Gamescom 2014: چرا به کینکت در هنگام کنفرانس مایکروسافت پرداخته نشد ؟
شرکت مایکروسافت در زمان اجرای کنفرانس خبری خود طی نمایشگاه های Gamescom 2014 و E3 2014 هیچ گونه نامی از کینکت و بازی های آن نیاورد، بازی های جدیدی برای آن معرفی نشد و به طور کلی برنامه ای هم پیرامون آینده در دسترس حظار قرار نگرفت. اما دلیل چنین مسئله ای چیست؟ دستگاهی که برای مایکروسافت اهمیت ویژه دارد، چرا باید اینگونه در نمایش ها کنار گذاشته شود؟ برای دریافت پاسخ با ما همراه باشید.
آقای Phil Spencer به عنوان رئیس کل بخش Xbox معقتند که شرکت مایکروسافت کینکت را رها نکرده است اما نمایش با آن در صحنه کار مشکلی می باشد. ایشان گفته اند:
نمیدانم شاید این فقط یک نظر شخصی باشد اما همیشه احساس می کنم که انجام بازی های کینکت بر روی صحنه کمی کار مشکلی است زیرا مردم به راحتی از بازیکنانی که به اطراف بالا و پایین می پرند جک درست می کنند. اگر هم یک بازی را معرفی کنید که با کینکت کار می کند، آنگاه شما مفهوم کلی بازی را گم خواهید کرد.
شرکت مایکروسافت در جریان برگزاری نمایشگاه Gamescom 2014 سه باندل را برای کنسول نسل هشتمی خود یعنی Xbox One معرفی کرد که عبارتند از: باندل Sunset Overdrive با کنسول سفید رنگ، باندل مخصوص Call of Duty: Advanced Warfare با یک هارد ۱ ترابایت و باندل FIFA 15. در سری جدید SKU کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One، دستگاه کینکت حذف شده است که این مسئله علاوه بر تاثیر گذاری در قیمت نهایی (کاهش ۱۰۰ دلاری) باعث شده است که ۱۰ درصد از GPU کنسول هم آزاد شود و در اختیار بازی سازان قرار گیرد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
با کل حرفی که فیل اسپنسر زده کاملا موافقم :yes: :rotfl:
والا بعضی ها خوب حوصله دارند بالا پایین میپرند.
مثل بچه آدم بشین سر جات بازیتو کن.
حیف حیف این دستگاه که بازی خوب براش نمیاد برا ۳۶۰ چنتا بازی مذخرف کاروتونی اومد که جلوش هی باید قر میدادی قرقرقرقور :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :sweat:
وقتی اینا با این فرهنگ سطح بالاشون میگن که اجراشون خنده داره حالا ببینید اگه تو ایران اینو اجرا کنن با کینکت چی میشه؟بچه ها یک سوتا و هووایی بکشن که آب بشن برن تو زمین :rotfl: :rotfl: 😀
اینا همونایی بودن که میگفتن:
اساس و پایه کنسول جدید ماکروسافت بر پایه کینکت بنا شده و کلا کنسول.. کینکت محور هست
واین ۲ دستگاه از هم جدا نیستن و با هم معنی پیدا میکنن
حالا انقدر بد شد که اصلا اسمشم نمیارن ؟:rotfl:
خوب کسی که به چیزی که ساخته واقعا باور داشته باشه..از مسخره کردن نمیترسه..
ایول داداش.زدی تو خال :laugh: :yes:
باز خوبه اعتراف میکنه :-/
نمیدانم شاید این فقط یک نظر شخصی باشد اما همیشه احساس می کنم که انجام بازی های کینکت بر روی صحنه کمی کار مشکلی است زیرا مردم به راحتی از بازیکنانی که به اطراف بالا و پایین می پرند جک درست می کنند. :yes: :rotfl:
اقای اسپنسر خیلی مرد باحالیه و همیشه حرف حق رو میزنه . :yes: :yes:
این مرد سزاوار کار در مایکروسافت نیست . امیدوارم به سونی بپیوندی :yes:
بی خیال تو هم دیگه هی می کوبونی این فن های xbox رو این آقا هم کم اشتباه نکرده