Activision : چرخه ی سه ساله تولید Call of Duty، آزادی برای خلاقیت را به وجود می آورد - گیمفا
Activision : چرخه ی سه ساله تولید Call of Duty، آزادی برای خلاقیت را به وجود می آورد - گیمفا
Activision : چرخه ی سه ساله تولید Call of Duty، آزادی برای خلاقیت را به وجود می آورد - گیمفا
Activision : چرخه ی سه ساله تولید Call of Duty، آزادی برای خلاقیت را به وجود می آورد - گیمفا

Activision : چرخه ی سه ساله تولید Call of Duty، آزادی برای خلاقیت را به وجود می آورد

محمـد حسین صفری
۱۸:۲۰ ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
Activision : چرخه ی سه ساله تولید Call of Duty، آزادی برای خلاقیت را به وجود می آورد - گیمفا

Eric Hirshberg، مدیر عامل شرکت Activision به تازگی در مصاحبه ی خود درباره ی نسخه ی جدید این سری صحبت کرده است و اعلام کرده که چرخه ی سه ساله ی تولید این فرانچایز باعث آزادی برای بروز خلاقیت می شود. وی به این نکته اشاره کرده است که طرفداران به عرضه ی سالانه این سری عادت کرده اند و چرخه ی تولیدی که برای این بازی در نظر گرفته شده است، این روند را حفظ می کند.

اگر چه شاید در ابتدای امسال همه هنوز تصور می کردند که چرخه ی ساخت این سری بین دو استودیو جا به جا می شود اما حال می دانیم که این چرخه بین سه استودیو جا به جا می شود و هر استودیو می تواند ۳ سال روی بازی خود کار کند :

۳ سال پیش بهترین زمان برای توسعه ی یک بازی جدید بود به خصوص اینکه سخت افزار و کنسول های نسل جدید در حال طراحی و ساخت بودند و شما می توانستید با آن ها تکرار را از بین ببرید و به سمت چیز های جدیدی بروید. برای اینکه یک راه مناسب برای بهبود کیفیت بازی پیدا کنیم به این نتیجه رسیدیم که چرخه ی تولید بازی را تغییر دهیم و آن را بین ۳ استودیو جا به جا کنیم  تا این امر باعث آزادی در بروز خلاقیت ها شود. چیزی که چرخه ی سه ساله تولید موجب شده، این است که بازی ها بسیار بلند پروازانه شده اند و ما می توانیم چیز های متفاوت و جدید را به خود بازی اضافه کنیم تا اینکه بعدها با بسته های الحاقی این موارد را اضافه کنیم. ساخت سالیانه این سری تنها به دلیل تقاضای بالای مخاطبان است و این بدان معنی است که کیفیت این سری پایدار است و Activision واقیعت را در نظر دارد.

Call of Duty : Advanced Warfare با هدف پیش بینی جنگ های آینده که در آن هر دو فاکتور فناوری و تاکتیک های نظامی اهمیت دارد، ساخته شده است و سبک جدیدی از مبارزات در بازی های شوتر را ایجاد می کند. عملکرد خیره کننده ی یکی از مردان قدرتمند این دوران که Jonathan Irons نام دارد و نقش او را بازیگر برنده ی اسکار یعنی Kevin Spacey ایفا می کند باعث بروز نسل جدیدی از جنگ ها می شود. Call of Duty : Advanced Warfare در آینده ی صورت می گیرد که در آن تکنولوژی در کنار تاکتیک های نظامی کنونی از اهمیت بالایی برخوردار است. در چشم اندازی که تیم سازنده از آینده ی دنیا داشته است نیرو های نظامی خصوصی یا به عبارت دیگر PMC ها نقش اصلی را در میدان های نبرد ایفا می کنند و مرز و حدودی برای آن ها وجود ندارد و می توانند مرز های کشور ها و قوانین جنگ را از نو بازنویسی کنند و Jonathan Irons موسس و مدیر کل بزرگ ترین این شرکت ها که Atlas نام دارد، در مرکز این شرکت ها قرار گرفته و به نوعی سردمدار آن ها است. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Private Mitchell می باشد که در ابتدا تقنگدار نیروی دریایی آمریکا بوده ولی به واسطه دعوت یکی از دوستانش به نام Will Irons که فرزند Jonathan Irons است وارد شرکت خصوصی نظامی Atlas می شود.

Call of Duty : Advanced Warfare در تاریخ ۴ نوامبر عرضه خواهد شد. نسخه های نسل هشتمی و PC این عنوان توسط استدیو Sledgehammer Games و نسخه های نسل هفتمی نیز توسط یک استدیو جداگانه ساخته می شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Activision : چرخه ی سه ساله تولید Call of Duty، آزادی برای خلاقیت را به وجود می آورد - گیمفا
Activision : چرخه ی سه ساله تولید Call of Duty، آزادی برای خلاقیت را به وجود می آورد - گیمفا
Activision : چرخه ی سه ساله تولید Call of Duty، آزادی برای خلاقیت را به وجود می آورد - گیمفا
Activision : چرخه ی سه ساله تولید Call of Duty، آزادی برای خلاقیت را به وجود می آورد - گیمفا
Activision : چرخه ی سه ساله تولید Call of Duty، آزادی برای خلاقیت را به وجود می آورد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Activision : چرخه ی سه ساله تولید Call of Duty، آزادی برای خلاقیت را به وجود می آورد - گیمفا