بانجی از دلایل منتشر نشدن بازی Destiny بر روی کامپیوترهای شخصی می گوید | گیمفا
بانجی از دلایل منتشر نشدن بازی Destiny بر روی کامپیوترهای شخصی می گوید | گیمفا
بانجی از دلایل منتشر نشدن بازی Destiny بر روی کامپیوترهای شخصی می گوید | گیمفا
بانجی از دلایل منتشر نشدن بازی Destiny بر روی کامپیوترهای شخصی می گوید | گیمفا

بانجی از دلایل منتشر نشدن بازی Destiny بر روی کامپیوترهای شخصی می گوید

علی صالحی
۰۴:۰۴ ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
بانجی از دلایل منتشر نشدن بازی Destiny بر روی کامپیوترهای شخصی می گوید | گیمفا

سازنده ی قبلی عنوان پر طرفدار و بزرگ Halo، استودیو Bungie در مصاحبه ای به توضیحات در مورد بازی جدید خود پرداخته است. این بازی شوتر که Destiny نام گرفته است برای کامپیوترهای شخصی عرضه نخواهد شد. این در حالی است که این بازی بر روی کنسول های Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3 و PlayStation 4 در تاریخ ۱۹ سپتامبر عرضه می شود

وبسایت Eurogamer در سوالی از بانجی پرسیده است که چرا بازی Destiny، در حالی که بر روی کامپیوتر ساخته شده و بازی اختصاصی نیست، برای کامپیوترهای شخصی عرضه نمی شود؟ طراح ارشد این بازی، Lars Bakken در پاسخ به این سوال گفت: “در حقیقت این مساله به این سادگی ها هم نیست. باور کنید که آرزو داشتم به همین سادگی که گفتید باشد. اما این عمل بسیار پیچیده است. حرف من به این معنی نیست که این بازی هیچوقت برای کامپیوتر های شخصی عرضه نمی شود، اما در حال حاضر امکان ارائه ی آن برای این پلتفرم وجود ندارد.”

استودیو بانجی پس از سال ۲۰۰۱ و ارائه ی بازی Oni، بازی دیگری برای کامپیوتر نساخته است. نسخه های پورت شده از Halo: Combat Evolved و Halo 2 توسط استودیوهای دیگری برای کامپیوترهای شخصی آماده شده بود. Bakken در ادامه گفت که استودیو بانجی علاقه دارد که تمام کارهایش را خودش انجام بدهد و اضافه کردن یک پلتفرم دیگر، که در اینجا منظورمان PC است، پیچیدگی مسائل را بسیار بیشتر خواهد کرد. وقتی من بازی می سازم و آن را بر روی PS4, Xbox One, Xbox 360 و PS3 بازی و تست می کنم، در حقیقت کار بسیار سنگینی را انجام می دهم. اضافه کردن یک پلتفرم دیگر در این شلوغی دیوانگی است. در حال حاضر این کار دیوانگی است.”

Pete Parsons، کارگردان عملیاتی استودیو بانجی در جواب به همین سوال، در مورد نسخه ی PC بازی، جوابی مشابه داد. وی گفت: ” فکر کنم ساخته شدن یک بازی برای ۴ پلتفرم به اندازه ی کافی مشکل و طاقت فرسا هست. این مشکل برای تیمی که سالها عادت کرده تنها برای یک پلتفرم بازی درست کند دوچندان است. چیزی که واقعیت دارد این است که همه ی ما علاقه ی زیادی به بازی با کامپیوتر داریم و از طرفداران پروپاقرص آن هستیم. مهم نیست که ما کنسول یا موبایل و داشته باشیم. ما همیشه با آن بازی می کنیم. مطمئن باشید در استودیو ۵۰۰ نفری ما خیلی از افراد اهمیت زیادی به PC می دهند. اما باید بدانید که پروژه ای که در حال کار بر روی آن هستیم بسیار بزرگ است و ارائه ی آن برای تنها یک کنسول کار بسیار سختی است. حال ساخته شدن این بازی سنگین به طور همزمان بر روی ۴ کنسول چیزی است که ما تا به حال تجربه نکرده ایم. ما می خواهیم که کارمان را با کیفیت تمام انجام دهیم و نمی توانستیم ریسک بد شدن کار را بالا ببریم. اگر به بازی فکر کنید می بینید مساله ی بسیار سختی پیش روی ما قرار گرفته است. صرف نظر از پلتفرمی که روی آن بازی می کنید، دنیا برای همه یکی است، ما در حال ساخت بازی برای دو نسل کنسول هستیم، دو نسلی که برای یک سمت آن بازی نساخته ایم و تجربه ای بر روی Playstation 3 هم نداشته ایم. این مسائل چالش های بزرگی برای ما است. من بسیار خوشحالم که تیم مهندسی ما به این قدرت است. ”

بازی Destiny توسط Activision منتشر خواهد شد. به نظر می رسد که این بازی به یک فرانچایز بسیار سود آور و میلیارد دلاری برای این شرکت تبدیل شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بانجی از دلایل منتشر نشدن بازی Destiny بر روی کامپیوترهای شخصی می گوید | گیمفا
بانجی از دلایل منتشر نشدن بازی Destiny بر روی کامپیوترهای شخصی می گوید | گیمفا
بانجی از دلایل منتشر نشدن بازی Destiny بر روی کامپیوترهای شخصی می گوید | گیمفا
بانجی از دلایل منتشر نشدن بازی Destiny بر روی کامپیوترهای شخصی می گوید | گیمفا
بانجی از دلایل منتشر نشدن بازی Destiny بر روی کامپیوترهای شخصی می گوید | گیمفا
بانجی از دلایل منتشر نشدن بازی Destiny بر روی کامپیوترهای شخصی می گوید | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بانجی از دلایل منتشر نشدن بازی Destiny بر روی کامپیوترهای شخصی می گوید | گیمفا