Crytek: بازی Homefront: The Revolution از حداکثر ظرفیت CryEngine استفاده می کند
استدیو Crytek اخیرا مشکلات مالی بسیار جدی داشته است با اینکه آنها حتی چنین چیزی را رد می کنند. در این میان ساخت بازی Homefront: The Revolution به گونه ای پیش می رود که طبق گفته آقای Fasahat Salim به عنوان طراح حاضر در استدیو نامبرده، حداکثر ظرفیت موتور CryEngine به کار گرفته می شود. صحبت های ایشان با سایت GameSpot را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.
آقای Fasahat Salim می گویند:
برای ما که در چنین سطح گسترده ای فعالیت داریم بسیار هیجان انگیز است. ما از حداکثر ظرفیت موتور CryEngine بهره می بریم. این یکی از بزرگترین دنیاهایی می باشد که ما تا کنون در Crytek خلق کرده ایم و بابت آن بسیار هیجان زده هستیم.
اولین سری از Homefront در سال ۲۰۱۱ توسط دو شرکت ساخته و منتشر شد که دیگر حضور ندارند و از بین رفته اند وآنها عبارتند از استدیو Kaos و THQ. زمانی که THQ ورشکست شده تمامی IP های خود را به فروش گذاشت، استدیو Crytek با پرداخت ۵۴۴,۰۰۰ دلار، سری Homefront را خریداری کرد و شرکت Deep Silver که به عنوان ناشر سری بازی Dead Island شناخته می شود، توزیع The Revolution را بر عهده گرفته است.
داستان عنوان Homefront نبرد نیروهای مردمی با ارتش متخاصم کره شمالی را در سواحل غربی آمریکا به تصویر می کشید اما در The Revolution چهار سال پس از اولین حمله متجاوزین گذشته است و این بار نبرد در فیلادلفیا دنبال می شود. اما حالا چرا این منطقه؟ آقای Fasahat Salim ادامه می دهند:
زمانی که ما به ساخت بازی فکر می کردیم، در هر جای آمریکا می توانست وقایع آن جریان پیدا کند. ما فیلادلفیا را انتخاب کردیم چرا که نمادهای شگفت انگیز بسیاری در آن موجود می باشد. اینجا مکان تولد استقلال ایالات متحده آمریکا است وساختمان های نمادین بسیاری دارد.
تا سال ۲۰۱۵ و تجربه Homefront: The Revolution بر روی Xbox One, PlayStation 4 و PC باید صبر پیشه کنیم تا ببینیم Crytek آیا می تواند بر مشکلات خود قلبه کند و یک محصول بی نقص را شاهد باشیم یا اینکه نتیجه چیزی بسیار بدتر از اینها خواهد بود؟
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی Hellblade 2 منتشر شدند
- گزارش: فروش ۵ برابری PS5 نسبت به Xbox Series X/S در سه ماهه اول ۲۰۲۴
- تریلر رونمایی Assassin’s Creed Shadows در یوتیوب بیش از ۲۲۳ هزار دیسلایک دارد
- بازیکنان ژاپنی از Assassin’s Creed Shadows ناراضی هستند
- رتبه بندی ۱۰ شخصیت قدرتمند در دنیای انیمه
- منبع داخلی: Xbox تبدیل به یک ناشر چند پلتفرمی خواهد شد
- با انتشار تریلری سینمایی از Assassin’s Creed Shadows رونمایی شد + تاریخ عرضه
- شایعه: کنسول بعدی Xbox در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد
- پروسه ساخت بازی Hellblade 2 از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- نیمی از کاربران پلی استیشن هنوز پلی استیشن ۵ تهیه نکردهاند
نظرات
عاشق بازیشم بی برو برگشت
این دیگه چی میگه!
حداکثرش مگه تو CRYSIS 3 نبود.
حالا بگیم حداکثرش میشه یه فیلم دیگه!
کسی فهمید تو نسخه قبلی چی سر اون مرده(jhon فکر کنم) چی اومد
این کلا داستانش با اون فرق داره!
عجب چیزیبشه این! ممنون آقای سعادتمند
یک عنوانی که نسخه قبلیش مورد ظلم واقع شد
جو تاثیر گذار نسخه قبلی عالی بود.. صحنه کشته شدن والدین بچه ای که در ابتدای بازی نشان داده شده بی نظیر بود
امیدوارم کرایتک که اخیرا حتی پروژه “انحصاری” رایز۲ رو کنسل کرده به فکر گیمپلی بازی باشه تا گرافیک
ضربه اصلی کرایسیس ۳ هم دقیقا از سوی گیمپلی ضعیفش بود
گرافیک جنبه ظاهریست ولی خب نکته مهمی در جذب مخاطب است
بازی خوبی میش
اخبار رو گزارش ورزشی نکنید لطفا!
برای چت و گفت و گو از پیام خصوصی استفاده کنید
بنده ام این بازی را دوست می دارم خوشمان می اید ازش 😀 :snicker:
چه بازی بشه این بازی :yes: :yes: :yes: :yes:
هر وقت یاد این بازی میفتم اون صحنه جیغ کودک اوایل بازی به یادم میاد خدایش دل ادم کباب میشد.نسخه اولش بازی خوبی بود خدا کنه پیشرفتهای زیادی کرده باشه بهش امیدوارم :yes:
فقط Crytek میتونه از CryEngine خوب استفاده کنه :yes:
من بهت ایمان دارم کرایتک و همیشه بهترین بودی
ورشکسته هم هیچ وقت نمیشه
اینا هر دفعه که بازی درست میکنن میگن از حداکثر قدرت موتور گرافیگی استفاده کردیم!
بازی خوبیه :yes: