سوال هفته | سخت ترین مرحله ای که بازی کردید چی بود ؟ - گیمفا
سوال هفته | سخت ترین مرحله ای که بازی کردید چی بود ؟ - گیمفا
سوال هفته | سخت ترین مرحله ای که بازی کردید چی بود ؟ - گیمفا
سوال هفته | سخت ترین مرحله ای که بازی کردید چی بود ؟ - گیمفا

سوال هفته | سخت ترین مرحله ای که بازی کردید چی بود ؟

امید آریایی
۲۲:۰۰ ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
سوال هفته | سخت ترین مرحله ای که بازی کردید چی بود ؟ - گیمفا

با سلام به کاربران فهیم گیمفا. با مقاله هفتگی ” سوال هفته ” در خدمتتان هستیم. در این آیتم سوالی را از شما و اهالی صنعت گیم می پرسیم و شما می بایست بر طبق آن سوال، جواب مورد نظر خودتان را بدهید تا نقاط مشترکی را بین خودمان پیدا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جمع بزرگان به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سوال این هفته اینه “سخت ترین مرحله ای که بازی کردید چی بود ؟” بازهم مثل هفته قبل از خودم شروع می کنم سخت ترین مرحله من مربوط به بازی Mafia 1 میشه. این بازی یک مرحله مسابقه ماشین داشت که واقعا سخت بود. هرکار می کردیم، این ماشین چپ میشد. اون زمان ۷ سالم بود و بعد از ۳ ماه برادرم تونست این مرحله رو تموم کنه و یادمه اون روز که فهمیدم این مرحله تموم شده فکر کردم دارم خواب می بینم. اما داستان ادامه داشت… من یک اخلاقی که دارم اینه که باید تمام بازی ها رو خودم تموم کنم ! برای همین بعد از ۲ سال تو سن ۹ سالگی رفتم که از این مرحله انتقام بگیرم. بعداز ۲-۳ روز بازی کردن به خودم اومدم یهو دیدم از همه جلو ترم، شاید باورتون نشه اما اون لحظه از خوشحالی تب کردم ! بازی رو استوپ زدم رفتم دست و صورتم رو خنک کردم، برگشتم و ادامه دادم. جاتون خالی لحظه آخر تصادف کردم و چرخ ماشینم لنگ می زد با این حال تونستم ردش کنم. از اون به بعد مرحله ماشین این بازی رو من برای فامیل ها تموم می کردم 🙂

 

محمد جواد محمدی بازیساز مستقل و عضو سابق تحریریه ی گیم ایمگ

محمد جواد محمدی
بازیساز مستقل و عضو سابق تحریریه ی گیم ایمگ

در مدتی که لذت گیمر بودن را چشیدم ( و صد البته می چشم ! فقط دست و بالمان چون تنگ شده حس چشایی مان هم ضعیف شده ! ) مرحله ی سخت و بازی سخت زیاد انجام دادم . از  Dark souls‌ گرفته تا “پارک ژوراسیک ” سوپر نینتندو . یا حتی همین بازی Super Meat Boy خودمان ! اما یکی از مراحل بازی Gta Vice City که به « هلی کوپتر کنترلی » در پیش بنده و دوستانم معروف بود را هرگز از یاد نمی برم !

اوایل که بازی را خریده بودم و مراحل اول را طی می کردم ، هنوز در شوق موتور سواری و قایق سواری و خلاصه وسایل نقلیه غیر از ماشین بودم که رسیدم به همان مرحله ی « هلی کوپتر کنترلی » ! اول خیلی خوشحال شدم و با خودم گفتم : « ایول ! هلی کوپتر کنترلی هم که داره ! » اما بعد به طرز فجیعی تو ذوقم خورد ! قضیه از این قرار بود که باید یک ساختمان نیمه تمام را با هلی کوپتر کنترلی بمب گذاری می کردیم . بعد از اینکه متوجه شدم چگونه می شود آن هلی کوپتر را کنترل کرد متوجه شدم که موانع بسیار زیادی جلویم هستند ! کارگر هایی که بزنم به تخته خودشان ده هزار گانگستر را درس می دادند ! اصلا برای من سوالی در همین جا پیش آمد، در کجای دنیا کارگر جماعت با خودش اسلحه حمل می کند و انقدر در تیر اندازی دقیق است؟ البته کاملا معلوم بود که آنها کارگر نیستند؛ ولی هر چه که بودند ، قابلیت رژه بر روی سلول های عصبی را به بهترین شکل ممکن داشتند و  محرک های خوبی برای اجبار انسان به خودکشی بودند. هرگز آن روزهای وحشتناک و تیره و تاری که در آن مرحله گیر کرده بودم را فراموش نمی کنم . حتی به مرز افسردگی رسیده بودم ! خدای من ! هرگز آن سر کوبیدن ها به نوک میز کامپیوتر، بعد از هر بار شکست را فراموش نمی کنم . دیدن متن Mission failed  یک طرف و شنیدن صدای ترک برداشتن استخوان های سر بر اثر کوبیده شدن به میز یک طرف ! اما آن روز های سخت هر چه بودند، گذشتند و بالاخره از شکست ها پلی برای پیروزی ساختم و بالاخره آن مرحله ی منفور و نحس را رد کردم ! هرچند خاطرات خوشی از آن ندارم اما به هرحال به رسم ادب هم که شده باید گفت یادش گرامی !

 

میلاد سرلکی گیم دیزاینر بازی دینگو

میلاد سرلکی
گیم دیزاینر بازی دینگو

سلام …. یکی از سخت ترین مراحلی که به اتمام رسوندم مرحله پایانی (غول آخری ، دکتر نئو کورتکس) کراش بندیکوت ۳ بود .شاید بگید که بابا این کاری نداره که …. سختی این مراحله به خاطر این بود که داداش من اون موقع با دست شکسته اون رو رد کرده بود و راه به راه من رو تخریب روحیه می کرد و می گفت : “من با دست شکسته از تو بهترم ” که همیشه این جمله باعث میشد من ببازم :))))))) ولی در آخر رفتم …… اما باز هم داداشم می گفت : “من با یک دست تمام کردم و تو دو دستی و به زور تمام کردی ” :((((((((( و این داستان ده ساله ادامه دارد.

 

امیر صلحی مدیر پروژه بازی سرعت کوچک

امیر صلحی
مدیر پروژه بازی سرعت کوچک

 

انتخاب اینکه کدوم مرحله از کدوم بازی برام سخت ترین جایی بوده که بازی کردم خودش از رد کردن اونجا برام سخت تره! ولی در کل بگم که مراحل فکری و کلا بازیای فکری برام خیلی سخته و خیلی کم پیش میاد بازیهایی که به جای فکر کردن مهارت و تمرین کردن بخوان توشون کم بیارم و برام سخت باشن. مثلا بازی لیمبو و ماشیناریوم بازیهای بودن که برای منی که خیلی حوصله ی اینجور فکر کردنا و معما حل کردنا رو ندارم خیلی خیلی سخت بودن. مراحل فکری بازی خدای جنگ و کسلوانیا ۱ هم برام سخت بودن. ولی توی بازیهای جنگی فک میکنم سخت ترین جایی که رفتم توی بازی متال گیر رایزینگ بود غول آخرش سناتور آرمسترانگ. اصلا نمیشد کشتش…! خیلی خیلی سخت بود و مهارت بالایی میخواست واقعا. غول آخر دی ال سی بازی کسلوانیا ۱ هم (Forgotten One) خیلی سخت بود ولی نه به اندازه ی آرمسترانگ.

 

164656 478836398885047 3721834871761677261 n

حامد زاهدی
سردبیر وب سایت گیمفا

اوه، چه سوالی! فــید بک می زنیم به یکی از شاهکارهای PS1! بازی که با سبک شوتر اول شخص خودش، باعث تولیـــد بزاق دهان، اونم  در حجم وسیع می شد! روایتگر جنگ جهانی هم بود! آقا Medal Of Honor رو میگم دیگه!  تو شماره ی دوم MOH که اون موقع با اسم ” مدالِ که زنه ” شناخته از فروشگاه ها خریداری می شد! تو یکی از مراحل وسط بازی که اسمش هم یادم نمیاد در قالب یه خبرنگار قرار می گرفتیم و می تونستیم با نشون دادن یه کارت شناسایی که بیشتر شبیه یه کاغذ باطله بود! سر نازی ها رو شیره بمالیم و بدون درگیری جلو بریم.اواسط مرحله در یکی از خیابون ها یه تانک قرار داشت که دیگه کارت شناسایی هم حالیش نبود.اوایل می خواستیم با صلح مذاکرات رو جلو ببریم، همین که کارت رو در آوردم و از پشت دیوار اومدم بیرون، یهو نمی دونم چی شد، نوشت Play Again 😐 ! آقا خلاصه تانک خیلی شیطونی بود.اصلا هم اهل مذاکره نبود.اسلحم یه تک تیر بود که باهاش نمی شد سربازا رو بزنی چه برسه به اون غول آهنی..البته کاورگیری خیلی تو بازی کمک می کرد ولی به لطف توپ هایی که از آسمون می رختن رو سرم، نمی شد تکون بخوری.اعصابم داغون شده بود! یاده بازی رامبو تو سگا افتادم! یه دستمال قرمز رو پیشونیم بستم و دل رو زدم به دریا! حالا ما بکش اونا بکش! هرچی می کشتیم مگه تموم می شدن! خونم نداشتم و آخر سر بعد یه ربع کاورگیری و هزارتا کاماندو بازی، کشته می شدم.دیگه کلافه شده بودم! شما فکر کنید دو روز متوالی این دکمه گرد کنسول سفید خاکستری PS1 (یادش بخیر) رو هی خاموش و روشن می کردم! آخرش هم یه کتابچه راهنما که اون موقع لوح زرین نیکان منتشر می کرد، خریدم.توش نوشته بود: برای رد کردن این مرحله، تنها می بایست RPG دستی که پشت کمد اتاقک هست را بردارید و به تانک شلیک کنید!   😐

 

 

حالا نوبت شماست 

سخت ترین مرحله ای که بازی کردید چی بود ؟

همچنین شما می توانید، سوال های خود را برای هفته بعد به Omid@gamefa.com ارسال نمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سوال هفته | سخت ترین مرحله ای که بازی کردید چی بود ؟ - گیمفا
سوال هفته | سخت ترین مرحله ای که بازی کردید چی بود ؟ - گیمفا
سوال هفته | سخت ترین مرحله ای که بازی کردید چی بود ؟ - گیمفا
سوال هفته | سخت ترین مرحله ای که بازی کردید چی بود ؟ - گیمفا
سوال هفته | سخت ترین مرحله ای که بازی کردید چی بود ؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • danyalbmw گفت:

    راستش مرحله ی آخر بازی نه چندان معروف Knight Rider چون بر اساس هیچ قلق خاصی نبود و باید فقط سرعتی میبودی
    از اون به بعد همه ی بازی ها یکی دو بار مرحله ی سختش رو میرفتم میفهمیدم ایرادش کجاعه باید چیکار کنم
    ولی خوب بازم خیلی سخت بود

  • Mr.Ho3eiN گفت:

    به به ، به چه نکته نوستالژیکی اشاره کردین عاشق همینم !!! منم دقیقاً سر همین مرحله(مسابقه مافیا) جدّ بزرگوارم یه رژه ی مختصری جلوم رفتن…
    یادم میاد ( اما سنم یادم نمیاد !) به دوره ی سگا بود که اون اتفاق افتاد D:
    مرحله ی آخر شینوبی هنوز تو دلم مونده که اون صبح شب شد ، بازی تموم نشد ! ( نه تا اون حد دیگه D: )
    سگا هم جوری بود که ذخیره نمیشد ( شاید بچه های امروزی به عمق این فاجعه هرگز پی نبرن :دی ) ینی میدونستم اگه نرَم این مرحله رو ، باید از اول برم ( کل بازی رو ) :)))
    شاید مرحله ی سختی نبود اما اون لحظه برای من تبدیل شده بود به سخت ترین مرحله … :)))
    چی شده بود که هر چی می پریدم ، به اون طرف (اون طور ک یادمه یه حالتی بود که زیر پات ی فضای خالی بود ، باید می پریدی به یه کلکی که به اون طرفش می رسیدی) نمی رسیدم…
    خلاصه پسر خالم تموم کرده بود و من نه ! اخلاق بدی ک داشتم جوری بود که اگه یه بازی رو می رفتم و نمیشد تمومش کنم دیگه حاضر نمیشدم دوباره امتحانش کنم P:
    اما هنوزم ک هنوزه احساس میکنم ی باگی خورده بود بش … 😐
    D:

    ممنون از زحمتتون…

    • punk گفت:

      فکر کنم بزرگترین چالش کنسولی ای که داشتم همین مشکل سیو سگا بود…یه فوتبال داشت میرفتیم جام جهانی رد میدادیم که بدبختانه سیو نداشت شبا که نمیتونستیم بیدار بمونیم از ترس والدین گرامی تلوزیون و کنسولو روشن میزاشتیم کنارش یا درست جلوش میخوابیدم که نصفه شب اگه یه وقتی پدرمون از خواب بیدار شه بیاد کنسولو خاموش کنه زود بلند شیم که نزاریم بدبختمون کنه و دوباره از اول

      • البته بعضی از بازی های سگا و میکرو رو می شد از اون مرحله ای که می خوای بازی کنی! یه سری بازیا بودن که بعد از تموم کردن مرحله، یه کدی رو بهت می داد که می تونستی تو منوی اول واردش کنی.وقتی کد رو می زدی از مرحله بعد میاوردتت…فکر کنم یادتون باشه.
        حالا جلوتر بیایم! حدود ۶سال پیش برادرزادم PS2 گرفته بدون مموری کارت گرفته بودن! نشسته بود God Of War 2 رو فتح کرده بود!!!
        ps2 رو هم گذاشته بود جلوی کولر تا داغ نکنه!!!

        • punk گفت:

          یادم نیست خیلی از اون موقع میگذره…
          دمت برادززادت گرم …بابا کریتوووس کیه مقابل برادر زاده تون باو خودش کریتوسه…چه دورانی بود یادش بخیر :yes: :yes: منم از این دردسرا خیلی داشتم

          • danyalbmw گفت:

            منم با مشکل سیو نشدن سگا مواجه بودم
            ویل هیچ وقت آنچنان برام مهم نبود : واییییییییییی بابام بیاد سگا رو خاموش کنه بد بخت میشم
            نه هیچ وقت
            چون دل دارما
            ینی سگا رو میگرفتم خیلی شیک خاموش میکردم و از اول میرفتم
            البته شاید یه سال حدودا سگا داشتم
            بعدش PC خریدم اوضا کلا متفاوت شد(همچین میگم PC انگار اون زمان چی بود PC یا)

  • FAR CRY 4 گفت:

    :rotfl: :yes: مرحله ای که باید هلیکوپتر کنترلی رو هدایت می کردی تو gta vice city برا یک هفته منو از زندگی انداخت

  • Ali.Rector گفت:

    سخت ترین مرحله ای که داشتم تو ps1 بازی parasiit eyo 1 بود که یه غول داشت انگار باگ افتاده بود اصن نمیمورد.

  • amir51 گفت:

    واقعا سخت ترین مرحله ای که تموم کردم تو gta san anders وقتی هواپیما کنترلی رو میبایستی کنترل کنی 😀 😀 😀
    بعدی mafia1 قسمت ماشینش :no: :no: :no: :no:
    :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • .Man. گفت:

    اقای زاهدی چه تیپی زدی 😎

    والا بازی های زیادی بودند که مرحله هاش سخت بودند :struggle: اما تو اونجایی که من یادم هست یکی از مرحله های هرکول فکر کنم تو PS1 بود ، یه غول داشت که بدنش اسب بود و سر و دستش انسان 🙄 اونایی که بازی کردند میدونن چی میگم :sweat: لامصب قلق سختی داشت ، ولی وقتی میفهمیدی برات خیلی راحت میشد 😉

  • هواپیما کنترلی سن آندریاس که خوب بود آموزش خلبانیش اصلا واسه خودش مرحله ای بود ها مخصا یه حرکت بود به نام LOOP THE LOOP فک کنم.اون رد کردنش کار حضرت فیل بود من با پلی استیشن ۲ یه روز طول کشید رفتمش با کامپیوتر هم که بعدا اومد تقریبا همونقدر.
    البته هیچ مراحلی به سختی جمع کردن امتیاز کشتن پلیس در NEED FOR SPEED MOST WANTED همون سری اولش که تو ۲۰۰۵ اومد نبود .هر چی نفرات بالا تر میرفت باید BOUNTY بیشتری به دست میاوردی یعنی کشتن پلیس بیشتر و هر چقدر بیشتر پلیس ها رو معطل میکردی با ماشینای قویتر میومدن مثلا شاستی بلند یا پلیس کروت 😯 😯 😯 😯
    درنهایت سخت ترین مرحله واسه من یکی از مراحل سونیک تو سگا بود که آخرش داییم برام رد کرد هی غرق میشدم 😐 😐 :rotfl: :rotfl: :rotfl: 😐 😐 😐

  • 7445 گفت:

    هلی کوپتر کنترلی تو gta :reallypissed: :reallypissed:

  • raiden.psm گفت:

    من زیاد از بچگی هام یادم نمیاد اما یادمه ۱۲-۱۱ سال پیش یعنی توی سن ۵-۶ سالگی توی ps1 یه بازی بود اسمش پپسی من بود. یکی از مراحل اون بازی بود که هیچ وقت نتونستم ردش کنم. توی همون سن یه بازی به اسم harvest moon بازی میکردم که توی یکی از روز های تابستونش یه مسابقه شنا داشت. لعنتی هیچ وقت یاد نگرفتم که چه جوری باید اول بشم

    • Pepsi Man یادش بخیر! یادمه تو فتح کردن بازیش تو یه زمان مشخص با اعضای فامیل مسابقه می دادیم!
      Harvest Moon: Back To Nature هم که شاهکاری تکرار نشدنیه! اون فستیوال شنایی که می گید رو منم اوایل نمی تونستم رد کنم! اگه اشتباه نکنم روز اول یا سوم تابستون هم بودش! یادمه یه بار پیله شدم بازی رو همون روز save کردم، مداوم load می کردم تا بالاخره تونستم ردش کنم!
      جایزش هم یه توت فرنگی قدرتی بود 😀

    • punk گفت:

      اووووه خدا مردگانتو بیامرزه حرفه دلمو زدی…پپسی من عال بود عالی و مراحل خیلی سختی هم داشت که خیلی دیر واکنش نشون میدادم ولی با این وجود عاشق pepsi man هستم و گاهی اوقاتps1 درمیارم و مشغول بازی میشم بازی باگری بنی هم عالی بود …لوک خوش شانس و … من عاش این سبکا بودم خیلی عالی بودن…راستی بازی علاءالدین هم چه عالی بود چه بدبختی هایی که به سرمون میاورد

  • rocksteady گفت:

    batman arkham city !!!

    مرحله ایش سخت نبود ولی در کل بازی یکی از معما ها (معماهای ریدلر) رو حل نکرده بودم که آخر بعد ی هفته فهمیدم

  • MoHaMMaD.R.B گفت:

    یادمه تو gta san andres یه مرحله بود که باید شنا یاد میگرفتی تو اون مرحله حتی یه راهنما هم نبود که تو map بازی بری سراغش خلاصه نمیدونستم چیکار کنم برا همین بازی رو حذفش کردم آقا یه ماه بعد بازی رو دوباره از اول رفتم بازم نمی دونستم چیکار کنم خلاصه همین جور ول می چرخیدم دیدم هوا گرمه (تو بازی) پریدم تو آب و هی زیر آبی میرفتم که دیدم یه کادر کنار صفحه ظاهر شد که فهمیدم مهارت شنا بدست آوردم
    آقا اون روز چنان حسی داشتم که نگو “اصلا دست کسی نبودم” 😀

  • ali 1374305 گفت:

    راستش من سخت ترین مرحله ای که بازی کردم رو یادم نمیاد
    ولی یه چیزی تو این تایپیک تعجب منو برانگیخت قیافه آقای زاهدی بود!!
    با اون چیزی که من فکر میکردم و صداشون رو تو خانواده گیمفا شنیده بودم از زمین تا آسمون فرق داره!! :-/ اصلا یک در صد هم احتمال نمیدادم قیافشون اینجوری باشه..
    صدا با تصویر هماهنگ نیست.. 😮 معلومه سن خیلی زیادی هم ندارند

    • SepehrT6 گفت:

      انصافا راست میگه.قیافه و تصویر اصلا باهم نمیخونن.اقا مارو دست انداختین؟؟؟اقای زاهدی واقعا این عکس خودتونه؟؟؟؟؟؟؟

      سخت ترین مرحله هم برای من مرحله ای بود که تو ویچر٢باید میرفتی چندتا چیز پیدا میکردی برای یک طلسم که بعد میدادیم به زنه تایه چیزی بسازه و یه دختر رو که بر اثر بیهوش شده بود رو زنده کنه.من هرکاری کردم یکی از مواد رو نتونستم پیدا کنم.فکر کنم اسمش این بود:magic source
      هنوزم اون مرحله رو ردنکردم.اگه کسی این مرحله رو رد کرده لطفا منو راهنمایی کنه.
      درضمن never hood هم خیلی سخت بود.
      چقدر نوشتم 😀 😀 😀

      • SepehrT6 گفت:

        ولی خداییgod of war1 خیلی خیلی سخت بود.من هنوزم که هنوزه تو یه مرحلش گیر کردم:همونجایی که توی یه تالار هستی که یه اهرم وجود داره و یه در هم جلوش وجود داره و هر وقت اهرم رو میچرخونی جلوت اونور در یه جای دیگه میشه و مکانش عوض میشه.مثلا دفعه اول میچرخونی
        یه بیابون جلوت ظاهر میشه و دوباره میچرخونی و عوض میشه.بچه ها کسی میدونه اونجارو باید چیکار کرد؟؟؟درضمن تو اون تالار یه در هم وجود داره که روش اسکلته.

  • king-ps4 گفت:

    سلام چیزی رو که من میگم مطمئن هستم همتون قبول دارید … مرحله ی آخر devil may cry 3 که باید با یک جوون تمام غول های بازی رو می کشتی اونجا اشکم در اومد. اما ردش کردم .. 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
    من تو کل عمرم که از سه سالگی شروع کردم به کامپیوتر بازی و الآن هم با PS4 در خدمتتون هستم تو این ۱۷ سالی که بازی کردم تنها بازی ای که نتونستم رد کنم neverhood بود حالا نمیدونم باگ بود یا نه اما انگار بعد از کشته شدن غولش دیگه ادامه نداشت یا شاید هم من اون زمانا بلد نبودم ردش کنم نمی دونم ؟؟!!!!!

  • Mr Hill93 گفت:

    واقعا نظرات و دیدم بیشتر بچه ها تو همون gta گیر کردن و سخت ترین مرحلش بود هواپیما کنترلی شهر دوم اوه اوه من که تا ی ماه گیرش بودم :دی
    قسمت دریافت کارت خلبانی تو بیرون شهر جی تی ای هم واقعا افتضاح بود مخصوصا اون قسمتی که باید با هلیکوپتر ماشین ها رو نابود میکردی :reallypissed:

  • peyman3 گفت:

    بلک توی ps2 مرحله یکی مونده به آخری یا آخر بود فکر کنم. که رو درجه سختی آخر بود و من از پله هایی می رفتم پایین و در پشتم بسته می شود. توی یک سالن نسبتا کوچیک با ستون های لاغر و چهارصد میلیون آدم تا دندان مسلح منتظر من بودن
    یادمه دقیقا تا اتم های منو مورد هدف گلوله هاشون قرار میدادن! فقط پناه می گرفتم با گلوله های کم و خونی تقریبا انتها
    فکر می کنم خدا خودش اونجا به درون حلقه سی دی بلک نفوذ کرد تا تونستم رد کنم
    چند روزی ۳ تا ۴ ساعت وقت منو همین مرحله می گرفت
    یادش بخیر چقدر حرص خوردم 😀

  • Ally گفت:

    تو ویچر ۲ اون مرحله ای که باید طلسم میدون جنگو برطرف میکردی بعد میری تو خود میدون جنگ یه غول خیلی گنده رو باید بکشی اون سخت بود

  • Ally گفت:

    تو همون ویچر ۲ اون مرحله ای که باید اون غول هشت پائه (به اسم کرن) رو میکشتی هم سخت بود یه ۴-۵ ساعتی وقتمو گرفت

  • arian moradi گفت:

    تو بازی spec ops the line مرحله آخر رو درجه سختی آخر انقدر باختم که خودش بهم پیشنهاد داد درجه سختی رو بیار پایین !!! :yes: :laugh:

  • تو GTA:sa اون مرحله که با big smoke سوار یه موتور میشی و چند تا گنگستر که بالای قطار ایستاده بودند
    و میخواستی بکشیشون،نصف شدم تا ردش کردم 😀
    یه بار میرفتی میخوردی زمین تا بیای خودتو جمع و جور کنی قطار رفته.
    یه بار وسط راه قطار میومد جلوت. و آخرین بار ب سختی تونستم ردش کنم.

  • De-Anima گفت:

    بازی last of us remastered روی درجه سختی grounded!
    نه قابلیت مکان یابی با گوش دادن داری ، نه هود داری که بدونی چند تا تیر داری! با یه گاز هم میمیری ، گاز کلیکر هم نه ، رانر! تیر هم که کلا شاید تو کل مرحله ۱۰ تا پیدا بشه!
    بهضی مرحله هاش ۲ ساعت بیشتر طول میکشید
    ولی حال داد :-d

  • arian moradi گفت:

    یه بازی دیگه هم بود the incredible hulk اون مرحله ای که باید سه تا بمب رو بندازی تو دریا .

  • Vito Scaletta گفت:

    نمیدونم یادتون هست یا نه gta vicecity مرحله ای که باید با هلیکوپتر اسباب بازی یه ساختمون رو بمب گذاری کنی من و برادرم و پسر عموم حدود۷ سال پیش چند روز تلاش کردیم تا رفتیم
    تو ps2 بازی god of war 1 بعد از رسیدن به معبد پاندورا سراسر بازی میشد معما های سخت و غول های سخت کلی طول کشید تا رفتمش آخر بازی جنگ با اریس هم خیلی سخت بود

  • ahm0afam گفت:

    half life 1
    jazz
    مرحله آخر rayman3
    rayman 2اون تیکش که گیر می کرد باید یکی از مرحله قبلی هارو از یه راه مخفی میرفتیم…..
    prince of persia 2 اون غوله آخر بازی که اگه کل جونت رو پر می کردی میومد
    prince of persia 3 اون مرحله اسب سواریبا درجه سختی hard

    mad dog تو gta sanandres اصن نمی ذاشت بری وانت پر از کارتن برداری که نجاتش بدی هی میوفتاد

    harry ptter اون قسمتش که روی جارو باید می رفتیم
    و
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    انقد زیاده که حال نوشتن بقیشو ندارم

  • ares گفت:

    راستش از این ۲۰۰بازیی که تموم کردم رزدنت اویل کد ورونیکا بود که ۱.۵سال طول کشید :laugh:

  • LoneWolf گفت:

    سخت ترین مرحله بازی Mafia 1 بود همون قسمتی که با ماشین مسابقه میرفتی واقعا اعصابم خورد میشد تا یکمشو میرفتم خوشحال میشدم ولی بعدش باز میباختم 😀

    کلا ۱ماه و ۲۵ روز دقیقا یادمه من درگیرش بود . بازی Tombraider هم نسخه های ۱ و ۲ هم خیلی فکر بود که تا جایی که کلا اعصابم خورد میشد و کنسول PS1 ام رو خاموش میکردم 😀

    • ahm0afam گفت:

      من موندم این مرحله مافیا رو برا چی گذاشتن؟؟؟!!!!؟؟؟!!۱

    • LoneWolf گفت:

      یکی از خاطراتم رو فراموش کردم بازی Dracula بود نمیدونم اسم دقیقشو یادم نیست ولی دو CD بود توی PS1 اون قسمتش که باید یک کلید رو بر میداشتی و اون خفاش بزرگه میامد جلوت و باید با تیر میزدیش رو هیچ وقت فراموش نمیکنم . خیلی خیلی سخت بود . هر چی تیر میزدم بهش نمیمرد از اخرم نتونستم ردش کنم . هنوز که هنوزه فکرشو میکنم سختی اون مرحله رو حس میکنم 😀 😀

      • به به! چه اشاره ای هم کردید!
        بازی فکری جالبی بود.زیاد به یاد نمیارم ولی یادمه یه قسمتیش که تو خونه بودی، یه موجود سیاه رنگی جلوت ظاهر می شد که می بایست با اسلحه بهش شلیک می کردی اگه شلیک نمی کردی، سریع کشته می شدی! حالا یادم نیست باید به خودش شلیک می کردیم یا به یه جسمی که اطرافش بود

  • punk گفت:

    نوستالژی زیاد دارم ولی تا اونجا که حافظم یاری کنه براتون میگم…تقریباپنج شیش سال قبل وقتی که پونزده سالم بود بازی معروفstrongehold2, قسمت story mood مرحله ی آخر جایی که به کینگ حمله میکردیم جزو وحشتناک ترین نوستالژی های زندگیم بود که بعد از تقریبا یه ماه و هرروز بازی کردن اخرش ناونستم سپاه کینگ رو مغلوب کنم وزدم سیستمو موس و سپیکرو همرو با لگد اینور و اونور که یه تنبیه هم داشتم ولی بازم کیسمو راه اتداختم بعد یه هفته و اینبار رفتم یکی از گیم نت بازای محلمون رو اوردم که استاد قلعه بود و بعد سه چار بار ردش کرد
    بدبختی دیگم ماجراجویی گورستان کشتی ها تو بازیuncharted بود که اونم بعد از سررد های فراوان و تلاش های هفته ای به پایان رساندم…
    چالش واقعا وحشت ناک دیگم اوه اوه اوه خیلی وحشتناک یکی از سکانس های پایانی یکی از مرحله های splinter cell chaos theory که وظیفمون تو اون سکانس دکمه زنی بودهیچجوری نمیتونستم دکمه ها رو هماهنگ کنم و اونموقع هم زیر ده سال بودم و انگلیسی هم خوب نمیدونستم و راهنماییشو نمیفهمیدم و اخرش باید میزدی به یه کپسول که راحت رد فک میکنم یکی از boss fightهاش بود …باورتون نمیشه ولی من به مرحله ی افسردگی و ترک گیم رسیدم ولی هرجوری بود ردش دادم…سری dark souls هم که کلا وظیفش پیاده روی بر روی اعصاب مرکزی مغز هستش

  • aryan-28 گفت:

    یاد سونیک شگا بخیر هی روزگار بچگی داشتما ای خدااااااااااااااااااااااا
    به سختی سونیک رو مثل بلبل تموم کردم 😀

  • snake گفت:

    از نظر من کل بازی دارک سولز ۲ و ۱ 😐 بهتر بود مینوشتین سخت ترین بازی که تموم کردین چی بود :yes: آقای زاهدی چقدر خوشتیپی :-* :-*

  • The Hunter گفت:

    توی ps2 اون بخش god of war 2 که وسط آسانسور یه زنجیر بود که باید میکشیدیمش بالا بعد اسکلت ها هم بهمون حمله میکردن

    اون مرحله واقعا عذاب آور بود. اما بالاخره برادرم اون بخش رو رد کرد و من فکر می کنم همچنان نمیتونم اون بخش رو رد کنم

  • The KinSlayer گفت:

    بازی most wanted1بود همون مرحله ازبین بردن پلیس ها برای مسابقه دادن با لامبورگینی آبی

  • King Ahmad گفت:

    اون مرحله ی مافیای یک که مسابقه ماشینی بود،قشنگ بقیه شون رو اعصاب من ماشین سواری می کردند،در حدی که دیگه بازیش رو نکردم. 😀

  • RaCcoOn City گفت:

    Gta San Andreas:اون مرحله‌ای که باید میرفتی دزدی کنی از خونه یه پیرمرده اگه یه ذره سرو صدا میکردی یارو پا میشد شان گان می‌افتاد دنبالت . :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

    • .Man. گفت:

      :rotfl: :rotfl:

      راست میگی :rotfl: یادمه اولاش نمیدونستم باید Alt رو نگه داری یا هی بری هی وایسی که نیازی به Alt نبود :rotfl: بعد وقتی میرفتی طبقه بالا یارو حساس تر میشد :laugh: ولی بعد چند بار فهمیدم باید چی کار کنم :evilgrin: اون موقع هم همون چند باری رو که نتونسته بودم برم کلی رفته بود رو اعصابم :rotfl: بعد که مرحله رو رفتم دوباره از سیو اومدم برای انتقام :evilgrin: یه شات گان بردشتم یارو رو تو تخت له کردم :evilgrin: :rotfl: نمیدونید چه حالی داشت دلم خنک شد :evilgrin: اما بعداً که چند بار دوباره بازیو رفتم فهمیدم نیازی نبود کل جعبه هارو برداری همون سه یا چهار تا کافی بود 😐 😐 :rotfl:

  • ares گفت:

    رزدنت اویل ۱ رو یادم رفت هنوز تو دلم مونده نسخه بازسازی شدش رو میرم :laugh:

  • MoHaMMaD.R.B گفت:

    آقا یه اعترافی میکنم فقط مرد باشین نخندین بهم…
    تو اویل۴ یه مرحله بود از در که رد میشدی دو سه تا زامبی یه سنگ گنده رو به طرفت غل می دادن و تو باید دکمه میزدی تا سری بدویی یادتونه؟
    آقا من ۱۲-۱۳ روز اونجا گیر افتادم!!!

  • soroush750 گفت:

    Farcry 3 اون مرحله که باید یه غول گنده رو با تیر کمون میکشتیم 😀
    و کل مراحل بازی dark souls

  • PARHAM-PC گفت:

    آقای حسینجان زاده منو شما تو خیلی از بازی ها تفاهم داریم
    منم دقیقا تو همون مرحله مافیا ۱ مشکل داشتم
    فکر کنم مرحله ۶ بود که دست رانند رو میشکنن و از تام میخوان که براشون رانندگی کنه
    لامصب چند بار آخرین دور چپ کردم :laugh: :laugh: 😀

  • TLR گفت:

    Dark Souls 2- Ancinet Dragon فک کنم بیشتر از دو هفته طول کشید بکشمش :beatup:

  • hamed-1998 گفت:

    غول اخر مرحله اخر تیکن :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

  • zero گفت:

    سخت ترین بازی زندگی من minesweeper بوده (همون بازی معروف ویندوز که همه میشناسنش) اصلا فک نکنم کسی تونسته باشه روی سخت ترین درجه با بیشترین مین ردش کرده باشه 😐
    لامصب از داکر سولز هم سختتر بود 😐

  • Nathan گفت:

    حامد زمانی رو چه ژستی گرفته همینجور ادامه بدی سونی تو رو بعنوان یکی از غولای god of ware انتخاب میکنه … 😀 😀 😀 😀 😀 😀 :evilgrin: :evilgrin:

  • above0 گفت:

    تو GTA San Andreas یه مرحلش بود باید یه ماشین Low Rider برمیداشتی میرفتی یه جایی بعد به شکل کلید زنی ماشین و تکون میدادی…یادمه دو سه سال سر اون مرحله گیر کردم تا آخر پسرخالم واسم رد کرد

  • Mr.Amin گفت:

    توی GTA:SA که بعد از اموزش های هواپیما یه مرحله ای بود که با یه هواپیما ی گرازه باید از یه حلقه ی قرمز رد میشدی و اگه رادار شناساییت میکرد دو تا جت دنبالت میومدند هربار که میرفتم جت ها با ۱ موشک منو میزدند و به درخت ها برخورد میکردم هواپیما منفجر میشد و یا با ۲ موشک تو اسمان هواپیمام رو منفجر میکردند ولی بهد از ۱۰ و۱۱ بار باختن توستم مرحله رو ببرم. 😉 😎
    یا هم مرحله هلی کوپتر کنترلی GTA:vice cityکه اونم یکی از سخت ترین مراحل عمرم بود . :silly:
    و مراحل سخت دیگه که بعضی هاشون رو هیچ وقت نتونستم برم. :struggle:
    وبعضی هاشون رو تونستم رد کنم. 😀 :yes:

  • MP1 گفت:

    یادمه حدود یه ماهی تو مرحلهی اخر JET LI) rise to honour ) تو پلستیشن ۲ مونده بودمد .در اخر هم ولش کردم اما بعد از دو سال رفتم دوباره سراغش و تونستم بازی رو تموم کنم.یادمه وقتی بازی رو تموم کردم هیچی از بازی یادم نمی اومد.

  • حصین گفت:

    سوال خوبیه 😉
    ولی یادم نیس تو بمیری 😀
    فک کنم gta vice city بود همون مرحله های اول باید با هلی میرفتی تو اون ساختمونه که در حال ساخت بود آخرم نتونستم برم و اینجوری شد که vice city پرید و تمومش نکردم 😀
    دوستانی که تو GTA SA مرحله هلی مونده بودند اونکه خیلی راحت بود ?:-) 😐 😐
    کلا gta sa راحت بود 😀
    مافیا۱ هم بازی نکردم ولی از پسرخالم شنیدم همون مرحله مسابقه ۱ سال مونده بود 😀 😐 😐

  • punk گفت:

    شطرنج ویندوز ۷ 😐
    آرزومه یه دفعه ازش ببرم فقط یه دفعه :weep:

  • mehran basiri گفت:

    مراحل دارک سولز یک و دو کلا پوکیدم تا تونستم غولاشو بکشم این مرحله هلی کوپتر gta vice city مثل اینکه خیلی ها باهاش خاطره دارن موهای سرم سفید شد تا تونستم رد کنم 😐

  • Tony گفت:

    تو gta sa جایی که باید جت میدزدیدی جتا میومدن دنبالت خیلی خیلی سخت بود و رو مخم بود 😐 حتا اگر بر فرض محال جت ها رو هم رد میکردم باید چند تا قایق منفجر میکردم که خیلی سخت بود 😐 اخر سر دست به دامن رفیقم شدم گف برو تو فرودگاه بشین با ار پی جی بزنشون 😐 😐 :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • MAFIA گفت:

    منم مثله دوستمون تو مافیا ١ مرحله ی مسابقه رو گیر کرده بودم و همش چپ میکردم میمردم اما بالاخره با سختی ردش کردم 🙂

  • ARTAS گفت:

    والا برای من تو یکی دوتا خلاصه نمیشه چند تایی هست یه چند تاییش هم یادم رفته

    • ARTAS گفت:

      اومدم اینتر بزنم یه خط بره پایین دیدم نظر ارسال شد. :wilt:
      خلاصه میگفتم

      یه تعدادیش که یادمه رو نام میبرم.

      باید به دوستان نویسنده هم بگم که کاملا درکتون میکنم مخصوصا Gta Vice City که منم گیر کردم در نهایت بیخیال شدم از مدال و مافیا هم خاطرات فراوانی دارم منکه اون مرحله مافیا رو اخر با یه سیو دیگه ردش کردم.

      سوپر میت بوی و لیمبو که دیگه معروفن و نیاز به گفتن ندارن.

      اما اگه از نظر زمانی کمی جلو تر بیایم میرسیم به خدای جنگ ۲ که البته در درجه ی سختی معمولی خیلی سخت نبود اما قدیما که تو کلوپ بازی میکردیم یه روز سیو های من نبود شروع کردم از سیو یه شخص دیگه که نزدیک بود. بدونه توجه به درجه ی سختی بازی رو ادامه دادم چند ساعت بعد رسیدم به اون پل معروف یعنی نزدیکش بود همون جایی که اول وارد غار میشه بعد هم به پل میرسه و دردسر اصلی ما از اینجا شروع شد. نوع امدن دشمنان در اونجا به صورت چند فاز بود یعنی تموم میکردی میومدن و بعدش هم کمی جلوتر میرفتی بازم میومدن خلاصه من که ساعت ها بازی کردم و به تعداد موهای سرم بازی رو تکرار کردم اما بازم نشد که نشد اخر سر چند نفری بودن خودشونو اخر این بازی میدونستن دادم اونا با کلی ادعا اومدن و ارام به گوشه ای خزیدن. در نهایت کاشف به عمل اومد که درجه ی سختی این بازی روی اخرین حدش خودشه در نهایت دوستان توصیه کردن که زیادی زور نزنم چون اینجا رو اگه رد کنم جلوتر بازم هست و ماهم اینگونه بی خیال شدیم.

      بازی بعدی هم که بازم اعصابمو بهم ریخت و باعث شد که دسته ی کنسولم به فنا بره یکی دیگه از نسخه های خدای جنگ بود که ascension نام داشت.که البته این یکی رو داشتم با نرمال میرفتم اقا جونم براتون بگه که رفتیم رفتیم تا تقریبا به اخرای بازی رسیدیم و یه یه جایی رسیدیم که چیزی مثل اسانسور بود و در هر بار ایستادن موجی از موجودات مخطلف به ادم حمله ور میشدن البته یک نکته ای هم که بیشتر اذیت میکرد نبود جون پر بود که اگه بود شاید کمی بهتر میشد خلاصه هفته ها بازی کردم که در نهایت تونستم به بخش چهارم پنجم برسم که اخرش بازم مردم و روز از نو روزی از نو :pissedoff: البته این رو هم اضافه کنم که یکی از عوامل سختی بیش از حد این بخش هم چکپوینت ناجورش بود که فقط همون اول بود و در بخش های بعدی خبری ازش نبود البته باور دارم اگه چند هفته ی دیگه هم تمرین میکردم دیگه در نهایت میتونستم ردش کنم اما دیگه این بازی اونقدر اعصابم رو بهم ریخت که کنسولو دادم رفت. :hypnotized:

      اما در نهایت میرسیم به سخت ترین و اعصاب خورد کن ترین بازی که چیزی نیست به جز IGI 1 که دیگه اهلش میدونن چی یه بار سر این بازی کیبوردمو خورد خاکشیر کردم :reallypissed: یادش بخیر عجب دورانی بود. :evilgrin:

  • ehsan004 گفت:

    gta : vice city
    یه مرحله داشت که باید هلکوپتر کنترلی رو ور میداشتی و تی ان تی ها رو تو ساختمون نیمه کاره میذاشتی فک کنم یه ۳۰۰ باری سعی کردم حدودا !!!!
    بازی igi 2 اگه بازی کرده باشید میدونید !!! اون مرحله برفیش ….. مرحله ۳ بود فک کنم :reallypissed: :reallypissed:

  • Ahmad Reza گفت:

    مرحله آخر Super Mario FOREVER 😀
    لامصب خیلی سخت بود و هست.یه عالمه تانک(یا هرجی!)بهت حمله میکردن در حالی که یه دنیا از اون گلوله ها هم داشتن میومدن طرفت.لامصب خیلی سخته هنوز نتونستم تمومش کنم :beatup:

  • Tony گفت:

    اوخ اوخ یادم رفت اینو بگم با این که بین این مواردی که گفتین حتی یه بازی جدید مثلا کالاف و یا اساسین دیده نمیشه اما اساسین ۲ اون جایی که کارناوال بود باید ماسک طلایی رو میگرفتی یه مسابقه داشت که تو و یه نفر دیگه باید پرچم رو برمیداشتید و بر میگشتید سه تا راند داشت راند اول راحت بود راند دوم یکم سخت تر ولی راند سوم لامصب کابوسی بود برا خودش مخصوصا که همه میدونید این سرباز لاغرا از اتزیو هم سریع تر میدوئن بعد اینکه داری با تمام زور میدویی ولی بازم سرعتت کمه بهش نمیرسی خیلی رو اعصابه :)) اخر سر زدم به سیم اخر از همون بالاپشت بوم پریدم پایین جونم یدونه لوزی شده بود و با فاصله یه میلی متری پرچمو برداشتم 😐 لامصب چقد سخت بود :rotfl:

  • Adel Pearce گفت:

    مرحله ای که تو mw2 باید یه سری اطلاعات دانلود میشد از همه طرف میریختن سرمون

    آخرشم شپرد عزیز شت و پتمون کرد :beatup:

  • PC Gamer گفت:

    توی battlefielde 3 یه جایی رو رفتم جلو بعد سیو کرد هم از عقب و هم از جلو دشمنا داشتن شلیک میکردم . ۲ روز طول کشید اونجار و رفتم. :no: :no: :no:

  • مرحله اخر gears of war واقعا سخت بود . :sweat:
    یه عمر توش باختم . :beatup:
    وای gta iv رو نگو … 😯
    پدرم در اومد. واقعا مرحله اخر سختی داشت. :dazed:
    مرحله ماقبل پایانی watch dogs هم خیلی سخت بود. :sweat:
    ولی بین این ها gears of war از همه سخت تر بود. 😉

  • RaCcoOn City گفت:

    Wolfenstein 1 .فوق‌العاده سخت بود . مخصوصا مرحله‌ آخرش . :sweat: :sweat: :sweat: :sweat:

  • چرا همتون می گید هلکوپتر تو gta : vice city!!! 😮

    بابا خیلی اسون بود من یه دسته رد کردم!!! 😎

سوال هفته | سخت ترین مرحله ای که بازی کردید چی بود ؟ - گیمفا