Techland: گیم پلی به سخت افزار مربوط نیست
Techland سازنده عنوان آینده در سبک ترسناک Dying Light است. در مصاحبه ای با Tymon Smektala، تهیه کننده بازی، از او در مورد کار با کنسول های PlayStation 4 و Xbox One و همچنین چیزهایی که آموخته است، سوال شده.
Smektala اعتقاد دارد که گیم پلی مهمترین بخش بوده و تجربه کار با هر دو کنسول را مثبت توصیف کرده است.
هر دو ان ها برای ما فوق العاده هستند. Techland استودیویی است که گیم پلی را در الویت قرار داده و زمانی که موضوع گیم پلی مطرح می شود، حقیقتا سخت افزار اهمیت ندارد.
اگر از روی تریلرها و اسکرین شات ها قضاوت شود، Dying Light بازی زیبایی است. با این حال Smektala اعتقاد دارد که گیم پلی در الویت است. اما همچنان جلوه های بصری این عنوان نیز از اهمیت خاصی برخوردارند.
البته ما می خواهیم که بازی زیبایی ارائه دهیم. و موتور ما، یعنی Chrome Engine 6، به ما کمک می کند.
Techland از اساس با Chrome Engine 6 ساخته شده. پس می توان نتیجه گرفت که سازنده بر روی ساخته خود کنترل کامل داشته و نتیجه نهایی در بهترین شرایط قرار دارد. Smektala اعتقاد دارد که استفاده از موتور خودشان بهترین راهکار است.
به این دلیل که تکنولوژی متعلق به خود ما است، و ما از جزئیات آن باخبریم، توانستیم از تمامی نقاوت قوت این موتور بر روی هر دو پلتفرم بهره ببریم.
داشتن وقت زیاد مسلما بهترین نتیجه را بر روی هر دو کنسول در پی خواهد داشت. Techland پتانسیل Dying Light برای احیای سبک زامبی را با انتشار تریلرها و تصاویر مختلف، به رخ کشیده است.
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- گزارش مالی مایکروسافت: افزایش درآمد ایکس باکس به دلیل خرید Activision Blizzard
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- ممکن است GTA 6 در حمل اسلحهها همانند Red Dead Redemption 2 عمل کند
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
نظرات