Without Memory: تلاش سازندگان برای دستیابی به رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه - گیمفا
Without Memory: تلاش سازندگان برای دستیابی به رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه - گیمفا
Without Memory: تلاش سازندگان برای دستیابی به رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه - گیمفا
Without Memory: تلاش سازندگان برای دستیابی به رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه - گیمفا

Without Memory: تلاش سازندگان برای دستیابی به رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه

آرش سعادتمند
۲۲:۳۶ ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
Without Memory: تلاش سازندگان برای دستیابی به رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه - گیمفا

مگر می شود کسی ازتماشای گرافیک یک بازی با رزولوشن ۱۰۸۰p به همراه ۶۰ فریم در ثانیه لذت نبرد؟ این بار نوبت Without Memory رسیده است و سازندگان تمام تلاش خود را برای این هدف خواهند کرد.

بازی Without Memory که توسط استدیو Dinosauram در چند روز گذشته معرفی شده بود، به یکی از عناوین بسیار داغ کنسول نسل هشتم شرکت سونی یعنی PS4 تبدیل شده است. موتور آن Unreal Engine 4 می باشد و سازندگان قرار است کیفیت گرافیکی را ارائه کنند که شما نمونه آن را در دیگر بازی های استدیو Quantic Dream شاهد بوده اید. اما آیا این گرافیک به رزولوشن ۱۰۸۰p به همراه ۶۰ فریم در ثانیه خواهد رسید؟ 

آقای Arkadiy Kulikov به عنوان موسس استدیو Dinosauram در مصاحبه سایت GamingBolt اعلام کرده اند که بازی Without Memory احتمالا به رزولوشن ۱۰۸۰p به همراه ۶۰ فریم در ثانیه خواهد رسید و همچنین سازندگان تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف خواهند کرد و از موتور Unreal Engine 4 نهایت بهره را خواهند برد. ایشان گفته اند:

Unreal Engine 4 موتور بسیار مناسبی است چرا که به ما کمک خواهد کرد تا واقع گرایانه ترین گرافیک ها را خلق کنیم.

پروژه Without Memory به عنوان یک بازی “سوم شخص هیجان انگیز” توصیف شده که بیشترین الهام خود را از عناوین استدیو Quantic Dream گرفته است و در پاییز سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. طبق بیانیه Dinosaurum Games، بازی آنها از مرحله طراحی های ابتدایی بیرون آمده است و حدود یک هفته می باشد که مراحل ساخت را رسما آغاز کرده است. Without Memory از بخش چند نفره محروم می باشد و یک سری از مهمترین جزئیات آن را شما در زیر مشاهده می کنید:

  • این بازی از گرافیک های واقع گرایانه مدرن به همراه انیمیشن های بسیار خوب برای چهره ها بهره می برد. گرافیک این عنوان به واقعیت شباهت زیادی خواهد داشت.
  • بخش داستانی منحصر به فرد می باشد و از هیجان بسیار با پایان های متعدد بهره مند است.
  • صحنه هایی در این عنوان وجود خواهد داشت که دلشکستگی را برای شما به ارمغان خواهد آورد همچنین شما باید در محیط به تحقیق و جستجو بپردازید.
  • دامنه استفاده از کنترلر DualShock 4 بسیار وسیع خواهد بود.
  • تعداد معماها و ماموریت های مختلف بسیار زیادی می باشد.

گیم پلی بازی Without Memory به سه بخش تقسیم می شود: ۱- جستجو و کاوش در محیط ۲- صحنه های تعاملی به همراه کلید زنی (که این قسمت طبق گفته های سازندگان به شیوه ای مدرن ارائه خواهد شد که تا کنون در هیچ بازی دیگری ندیده اید) ۳- دیالوگ های چند شاخه ای در کنار معماها و پازل های گوناگون.  در برخی از قسمت ها ما همچنین شاهد مخفی کاری نیز می باشیم به گونه ای که بازیکن بدون آسیب رساندن به کسی، داستان را تغییر نمی دهد. شخصیت اصلی که ما کنترل آن را بر عهده داریم Anna نام دارد که انتخاب های او نیز تاثیر بسیار چشم گیری در داستان خواهد داشت. این قسمت از تمرکزهای اصلی سازندگان Without Memory شناخته می شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Without Memory: تلاش سازندگان برای دستیابی به رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه - گیمفا
Without Memory: تلاش سازندگان برای دستیابی به رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه - گیمفا
Without Memory: تلاش سازندگان برای دستیابی به رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه - گیمفا
Without Memory: تلاش سازندگان برای دستیابی به رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه - گیمفا
Without Memory: تلاش سازندگان برای دستیابی به رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Without Memory: تلاش سازندگان برای دستیابی به رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه - گیمفا