شایعه: PlayStation 4/Orbis از فناوری Native OpenGL استفاده می کند
TSA گزارشی منتشر کرده مبنی اینکه PlayStation 4/Orbis از فناوری OpenGL API استفاده می کند. VG247 هفته ی پیش اعلام کرد که سخت افزار کنسول های نسل بعد از DirectX 11 پشتیبانی می کنند، و الان می فهمیم که در حقیقت در PS4 از Native OpenGL استفاده می شود.
TSA اعلام کرده استفاده از OpenGL به مراتب راحت تر از API به کار رفته در PS3 است.
پیش تر اعلام شده بود که این کنسول در کریسمس ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد و سونی از مایکروسافت در عرضه ی کنسولش پیش خواهد بود.
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- شایعه: سری Watch Dogs به پایان راه خود رسیده است
نظرات