذاشتن گیم پلی جذاب Uncharted 4: A Thief’s End، باری دیگر نبوغ خود را به رخ همگان کشید. البته نسخه ی چهارم را می توان تکامل یک داستان ماجراجویانه دانست. همراه شدن sandbox های بی نظیر عنوان The Last of Us با صحنه های اکشن هالیوودی، موجب شده اند تا Uncharted 4، بیش از پیش جذاب شود.

اطلاعاتِ در دست از این بازی، ” بلند پروازانه ” بودن بازی را ثابت می کنند، اما در حقیقت، بازی پیشرفته تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. در تریلر اولیه ی بازی، ما Drake را دیدیم که از ستونی به ستونی دیگر پرش می کرد و گاهی اوقات هم از این استراتژی برای پرش بر روی دشمنان و سرنگون کردن آنان استفاده می کرد. با این حال، دشمنان باهوش Nathan هم از چنین توانایی ای برخوردار هستند. دشمنانی که با برخورداری از هوش مصنوعی ای بالا، به دنبال دستگیر کردن قهرمان داستان ما هستند.

در حالی که دموی به نمایش در آمده عاری از هرگونه مشکل و نقص بود، یکپارچگی خاصی میان بخش های مختلف بازی دیده می شد. این یکپارچگی، میان پرش های Nathan، سبک مخفی کاری بازی و … به خوبی به چشم می خورد.

هر چند معماری سبک platforming زیاد متحول نشده اما باز هم حس یک uncharted واقعی را به کاربر القا می کند

هر چند معماری سبک Platforming زیاد متحول نشده، اما باز هم حس یک Uncharted واقعی را به کاربر القا می کند.

پرش های جذاب از سکویی به سکوی دیگر (Platforming)

تا قبل از نمایش بازی، انتظار داشتیم که ناتی داگ معماری های جدیدی را از سبک Platforming ( پرش از سکویی به سکوی دیگر ) در بازی Uncharted 4: A Thief’s End پیاده سازی کرده باشد، اما آن طور که به نظر می رسد قرار نیست در A Thief’s End شاهد سیستمی متفاوت از بخش Platforming باشیم. البته نمی توان گفت که این بخش کاملا شبیه به نسخه های قبلی است؛ چراکه تفاوت هایی در این بخش دیده می شود. به نظر می رسد این بار گزینه های پیچیده تری در این سبک، پیش روی شما قرار می گیرد. به طور مثال، شخصیت اصلی داستان می تواند، با استفاده از وسایلی قلاب مانند از دیوار ها بالا برود. به علاوه، او دارای طنابی مثل Indiana Jones است که نه تنها گزینه های بیشتری را برای مبارزه پیش روی او می گذارد، بلکه او را قادر می سازد با استفاده از آن از مکانی به مکان دیگر پرش کرده و محیط های بیشتری را در بازی کشف کند.

به جزئیات چهره اش نگاه کرده و به احترام شاهکار ناتی داگ چند لحظه سکوت اختیار کنید

به جزئیات چهره اش نگاه کرده و به احترام شاهکار ناتی داگ، چند لحظه سکوت اختیار کنید!

عدم ایجاد سر و صدا

تمامی عناوین قبلی فرنچایز Uncharted، سبک مخفی کاری را در خود داشته اند. البته این بخش، همیشه از نظر کاربران جذاب جلوه نکرده است! چراکه بسیاری از اوقات ما شاهد این بوده ایم که کاربران از این بخش به عنوان ” نقصی ” در گیم پلی یاد کرده اند. این بخش است که نشان می دهد Drake یک قاتل بی عاطفه نیست و گاهی اوقات بدون کشتن دشمنان، از آن ها عبور می کند. با توجه به دموی نشان داده شده، Drake با به کاری گیری شاخ و برگ درختان و آیتم های مختلف درون بازی، سعی بر این دارد که بدون زدن آسیبی به دشمنان، از آن ها عبور کند.

به لطف رابط کاربری جدید بازی (که از The Last of Us الهام گرفته است) شما هم اکنون می توانید بفهمید که خطر از کجا شما را تهدید می کند. سازندگان معتقدند این ویژگی موجب می شود سبک مخفی کاری بازی، بیشتر تقویت شود.

اما چیزی که ما از نمایش اول بازی دیدیم، چگونگی اجرای بخش مخفی کاری بازی است! به طور کلی ” عدم تعادل ” این بخش است که به بازی جذابیت های خاصی را بخشیده است. به طور مثال، در جایی مشاهده می شود که Nathan پس از درگیری و زد و خورد با دشمنان، باری دیگر پا به سبک مخفی کاری می گذارد و بی سر و صدا پیش می رود. در این میان، در کنار این بخش بازی، موسیقی خوب بازی هیجانی خاص و جذاب را به کاربر وارد می کند که وصف نشدنی است! وقتی که شما مخفی شده اید، دشمنانتان به دنبال شما می گردند. آن ها با یکدیگر ارتباطی منظم دارند و یکدیگر را از اتفاقات پیش آمده با خبر می سازند. در اولین نمایش بازی شاهد این بودیم که Nathan چگونه با استراتژی ای فریب دهنده، دو سرباز را از پای در آورد. او یکی از آن ها را از بین برد و سپس با استفاده از مهارت خود، سرباز دوم را فریب داد.

حتی در چنین حالتی جزئیات بازی خودنمایی می کنند

حتی در چنین حالتی، جزئیات بازی، خودنمایی می کنند.

 توجه به جزئیات

همانطور که در اولین دموی به نمایش در آمده از بازی و حتی دموی E3 2015 مشاهده نمودیم، سازندگان بازی توجه زیادی به جزئیات اطراف کرده اند و آن ها را به بهترین نحو ممکن ساخته اند. به طور مثال بخشی را می بینیم که Nathan وارد آب می شود و بدنش تماماََ خیس می گردد. حتی در زیر آب هم جزئیات خودنمایی می کنند. یا می توانیم از گِلی شدن لباس Nathan در دموی به نمایش در آمده در E3 2015 حرف بزنیم که باز هم این موضوع را اثبات می کند. حتی با وجود اینکه در صحنه ای مشاهده می شود، Nathan بر روی زمین کِشیده می شود، اما باز هم جزئیات، خود را به خوبی نشان می دهند.

با همه ی این ها، باز هم نمی توان گرافیک عالی Uncharted 4 را در سطح The Order 1886 قرار داد. البته نکته ای که در این مورد وجود دارد این است که در Uncharted 4 مناطق دور دست به خوبی دیده می شوند و همین نکته است که Uncharted 4 را نسبت به The Order 1886 در مکان بالاتری قرار می دهد. البته مقایسه کردن این عنوان اشتباه است! چراکه هر کدام سبک و استایل خاص خود را دارند و نمی توان به خاطر اینکه گرافیک Uncharted 4 از The Order 1886 پایین تر است، آن را در رده ی دوم نسبت به The Order 1886 قرار داد؛ بلکه من معتدقم، Uncharted 4 توانسته خود را خیلی خوب در دل کاربران جا کند و قرار است تجربه ای ناب از نسل هشتم را در اختیار کاربران PS4 قرار دهد.

شما چه نظری درمورد Uncharted 4 دارید؟ از دیدگاه شما، چه عواملی موجب می شوند که Uncharted 4: A Thief’s End عنوانی خاص باشد؟ شما هم از نظرات خودتان برای ما بگویید.

ترجمه شده از وب سایت pushsquare با اندکی تغییر

” ترجمه شده از وب سایت Pushsquare با اندکی تغییر “

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

به دنبال ماجراجویی های Nathan | چهار مشخصه ی اصلی که سبب محبوبیت Uncharted 4 می شود - گیمفا
به دنبال ماجراجویی های Nathan | چهار مشخصه ی اصلی که سبب محبوبیت Uncharted 4 می شود - گیمفا
به دنبال ماجراجویی های Nathan | چهار مشخصه ی اصلی که سبب محبوبیت Uncharted 4 می شود - گیمفا
به دنبال ماجراجویی های Nathan | چهار مشخصه ی اصلی که سبب محبوبیت Uncharted 4 می شود - گیمفا
به دنبال ماجراجویی های Nathan | چهار مشخصه ی اصلی که سبب محبوبیت Uncharted 4 می شود - گیمفا
به دنبال ماجراجویی های Nathan | چهار مشخصه ی اصلی که سبب محبوبیت Uncharted 4 می شود - گیمفا
به دنبال ماجراجویی های Nathan | چهار مشخصه ی اصلی که سبب محبوبیت Uncharted 4 می شود - گیمفا
به دنبال ماجراجویی های Nathan | چهار مشخصه ی اصلی که سبب محبوبیت Uncharted 4 می شود - گیمفا

نظرات

  • Sepehr792.h گفت:

    عالیه خیلی منتظرشم 🙂 😀

    • آدم یه ps4 با Uncharted 4 داشته باشه کافیه دیگه نیازی به بازیه دیگه ای نداری :inlove:
      شوخی کردم ولی خدایی آخرت بازیه

    • ps 4 ever گفت:

      دوستان من اون گیمپلی ۱۵ دقیقه ۱۰۸۰ گیمفا رو دیدم و عاشق این بازی شدم و بنظرم گرافیکش عالیه!
      ولی بابام اومده میگه چرا تو بازی خاک ها و زمین خیلی قرمزن؟!! بهش گفتم خوب حتما نوع خاکش اینجوریه بهم جواب داد اصلا غیر از خاک لباس آدما و کلا رنگ های قرمز خیلی غیر طبیعیه!!!!
      مونده بودم چی بگم؟! :pain:
      بنظرتون دلیلش چیه؟

  • DarkArkham گفت:

    ایول عجب مقاله ای
    لحظه شماری برای این بازی عذاب آور است
    خدا کنه هرچه زودتر بیاد بیرون من که خیلب مشتاقم

  • mahan-shadow گفت:

    خیلی ممنون از خبرنگار زحمت کشمون اقای احمدی واقعا جذابه بازیش :-)) :-))

  • trippy_boy گفت:

    ای کاش ما هم ps4 داشتیم میتونستیم این شاهکار رو بازی کنیم خوشبحال اونایی که دارن و میتونن این شاهکار رو بازیکنن. :-(( :-(( :-(( :-(( ای خدا ینی میشه یهps4 هم به ما بدی.

  • h03ein گفت:

    به معنای واقعیه کلمه ناتی داگ با نمایش uncharted 4 در e3 2015 ترکوند :rotfl:
    منتظرشم نافرم :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

  • ali.stop گفت:

    من pc دارم ولی برای این بازی ps4میخوام بخرم :yes:

  • last of us گفت:

    منتظرشم
    ممنونم بابت مقاله
    میترکونه

  • postman گفت:

    مبارک فن های سونی

  • man of war1 گفت:

    آنچارد عجب شاه کاریه شدیدا منتظرشم :yes: :yes: :yes:

  • زبون اصلا نمیچرخه برای نظر درباره ی این شاهکار…..

  • postman گفت:

    گرافیک آنچارتد ۴ نسبت به order 1886 پایین تره ؟ 😮

    • last of us گفت:

      محیط اردر بسیار کوچیک تره
      و پردازش محیط دور درست حسابی و اینا نداره
      به نظر میاد مدت زمان گیم پلی هم کمتر باشه
      و کلا تابوده
      پس بهتره با انچارتد مقایسه نشه
      اردر از خط راست هم خطی تره

      • Strixxx گفت:

        چی شد تو که میگفتی گرافیکش اوردر رو میخوره. تازه میگفتی از e3 2014 بهتره گرافیکش الان اینجوری میگی :smug: :smug:
        نمیگم گرافیکش بده ها ولی اینکه میگی از e3 2014 بهتر شده خیلی عجیبه!!

        • last of us گفت:

          میخوره دیگه
          بحث شروع نکن
          اگر رو همون اسمم هم کلیک کنی
          گرافیکشو ثابت میکنه

          • Strixxx گفت:

            اگر میخوره پس گیمفا چرا اینجوری نگفته
            تازه تو حرفت عوض کردی تو تایپیک قبلی هم عوض کردی دوباره حرفت رو
            بازم هرچی باشه به e3 نمیرسه
            تو اون عکس هم فقط به بافت و نورپردازی دقت کن Unreal هم دقیقا حرف منو زد ولی شما خیلی تعصب داری

          • unreal engine گفت:

            امیر جان اون قسمت که شما گذاشتی همچنان CG هست و دمو در آخر نمایش هست چون کرکتر توان انجام عملی در اون لحظه نداره و از پیش رندر شده و به هیچ عنوان گرافیک داخل بازی نیست مقایسه این دو گرافیک هم زیاد درست نیست اوردر به جز دکمه زنی و محیط خطی چی داشت؟! و تاریکی محیط هم به جلوه گرافیکی کمک کرده بود ولی در کل به دلیل کوتاه بودن داستان و خطی بودن سازنده وقتش رو روی جلوه های بصری گذاشته اگر بازی کرده باشید حتی به این قیمت که هوش مصنوعی در حد گلابی قرار داره! ولی آنچارتد تراکم جمعیت تخریب پذیری بالا و محیط بسیار وسیع داره باید به ناتی آفرین گفت که با این حد جزییات چنین گرافیکی داره وگرنه رسیدن به یک گرافیک CG در یک محیط خطی هنر نیست!! ولی در هر حال به خاطر این موارد گرافیک اوردر کمی بیشتره (که اون گرافیک بخوره تو سرش!! چون کلا گیم پلی رو فراموش کرده)

            • last of us گفت:

              بله داداش
              ولی کات سین ها هم همشونreal time هستن
              حالا اینم نه ماه تا عرضه اش مونده
              خب خیلی بهتر میشه
              همین الان من عکسایی رو دیدیم که نسبت به دمویpsx پیشرفت گرافیکی داشت

            • ps1995 گفت:

              دقیقا ولی باز گرافیکش دسته کمی از order نداره

  • SINA گفت:

    اعتراف میکنم تا مدتی پیش از ناتی داگ متنفر بودم اما با جدیدترین تریلر u4 به وجد اومدم و عاشق این عنوان شدم،چون که به این نتیجه رسیدم که واقعا برای طرفداراش ارزش قائله و به اون ها اهمیت میده.

  • Bane گفت:

    uncharted 4 وقتی این اسم رو می بینم یاد بهترین بازی ۲۰۱۶ می افتم .

  • unreal engine گفت:

    هر. سه. نسخه .این بازی. شاهکار .بودند .امیدوارم .نسخه .چهارم. هم .شاهکار. بشه .ناتی .داگ. واقعا .با تجربه. هست .و بازی. های. ادونچر. عالی .داره. از کرش. تا آنچار.تد. همه. شون. عالی. هستند. این بازی به .تنهایی. کافی. هست. تا کسی .به. خرید. ps4 .ترغیب .بشه .فقط نمیدونم .چرا برخی. از دوستان عق.د .ه ای از این باز.ی ایر.اد های بنی. اسر.ائیلی میگیرند. مثلا میگن. گرافیک بازی. خوب نیست. و… واقعا رو چه .حسابی. این حرف های. مس.خر.ه رو. میزنند .خدا میدونه . هر عقل سلیمی میدونه این بازی عالی هست خواهشا ب ح ث درست نکنید البته قصد بی احترامی به افراد با منطق رو ندارم

    • ali 57 گفت:

      داداش ولشون کن که بحث شروع نشه 😉 😉 😉

    • last of us گفت:

      کی ابن حرف مسخره رو گفته؟
      “گرافیکش خوب نیست”
      فکر کنم ۹۹درصد فن های مایکرو هم قبول داشته باشن گرافیکش بی نظیره

      • man of war1 گفت:

        ایشون راست میگن
        یه فردی که اسم نمیبرم گرافیک این شاهکارو از یکی از عناوین کرایتک پایین تر دونسته
        و فقط قصدش ایجاد بحث و دعوا بین فنای سونی و مایکرو بود و کلن همیشه همچین افرادی هستن که چون دستشون به این عنوان نمیرسه دارن از روی عقده ایراد های بی اساسی بهش میزنن
        بهرحال من که فن مایکرو هستم عاشق این شاهکار شدم

        • اگه منظورت با منه که اول فنهای سونی شروع کردن به مسخره کردن که من نبودم وقتی اومدم دیدم دارن هی چرتو پرت میگن به فن های مایکروسافت منم جوابشونو میدادم در مورد گرافیک هم امیر بود که میگفت گرافیک انچارتد دو و سه از کرایسیس بیشتره . اینو دیگه همه میدونن در حد کرایسیس هیچ بازی نبود تو نسل قبل گرافیک کرایسیس ۳ حتی قابل مقایسه با نسل هشت هست از خیلی از بازیها هم سرتره چه بازیهای مایکروسافت چه سونی.بعدشم نوشتی دستشون به این عنوان نمیرسه باید بهت بگم روز اولی که انچارتد ۴ اومد پیشخریدش کردم.
          بازیش قشنگه حرف نداره

          • last of us گفت:

            داداش بله حرفتون درسته
            گرافیک کرایسیس نسل هشتیه
            و از خیلی از بازی ها بیشتره
            ولی دیگه از انچارتد چهار و اردر بیشتر؟
            فکر نمی کنم
            در ضمن من نگفتم گرافیک انچارتد دو و سه از کرایسیس بیشتره
            ولی هم انچارتد دو و هم سه بهترین گرافیک سال شدن

            • last of us گفت:

              در ضمن داداش گرافیک کرایسیس رو پی سی غوله
              ولی رو کنسول حرفی در مقابل انچارتد نداره

            • باش داداش تو درست میگی دمت گرم 😉

            • AMIR_PC گفت:

              یه سری حرف دارم که اینجا باید گفت. اول هم بگم شخص خاص یا پلتفرم و …. رو هدف قرار ندادم.
              وقتی بازی مورد علاقت متاش پایین میشه، نظر منتقدا بده و متا به …… و گیم اسپات و از این حرفا. اما وقتی همون منتقدهای نابلد به قول بعضیا میان یبازی مورد علاقه ی شما رو میگن بهترین گرافیک سال و ….. حرفشون کاملا درسته حتی از چش خودتون. خب این واقعا اشتباه هست. کرایسیس ۳ رو شما حتما روی 4K ندیدین، من خودم هم سیستم 4K اون رو ندارم ولی پیش یک نفری بازی کردم و تنها فرقش با واقعیت فیزیک و مقدار انمیشین های بازی بود. رو کنسول هم که اضلا حرفش رو نزن. خلاصه بگم خودتون رو محدود نکنید. مطمئن باش گرافک کرایسیس ۳ ازا وردر بیشتره، ولی چرا انگار بیشتره؟ چون اوردر فیزیک خیلی بالایی داره و انگار یه آدم واقعی داره برات حرکت میکنه. میتونه یه تحقیقی هم بکنی.

            • last of us گفت:

              داداش وقتی اردر فول اچ دی اجرا میشه
              بهتره کرایسیس رو فول اچ دی کنید و مقایسه کنید
              از لحاظ فنی درسته بهتره ولی از لحاظ بصری فکر نکنم
              حتی رامین جان هم گفتن که اردر واقعا گرافیک بصری قدرتمندی داره

            • AMIR_PC گفت:

              بهت پیشنهاد میکنم برو از یه سایت معتبر خارجی مرحله ی Welcom too Jungle و قسمت کشتن Alpha Ceph رو اگه میتونی با کیفیت 4K دانلود کن و ببین. مانتیور با 4K مجازی کیفیتش رو نشون میده.
              ببین روحت تازه میشه 😉

            • last of us گفت:

              داداش خب شما باید مطابق با قدرت کنسول دو عنوان رو مقایسه کنید
              خب معلومه یک پی سی با قدرت نا محدود گرافیک بیشتر از اردر تحویل میده

            • Strixxx گفت:

              welcome to jungle
              واقعا چه عظمتی داشت. معنی واقعی فیزیک و گرافیک رو با کرایسی ۳ درک کردم

            • AMIR_PC گفت:

              اره احسان خان. سنگین ترین مرحله ی کرایسیس ۳ از لحاظ گرافیک بود :inlove:

    • Strixxx گفت:

      خخخ اون بنده خدارو میگی میگفت گرافیکش از کرایسیس ۲ پایین تره :pain: :reallypissed:

  • ali 57 گفت:

    دمتون گرم مقاله ی خیلی زیبایی بود ولی از نظره بنده مقایسه ی گرافیک اوردر با آنچارتد کار اشتباهی هس چون آنچارتد گسترده تر از اوردر هس تو بعضی چیزای گرافیکی آنچارتد بهتره تو بعضی چیزا اوردر ولی از نظره من آنچارتد واقعا زیبا تره

    • last of us گفت:

      علی جان
      اردر یه بازی خیلی تاریک و با محیط بی نهایت خطی هست
      ولی انچارتد محیطش بزرگه و از ده راه میشه مرحله رو رد کرد
      پردازش محیط دور بهتری داره
      پالیگان ها صورت نیتن فکر کنم بیشتر باشه

      • postman گفت:

        من تریلر های اوردر و آنچارتد رو هر چی مقایسه میکنم بازم نمیتونم بپذیرم که گرافیک اوردر بالاتره . آنچارتد از همه لحاظ گرافیکش از اوردر بالاتر بود به نظرم .
        ______________________________
        امیر پ.خ رو چک کن

      • ali 57 گفت:

        آره امیر داداش منم همین رو میگم

  • infinit888 گفت:

    همه چیزه این بازی عالیه و رو دستش هیچ بازی نیست بزن زنگو 😎

  • حصین گفت:

    به معنای واقعی یه شاهکاره :yes:
    با تریلرایی که ناتی پخش کرد دهن منتقداشو بست!

  • نمایش های زیبایی از بازی Uncharted 4 به نمایش در اومد و در زمان برگزاری نمایشگاه E3 با اوج درخشش این عنوان روبه رو شدیم. به شخصه امید زیادی به موفقیت این بازی دارم و امیدوارم انحصاری دندان شکنی برای PSبازها باشد.
    مقاله ی بسیار خواندنی و جذابی بود.
    تشکر جناب احمدی

  • Strixxx گفت:

    ممنون بابت مقاله احتمالا برای اینم که شده و GOW یک PS4 بگیرم تا اون موقع

  • an an گفت:

    یه همچنین شاهکاری دلیلی برای محبوبیت نمیخواد
    فقط اگه امکانش هست نسخه ۲ گیگ آخرین گیم پلی unchrted 4 بزارید ممنون میشم

  • سوری بابت اسپم:دوستان کسی هست که بتمن را بازی کرده باشه و داستان را کامل فهمیده باشه((انگلیسیش خوب بوده باشه و دلستان را گرفته باشه)) اگه هست بگه بهش پیام خصوصی بدم.

  • بازهم یک ps4 دیگه می خرم فقط واسه این بازی
    اره قوربونش :-* 😛 😉 😉 😉

  • اگه شک و شبه ای برای خرید ps4 میمونه با با این بازی دیگه هیچی شکی باقی نمیمونه

  • “به جزئیات چهره اش نگاه کرده و به احترام شاهکار ناتی داگ،
    چند لحظه سکوت اختیار کنید!”
    عالی بود ممنون :yes:

  • hossein619 گفت:

    شاهکار به تمام معنا

  • master_hate گفت:

    بازیش قشنگ هست ولی اعتیاد اور نیست 🙁
    ولی کانتر قشنگ نیست ولی اعتیاد اوره :-))

    • postman گفت:

      اگر به اعتیاد باشه خب قهرمان بلا منازع این عرصه انحصاری های pc هست . ولی پای قشنگی که باشه مایکروسافت و سونی حرف اول رو میزنن

    • last of us گفت:

      داداش مگه یه بازی باید حتما اعتیاد اور باشه؟
      کلش هم اعتیاد اوره؟
      من اعتیاد اور بودن بازی رو ملاک برتری نمیدونم

    • AC.Syndicate گفت:

      عزیزم اعتیاد آوره چون مولتی پلیر هم داره

      • last of us گفت:

        داداش انچارتدو مالتی پلیر غولی داره
        اگر تخریب پذیری و ماشین سواری هم به مالتی پلیرش اضافه بشه
        غول میشه

    • اعتیاد؟
      هر کسی به هر چیزی علاقه ی وافر نشون بده به اون اعتیاد آورده..این چیزی نیست که بشه گفت بخاطر آنچاتده یا کانتر یا …

      تو بازیهای کامپیوتری وقتی که فهمیدی بازی داره تو رو مجبور می کنه که حتما بازیش کنی،بدون که معتادش شدی..

      • master_hate گفت:

        ولی کانتر (مخصوصا نسخه ی ۱.۶ ) هنوز در جهان بالای چند هزار تا سرور داره ولی اگه با ps3 مولتی پلیر انچارتد ۲ رو بازی کنی به نظرت چند نفر انلاین هستن واسه بازی؟
        من دلیل موفقیت رو اعتاد اور بودت میدونم یعنی بازی برای چند سال میکشنونتت تا بازی کنی بعد اینکه شاید انلاین انچارتد کلی قابلیت داره ولی هر کسی میتونه با دوهفته بازی توش پرو شه ولی کانتر کمش یک سال وقت میخواد دا پرو شی

    • Dragon_knight گفت:

      مولتیشو بازی کردی ؟‌ بالای ۷۰۰ ساعت مولتیشو بازی کردم 😉
      خودشم چند بار تموم کردم تا پلات شه
      کانتر هم با دوسات بازی میکنی اعتیاد اور دقیقا مثل مولتی بازی ها
      تتیجه اخلاقی —> اعتیاد اوره :inlove:

  • AC.Syndicate گفت:

    به احترام شاهکار ناتی داگ، چند لحظه سکوت اختیار کنید! :yes:
    بهترین تعریف از آنچارتد همین سکوته و بس

  • Comrade گفت:

    از pcبازا پرسیده میشه آقا شما گیم پلی و داستان فلان بازی رو دیدید چقدر زیباست نظر شما چیه؟pcبازا میگن گیم پلی وداستانو ولش کن گرافیک فلان بازی رو دیدید

      • 0157 گفت:

        فقط این= 😐

        • last of us گفت:

          داداش اعتراف می کنم با اینکه کنسول بازم ولی به گرافیک خیلی بیشتر اهمیت میدم
          اردر و رایزم خیلی دوست دارم

          • hossein619 گفت:

            امیر جان شما اینطوری من اصلا به گرافیک اهمیت نمیدم
            نکه بگم چون رو کنسول بازم اینطوری میگما نه من نسل قبل رو pc بودم اونموقع هم گرافیک اصلا واسم مهم نبود
            هر کی یه سلیقه ای داره یکی گرافیک واسش خیلی مهمه واسه یکی مهم نیس

    • postman گفت:

      کسی الان چیزی گفت ؟ ببین خودتون میخواید بحث راه بندازید. 😐

    • Grommash گفت:

      من الان pc بازم اصلا هم گرافیک برام مهم نیست آخرین اولویته برام فقطم بخاطر انحصاری های Pc و Mod ها pc گرفتم .
      بیا منو بخور سیر نشدی برو بقیه ی pcباز ها رو هم بخور 😐 😐 😐 😐 😐

    • Strixxx گفت:

      جوک نگو استاد یکی از کاربرای همین سایت اوردر رو میگفت شاهکار بتمن رو میگفت چرت چرا چون گرافیک اوردر بیشتر بود خخخ تازه کنسول بازم بود فن سونی
      همه جور سلیقه همه جا هست شما فکر میکنید چون ما ب گرافیک اهمیت میدیم میریم pc جمع میکنیم اصلا اینجوری نیست به شخصه فقط گیم پلی برام مهمه

  • R3z4 HP گفت:

    سلام میدونم ربطی نداره ولی کسی titanfall روی xbox 360 بازی کرده؟؟ آپدیت کردمش پلی میزنم رو پیام Retrieving matching list میمونه کسایی که ۳۶۰ بازی کردن کمک کنن

    رفع اسپم: بازی خیلی عالی هستش با ۲ش خیلی خاطره دارم

  • عاشق این بازی ام :inlove: :inlove:

  • Comrade گفت:

    بنده ی خدا رایزو داوردر خیلی خیلی زمان ساختمون طول بکشه ۱.۵ سال هست

  • AmirHm گفت:

    خیلی بازی خفنیه
    مبارکه فنای سونی باشه
    ایشالله حد اکثر لذت رو از بازی ببرید
    😉

    • bahramcelona گفت:

      داداش مبارک سونی فنا چیه.بگو مبارک گیمر ها.مگه طرفدارای ایکس باکس حق تجربه ابن شاهکارو ندارن؟همبنجوری جلوی هم جبهه میگیریم انگار عضو مجموعه های گیمینگ رازآلود و محرمانه سونی هستیم. اینجا ما دنبال لذتیم و یک گیمر هیچ وقت خودشو به یک چیز محدود نمیکنه و دوست داره همه چیزو تجربه کنه.پس ناتی داگ بازی میسازه که گیمرها لذت ببرن نه فقط سونی فنها

  • mohammad.sha گفت:

    الان خوبه ما فنای مایکرو بیایم پست رو خراب کنیم؟
    قابل توجه بعضی دوستان که پستای مایکروسافت رو خراب میکنن
    انچارتد واقعا بازیه خوبیه

  • AMIR_PC گفت:

    اولا یه تبریک به ناتی داگ که روی کنسول های مثلا نسل هشتمی این گرافیک روتونست پیاده کنه ( جا داره یادی از PS3 و X360 بکنیم که تکنولوژی پیچیده و همکاری انویدیا شاهکار بودن )
    فقظ یه چیز این بازی رو هواست، مولتی پلیرش مثه نسخه ی ۲ میشه؟

  • Comrade گفت:

    آقا اونجا که دریک با ماشینه تصادف میکنه رو دیدید آتیشه بازی چه پیشرفتی کرده دیدید بالای پیشونی دریک زخمه توجه کردید موقعه ای که خودشو به در ماشین میرسونه خون از زخمش میریزه رو لوپش به این میگن گرافیگ

    • Grommash گفت:

      شما لازم نکرده از گرافیک بازی تعریف کردی خودت اون بالا داشتی فن های پیسی رو برای توجه بالا به گرافیک می خوردی 😐 😐 😐 😐

      • Comrade گفت:

        داداش من شرمندم به خاطر اینکه گفتم همه ی pcبازا ولی باور کن داداش خیلیاشون اینجورین کل رفیقام این جورین

  • تریلر نمایش E3 2015 رو از این بازی نمی ذارید..من که هر چی تو سایت می گردم نیست! :-/

  • Comrade گفت:

    خوبم قربونت داداش . نمایش دوم ترکوند

  • man of war1 گفت:

    سونی جز آنچارد و هوریزن و until dawn چه انحصاری شاخ دیگه ای در اینده داره ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-)
    به جای منفی جواب منو بدین

  • Comrade گفت:

    داداش میگن سانتا مونیکا یه کارایی داره میکنه

  • mohamad73 گفت:

    من خودم xbox one دارم.بااین وجود میگم این بازی واقعا یک انحصاریه فوق العادست.مبارک طرفداراش.

  • Sam Fisher گفت:

    :inlove: :inlove: :inlove:
    ناتی داگ :inlove:
    دلست :inlove:
    آنچارتد :inlove:

    • a.b.n گفت:

      بچه ها به شاهکار ناتی داگ در سال ۲۰۱۶ سلام کنین عمو ببینه 😀 😀 😀 😀 😀 :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

      • sina sony گفت:

        باید صبر کرد دید مثل نسخه های قبلیش میتونه شاهکار بشه تو این نسل۸ هر اتفاقی ممکنه واسه گیم های شاهکار بیفته اما من به این نسخه امیدوارم .ممنون مبین بابت مقاله خوب و خوندنیت :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

        • XFULL گفت:

          امید وارم سرنوشتش مثل بازی هایی همچون واچ داگز نشه که تو مراسم معرفی گرافیک و کیفیت خارق العاده ای داشت ولی وقتی بازی اصلی اومد معلوم شد گرافیکش اون چیزی نیست که نشون داده شده.ممنون بابت مقاله :yes: :yes: :yes:

  • _RasouL- گفت:

    حال ندارم بخونم 😀
    ولی در کل ممنون بابت مقاله :yes: :yes: :yes:

    • postman گفت:

      اون جمله ی اولت از صد تا ف.ح.ش برای آقای احمدی و در کل هر کسی که یه همچین مقاله هایی رو میذاره بدتره رسول جان

      • _RasouL- گفت:

        زیرش نوشتم ممنون بابت مقاله ولی حق با شماست عذرمیخوام آقای احمدی :-((
        خداوکیلی چشمم نمیبینه! :dazed: ماه رمضونه برادر من :struggle:

    • _RasouL- گفت:

      گ.ور بـابای حال ! مگه میشه نخونیش :rotfl:
      فوق العاده بود :yes: :yes: :yes:
      نوش جون همه ی PS4 دارا

  • asd گفت:

    اگه همین فردا نرفتم PS4 بگیرم آدم نیستم

    • postman گفت:

      یه دیوار بتنی به نام بابا جلوی راهته 😀

      • ali-222 گفت:

        گرفتی ما هم خبر کن

        • asd گفت:

          همین دیوار بتنی از دو سال پیش که میخواستم بگیرم جلومه 😥 😥

          • postman گفت:

            من از دو سال پیش شروع به کندن این دیوار بتنی کردم تازه چند روزه تونستم ازش رد بشم . تو هم از الان شروع به کندن کن تا حداقل سال بعد یه امیدی به رد شدن ازش داشته باشی 😉

            • asd گفت:

              خب من از دو سال پیش شروع به کندنش کردم. ینی مثل شما میتونم امسال تابستون ازش رد بشم؟ تا امروز فک میکردم فقط منم که داره واسه PS4 خودشو ج.ر میده شما واقعا به من امید دادید قربانت فدات :-* :-*

            • postman گفت:

              اینم بگم انتظار نداشته باش وقتی کنسولو خریدی یهو ۱۰ تا بازی اصل برات بخرن . به من که اولش گفتن فقط یه دونه . بعد اینقدر استدلال آوردم تا بالاخره متقاعد شدن که ۲ تا بازی بخرن . تازه یه کلک رشتی زدم . پسر عموم هم متقاعد کردم که اونم همون کنسولی که من گرفتم بخره اونم ۲ تا بازی . دوتا کوچه هم فاصله داریم پس اینجوری ۴ تا بازی. 😉 تو هم نسبت به شرایط خودت باید از این ترفند ها استفاده کنی

            • asd گفت:

              نه بابا میدونم میشناسمشون منم متقاعدشون کردم ماهی دو تا بازی بخرن ممنون داداش حداقل فهمیدیم یکی دیگه مثل من هست :-* :-*

            • postman گفت:

              دمت گرم چطوری متقاعدشون کردی ماهی ۳۵۰ _ ۴۰۰ تومن برات بازی بخرن ؟ بگو ما هم همین کارو بکنیم

            • asd گفت:

              تازه معلوم نیست همون ۴۰۰-۳۵۰ تومنو بدن که راستی خودت مگه نگفتی متقاعدشون کردم ۲ تا بازی بخرن؟ ینی بهت گفتن کلا واست ۲ تا بازی میخریم یا ماهی؟

            • postman گفت:

              هر تابستون دوتا . نمیدونم شما چطوری تونستی به ماهی ۲ تا برسونی . البته سال بعد که کنکورمو دادم دیگه همه چیز کلا به نفعم عوض میشه . اگر ایشالله بتونم یه رتبه ی ۳ رقمی زیر ۱۵۰ یا دورقمی هم که بیارم دیگه کلا نونم تو روغنه

            • asd گفت:

              ایشاالله میتونی امشب هم باس خودم هم تو دعا میکنم :yes: :yes:

            • postman گفت:

              فدات. برای هر کس که میخواد دعا کن . منم دعا میکنم :yes:

            • asd گفت:

              بچه ها امشب برای همه ی گیمر هایی که نمیتونن یه PS4 یا XBOX ONE یا یه PC خوب گیر بیارن دعا کنید که ایشاالله به جمع ما گیمرها بیان.

    • mohammad1377-ir-pewdiepie گفت:

      گرفتی خبرمون کن :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • mostafa. sony گفت:

    بابت اسپم عذر میخام. کسی هست بلاد بورن تموم کردخ باشه راهنمای میخام. خصوصی پیام بدین ممنون میشم :inlove:

  • ali-222 گفت:

    چرا من نباید به نسل هشت سفر کنم چرا ؟ چرا اباید این شاهکار هارو ار دست بدم ؟

  • Kazuhira گفت:

    تریلر رو که دیدم واقعا بازی وحشی هست و متای ۹۰ به بالا لایقش هست اما باید قبول کرد گرافیک E3 پارسال رو ندیدیم هرچند واقعا از بهترین های نسل هست…
    چند نکته:انمیشن ها واقعا خوب کار شده…
    فیزیک فوق العاده هست…
    طراحی چهره خیلی خوبه هرچند در حد E3 پارسال نیست…
    تکسچرهاش مثل تومب ریدر هنوز کیفیت ندارند…
    گیمپلی طوفانی …

    • last of us گفت:

      داداش مطمینی تکسچر ها کیفیت ندارن؟
      گفته شده کیفیتشون چهار برابر نسخه سومه
      نسخه سوم که تکشچر های غولی داشت

      • Kazuhira گفت:

        نه منکر نیستم…تما فقط نمایش رو نقد کردم…اون سه چهار برابر برای زمان پابلیک هست…

        عکسای پست رو با تریلر مقایسه کنید…

        • last of us گفت:

          تگسچر ضعیف کجا دیدید؟
          تکسچر ها واقعا قوی هستن
          از هر بازی که بشه تو گرافیک ازش ایراد گرفت
          از بازی های ناتی داگ نمیشه گرفت

    • شما به چهره ی شخص وقتی تو ماشینیه که تصادف کرده و جزئیاته صورتش و آخر کلیپ جایی که از دیدن اون زن تو خونه تعجب میکنه توجه کن تا ببینی کیفیت همونه که تو e3 2014 دیدید

    • a.b.n گفت:

      با عرض پوزش از شما دوست عزیز
      چرت ترین جمله ی دنیا :تکسچرهاش مثل تومب ریدر هنوز کیفیت ندارند…

      دیگه واقعا ادم میمونه چی بگه دیگه 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄

  • Oracle گفت:

    گرافیک اردر واقعا بالا بود دیگه با ابزار انیمیشن روش کار کردن اما آنچارتد هنوز جای کار داره و تا روز انتشار گرافیکش از اردر بیشتر نشه کمتر نمیشه ۱۰۰ درصد اما هرچی هست من بیشتر از اردر دوستش دارم.

    • bahramcelona گفت:

      داداش یه چیزی هست راجب اوردر که مردم فک میکنن گرافیکش بالاست.اگر تجربه کنید بازیرو به هیچ وجه با گرافیک زیبایی مواجه نمیشید و مثل شاهکارهای ناتی داگ ادمو به وجد نمیاره و همچنین هیچ پویایی در محیط اوردر مشاهده نمیشه فقط جو تاریک و نمای بسته از پشت سر شخصیت اصلی بازی مشاهده میشه.فضای بسار کم نور پردازی بسیار ضعیف و نبود هیچ عنصری از draw distance همه اینها برای جلوه دادن گرافیک خوب برای مردم میشه اما وقتی اون عناصری که گفتم نباشه به هیچ وجه از گرافیک لذت نمیبریم.من که این عنوانو تجربه کردم به هیچ وجه از گرافیک بازی لذت نبردم و گرافیک زیبایی نبود ولی یه نگا به بازی های ناتی بندازید میببند که علاوه بر داشتن همه عناصر زیبایی چیزای دیگه ای هم داره

      • Dr.Gamer گفت:

        واقعا با این نظرتون باید رفت و تو افق محو شد!!! والا نور پردازی هم بسیار عالی بود حتی سایه های کوچکترین اجسام هم به دقت طراحی شده بود و در مورد draw distance که همون مراحل اول روی تراس که وایساده بود تا ته لندن رو میشد دید!! نمیدونم شما چجورب لذت نبردید

  • nEo گفت:

    یکی از بزرگترین حسرت های گیمینگ هر شخصی میتونه بازی نکردن عناوین عالی Naughty Dog باشه…

  • eljugador گفت:

    این بازی ایه که بخاطرش از هیلوی عزیزم گذشتم
    این واقعا شاهکاره

  • sanima گفت:

    اگه ناتان دریک و لارا کرافت تو یه بازی یا فیلم مشترک باشند یا یه جا بهم برسند عجب چیزی میشه…
    چون سبک دو بازی تقریبا یکیه…

    • postman گفت:

      فیلم نه ولی بازی رو موافقم . co_op دو نفره هم که داشته باشه ساخته ی مشترک کریستال و ناتی داگ . ناشر هم سونی و مایکروسافت باهم . چه رویایی :hypnotized:

      • samsung7733@ گفت:

        آقای XBOX LIFE شما فیلم و بازی تخیلی زیاد دوست داری نه آخه سونی و ماکروسافت با هم دیگه همکاری کنن.مگه میشه مگه داریم.حالا اگه سونی هم این کارو کنه ناتی داگ به هیچ عنوان این کارو نمیکنه.چون کارای ناتی داگ و گرافیک بازی هاش فقط ps از پسش بر میاد.حالا ناتی داگ با گوریلا گیمز میشه مثلا. چون هردو انحصاری ps هستن و هردو کار بلد و بازی های پر گرافیک دارن.اگه با هم کار کنن بازی درست نمیکنن که فیلم سینمایی درست میشه.چون برای ساخته شدن کیلزون ۳ شایعه شده بود میخوان با هم دیگه همکاری کنن.

        • postman گفت:

          فرض محال هم نمیشه کرد ؟ قبول دارم سخت افزار ps4 از xb1 (تا الان ) بهتر عمل کرده . ولی شما هم برو دعا کن dx12 تاثیر زیادی تو عملکرد xb1 نداشته باشه و قلق استفاده از esram هم دست سازنده ها نیاد چون اون موقع برای ps4 گرون تموم میشه . دیگه اون یه گیگ رم ذخیره هم به کمک ps4 نمیاد

          • Auditore گفت:

            فکر نکنم نیازی به دعا کردن باشه چون دو سه تا خبر در این باره اومده که dx12 تاثیر زیادی رو x1 نداره

    • Auditore گفت:

      ناتان غلطه. نیتن 😐

      • postman گفت:

        اون جوری بخوای دقیق باشی نیتن هم غلطه . نیثن با تلفظ عربی تلفظ درست این اسم هست

        • ali 57 گفت:

          حرف عرب هارو نزن من حاظرم همین نیتن رو بگم البته سالی به نیتن نیت میگه

          • postman گفت:

            اون که مخفف هست مثل جاناتان که جان میگن . درمورد عرب ها منم ازشون خوشم نمیاد و فقط برای رسوندن منظورم استفاده کردم . ولی خداییش به عنوان مثال فروشنده های ایرانی سر مشتری کلاه میذارن یا همین عربایی که ماها ازشون بدمون میاد ؟ جواب کاملا مشخصه . آدم نباید چشمشو روی واقعیت ببنده

        • Auditore گفت:

          چون تو فارسی از ث برای تلفظ س استفاده میشه نیثن هم زیاد درست نیست اگر عرب بودیم درست بود. نیتن درسته خیلی دقیق نیست ولی تو زبان ما بهترین تلفظ نوشتاری واسه این کلمه هست

          • postman گفت:

            حرف منم همین بود داداش . میگم نیثن رو باید به صورت عربی تلفظ کنیم تا به تلفظ درست برسیم . ولی برای نوشتن همون نیتن که شما فرمودید درسته

  • Amir.HR گفت:

    قشنگ ادمو میخارونه ک ps4 بخری

  • مبارک ps4بازها

  • Mr.Ester Egg گفت:

    خیلی ممنون بابت مقاله
    …………………………………….
    دوستان یه چند تا سوال دارم ممنون میشم کسی که واقعاً میدونه بهم جواب بده
    xo از dx12 ساپورت میکنه؟
    اگه xo از dx12 ساپورت بکنه تا حدودی چقدر در بهبود عملکرد و به طور کلی در گرافیک بهتر تاثیر دار؟
    گیم World of Tanks برای xo به صورت 4k منتشر میشه ؟ یا این که چقدر احتمالش هست برای اینکه رو 4kبیاد؟
    یه سوال دیگه ای هم دارم وقتی گیمی که روی 4k باشه رو یه مانیتوری که 4k نیست چه اتفاقی میفته ؟
    ممنون میشم کیسی جواب بده

    • AMIR_PC گفت:

      xo از dx12 ساپورت میکنه؟ بله
      اگه xo از dx12 ساپورت بکنه تا حدودی چقدر در بهبود عملکرد و به طور کلی در گرافیک بهتر تاثیر دار؟ اولین تاثیرش فریم دهی هست، جوری که راحت راحت ۶۰ فریم میاره، تو گرافیک هم خیلی کمک میکنه تا به ۱۰۸۰ برسه.
      گیم World of Tanks برای xo به صورت ۴k منتشر میشه ؟ یا این که چقدر احتمالش هست برای اینکه رو ۴kبیاد؟ 4K ولی تکسچر چقدر اخه؟ در کل کنسولا این نسل و احتمالا نسل بعد هم بدرد 4K نمیخورن.
      یه سوال دیگه ای هم دارم وقتی گیمی که روی ۴k باشه رو یه مانیتوری که ۴k نیست چه اتفاقی میفته ؟ میشه 4K دیدش ولی برات 4K مجازی اجرا میشه و مسلما کیفیت کامل بهت نمیده.

      • Mr.Ester Egg گفت:

        خیلی ممنون بابت جواب گویتون منتها این تکنولوژی dx12 انحصاری برای ماکروسافت هستش؟ و این که سونی از این تکنولوژی استفاده نمیکنه؟
        تو نسل قبل سونی از تکنولوژی dx استفاده کرد؟xbox چی؟ تفاوت چشمگیری به وجود اومد؟
        الان با توجه به این موارد با این که خودم ps4 دارم ولی به نظرم خرید xo بهتره چون اینده قوی داره به نظر شما چی اگه الان برای خرید کنسول از شما راهنمای بخوان کدومشون رو توصیه میکنید با توجه به اینده ای که پیش رو داره؟

        • _RasouL- گفت:

          کامنت پایین منو بخون بد نیست
          بله در انحصار مایکروسافته و فک نکنم به رقیبش اجازه بده ازش استفاده کنه. اصلا اسم “ایکس” باکس از همین دایرکت “ایکس” گرفته شده.
          نه سونی برای PS3 یه میان افزار دیگه داشت اسمش OpenGL ES هستش . OpenGL رو احتمالا تو PC دیدی. فک کنم PS4 هم همینو استفاده میکنه
          تفاوت چشم گیر تو مولتی پلتفرما بوجود اومد. اونم مستقیما به میان افزارشون مربوط نبود. به پیچیدگی معماری PS3 مربوط بود که یه کم تو مولتی پلتفرما کم اورد (سازنده های بازی و … )
          در مورد کنسول چیزی پیشنهاد نمیکنم ولی “برای خرید کنسول به بازیا دقت کن نه سخت افزار”

          • Mr.Ester Egg گفت:

            درسته برای خرید کنسول باید به انحصاری ها باید توجه کرد منتها عناوین تردپارتی هم هستن و اینجاست که بحث سخت افزار وارد میشه تا الان که بیشتر عناوین رو یps4 از ۱۰۸۰ ساپورت میکنن و این یه نقطه قوتی هستش برای این کنسول …
            من تو یکی از سایت ها خونده بودم که خود سازنده فورزا گفته که این dx12 باعث بهبود ۸% عناوین میشه روی xo نمیدونم همچین مقداری باعث تفاوت خاصی میشه یا نه؟
            به هر حال باید واستیم بیبینیم چه اتفاقی میافته هر چی باشه از این کینکت دو و قابلیت هاش به این اسونی ها نمیشه گذشت

            • unreal engine گفت:

              دوست عزیز دایرکس باعث بهبود عملکرد میشه اما در بهترین حالت در ۱۰ درصد! دایرکس اما روی PC بسیار تاثیر گذار هست چون کنسول ها سخت افزار ثابت دارند و این بستر نرمافزاری باعث بهبود میشه اما به مراتب کمتر از PC البته نباید فراموش کرد اکس باکس دو فناوری برجسته دیگه هم داره یکیeSRAM هست که روی عملکرد تاثیر داره اما متاسفانه سازنده ها حال و حوصله کد نویسی برای این منبع رو ندارن چون فرایند پورت رو مقداری پیچیده تر میکنه و دومین برتری xo به اصطلاح SDK یا (software development kit) ها هستند که باعث بهینه سازی آ بهبود عملکرد بازی روی سخت افزار ها میشند و کد نویسی رو بسیار ساده تر میکنند و اگر ماکروسافت به همین صورت بستر های نرم افزاری مختلف ارائه بده شاهد تفاوت خیلی کمی نسبت به کنسول های مشابه هستیم

            • unreal engine گفت:

              دوست عزیز دایرکس باعث بهبود عملکرد میشه اما در بهترین حالت در ۱۰ درصد! دایرکس اما روی PC بسیار تاثیر گذار هست چون کنسول ها سخت افزار ثابت دارند و این بستر نرمافزاری باعث بهبود میشه اما به مراتب کمتر از PC البته نباید فراموش کرد اکس باکس دو فناوری برجسته دیگه هم داره یکیeSRAM هست که روی عملکرد تاثیر داره اما متاسفانه سازنده ها حال و حوصله کد نویسی برای این منبع رو ندارن چون فرایند پورت رو مقداری پیچیده تر میکنه و دومین برتری xo به اصطلاح SDK یا (software development kit) ها هستند که باعث بهینه سازی آ بهبود عملکرد بازی روی سخت افزار ها میشند و کد نویسی رو بسیار ساده تر میکنند و اگر ماکروسافت به همین صورت بستر های نرم افزاری مختلف ارائه بده شاهد تفاوت خیلی کمی نسبت به کنسول های مشابه هستیم

        • AMIR_PC گفت:

          از لحاظ آینده بدون هیچ تعصبی من میگم X1
          این نسل مثل نسل قبلی میشه.

    • _RasouL- گفت:

      ظاهرا پشتیبانی میکنه (منتها از یه ورژن low-level مثل همین DX 11 فعلیش)
      اگه چیزایی که در مورد DX 12 میگن درست باشه و واقعا توی پردازش هایی که به چند هسته نیاز دارن بهتر عمل کنه ، بله توی کارایی X1 تائیر خواهد داشت
      ولی اگه بخواد فقط یه سری نواقص DX 11 رو برطرف کنه و هنوزم رو یه هسته بچرخه ، فک نکنم کار خاصی بکنه.
      بله ممکنه. اگه بازی سنگین نباشه با یه کم بهینه سازی میشه. ولی دور تکسچر 4K رو میشه گفت باید خط کشید. این کنسولا یا گرافیک بالا ارائه میدن یا رزولوشن بالا. جفتش رو (رو کاغذ حداقل) نمیتونن
      یا کنسول تشخیص میده مانیتور 4K نیست و روی یه رزولوشن پایین تر اجرا میکنه ، یا مثل قابلیت داون اسکیل PC تصویر رو 4K پردازش میکنه و مثلا ۱۰۸۰ نشون میده

    • Kazuhira گفت:

      بله تنها GPU از خانواده ۷۰۰۰ هست که از دایرکت ایکس فیوچر ۱۲.۰ پشتیبانی می کنه اما بالاتر رو نمیدونم…انتظار در رزولیشن بیهوده هست اما تو کیفیت تکسچرها و AA و افکت ها و نورپردازی و سایه زنی واقعا معجزه می کنه…

      به طور مثال:
      Hard Shadow Map نوعی تکنیک AA هست که واقعا تصاویر رو زیبا می کنه…
      یا
      Volume Tiled Resources
      که برای ایجاد افکت ها دود و…استفاده میشه و همچنین سایه سه بعدی…
      این ها کمش بود هنوز هم هست…

  • sina-black گفت:

    من که فکر میکنم گرافیک این از order یه سروگردن بالاتره

  • http://8pic.ir/images/wxd3c1h2ulg3zjr209qx.jpg
    به چهره ی ناتان نگاه کنید آیا این حیرت انگیز نیست ? آیا این گرافیک در حد e3 2014 و حتی زیباتر نیست ?http://8pic.ir/images/qux1n1y8mczo61xwh82k.jpg

    • Auditore گفت:

      اره داداش همینطوره یه سری اولین گیم پلی رو دیدن دیگه این افت گرافیک ورد زبونشون شده در حالی که گرافیکش از E3 بیشتر نشده باشه قطعا کمتر نیست

    • ali 57 گفت:

      واقعا زیباست ممنون بابت عکسا خیلی با کیفیتن

  • dEAr گفت:

    یک دلیل محکم برای خرید ps4

  • بازی فقط Hotline Miami :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

  • ARMAN PS4 گفت:

    فوق العاده من که نظرم به سمت ps4 جلب شد امشب که خوابیدم حتما میخرمش تو خواب برای همه یه نوشابه کیک هم میخرم

به دنبال ماجراجویی های Nathan | چهار مشخصه ی اصلی که سبب محبوبیت Uncharted 4 می شود - گیمفا